ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سكس با فيروزه1

وقتی كه من دانش آموز بودم.تازه با یكی از همكلاسانم دوست شده بودم و چون من شاگرد ممتاز كلاس بودم قرار شد با او ریاضی كار كنم.این شد كه یك روز به خانه ی دوستم رفتم و مشغول درس خواندن شدیم. نیم ساعتی بیشتر نگذشته بود كه دیدم در اتاق باز شد و دختری وارد اتاق شد كه از لحاظ قد و هیكل معركه بود. سلام كرد و یك سینی چای گذاشت و نگاهی معنی دار هم به من انداخت. وقتی از اتاق داشت می رفت بیرون من زیر چشمی نگاهی به باسن های او انداختم و حال خودم را نفهمیدم و كیرم كم كم راست شد.خواهر دوستم نامش فیروزه بود.از ان روز به بعد طرح دوستی من با علی بیشتر و صمیمی تر شد چرا كه تصمیم گرفته بودم فیرزوه را حتما بكنم.یك روز كه میدانستم علی منزل نیست همین جوری رفتم در منزلشان و در زدم و ناگهان دیدم در باز شد و یك حوری بهشتی در را باز كرد.دست و پایم را گم كرده بودم گفتم سلام.ببخشین علی نیست؟ فیرزوه گفت:نه. بفرمایین تو.گفتم نه مزاحم نمیشم.گفت نه من تنهام.این حرف را كه زد یواشكی رفتم تو و حسابی داشتم می لرزیدم و قاطی كرده بودم.گفتم ببخشین فیروزه خانوم من باید با شما حرف بزنم.گفت:خوب بگو هر چی دوست داری.گفتم. ن. ن نمیتونم بگم.گفت چرا؟ گفتم :روم نمیشه.گفت:بگو من صورتم رو میكنم اون طرف.صورتش رو كرد سمت دیوار و من آروم گفتم:میخوام با تو حال كنم.فیروزه از این حرف من خندید و گفت همین؟ خیلی مهم بود.گفتم خوب آره؟؟.یه نگاهی انداخت به شلوار من كه حسابی وضعیت بر آشقته ای پیدا كرده بود و گفت مثل این كه خیلی حالت بده گفتم آره.و پریدم بغلش كردم و لب هام رو گذاشتم روی لباش و شروع به خوردن كردم.عسل هم به اون شیرینی نبود.فیروزه هم حسابی چشم هاشو بسته بود و داشت حال میداد.یه دفه صدای در خونه كوچیكشون چرت هر دوی مارو پاره كرد و من به سرعت از اون یكی در زدم بیرون و گفتم بهم زنگ بزن.نزدیك های غروب بود كه تلفن زنگ زد.فیروزه بود سلام كرد من هم گفتم سلام قربون جیگرت برم.تو كه منو كشتی.فیروزه گفت:تو هم منو كشتی.باید یه فرصت حسابی گیر بیاریم.اون روز نزدیكای عید بود و من میدونستم خونه ی دایی یكی از دوستان دو هفته خالی میشه.بهش گفتم یه فكری میكنم و خبرت میكنم روز سوم عید بود كه رامین از خونه داییش زنگ زد و گفت خونه از امروز خالی شده و دایی و زن داییش رفتن دبی.من گفتم میخوام كوس بیارم گفت باشه ولی من هم هستم.گفتم ببینم چی میشه.فوری به فیروزه زنگ زدم و گفت فردا ساعت ده می تونه بیاد؟ گفت آره یه كاریش میكنم.فردا ساعت 9 خودم رو گذاشتم خونه ی دایی رامین. با رامین كلی حال و احوال كردیم و اون هم اتاق خواب داییش رو اماده كرد و گفت:نامردی نكنی من هم میخوام.گفتم حالا تا طرف بیاد یه كاریش میكنیم. ساعت ده بود كه یه نفر زنگ زد من سریع رفتم پشت در دیدم فیروزه سلام كرد.گفتم سلام عزیزم ونمیدونم چی شد كه یه دفه بغلش كردم و انداختمش روی كولم و شروع كردم ببرمش توی اتاق.فیروزه كه هی میخندید گفت منو بذار زمین خودم میام.چقدر هولی؟ گفتم دارم میتركم.بیا ببینم. بردمش توی اتاق و گذاشتمش زمین.با رامین یه سلامی كرد و نشست روی مبل اقا رامین هم رفت و كلی شیرینی و چای و میوه اورد و حسابی از فیروزه خانوم پذیرایی كرد.نیم ساعتی گذشت و من دست فیروزه رو گرفتم و بردم توی اتاق خواب.به رامین گفتم ما یه نیم ساعتی كار داریم.بدون هیچ اشاره ای فیروزه لخت شد یه شورت قرمز و یه سوتین یاسی تنش بود.من هم لخت شدم و شروع كردم كیرم رو بمالم.فیروزه رو بردم روی تخت و كنارش دراز كشیدم. یه دفه منو بغل كرد و گفت بالاخره توی دام افتادی.من هم گفتم.توهم همین طور و شروع كردیم لب بگیریم.من گردنش رو كه مثل گوشت بره نازك و لذیذ بود خوردم.بعد لاله ی گوش هاش رو خوردم و رفتم سراغ سینه هاش كه مثل دوتا كندوی عسل آماده ی بهره برداری بودند.این قدر سینه خوردم كه حال هردوتامون بد شد.فیروزه گفت علی بسه دیگه برو پایین و ساك بزن.من هم گفتم با كمال میل و شروع كردم كوس و چوچوله ش رو بخورم و فیرزوه حسابی داشت بالا و پایین میپرید و حال میكرد یه دفه صدای جیغ كوچیكی اومد كه فهمیدم آبش اومده.گفت اخیش حال اومدم.بیا منو بكن.گفتم كوس میدی؟گفت:نه بابا اون كه بسته س.كون میدم اون هم چه كونی و باسنش رو داد بالا.همون باسن هایی كه اون روز حال منو بد كرده بود حالا در اختیار من بودن.فكر میكردم خواب میبینم.ولی واقعیت داشت.آروم كیرم رو گذاشتم در كونش و یه فشار كوچیك دادم تقریبا كلاهكش جا افتاده بود.فیروزه گفت:صبر كن جا باز كنه.گفتم بار چندمته كون میدی؟ گفت بابا همه ی دوستای داداشم منو كردن نمیدونم تو چرا بی خبر مونده بودی.هرچی هم بهت نخ میدم انگار حالیت نیست.ولی خوشحالم كه بالاخره توی چنگ من افتادی.گفت خوب بقیه ش رو جا بنداز و من هم فشار كیرم رو بیشتر كردم و تقریبا تا ته رفت فیرزوه گفت:دیگه نیست؟ گفتم نه بابا تموم شد فكر كنم خیلی خوش اشتهایی؟ گفت خوب حالا آروم تلمبه بزن و من شروع كردم كیر رو در بیارم و دوباره فرو كنم.با هر رفت و امدی فیرزوه میگفت:جون به این میگن كیر.بكن.جرم بده.میخوام به همه ی همكلاسی های داداشم بدم.به هرحال اونا زحمت میكشن و بی مزد و منت به داداشم درس یاد میدن من هم باید یه جوری جبران كنم.من هم سرعت رفت و امدم رو بیشتر كردم و حسابی داشت بدنم و دل و روده هام حال می اومد.فیروزه گفت:آبتو میخوای چیكار كنی؟ من هم كه قادر به حرف زدن نبودم گفتم:نمیدونم بذار بكنم.گفت:بكن آبت رو بریز توش مشكلی نیست.یه دفه احساس كردم دارم به اوج لذت میرسم و یه جیغ كوچیك كشیدم و آب منی هام شروع كرد بیاد شاید نزدیك یه استكان بود.تا قطره ی اخر توی كون فیروزه خانوم خالی كردم و عقده ای كه مدتها توی دلم مونده بود رو خالی كردم.آروم كیرم رو در اوردم و گفتم فیروزه رامین هم میخواد بكنه.

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر