ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

آموزش سكس به دخترهام2

تقریباً مطمئن بودم که یک دوست پسر برای خودش پیدا کرده و داره جنس مخالف رو تجربه می کنه ولی اینقدر می فهمه که با اون پسر خلوت نکرده ، باید طوری رفتار می کردم که بتونم به مهسا چیزهائی رو در مورد سکس یاد بدم ، اونم طوری که بخوبی اونها رو درک کنه و مواظب خودش باشه.تصمصم گرفتم بیشتر بهش نزدیک بشم تا بتونم بیشتر در مورد سکس با مهسا صحبت کنم.من تو خونه همیشه یک تی شرت و شلوارک می پوشیدم و مهسا هم با تاپ و شلوارک یا مینی ژوپ تو خونه می گشت مونا هم هنوز لباسهای قشنگ گلدار رو میپسندید و بیشتر می پوشید. من اون روز با یک رکابی و کوتاهترین شلوارکم از اتاقم بیرون اومدم (می خواستم با این کار نظر مهسا رو بیشتر به خودم جلب کنم ) ، بچه ها رو صدا کردم و گفتم : بچه ها درسها و کاراتونرو انجام بدین می خواهیم شام بریم بیرون.مونا از اتاقش پرید بیرون با اون چشمهای خواب آلود پف کرده و گفت : آخ جون بابا بریم پیتزا بخوریم.گفتم : باشه عزیزم هرجا که شماها گفتید می ریم. بعد رو به مهسا کردم و گفتم : تا شماها درسهاتون رو بخونید من هم یک دوش می گیرم و میام.مهسا گفت: بابا پس زود بیا بیرون که من هم می خواهم دوش بگیرم.من که همیشه با بچه هام راحت بودم گفتم : مونا تو حموم نمیری ؟مونا هم گفت: من هم می خواهم حموم کنم ولی فکر کنم وقت نمیشه.گفتم : عیب نداره من که اومدم بیرون با خواهرت باهم برید حموم کنید.مهسا گفت : آخه....من گفتم : مهسا جون برای اینکه مونا هم حموم بره مثل قدیم دو تایی برید حموم....... اصلاً می خواهید مثل اون قدیمها سه تایی با هم بریم حموم.مهسا کمی خجالت کشید و گفت : آخه بابا جون اون موقع ما بچه بودیم.من هم گفتم : هنوزم بچه من هستید و هیچ عیبی نداره ، مونا جان تو با بابا می آیی حموم ؟مونا از جاش پرید و گفت : آره بابا ، میام. و دوید تو اتاقش تا حوله اش رو آماده کنه.یک نگاه به مهسا انداختم و گفتم : عیب نداره بابایی ، میدونم که خجالت می کشی ، پس اصرار نمی کنم ، من و مونا با هم میریم. بعدش تو برو حموم.مهسا گفت: باشه بابا.با خنده گفتم : ولی سه تایی بهتره ها.....هاهاهاها..بعد رفتم به اتاقم و حوله ام رو برداشتم و وقتی از اتاق خارج شدم دیدم مونا داره میره تو حموم رو به مهسا کردم و گفتم : اگه از مونا خجالت می کشی مونا که اومد بیرون ، بیا تو. منتظر جوابش نشدم و رفتم. مونا لخت شده بود و رفته بود شیر وان رو باز کرده بود وداشت آب وان رو میزون می کرد. من هم لخت شدم و رفتم داخل حموم وان که پرشد من یک سمت وان نشستم و مونا هم روبروم نشست و یک کم آب بازی کردیم (مثل قدیما) و مونا رو شستم و گفتم : دوش بگیر و برو بیرون ، درسهاترو تموم کن.مونا هم دوش گرفت وقتی داشت حولش رو می پوشید که بره بیرون بهش گفتم : به مهسا بگو بابا گفت اگه میایی زودباش.مونا رفت بیرون و بعد از یکی دو دقیقه دیدم در حموم باز شد و مهسا داره میاد داخل حموم ، حولش رو آویزون کرد و لباسهاش رو درآورد ، بدن سفید و قشنگش من رو داشت دیوونه می کرد چه برسه به پسرهای دیگه. هنوز شورت و سوتینش رو در نیاورده بود ، مهسا دختر با سلیقه ای بود همیشه لباسهاش قشنگ و مرتب بود الان هم یک ست شورت و کرست دخترونه با عکس گل تنش بود.گفتم : چیه بابا هنوز خجالت میکشی؟عیب نداره بیا تو وان بعد شورت و کرستت رو درآر.مهسا هم وارد وان شد من تو وان بصورت چهار زانو نشسته بودم ، روی آب وان مقداری کف بود که زیر آب پیدا نبود مهسا تو وان روبروی من نشست و شورت و کرستش رو درآورد و انداخت گوشه حموم.یک کم آب بطرف صورتش پاشیدم و شروع کردم به خنده بازی و آب پاشیدن به سر و صورت مهسا و گفتم : حالا دیگه از من هم خجالت می کشی ؟؟؟ ها ها ها...... و هی بهش آب می پاشیدم و مهسا هم که دید اینجوریه اونهم خندش گرفته بود و شروع کرد آب پاشیدن به من و کلی آب بازی کردیم و دیگه خنده هاش بلندتر شده بود و خجالتش کمتر ، از آب بازی خسته شدیم و کمی بی حال شدیم.گفتم : بابایی من خسته هستم. کمک میکنی منو بشوری ؟؟؟عوضش من هم کمک می کنم و می شورمت. بعد پاهام رو تو وان دراز کردم. با این کار مهسا مجبور بود کمی بلند بشه و بعد روی پای من بشینه ، همینطور هم شد ، وقتی بلند شد تا رو پام بشینه ، کوسش رو دیدم که هنوز موهاش کم و لطیف و خرمائی رنگ بود و اون لبهای صورتی کوسش از میون اونها نمایان بود. باسنش که تناسب اندام قشنگی به بدنش میده رو روی پاهام گذاشت و نشست.گفتم: پاهاترو دراز کن.اندام قشنگش به مادرش رفته بود ، یک لحظه یاد روزهائی افتادم که با همسرم حموم می کردیم ، دیدن اون بدن زیبا تحریکم کرده بود ولی سعی می کردم به خودم مسلط باشم. سینه های تقریباً قشنگ با اندازه 70 داشت و نوک رو به بالاش حکایت از سفت بودن سینه هاش می کرد که کمی تحریک شده بود.گفتم : بابایی زود باش ، کمک کن همدیگه رو بشوریم ، باید زود بریم بیرون.ادامه دارد......

2 نظرات:

ناشناس گفت...

amirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
zoooooooooodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii edameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
inoooooooooooooooooooooooooooooooooo
bezaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
merc

Unknown گفت...

Salam baz to jigh zadi?chashmmmmmmmmmmmmmmmm harchi zod bezaram taghriban8ghesmati hast ta 3ya4roz tol mikesheeeeeeeeeee aziz

 

ابزار وبمستر