ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خيانت زنم2

همونجا به م م م...کردن افتاد ولی تا منو ديد که خيلی از اونی که اون فکر ميکنه وحشيتر و عصبانی ترم همون يذره زبونشم بند اومد.زود منو شناخت و اومد منو هول بده اونور که فرار کنه که دستاشو بزور گرفتمو زنجيرو پيچوندم دور گردنش و تهديدش کردم که اگه تا ۳۰ ثانيه ديگه از جلوی چشمام دور نشه همينجا خفش ميکنم.بش گفتم من زنمو با تو اينجا ديدم و همين الانم ميخوام تکليفمو باش روشن کنم٫برو فردا صبح بيا خونت.منو زنم ميخوايم تا صبح تو خونه تو باشيم.اونم که از يطرف عصبانيت منو ديده بودو از يطرفم ديد که اگه بخواد حرفی بزنه من ميتونم هر بلايی سرش بيارم٫از ترس خونه و ماشينو همه چيشو گذاشت و در رفت.زنمم که از همون اول گوشه حياط رو زمين نشسته بود و اصلا حاليش نبود چی به چيه.منم زياد بش نزديک نشدم که يوقت منو نبينه و بشناسه.درو نيمباز گذاشتمو به دوستام زنگ زدم.گفتن دارن ميرسن و تا چند دقيقه ديگه ميان همون آدرسی که من بشون دادم.گفتم:باشه بياين ولی من بايد برم خونه.زنم زنگ زده و گير داده و من نميتونم بيشتر از اين اينجا بمونم.بشون گفتم:من ميرم خونه٫شما خودتون ۴ تايی ترتيب اينو بدين٫من در خونرو پيش ميزارم که بتونين بيايين تو.اونا هم يذره اصرار کردن که اگه ميتونم وايسم تا اونا بيان٫ولی همه چيز همونجوری پيش رفت که من گفتم.زنمو از پشت بلندش کردمو چراغای خونرو روشن کردمو بردمش آروم تو خونه.مست مست بود.منم نشوندمش رو مبل و تاپ تنگشو از تنش دراوردم.خواستم کرستشم باز کنم که پستوناش بيفته بيرون ولی ديدم بهتره اين زحمتو اونا بکشن.يپاشو انداختم اينور مبل٫اون پاشم گذاشتم رو زمين و شلوارشو تا زيره روناش کشيدم پايين.کسشو نگاه کردم ديدم پشماشو تازه زده برای همين شرتشو از جلوی کسش دادم اونور و لای پاشو يکم باز کردم که خط کسش قشنگ بزنه بيرون.دستاشم باز کردم که سينه هاش از بالای کرستش معلوم باشه.باسنشم يکم دادم بيرون که تقريبا حالت قمبل کرده پيدا کنه.يکی از چراغا رو خاموش کردم و رفتم در حياطو نيم باز گذاشتم و توی حياط يه جوری که نتونن منو ببينن قايم شدم.چند دقيقه گذشت که رسيدن.در حياطو آروم باز کردنو به سمت ساختمون حرکت کردن.هر ۴ تاشون که رفتن تو خونه من خودمو کشوندم پشت پنجره يجوری که قشنگ بتونم تو خونرو ببينم چيکار ميکنن.تا وارد خونه شدن اول دنبال چراغ ميگشتن که روشن کنن.چراغو که روشن کردن ديدن يه کس لخت رو مبل براشون دراز کشيده.دوتاشون که سريع کمربنداشونو باز کردن.يکيشون رفت بالای سره زنم اون يکيشونم زانو زد جلوی زنم و آروم آروم دست ميکشيد رو کسش.يکيشون هر دوتا پای زنمو گرفتو آورد بالا و اون يکی شلوارو شورتشو کامل از پاش دراورد.گذاشتنش رو مبل و کرستشم باز کردن.زنم لخت لخت شده بود.مثله اينکه يذره حس کرده بود چند نفر محاصرش کردن و بزور ميخوان بش تجواز کنن.يزره که دستو پا زد دوتاشون دستو پاشو گرفتن آوردنش رو زمين.پاهاشو بزور باز کردن.يکيشون رفت سر کسش يکی ديگشون با دو تا دستاش هر دوتا کونه زنمو گرفته بود تو دستش و فشار ميداد.يکی ديگشون داشت گردنشو ميخورد اونيکيم کيرشو ميمالودن به صورت زنم.اونی که گردنشو ميخورد تا کس لخت و بازو ديد حمله کرد به سوراخ کسش.مثله اينکه کس زنمو بيرحمانه فشار ميداد چون زنم يهو يه جيغی زد که باعث شد اينا وحشيتر شن.اول پاهای زنمو باز کردن آوردن بالای سرش که سوراخ کونشو با آب کسش که را افتاده بود خيس کنن.يکيشون رفت زير و زنمو خوابوندن روش.کيرشو از زير بزور داشت ميکرد تو سوراخ کون زنم که يکی ديگشون کير شق شدشو فشار داد تو کس خيسش.اون دوتای ديگه هم به رونا و گردنش ور ميرفتن.ديدن مثله اينکه اگه دوتايی با هم يکی کيرشو تو کونش و اونيکيم کيرشو همزمان تو کسش بکنه يکی کيرش در مياد برای همين يکی ميکرد برای همين يکی ميکرد تو در مياورد بعد اون يکی ميکرد تو.لنگای زنم داشت جر ميخورد.يذره اينطوری پارش کردن کيراشونو دراوردن و برش گردوندن.قمبل کردنش و حالا نوبت اون تای ديگه بود.زانوهای زنمو گذاشتن رو زمين.يکيشون رفت زير.تا اومد کير خرکيشو بکن تو کونش٫زنم داد زد از درد ولی برای اينکه خفش کنن اون يکی زود کيرشو از پشت کرد تو کسش.زنم ديگه داشت از ته گلو فرياد ميکشيد از درد.اون دوتای ديگه هم يکيشون با دستاش لای کون زنمو تا آخر باز کرده بود که کير اونيکی راحتتر يره تو.يکيشونم با پستوناش که از جلوش آويزون شده بود بازی ميکرد.کس زنم جر خورده بود آخه چنان داشتن از کس ميکردنش که عر ميزد.اونيکه اون زير بود و کيرشو کرده بود تو کونه زنم دستاشو برد زيره رونای زنم و با هر بار که کيرشو درمياورد و ميکرد تو زنمو مينداخت بالا که وقتی ميفته پايين کيرش تا ته بره تو و حسابی جر بده.زنم قشنگ قمبل کرده بود و کسش از لای پاش زده بود بيرون و قلمبگی کسش خوب معلوم بود. اونيکه از عقب کيرشو کرده بود تو کسش٫کيرشو دراورد و به يکی از اون دوتای ديگه گفت از بغل رو زمين دراز بکش. کس زنمو گرفت و آروم آورد پايين بعد لای کس زنمو اونقدر تا ته باز کرد که ديگه داشت جر ميخورد و کير خودشو و کيره اونيو که رو زمين از بغل دراز کشيده بودو باهم کرد تو.کسشو پاره کردن.اول نميرفت ولی انقدر لای پای زنمو باز کردن و کسش اونقدر باز شد که کيراشون رفت تو.زنم ديگه از درد به گريه افتاده بود.اون يکيم که تا حالا با سينه های زنم بازی ميکرد رفت کمکه اونی که از زير کيرشو کرده بود تو کون زنم.انگشتاشو چسبوند بهم و همراه کيره اونيکی ميکرد تو سوراخ کون زنمو در مياورد.البته من اينو از کون خيلی کرده بودم.خوشش ميومد ولی حالا داشت از درد زار ميزد.چنان با کف دست ميزدن به رونو کپنش که تمام گوشتای بدنشو پستوناش محکم ميلرزيد.وقتی زنم لای پاشو ميبست که اينا نکننش سرش داد ميزدن و موهاشو ميکشيدن که چرا پاتو ميبندی.ميگفتن بيشتر باز کن٫ميخوايم کستو تا ته بکنيم٫واکن لای پاتو٫اينجا ۴ تا کيره که داره ميره تو کس تو٫آب کستو بايد همرو بدی به ما و هی قربون صدقه چوچول کسش ميرفتن که از لای خط کسش اومده بود بيرون.يکيشون به زنم ايراد ميگرفت که چرا کسشو برای اينا سه تيغه نکرده.انقدر سينهاشو گاز گرفته بودن که دوره نوک سينهاش همه سياه شده بود.ميزدنشو تا ميتونستن بيرحمانه ميکردنش.انقدر خرکی تلمبه زده بودن که آب يکيشون داشت ميومد.کيرشو از تو کس زنم دراورد و رفت بالای سرش وايساد و با دستش همه آبشو آورد و ريخت رو گردن زنم.يذره گذشت اونی که داشت از کون ميکرد کيرشو دراورد و از از بفل بالا سره زنم وايساد و گردن زنمو گرفت و روشو برگردوند و آبشو پاشيد رو صورتش.اونی که تا حالا انگشتاش تو سوراخ کون زنم بود رفت زيرو شروع کرد از کون کردن.اونی که تا حالا داشت داشت زنمو از کس ميکرد کيرشو دراورد و خواست آب کيرشو بريزه رو صورت زنم که زنم نزاشت و همونجور که از شدت جر خوردن داشت گريه ميکرد روشو برميگردوند اونور که اين يکی ديگه آبشو نريزه رو صورتش.ولی اينا بش رحم نکردنو دو دستی روشو برگردودنو اونم آبشو تا آخر ريخت رو چشمها و بينی زنم.اونيم که داشت از کون ميکرد تا اومد پاشه اين ۳ تايه ديگه بزور دهنه زنمو باز کردنو اونم کيرشو کرد تو دهن زنم و برای اينکه زنم خوب براش ساک بزنه چوچوله کسشو گرفتن لای انگشتاشون و انقدر محکم فشار دادن که زنم از شدن درد مجبور بشه خوب ساک بزنه.آبش که اومد همرو ريخت تو دهن زنم که يزرشم از دور لبش که انقدر گريه کرده بود داشت ميلرزيد ريخت بيرون.اون ۴ تا از بالا به زنم که هم پاره شده بود و هم از شدت درد مثله کرم به خودش ميپيچيد و هم بخاطره آب کيرايی که تو حلقش ريخته بودن حتی نميتونست خوب نفس بکشه٫ نگاه ميکردن.منم تو اين فکر بودم که چرا اون راننده آژانس و همين پسره دوست زنم رو به اين انتقام جوييم اضافه نکردم.پایان

1 نظرات:

ایرانی گفت...

سکس پرشور و هیجانی داشت .اگه قرارنبود که آقاهه جریان عملیات انتقامی وحمله چهار به یک رو به روی زنش بیاره پس خانومه باید از این انتقام خبلی خوش به حالش بشه .درهرحال واژه انتقام در این داستان کاربرد ایهامی زیبایی داشت.دستت دردنکنه امیرجان ..ایرانی

 

ابزار وبمستر