ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سكس خانم آرایشگر2

یه خاطره دیگه میگم که مال حدود سه ماه بعدشه که هم علی و هم مهران به ترتیب پیچیده شدن! علی که دوماه بعدش رفت کانادا و بعد فهمیدم آقا مهران هم زن داره! و خواهش کردم که به خاطر زنش دیگه این کار رو نکنه! اولش مخالفت کرد و گفت نه زنم رو دوست ندارم وال وبل ( از این حرفها که همه مردهای زن دار برای یه کُس دیگه می زنن) بعدش که گفتم به زنت می گم ول کرد و رفت اما هنوز هم که توی چت میاد گاهی می گه خیلی حال داد سکس با تو! بگذریم. یه روز جمعه بود دیدم توی خونه دیگه کسل شدم، دوست پسر هم نداشتم... یه ماهی بود مهران رفته بود و من ام بی حوصله و عصبی... حاضر شدم و سوار ماشینم شدم که کمی بچرخم توی خیابونا... توی ترافیک چمران شمال بودم که دیدم یه ماشین 206 کنارم هی داره آلارم می ده! دو نفر توش بودن! اولش نگاه نکردم بعد دیدم هر جا می رم یه جوری دنبالم میاد... خوشم اومد باهاش کورس بگذارم. که خوب اون بالاخره مرد بود و دست فرمونش بهتر! آخرش هی من دنبالش رفتم و هی اون اومد که رسیده بودیم سمت غرب شهر که راهنما زد و یه کناری نگه داشت. منم جلوتر نگه داشتم. دیدم یه پسر فشن که پشت رل بود اومد پایین و گفت بابا چقدر ما رو می کشونی دنبال خودت راه بده دیگه! منم یه خنده الکی کردم و گفتم خوب حالا فرمایشتون؟ گفت می خواستم باهاتون دوست بشم شمارمو یادداشت کن و موبایلش رو تو دستش بازی می داد. گوشیمو برداشتم و شمارشو زدم. بعد گفت همین الان بگیر شمارت بیافته! منم که بعد یه ماه حشرم زده بود بالا دیدم حوصله این قرتی بازیها رو ندارم گفتم ببین می خوای بکنی همین الان بیا بکن! دیدم اولش پسره کف اش برید! بعد نیش اش باز شد انگار حرف دلش رو زده بودم. گفت جون من؟ همین الان؟ کجا؟ خونه خالی داری؟ منم با اینکه خونه خالی داشتم گفتم : نه همینجا! گفت کجا؟ گفتم می ریم یه کناری خلوت توی ماشین! گفت آخه خطر ناکه اگه ببینن؟ گفتم بی خیال بابا می ریم یه جای خلوت هوا هم که تاریکه... خلاصه هیچی پیچیدم و رفتیم یه مقدار از منازل مسکونی به دور جایی که چراغ نداشت... صندلی های جلوی ماشین رو دادم جلو و خودم هم یه مانتو و دامن تن ام بود.... اون دو تا قرار شد ماشینشون رو دور تر بگذارن که تابلو نشه و دوستش کشیک بده و این بیاد بکنه ! هیچی پسره اومد و هر دو رفتیم پشت و یه کمی ماچ و موچ و بعد دیدم کیر بچه داره می ترکه! فکر کنم تو عمرش کس نکرده بود! تازه آدم شده بود و از هیجان داشت می مرد... می گفت: پرده نداری؟ گفتم نه بابا راحت باش.. دیدم وحشیانه شروع کرد گردنم رو خوردن و من هی سرم رو می اوردم پایین که دیده نشیم... گفتم سریع کیرت رو در بیار دیگه... اونم هول هول شلوارشو تا نصفه زد پایین و کیرشو در آورد... جوووووون عجب کیری... تر و تازه، کس ندیده! بعدش من یه کمی براش ساک زدم و اونم که تو کف کس بود می خواست زودتر بکنه! یه وری شدم د امنم رو بالا زدم و شورتم رو در آوردم. کونم یهو رفت به طرفش (یادم رفت بگم قبلش یه کاندوم دادم بکشه رو کیرش، آخه می ترسیدم همینطوری بکنه ) و گفتم بکن تو... دیدم چشماش از حدقه در اومده... کیرش رو کرد تا دسته و شروع کرد به تلمبه زدن و منم به آه و اوف... کسم داشت جر می خورد و حال می کردم گفتم آره بکن کسمو... جووون... خیلی زود آبش اومد! مدام می گفت: مرسی خیلی حال داد! گفتم خیلی زود اومدی کوچولو! حالا تو برو بیرون به دوستت بگو بیاد تو! اولش یه کم بهش برخورد بعد گفتم اگه خواستی بعدش دوباره بیا! خوشحال شد و گفت باشه و خودشو راست و ریس کرد و رفت بیرون و بعد چند دقه دیدم دوستش اومد تو! اونم از این کس ندیده تر
سریع کاندوم رو کشید رو کیرش و کرد توی کسم... آه و ناله ام بلند شد... هی به کونم دست می زد و انگشتشو کرده بود توی کونم و عقب جلو می کرد... اما این خیلی بهتر بود کیرش هم کلفت تر بود. یهو ارضا که شدم هوس کردم بهش کون بدم... دیدم داره بازی می کنه باهاش، گفتم عسل کیرتو بکن توش چرا با انگشت؟ گفت عیب نداره : گفتم نه فقط تف مالی کن... اونم سریع سه تا تف انداخت و نامرد تا دسته کرد توی کونم.... تخماش چسبیده بود به سوراخ کونم و هی عقب جلو می کرد... و می گفت آخجون اگه تموم شد بازم می ذاری دوباره بکنم... می گفتم آره بکن بکن منو... بگا منو...جوووون.... بکن کونمو... توی اون شرایط توی ماشین سکس خیلی جالب بود برام! جای فرار نداشتم باید کونه رو می دادم ! اونم وحشی تر می شد و هی تلمبه می زد....لعنتی انگار کمرش سنگی بود ، فکر کنم 20 دقیقه ای داشت منو از کون می کرد... دیگه گفتم الان کونم جر خورده دیگه رفته! دیدم پسر اولیه اومد و نگاه کرد و گفت زود باش دیگه بابا... ! بعد دید دارم به این کون می دم گفت ا؟ زرنگی ؟منم کون می خواما...! خلاصه این یکی که داشت می کرد آبش اومد و ما رو ول کرد... من که دیگه نا نداشتم گفتم بسه دیگه بابا گایئدی منو وحشی... اونم لبخند فتح رو لبش بود که اولی اومد گفت یه کونم به من بده... گفتم دیگه برو پی کارت که حسابی گایید این دوستت جای تو ام! بعد گفتم نترس زنگ می زنم دوباره بیا بکن گفت نه همین الان می خوام تو رو خدا! فکر کنم می خواست جلوی دوستش بعدا کم نیاره... گفتم باشه فقط زود... اونم سریع اومد و کرد توی کون آش و لاش من و هی تلمبه زد و اینبارم زودی آبش اومد. کلا کمرش شل بود. بعدش دیگه حسابی داغون بودم... و همونطور رفتم خونه و به خودم گفتم تا تو باشی هوس کس دادن نکنی! اونم توی خیابون....پایان

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر