ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تشكر از آقا امين و دوستاش در سايت شهواني

اين متن ايميل من به عضو خبرنامه وبم آقا امين بامعرفته؛؛؛؛سلام آقاامين خوبي سرحالي؟خواستم ازشما تشكر كنم بخاطر اينكه داستانهاي من رو بانام خودت ميزاري توي سايت شهواني؛واقعا كارت درسته مرسي از لطفيكه بمن داري داداش؛بنظرت ارزش اينكارت جقدره؟ شما داستان خاطرات دانشجويي هم از سايت نه نه سكسي كبي كردي و در شهواني كذاشتي بانام خودت؛تو خودت رو جاي من بزار؛جكارميكردي؟خوبه من آدرس ايميلت رو بعنوان دزدي داستانهام بزارم در صفحه اصلي وبم؟ اما من آبروي كسي رو نميبرم فقط بهت سفارش ميكنم راه جندساله رو نميشه 1شبه رفت؛بجاي استفاده از داستان ديكران از ذهنت استفاده كن؛موفق باشي؛امير سكسي؛؛؛اينم متن موجود در سايت شهواني و جواب آقا امين با معرفتمونه؛؛؛1- من بارها گفتم که داستان های من از سایت های اویزون و ایکس پرشیا و فایرکس و شهوتسرا و چنتا سایته قدیمیه دیگه که همشون الان نابود شدن
2- کسی که داستان خون حرفه ای باشه و چندسالی هست که داره داستان میخونه با یه نگاه به فهرست سایت امیرسکسی متوجه میشه که نصفه داستاناش کپی هستن
3- من راه باز کردن سایت های بالارو تو انجمن گفتم ( سایت های سکسی قدیمی)
ادمین درجریانه
4- داستان مامان مهربون اول به صورت ناقص بود بعدا با راهنمایی jamal من از سایته فایرکس کپیش کردم (برای اثبات 3)
5- سایت امیرسکسی 3ماهه که فعاله و با عقل جور در نمیاد که حتی اگر یه نویسنده حرفه ای هم که باشه انقد داستان نوشته باشه
من داستان هامو خودم از سایت های قدیمی درمیارم و با نامه خودم مینویسم
جنب ادمین نظرتو درباره گفته های من بگو متشکرم
aminagha

سایت امیر سکسی
با سلام خدمت مدیریت محترم و عرض خسته نباشید.متاسفانه تعدادی از کاربران داستانهای دیگران را کپی میکنند و در این سایت با نام خودشون قرار میدهند.مثلا امین آقا در داستان عمه دکتر من یا آقا سعید و.... چون من خودم اولین کسی بودم سایت امیر سکسی رو در اینجا معرفی کردم و شما مدیریت محترم هم لطف کردید و پشتیبانی کردید و دیدم این دوست عزیزمون اعتراض کرده به این کپی کردنها گفتم منهم اعتراض خودمو اعلام کنم و به دوستان عزیزیکه داستانهای امیر سکسی رو با نام خودشون میذارم بگم اینکار دزدی محسوب میشه و درست نیست.شما در جواب دوستمون فرموده بودید داستان امیر سکسی منبعش در وبسایتش ذکر نشده.بنظر من کسیکه خودش وبسایتی راه اندازی میکنه دیگه دلیلی نداره آخر همه داستانهاش که در وبسایتش میذاره نام خودشو ذکر کنه.البته ببخشید که انتقاد کردم.www.amirsexi.blogspot.com.داستانهای زیادی از امیر سکسی توی این سایت کپی شده از جمله خواهرم سمیرا.سکس فامیلی.و... اما متاسفانه هیچکدومش بنام اون بنده خدا ثبت نشده.بازهم از زحمات شما و داستانهای قشنگتون تشکر میکنم.موفق باشید
__________________
پاسخ به اعتراض
با سلام خدمت مدیریت محترم و عرض خسته نباشید.متاسفانه تعدادی از کاربران داستانهای دیگران را کپی میکنند و در این سایت با نام خودشون قرار میدهند.مثلا امیرآقا در داستان عمه دکتر من یا آقا سعید و.... چون من خودم اولین کسی بودم سایت امیر سکسی رو در اینجا معرفی کردم و شما مدیریت محترم هم لطف کردید و پشتیبانی کردید و دیدم این دوست عزیزمون اعتراض کرده به این کپی کردنها گفتم منهم اعتراض خودمو اعلام کنم و به دوستان عزیزیکه داستانهای امیر سکسی رو با نام خودشون میذارم بگم اینکار دزدی محسوب میشه و درست نیست.شما در جواب دوستمون فرموده بودید داستان امیر سکسی منبعش در وبسایتش ذکر نشده.بنظر من کسیکه خودش وبسایتی راه اندازی میکنه دیگه دلیلی نداره آخر همه داستانهاش که در وبسایتش میذاره نام خودشو ذکر کنه.البته ببخشید که انتقاد کردم.www.amirsexi.blogspot.com.داستانهای زیادی از امیر سکسی توی این سایت کپی شده از جمله خواهرم سمیرا.سکس فامیلی.و... اما متاسفانه هیچکدومش بنام اون بنده خدا ثبت نشده.بازهم از زحمات شما و داستانهای قشنگتون تشکر میکنم.موفق باشید
amirsexi.blogspot.com
داستان های نام برده با همین نام ها در وبلاگ امیر سکسی قرار دارد که در سایت شما کپی شده
سکس یا عشق (1) (2) (3)
سکس فامیلی
داستان های داغ امیر
من و خواهرم سمیرا
و.
.
.
که شما را مطلع خواهم کرد
__________________
JAJAJAJAJA
شکایت
سلام داداش دمت گرم من خودم یکی از دوستای صمیمی امیر هستم ولی شما که بیشتر داستان هاتون رو از اونجا می گیرین چرا اسم منبع رو زیرش نمی نویسین
مثلا خود آقا سعید تمام داستان هاش از وبلاگ امیر سکسی هستش ولی همه رو به اسم خودش می نویسه. خواهش می کنم مدیر سایت این موضوع رو پیگیری کنه.
با تشکر
__________________
JAJAJAJAJA
سلام داداش دمت گرم من خودم یکی از دوستای صمیمی امیر هستم ولی شما که بیشتر داستان هاتون رو از اونجا می گیرین چرا اسم منبع رو زیرش نمی نویسین
مثلا خود آقا سعید تمام داستان هاش از وبلاگ امیر سکسی هستش ولی همه رو به اسم خودش می نویسه. خواهش می کنم مدیر سایت این موضوع رو پیگیری کنه.
با تشکر

ممنون از تذکر شما. ما برای حقوق مولف ارزش قائلیم و در قواعد سایت و انجمن هم این نکته را گوشزد کرده ایم. اما متاسفانه نمی توانیم منبع تک تک داستان های ارسالی را بررسی کنیم. لطفا ارسال کنندگان مطلب به این نکته ی مهم توجه کنند که رعایت کپی رایت و ذکر منبع نشانه شخصیت شماست. فرستادن مطلب دیگران به نام خود کاری غیراخلاقی و نیز خلاف قوانین این سایت است. در مورد مشخصی که ذکر کرده اید اسم مدعی نویسنده بودن داستان را حذف خواهیم کرد.
اما در نظر داشته باشید که در مورد اغلب داستان های سکسی روی اینترنت تعیین اینکه نویسنده اصلیکیست اگر غیرممکن نباشد بسیار دشوار است. مثلا داستانی که در وبلاگ دوست شما درج شده ممکن است خود از سایت یا وبلاگ قبلی دیگری کپی شده باشد. با توجه به همین ما حتی مطالبی را که برای بار اول در سایت شهوانی درج می شوند متعلق به این سایت نمی دانیم بنابراین اشکالی نمی بینیم اگر کسی آن را بدون ذکر نام شهوانی در جای دیگری درج کند.
JAJAJAJAJA
در خواست مهم
خیلی از شما عذر می خواهم اما دوست من خودش یک داستان نویس واقعی است شما می توانید به وب لاگ او سر بزنید تا خودتان متوجه حرف من شوید
چون تاریخ ارسال داستان هایی که در سایت شما کپی شده در آن وبلاگ زود تر ثبت شده
مثلا
داستانی که در تاریخ 2010/7/18 در وب لاگ او ثبت شد
در سایت شما در تاریخ
2010/7/27 کپی شده است
(به خاطر داشته باشید این تاریخ صحیح نیست و فقط برای مثال به کار رفته است)
از شما مدیر محترم شهوانی خواهش می کنم که به وبلاگ دوست من بروی و خودت موضوع را بررسی کنی و فرد تخلف کار و متقلب را از سایت خود حذف کنی.با تشکر
__________________
admin
موارد تخلف
دوست گرامی
شهوانی یک سایت باز وب ۲ است. این بدان معناست که مسئولیت صحت مطالب و ذکر منبع بر عهده ی ارسال کنندگان مطلب است. همان طور که عرض کردم در توان ما نیست که مطالب ارسالی را تک تک بررسی کنیم. با این اوصاف اگر موارد مشخصی هست که فکر می کنید کسی نام خود را به جای نویسنده ی اصلی جا زده یا مطلب نویسنده ای به نام دیگری منتشر شده لطفا به طور دقیق لینک بدهید (هم در سایت اصلی و هم در شهوانی) تا بررسی کنیم و در صورت لزوم نام نویسنده را اصلاح کنیم. در غیر این صورت متاسفانه از بررسی شکایت های کلی معذوریم.؛؛؛؛جواب منم اينه؛آقا امين بامعرفت بنده ادعا نكردم تموم داستانهاي وبم نوشته خودمه تعداديش نوشته خودمه عزيز بعضي از داستانها در آرشيوم دارم و ميزارم اما شما فقط1داستان كه توي شهواني بانام خودت كذاشتي رو تونستي تابت كني نوشته خودته من بهت جايزه ميدم؛من داستانهاي شهواني رو كه ميزارم وبم آخرش ذكر ميكنم منبع شهواني؛من كسي نيستم و ادعايي هم ندارم اما مطمئنم سنم و تجربم از شما بيشتره؛عمه دكتر من با همين نام در وبم هست و شما با همين عنوان و تعداد كلماتش كذاشتي توي شهواني اونوقت ادعا ميكني داستان نوشته شماست و خودت نام داستانها رو عوض ميكني؛نميخواستم اين مطلب رو در صفحه وبم بذارم اما بعداز ايميل من بشما ديدم بازهم دزدي داستانهام رو قبول نداري و جواب دروغ در شهواني دادي مجبورشدم به اينكار؛از اين به بعد قسمت آخر داستانهام رو به آدرس ايميل افراديكه تا امروز با من در ارتباط بودن ميفرستم تا راهي باشه براي جلوكيري از دزدي افرادي عين شما؛موفق باشي؛باتشكر؛اميرسكسي

11 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام امير جون من رفتم سايت شهواني و عمه دكترمن رو ديدم و خيلي از داستانهات اونجا بود؛حق باشماست اين يارو امين داستانت رو از وبت برده بااسم خودش نوشته اونجا داستان دزد عوضي خيلي نامردي اين بنده خدا امير سكسي برامون عكس و فيلم و داستان ميفرسته و انقدر براي همه احترام قائله و سود مالي هم براش نداره جز دردسر اونموقع اين جواب محبتشه؟امير جون من جاي شما بودم داستان برا كسي نمي نوشتم

ناشناس گفت...

سلام امیر جان
به نظره من نباید انقدر ناراحت باشی این سایتها واسه همه هستش شما وبلاگ ساختیت واسه همه بچه ها نه خودت شخصا که اگر اینطوری بود هیچ کسی نمیتونست اینجا بیاد و بخونه
بهتره این موضوع رو فراموش کنی بره پی کارش خودت رو هم ناراحت نکنی
بعضی از داستانهای خودت هم از سایت های قدیمی هست‎ ‎که البته زیاد مهم نیست تو به کاره خودت برس دوست من
ولی خدایی میشه گفت در صد زیادیش جدید بوده
امیدوارم ناراحت نشی از حرفه من دوست عزیز

Unknown گفت...

سلام به دوستان عزيزم؛شرمنده كه يك قسمت رو كات كردم؛براي من مهم نيست كه داستانهام در سايتهاي زيادي ازقبيل شهواني لوتي 18ساله ...بدون ذكرنامم كذاشته ميشه فقط شاكيم كه بااينكه بهشون تابت ميكنم بازهم قبول ندارن؛امروز سايتي بودي نامشو نميبرم دقيقا داستانهاي هرشب منو كذاشته جالبش اينه داستانهاي طولاني ازقبيل آموزش سكس به دخترهام يا عشق يا نفرت9 رو كذاشته و كاربران ازش تشكر كردن طرف هم به خودش باليده و كلاس كذاشته حالا ادامه اين داستانهارو نميزارم و به تاخير ميندازم تا كاربران بفهمند باباجون داستان طرف دزدي بوده؛ضمنا من ادعا نكردم و نميكنم كه تموم داستانهاي وبم نوشته خودمه امشب تعدادي از آرشيو كذاشتم تا سوتفاهم نشه؛با تشكر امير سكسي

Unknown گفت...

جواب سوال دوستمون كه در نظرات خونواده سكسي ما قسمت آخر سوال كرده بودن؛؛سلام دوست عزيز؛من با سايت شهواني مشكلي ندارم اتفاقا از مديريتش هم بارها تشكركردم و ميكنم؛مشكل من با كاربراشه كه قبول ندارن دزدي داستانهام و كذاشتن با نام خودشون؛شما دقت كنيد من نمونشو كفتم عمه دكترمن تاريخ عنوان متنش برا منه و زودتر از شهواني كذاشتم حالا امين آقا نامي ادعا داره داستان خودشه و نامش هم برا خودشه به متن تشكرم دقت كنيد متوجه ميشد سكس فاميلي دخترعمه هام و... هم در شهواني بعداز من كذاشته شده؛خودم تعدادي از داستانهاي شهواني رو كذاشتم اما در آخر داستان دقت كنيد نوشتم منبع شهواني؛درمورد داستانهاي قديمي هم ادعا نكردم براي منه حدود1000داستان در آرشيو دارم كه تلاش10ساله منه اونموقعه كه جوان بودم خواهرم سميرا از اون جملست دقت كنيد توضيح دادم داستانش قديمه يا ناديا كه امشب كذاشتم؛مرسي عزيزم

ناشناس گفت...

سلام امیر جون شما خودتو ناراحت نکن عزیزم این آدمها لیاقتشون بیشتر از اینها نیست دزدی شاخ و دم نداره
تشکر از زحمات و داستانهات حرف نداره
تک تک

پوریا گفت...

سلام خوبی امیر جان . خدایش همه داستانات قشنگن و نمیشه ایرادیازشون گرفت ممنون ازت
برای کپی برداری هم بعضی سایتا توی اینترنت متن هاشونو نمیشه کپی کرد و خطا میده پیشنهاد میکنم همون راهشو تو هم استفاده کنی که به راحتی داستانات کپی نشه
. اخر این مطلب هم گفتی قسمت اخرو واسه خبرنامه میفرستی . خوب اونم عضو میشه که بارش بیاد

ممنونم . داستان پدر خوب یا عشق یانامردی اخرش چی شد؟ زود بذار
من که هر شب میام داستانا رو دنبال میکنم بعدش میخوابم اگه میشه زودتز از 12 بذاری که صبح زود بیدار بشیم ممنون میشم
این نامه رو خودت بخون . تایید نکن .:D

پوریا گفت...

سلام خوبی امیر جان . خدایش همه داستانات قشنگن و نمیشه ایرادیازشون گرفت ممنون ازت
برای کپی برداری هم بعضی سایتا توی اینترنت متن هاشونو نمیشه کپی کرد و خطا میده پیشنهاد میکنم همون راهشو تو هم استفاده کنی که به راحتی داستانات کپی نشه
. اخر این مطلب هم گفتی قسمت اخرو واسه خبرنامه میفرستی . خوب اونم عضو میشه که بارش بیاد

ممنونم . داستان پدر خوب یا عشق یانامردی اخرش چی شد؟ زود بذار
من که هر شب میام داستانا رو دنبال میکنم بعدش میخوابم اگه میشه زودتز از 12 بذاری که صبح زود بیدار بشیم ممنون میشم
این نامه رو خودت بخون . تایید نکن .:D

Unknown گفت...

سلام داداشه عزيزم تشكر از لطفت؛در جوابت بايد عرض كنم عضويت امين آقا رو لغو كردم و از ليست ارسال حذف شده؛اكر با ايمل ديكه بياد و عضو بشه راهشو ميدونم كه اينجا نميتونم بيان كنم؛خيالت راحت؛كد جاوا هم بي فايدست اكر خواستي ايميل بزن تا راه لغو كدجاوا سايتهارو بكم بهت؛من دوست ندارم از داستانهام استفاده نشه خيلي از سايتها و وبلاكها داستانهام رو كذاشتن فقط شاكي شدم از امين كه ايمل بهش زدم و محترمانه نصيحتش كردم ولي دركمال بررويي جواب داده در شهواني كه داستان عمه دكتر براي خودشه و اسمش هم خودش انتخاب كرده؛مهم نيست كسيكه عاقل باشه حرف يه آدم كم سن و دزد داستان رو قبول نميكنه؛جشم زودتر داستان ميزارم؛مرسي

ناشناس گفت...

سلام
طبق گفته قران کریم کسانی که باعث گمراهی دیگران میشوند گناهشان واتش دوزخشان مضاعف است.
امیدوارم خداوند همه مارا به راه راست هدایت کند

ایرانی گفت...

سلام علیکم دوست خوب ناشناسم.همان قرآن مجید از مبارزه ظلم علیه باطل می گوید.همان قرآن مجید از عدالت می گویدهمان قرآن مجید از آزادگی واخلاق نیکو می گوید .همان قرآن بودکه علی امام اول و رهبر راستین ما شیعیان را برآن داشت که به خاطراختلافی که برسر مالکیت یک زره با یک نصرانی داشت برابربااودرحکومت اسلامی ونزد یک قاضی مستقل اسلامی به پای میز محاکمه کشیده شود .رهبری که به خاطر کافی نبودن ادله اش محکوم شد و رای قاضی را پذیرفت .وآن نصرانیی که شرمنده اخلاق ومرام علی وحکومت اسلام گردیدو مسلمان شد... .شما از آن قرآن می گویید؟علی قرآن ناطق بودپس شما اگربه قرآن خاموش نگوییدکه سخن بگویدصدای اندرزتان به دیواره کوهستان خواهد خوردوبه گوش آن سو نشینان نخواهد رسید وآن وقت این مسلمین هستند که نصرانی خواهند شد.راستی قرآن نگفته آنان که گنج اندوخته حق دیگران را پایمال کرده بیت المال را به باد فنا می دهندوجوانان رارها می کنندبیکاری را گسترش داده سن ازدواج وفقر وفحشا راافزایش می دهندباعث گمراهی دیگران می شوند ؟منصف باشید به دنبال سرچشمه بگردیدکه اگر این سرگرمیها هم نبودانفجارنورچشم ظاهرکوردلان راکورمی نمود.حتی بدان بدی رادوست نمی دارندآنان خودخواهی رادوست می دارندآن چنان که شیطان شیفته خودبود.انسان عاقل وبالغ می تواند راه را ازچاه بازشناسدومن امیدوارم که درخطاب اندرزگویی همه گمراه کنندگان رابه یک دیده بنگرید .خداوندبت شکن شماوهمه ماراهدایت فرماید ..انشاءالله ..ایرانی .

ایرانی گفت...

درود بر تو آرش عزیز پسر خونگرم آریایی درود برتو که خون گرم عشق و محبت در رگهای تو جاریست .سالها ی سال بر قرار باشی و با عشق زندگی کنی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر