ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فانتزی سکس خیالی

بیا جلوکمربندتو باز کنم خودم شلوارتو در مییارم.کیرت خیلی گندست.با دیدن منم که حسابی شق کردی.دستمو از رو شرتت می زارم رو کیرت محکم فشارش می دم سرش از بالای شرتت می زنه بیرون.از رو شرتت لبامو می زارم روش.شرتتو می کشم پایین.حالا کیرت جلو چشمامه.دستت رو میزاری رو سینه تپل و سفتم منم سر کیرتو میک می زنم.محکم سر کیرتو میک می زنم.همه ی کیرتو می کنم تو دهنم.تند تند برات می خورمش.تو هم سینه هامو می مالی و صدای نفس نفساتو می شنوم.من که عاشق ساک زدنم نمیخوام کیرتو از دهنم در بیارم.انقدر محکم می خورمش که صدای آه و اوهت درمیاد.نوک سینمو فشار میدی منم دوباره سر کیرتو میک می زنم.کل کیرتو لیس می زنم.ته کیرتو لیس مسزنم.زبونمو می زارم رو تخمات لیس می زنم.کل کیرتو می کنی تو دهم.دستت رو می کنی لای موهام سرمو جلو عقب می کنی.آه و اوهت بلند شده.جووووووووووووون واییییییییییییییییییییی آخخخخخخخخخخخخخخخخ من کیر خیلی دوست دارم.کیرتو در میاری دودستی سرمو نگه میداری همه ی آبتو میریزی رو صورتم.پایان

5 نظرات:

مجید گفت...

سلام امیر جان
بازم یک عالمه داستان جدید
دمت گرم
خسته نباشی
راستی ادامه رسم خانوادگی رو بزار
به خاطر داستان آموزش سکس به دختر هام که تمامش کردی ممنون
اگه میشه یه داستان سکسی بزار که پدر به خاطر اینکه زنش رو تنبیه کنه پسر خودش رو مجبور کنه که زنش رو جلوی چشم خودش و دخترش بکنه.
و یه داستان دیگه هم بزار که پدر مچ دخترش رو سر سکس با دوست پسرش بگیره و به خاطره تنبیه دخترش رو جلوی زنش و پسرش و دختر کوچیکترش بکنه و بعد از پسرش بخواد که بیاد و خواهرش رو بگاد (جلوی چشم خانواده) و بعد دو نفری (پدر و پسر) دختره رو بگا بدن و با مادر و اون دختر کوچیکتر کم کم وارد یک سکس خانوادگی بشن(دختر بزرگتره پرده اش رو دوست پسرش گرفته بود) و پرده اون دختره رو هم بگیرن و کم کم دو تا دخترا ازدواج کنند (اولی باهمون دوست پسرش) و انا هم تو این سکس شریک بشن و بعد نوبت ازدواج پسره میشه که پرده زنش رو جلوی خانواده برداره و این نوع سکس ادامه پیدا کنه. اگه میشه زود تر بزار.
راستی هنوز بابای خوب رو نذاشتی.
‏(بهم بگو کی برام می زاری، یا اصلا می زاری یا نه؟)
راستی چرا بازدید کننده هات بی معرفت شدن و دیگه نظر نمیدن؟

بای

Unknown گفت...

Salam majid jon.residan bekheyr.rauf goft mosaferat bodi.bavarkon vaght namikonam.age be saate up dastanha negah koni motevaje mishi az saate khabam mizanam up mikonam.beghole shoma dostan bivafa shodan.nazar nemidan.eshkal nadare ba khondanesham hal konan man khoshhalam.babay khobo tamom kardam mifrestam barat.rasme khonevadegi tarjomash tamome mizaram

ناشناس گفت...

salam
khobi amir jan?
man mostafam dust meghdad!
mikhastam bepursam chera jadidan up nemikoni?
aslan to 2011 on shodi ke up koni?
to ro khoda be sitet bishtar berese!
thanks!
mikhamet!
mostafa

آرمان گفت...

سلام امیرجان.من آرمان هستم ۲۵ساله از جنوب.خیلی وقته میام تو سایت ولی نظر نمیدادم تا اینکه الان گفتم نظر ندم ظلمه.واقعا دمت گرم خیلی بیستی.انشاالله همیشه سربلندباشی

ایرانی گفت...

آرمان گل من از طرف امیر و همچنین خودم تشکر می کنم که این سایت رضایت خاطرتان رافراهم نموده است .امیر دوست داشتنی ما یه خونه ای ساخته با زیر بنای محکم و این افتخارو به من داده که در روبنای کار همراهش باشم .امیرجان ممنونم .همیشه فعال و سر حال باشی .آرمان عزیز دوستتداشته منتظر نظرات بعدیت هستیم ..ایرانی

 

ابزار وبمستر