ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سكس امير با سارا

از روي صندلي بلند شديم و با استادمون خداحافظي كرديم من باهاش تا دم در رفتم وقتي برگشتم تو اتاقم سارا گفت:بيا كمي رو اين مسائل با هم كار كنيم من اين دو سه تاي اخري رو خوب متوجه نشدم.درو بستم و نشستيم رو صندلي كنار هم و شروع كرديم مرور درس بعد از نيم ساعت پا شدم رفتم دو تا چائي اوردم تا گلوئي تازه كنيم.من خودم اصولا معتاد چائيم اومدم تو اتاق ديدم سارا ايستاده كناره پنجره و داره بيرون رو نگاه ميكنه(م- من امیر..س- سارا).م:چيه خسته شدي؟س:اره بيا اينجا.م:اول بيا چائيتو بخور چون من سردشو اصلان دوست ندارم.س اومد رو صندليش نشست البته جوري كه رونش كامل چسبيد به پام بعد شروع به چائي خوردن كرد.منم به روي خودن نياوردم.كمي بعد با دست چپش شروع به بازي با دست من كرد.س:خيلي فريبا رو دوست داري و الان از دستش ناراحتي؟م:نه. چرا بايد ناراحت باشم؟س:خوب واسه اون كارش ديگه.م:راستش من زياد ازش خوشم نميومد وگرنه.س:وگرنه چي ميزديش يا نميزاشتي اون اتفاقا بيفته؟م:نه بابا.به من چه هر كاري دوست داره بكنه.هر كاريم دوست داشته كرده.س:يعني از اينكه با آرش ريخت رو هم و با هم سكس كردن ناراحت نشدي؟م:حقيقتش اولش چرا خيلي بدم اومد اما وقتي خوب فكر كردم ديدم دليلي واسه ناراحتي وجود نداره رابطه ما فقط براي سكس كردن بوده و اون بعدش از كسه ديگه اي واسه سكس كردن خوشش اومد حالا اون كس هر كسي ميتونسته باشه ديگه فرقي نداره آرش.پسر خاله من باشه يا هر غريبيه ديگه اي اما اگه رابطمون بر اساسه دوست داشتن و عشق بود اصلان نميتونستم قبول كنم يعني برام خيلي سخت تر ميشد چون اونوقت اين كارش يه خيانت زشت بود.س:خوب اين حرفات قبول اما اينكه آرش هر چي باشه پسر خالته و تو ازش توقع داشتي يا نه؟م: ببين بهت ميگم اما به فريبا نگو.قبل از ايجاد اون رابطه وقتي آرش فهميد فريبا ميخواد باهاش دوستي كنه به من زنگ زد و از سير تا پيازه قضیه رو گفت.منم گفتم هر جوري دوست داره رفتار كنه اما اگه بهم نميگفت و اينكارو ميكرد وقتي ميفهميدم كلي از دستش ناراحت ميشدم كه واسه خاطر يه دوستي كردن با يه دختر اونم در حد سكس فقط بخواد بهم دروغ بگه يا ازم پنهونش كنه اون وقت كارشو دور زدن خودم ميديدم و اگه هر كسيم ايكارو بكنه دخترو پسرم نداره اينجوري طرفش و بي ارزش كرده والبته همچين ادمي ارزش رفاقت كردن و نداره.س:كه اين طور.م:پس چي نكنه تو منتظر بودي بخاطره اون دختر بيفتم تو بستر بيماري و دق كنم؟س:نه بابا من اينا رو نميدونستم.م:خوب هالا كه دونستي پس انقدر سوال نكن.كم كم اون رون پاشو روي پام گذاشته بود و بازيه دستش با دستم تنمو مور مور ميكرد.كمي داغ شده بودم اما اين رفتارشو پاي صميميتش ميذاشتم و طبعا عكس والعملي نشون نميدادم.از جام بلند شدم به كنار پنجره رفتم و به منظريه بيرون نگاه كردم از پنجريه اتاقم كلي دارو درختو ميشد ديد و اين تابلوي سبز بهم ارامش ميداد.سارا پا شد اومد پشت سرم و خودشو چسبوند بهم گرمايه تنش بخوصوص سينه هاشو احساس ميكردم.س:ببينم يه سوال ديگه بپرسم؟م:بپرس تو كه منو حامله كردي.س:اصلان هيچ احسا....ميون حرفش پريدم.م:مگه عقلت كمه از اين چرتو پرتها نپرس.سارا منو به سمت خودش چرخوند حالا اون تو بغلم بود و اون سينه هاي بزرگ و داغشو محكم چسبوند به سينه هام.من فقط نگاه ميكردم نميفهميدم اين كاراش يعني چي.سرشو اورد جلو گوشيه لبمو بوسيد.من كه داغ بودم ديگه خون به مغزم نرسيد كلا سرشو با دستام گرفتم و لبمو رو لبش گذاشتم.لبايه گوشتي و پرشو شروع به خوردن كردم.اونم خوشش اومده بود و قشنگ همكاري ميكرد.بد از چند دقيقه لبشو جدا كرد و گفت: من ديگه برم ميترسم يهو كسي بياد تو اتاق.م:نترس كسي نمياد خيالت راحت باشه.س:ببين الان ميخوام برم باشه.م:اوكي برو.يه بوس كوچولو از لپم كرد گفت:بهت زنگ ميزنم فعلان خدا حافظ و ممنون.م:من ممنونم و خدا حافظ.اون رفت و من موندم با كلي فكراي مختلف و يه حرارت زياد كه از تحريكات اون به جا مونده بود.وقتي كه اينجوري ميشدم اگه خالي نميشدم بعدش بيضه درد ميگرفتم.واسه همين رفتم دو تا قرص كدئين خوردم.اون روزو شب گذشت و فرداش بعد ازظهر بود كه زنگ زد.س:سلام ميتوني بياي اينجا؟م:اره مگه چيزي شده؟س:ااا زود بيا منتظرم.صبر نكرد تا چيزي بگم و گوشيو قطع كرد.وقتي رسيدم و رفتم تو سالن خونشون.از اتاقش اومد بيرون.س:سلام چه عجب يه بار زود اومدي.م:عليك مگه چه خبره كه ميگي زود اومدم؟س:هيچي اخه مامانم اينا زود ميان.م:واي مامانش اينا.س: زهر مار مسخره.م:حالا خانم ماره بيا زود تا نرسيدن يه چند تا نيش اساسي منو بزن.س:هه هه هه.خنديدم.دستاشو گرفتم نشوندمش روي پام اونم صورتشو اورد جلوم انگار كه منتظر چيزي بود.منم كه منظورشو خوب فهميده بودم شروع به خوردن لباش كردم.بعد از چند لحظه از روي بلند شد.س:لبيه مبل بشين.بعد خودش پاهاشو دو طرف پاهام گذاشت و رو در رو باهام نشست روي پام.حالا كامل تنش تو بغلم بود و لبشو به لبم رسوند و شروع به مكيدن لب پائينم كرد.يه پيرهن تنش بود كه دو تا دوكميه بالاشو باز گذاشته بود منم كمكم باقيه دكمه هاشو باز كردم و همينطور كه داشت زبونمو ميك ميزد اونو از تنش بيرون اوردم و انداختم رو زمين پيرهن منو باز كرد و افتاد پشت سرم سينه هاي گرد و بزرگش به تنم چسبيده بودن و يه سوتين مشكي اونا رو قايم ميكرد بازش كردم و با شدت از تنش كشيدمش.س:چته پارش كردي.م:هيچي نگو كه اين بلا سر خودت ميادا.حالا اون سينه هاي خوش فورم و داغش لخت جلوم بود و نوكهايه برجستش دعوتم ميكرد تا حسابي ميكشون بزنم.معطلشون نذاشتم و شروع به خوردنشون كردم.صداي س بلند شده بود و سرمو به سمت سينش فشار ميداد.ميگفت:جون بخورشون جون چقدر خوب ميخوري.طاقت نياورد سرمو بلند كرد و شروع به مكيدنه لبام كرد.اون يه دامن كوتاه پوشيده بود و با نشستنش رو پام رونايه لختش و ميديدم.س:پاشو بريم تو اتاقم.م:به به ميخواي اتاقتونو بهم نشون بدين خانم خوشگله؟س:اميررررررررر اخه الان وقت دلقك بازيه.م:نه حق با تو.الان وقت تجاوز كردن و به خاك و خون كشيدن.با هم به اتاقش رفتيم كنار تختش ايستاده بودم.س:بازم خل بازيت گرفته ها زود باش ديگه.م:چيو زود باشم الان بايد چيكار كنم كه نكردم و شما از انجام ندادنش تشخيص دادين بنده خلم.س:مرض درد كوفت.م:واي واي چه چيزاي بدي داري.س خم شد و دكمه شلوارمو باز كرد بعد زيپمو داد پائين از اذيت كردناي من خيلي حرصش گرفته بود.م:خوب بابا جون خودم درش ميارم الان پارش ميكني اونوقت منم واسه تلافي بايد همين كارو باهات بكنم.شلوارمو در اوردم و روي تخت نشستم س جلوم ايستاد و سينشو جلوي دهنم اورد شروع به خوردنش كردم.خم شد روم با اين كارش سينش از دهنم بيرون اومد اون پائين تر اومد و لبمو بوسيد زبونشو فرستاد تو دهنم چند لحظه كه مكيدمش روي چونمو بوسيد و يه ميك كوچيك زد.زير گلومو هم همين طور بد به سينم رسيد هر دوشو بوسيد و نوكشونو مكيد و يه گاز گوچيك ازشون گرفت اين كارش خيلي تحريكم كرد.پس ازش خواستم بازم اين كارشو تكرار كنه كمي پائين تر نزديكش رسيد و تصور اينكه الان ميخواد باهاش چيكار كنه حسابي حالمو خراب تر ميكرد.كمي از روي شرتم دست كشيد روش بد با لباش اونو لمس ميكرد حرارت دهنش ديونم ميكرد با بوسه هاي كوتاه و قرار دادن چند ثانيه اي بين لباش خون و تو رگام ميدوند.يه دستشو فرستاد تو شرتم و كيرمو گرفت كمي فشارش داد و باز از اون رو با كاراش لذتو تو تنم سرازير ميكرد.هلم داد به پشت دراز كشيدم رو تختش.بعد از چند لحظه شرتمو با دستش گرفت كمرمو بالا گرفتم تا راحت بتونه درش بياره.حالا اون داشت با زبون زدن بهش و با فشار انگشتش باهاش حال ميكرد.م:بخورش.س:هيس هيچي نگو فقط.سرشو كرد تو دهنش و كمي مكيد و هم زمان با انگشتاش شروع به بالا پائين كردنش كرد.كمي بعد تا جائي كه ميتونست ميكردش تو دهنش وقتي ميخواست اوق بزنه درش مياورد و دوباره تكرار ميكرد.بلندش كردم و خوابوندمش رو تخت و دامنشو خواستم در بيارم نذاشت.س:اين كه كوچيكه و مزاحم كارت نيست پس درش نيار باشه.م:باشه.خواستم شرتشو در بيارم بازم نذاشت.س:نميخوام درش بياري.م:بله راحت باشين شما.روش دراز كشيدم.كيرمو روي كوسش گذاشتو و خودمو ميماليدم بتنش با بالا پائين كردن خودم اونم رويه كوسش بالا پائين ميشد همين كار بيشتر شهوتيش كرد.با دستش شورتشو كنار زد و گفت: حالا بچسبون به نازم.اينكارو كردم گرماي كوسش ديونه كننده بود شروع كردم به كمر زدن اروم اينكارو ميكردم اما صدايه ناله س بلند شده بود.سرمو كنار لبش بردم با ولع شروع به خوردن لبم كرد.وسط پاش نشستم اونا رو از هم باز كردم.وقتي سرشو بردم نزديكش با نگراني نگام كرد.س:هوي داري چيكار ميكني.م:نترس حواسم هست.سرشو اروم تويه كسش فرو كردم يه كم كه فرو رفت بيرون كشيدم و دوباره اينكارو ادامه دادم.با اين كارم اون ديگه تو ابرا بود و ديگه ناله هاش به جيغ زدن تبديل شده بود.ديدم داره حال ميكنه پس سرعتمو بيشتر كردم اما حواسم جمع بود كه كمي بيشتر فرو نره.بعد از چند دقيقه از سفت شدن بدنش فهميدم ميخواد ارضائ شه واسه اينكه يهو بي اراده خودشو نچسبونه بهم و كاري كه نبايد بشه بشه كيرم بيرون اوردم و با دست براش ادامه دادم و اون زود اورگاسم شد و بيحال شد اما من مونده بودم ديدم سينش بد جوري چشمك ميزنه.رفتم روي تنش پاهامو دو طرفش طوري ميزون كردم كه كيرو وسط سينش باشه اونم با دستش اونا رو محكم بهم چسبوند.شروع به عقب و جلو كردنش كردم.كمي سرشو خم كرد و گاهي سرشو ميخورد.با تند تر شدن اينكارم ديگه صدام در اومده بود و به لحظه هاي اوج نزديك ميشدم كمي با دستم سينه ها شو محكم تر بهم فشار دادم تا حلقيه دور كيرم تنگ تر بشه همين باعث شد ديگه نتونم طاقت بيارم و همونجا خودمو خالي كردم.بعدش کنارش خوابیدم.یکدفعه یادم اومد مامانش اینااااااااااااا.زود از خونشون زدم بیرون.پایان

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر