ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خاطره مسافرتم به هلند2

همه ميگفتن و ميخنديدن و انگار نه انگار كونشون داره ميسوزه؟؟ پيش خودم گفتم لابد سوناي اينجا اينجوريه و خيلي ضايع است كه من عربده بزنم و بلندشم.تنها كاريكه ميتونستم كنم اين بودكه هردو ثانيه يه بار وزنم رو روي يه كپلم بذارم تا اون يكي كپل زمان خنك شدن داشته باشه.انقدر اين پا اون پا كردم تا همه متوجه من شدن و با اشاره و زبون بهم يه چيزائي گفتن.من حاليم نشد تا اينكه همون زنه كه ماليده بودم دركووووووونش اومد طرفم و دستمو گرفت و بغل خودش نشوند.وقتي نشستم انگار كوووونمو كردن توی بهشت؟؟؟.چه زندگي بود؟؟ وقتي نفسم اومد بالا و دور و برم رونگاه كردم نفهميدم چه صيغه اي بودكه هيچكس روی اون صندلي كه من نشسته بودم نميرفت بشينه؟؟ امل بازي دراورده بودم و كوووووونمو كباب كرده بودم اما هيچكس به روم نياورد تازه از اون به بعد همه با من مهربون تر شدن.زنه كه ماليده بودم درش بعدا فهميدم ژاني يا يه چيز تواين مايه ها صداش ميكنن دستش رو گذاشته بود روپام و خودش رو چسبونده بود بمن.ژاني به قيافش ميخورد ۳۰ سال داشته باشه اما وقتي بعدها دست و پا شكسته ازش پرسيدم چند سالته؟؟ گفت ۲۰ سال.ازتعجب شاخ دراوردم يا من عددي روكه گفت بد برداشت كردم يا از بس داده بود اون شكلي شده بود؟؟ يه چيزائي ميگفت و فكر كنم دلداريم ميداد آخه همه فهميده بودن از خجالت دارم آب ميشم.آخر دستمو گرفت و ازسونا برد طرف استخر جائيكه همه داشتن ميدادن و ميكردن.يه لحظه پريد توبغلم و شروع كرد به لب گرفتن من ازتعجب شاخ درآورده بودم؟؟؟ گفتم نكنه منو با كسي اشتباه گرفته؟؟ اما نه.ژاني همچين با حرص و ولع خودشو به من چسبونده بود كه انگار سالهاس تشنه سكسه و ازش محرومه؟؟بعدازكمي لب بازي ژاني كم كم رفت پائين تا رسيد به كيررررررم.بدون هيچكاري كيرررررررررممممممو كرد تودهنش و يه گازززززززز لذت بخش ازگردنش گرفت و شروع كردن به ليس زدن.اوووووووووووووف جوووووووووووون.يه ليس مشتي ازانتهاي تخم تا ابتداي كلاهك كيررررر كافي بود كه منو به هپروت ببره اصلا چيزائي رو كه ميديدم باور نميكردم.كاملا كيررررررررم تودهن ژاني بود و گرم ساك زدن بود كه كيررررررر بي جنبه من انفجاري رو كه ساعتها منتظرش بود انجام داد.تاحالا هيچوقت آبم انقدر نيومده بود.تموم دهن و سر و صورت ژاني پراز آبكيرم شده بود.ژاني شاكي شده بود كه چرا بهش علامت ندادم آبم داره مياد نصف آبمو خورده بود و نصف ديگه اش هم كه تو دهنش بود توف كرد بيرون.يه چيزائي گفت و رفت.منم رو زمين دراز كشيده بودم همونجوري دو سه دقيقه بي حركت موندم.حاله گرفتم بعداز اومدن آبم گرفته تر بنظر ميرسيد.خيلي افكار احمقانه و بچه گانه اي اون لحظه تو سر ميگذشت:اگه مادرم بفهمه چي ميشه؟؟؟ اگه اينجا ازمون فيلم گرفته باشن و بعدا فيلم سوپرم پخش شه چي؟؟؟و...همين افكار باعث شدكه بپرم توي آب تا خودمو بشورم و براي تندتر رفتن بيرون آماده كنم.هنوز خودمو نشسته بودم كه ژاني اومد و اشاره كرد كه برم بيرون.ژاني با يك كاندوم برگشته بود و فهميدم كه ميخواد كار رو ادامه بده با اون همه آبي كه ازم رفته بود ناي سر پا ايستادن هم نداشتم چه برسه دوباره رو كار رفتن.از طرفي هم اين همه خودمونو كشته بوديم و بعد از سالها مرغ شانس در خونمونو زده بود هنوز لذت كووووووس كردن رو هم نچشيده بوديم.خلاصه گفتم هرچي باداباد و دوباره خودمو به ژاني سپردم.اما مشكل كيرررررررم بود كه بعداز اون همه جوش آوردن الان موتور سوزونده بود و شده بود اندازه يك ارزن.شما قيافه كيررررر بعد ازجلق و كير آب خورده رو حساب كنين چقدر ضايع است؟؟؟ حالا اين دوتا ضايعگي رو بذارين كنارهم تا حساب كيرم دستتون بياد.اما ژاني خيلي واردتر از اينها بود كاري كرد كه كيرم دوباره قد كشيد.همچين به حرص و ولعي كيررررمو ميخورد كه تا اون لجظه تو هيچ فيلم و داستاني نديده و نشنيده بودم.اصلا ديدن قيافه ژاني تو اون لحظه شهوت آور بود.وقتي هم خودم و هم كيرم هردوتائي شنگول شديم ژاني دكوراسيون رو عوض كرد و طاقباز خوابيد و اشاره كرد كه بيا كووووووووسمو بخورررررررر.من تا اون لحظه تو فيلم سوپرا هم كه اين صحنه رو ميديم حالم بد ميشد اخمي به ژاني كردم و حاليش كردم كه من اينكار رو بكن نيستم و اونم اصرار نكرد.اما حالا خيلي پشيمونم چون كووووووووس ليسي يه هنره.نه تنها براي زن ميتونه لذت بخش باشه ميتونه مرد رو هم براي لذت بيشتر بردن تحريك كنه.ژاني همونطوري كه نشسته بود دستم رو گرفت و انگشتهاي اشاره و سبابه ام رو كرد تو كووووووووسش.اشاره كرد كه عقب و جلوشون كنم.با اينكه احساس خوبي نداشتم از اينكار اما صداها و حركاتي كه از ژاني بلند ميشد منو صد چندان تحريك ميكرد.بعداز تكرار اينكارا ديگه نتونستم خودمو تحمل كنم و لنگاش رو انداختم رو شونم و خواستم كيرررررررم رو بكنم تو كووووووووسش كه ژاني مانع شد و كاندوم رو روي كيرم سوار كرد راستش تا اون موقع كاندوم از نزديك نديده بودم.خلاصه بالاخره به فيض كووووووس كردن نائل شديم و كيرررررررممممممممو كردم توكوووووووسش.جاااااااااااااااااااااان.اه ه ه ه و ناله ژاني مثل لالائي شده بود براي كسي كه ميخواد بخوابه.اما من ديگه چشمامو بسته بودم و كيرررررررم رو توكوووووووس ژاني عقب و جلو ميكردم صداي اه ه ه ه و نالهههههه خودمم هوا رفته بود.توهمين حال آبم اومد و كاندومو درآوردم و مقداري از آب پاشيد رو سروسينه ژاني.دوباره بيحال شدم از قيافه ژاني معلوم بود كه هنوز ارضا نشده.دوتائي رفتيم زيردوش و هم ديگه رو شستيم و از ژاني خدافظي كردم و لباسامو تحويل گرفتم و زدم بيرون.۲۰ هزار تومن براي كوووووس كردن و حموم و سونا مي ارزيد.پایان

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر