ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سکس من با مامان نگین قسمت دوم

من دیگه با مامانم تقریبا شده بودیم یه زن و شوهر و هروقت که دلمون میخواست سکس میکردیم .صبح جمعه که من با دوستام قرار داشتیم بریم فوتبال بابام هم با چندتا از دوستاش رفته بودن کوه نوردی.بعداز بازگشت از سالن دیدم مامان داره ناهار درست میکنه.یکم دستمالیش کردم و گفتم من میرم یه دوش میگیرم.مامان پرید توحرفم و گفت برو منم میام.گفتم باشه و رفتم حموم یکم که خودم رو شستم و بوی عرقم رفت مامانم در رو زد و اومد تو.من: مامان جون دو تا سوال ازت دارم.م- چیه عزیزم بپرس؟؟؟ من: اول اینکه چرا تو اومدنی در زدی مگه من چیزیم ازت دارم که قایم کنم؟؟ م- نه فکر کردم دیگه سکس با مامان رو ترک کردی؟؟ من: نه بابا مگه میشه از این بدن سفید و سکسی گذشت؟؟ م- فعلا برات نو به بازار نیومده بزار بیاد بعد بهت میگم؟؟؟ من: نه مامان جونم من زنم بگیرم هفته ای یه بار میام مامان جووووون رو میکنمششش.م- ببینیم و تعریف کنیم؟؟ من: دومین سوالم اینه که الان برا دوش اومدی حموم یا برا سکس؟؟؟ م- تو به اینکارا کار نداشته باش.من: جون من بگو مامان؟؟؟. م- برا سکس.من: چرا به سکس بامن علاقه داری مامانی؟؟؟ م- چون بابات ازم سیر شده ولی من به یه مرد احتیاج دارم. منم گفتم نگران نباش من همیشه براحال دادن به این تن ناز و سفید و گوشتی آماده ام.مامانم گفت ایول به این پسری که مامانشو درک میکنه مرسییییییی.منو بشوخی و آروم هول داد و رفت زیردوش.حموم ما تقریبا 3 در 3 که یطرفش دره.یطرف یه طاقچه پر برای نشستن و یطرف دوشه.من نشسته بودم و داشتم بدن سفید و تپلی رو زیر آب میدیدم که باید تا چند دقیقه دیگه ترتیبش رو میدادم.به مامان گفتم مامان میذاری بشورمت؟؟؟ گفت آرههههههههه.دستمو صابونی کردم و بدون لیف با دست لختم مثلا داشتم مامانو میشستم.با این دستای لیز اون رونهای تپل رو مالیدن یه حس عالی داشت.واییییییییی خدااااااااا.بند سوتین مشکیش رو بازکردم و با دست صابونیم سینه هاشو میمالیدم.دیگه مامانم توحس رفته بود و چیزی حالیش نبود.بردمش زیر دوش و آبش کشیدم.شروع کردم به لیسیدن سینه هاش بعد از 3-4 دقیقه نشستم رو طاقچه و به مامان اشاره کردم بیاد برام ساک بزنه.مامانم داشت برام ساک میزد و منم موهاش رو نوازش میکردم.داشت آبم میومد.مامان با ساک زدن تلمبه میزد.وقتی فهمید آبم داره میاد همه کیررررررمو تودهنش نگه داشت و همه آبمو خورد.جاهامون رو عوض کردیم و حالا من کووووووووس تمیزش رو میلیسیدم مامانم حشری شده بود فقط میتونست سرم رو فشار بده لاپاش. ووااااییییییی ووووواااایییییی چند دقیقه که خوردم مامان حسابی حشری شده بود.روهمون طاقچه دوتا پاشو دادم روشونه هام و کیرررررررررررمو دادم توکووووووسش.مامانم همش نالههههههه میکرد و کم کم خودشو عقب جلو میکرد منم کیرررررررمو کلا درآوردم و دوباره با فشارررررررررر کردم تو اون کووووووووس تمیزششششششش جاااااااااااااان.مامانم لرزید و ارضا شد.منمکه برای باردوم حشری شده بودم مامانمو برگردوندم و کیررررررمو با آب مامان لیز کردم یواش یواش کردم توکوووووووووونششششش.اوووووووووووف تنگه تنگههههههه چند بار تلمبه زدم مامانم داشت حرفهای سکسی میزد.تموم کیررررررررمو گذاشتم توکوووووووونش.مامانم رو بلندش کردم و ازپشت با دوتا دست سینه هاشو میمالیدم.احساس کردم داره آبم میاد داد زدم ماااااااماااااااااننننننن جووووووووووون و همش رو توکوووووووونش خالی کردم.بعد همدیگه رو شستیم اما من کیرم دوباره راست شده بود.مامان گفت پسر تو سیر نمیشی؟؟؟؟ خندیدم گفتم نههههههههه.خلاصه همدیگه رو شستیم و اومدیم بیرون.ادامه دارد....

7 نظرات:

نرگس گفت...

وايييييييييييي
منکه زنم آب از کوسم راه افتاده
امير جان خيلي باحالي

matin گفت...

امیر جون ما هر چی بگیم باحالی کم گفتیم داداش دوست داریم

ناشناس گفت...

ببین امیر جون
بی زحمت اولا فونتتو عوض کن، یه وفنت مثل tahoma یا B Badr بگذار، بعدش هم فاصله خطهاتو زیاد کن،. اینجوی علاوه بر اینکه کمر و کیر آدم داغون میشه، چشمامون هم بگا میره.
فدات

Unknown گفت...

سلام متين جون و نركس خانم تشكر از لطف شما ممنونم*اما ناشناس عزيز بارها توضيح دادم تعداد زيادي با ايميل از بنده خواستن بعلت اينكه با كوشي همراه ميان وب مجبور شدم اين طرح رو براي وبسايتم انتخاب كنم تا اونها هم مشكلي نداشته باشن عزيزم*

shahban گفت...

Salam amir jan
B jorat mitoonam bgam dastane 3x ba khanom mohandes jozve behtarin dastanaye weblogete
Soojeie noei dare
Ama dastane maman negin kheili jaleb nabud
Pardazeshe khoobi nadasht
Inrooza kam kar shodi
Ama bazam karet 2roste
Khaste nabashi dadash

ایرانی گفت...

خیلی خیلی عالی هوس انگیز و تحریک کننده بود.از هر نظرمثبت بود ...ایرانی

ناشناس گفت...

دادا خيلي باحال بود.فضاسازيت عاليه.دادا لينك فيلماي سايتو ميتوني برام ايميل كني.Bayatielahe‎@gmail.Com

 

ابزار وبمستر