ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راه عضویت در وبسایت

دوست عزیزیکه سوال کردید چه جوری عضو بشم خیلی راحت و ساده است شما در قسمت آگاهی از داستانهای وبسایت نام خودتون رو در قسمت نام شما و آدرس ایمیلتون رو در قسمت ایمیل شما وارد میکنید بعد از اتمام کار یک پیام خوش آمد گویی از طرف من به آدرس ایمیلتون ارسال میشه شما بعداز دریافت این پیام با آدرس ایمیل خودتون یک ایمیل به آدرس ایمیل من amiratlas741@gmail.com میفرستید و کار تمومه عضویت شما کامل شده و در لیست ارسال قرار میگیرید.دوستان زبون من مو درآورد ازبس این نکته رو گفتم که ایمیل دریافتی از خبرنامه وبگذر رو برگشت نکنید به ایمیل من اگر پیام یا سوالی دارید با آدرس ایمیل خودتون بمن ایمیل بزنید ضمنا از ایمیلهای معتبر برای ثبت نام استفاده کنید مثل یاهو و جی میل و غیر از این موارد از آدری دیگر سرویس دهندها استفاده نکنید چون برای ارسال فایلها و لینکها سرور مشکل داره.با تشکر امیر سکسی

3 نظرات:

ناشناس گفت...

امیر جون خیلی دوست دارم ولی داری بی وفایی میکونی داداش گفتیم یه داستان بذار که بابا دخترش میکونه و دختره به بابا میگه که بریزه تو کسش بعد ادامه داستان بابای خوبم رو هم بذار دیگه خیلی نوکریم داداش

mostafa گفت...

salam dadash amir
mostafa hastam
dadashi mano yadet hast???
alan dige nemitonam byam sitet age mishe dastanato baram mail kon
iq2242@yahoo.com

ناشناس گفت...

سایت خوبی داری
برام داستان و عکس و فیلم بفرستید
z.sobhe@gmail.com

 

ابزار وبمستر