ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خاطرات يك دوست (سكس با سارا قسمت اول)

سلام اسم من احسان 19 سالمه و دانشجوي الكترونيك دانشكده بابلسر هستم.داستان من از اونجا شروع شد كه ما قبل از كنكور رفته بوديم مسافرت و قرار بود چند روز قبل از كنكور برگرديم ما به يك مسافرت ايران گردي رفته بوديم توي مسافرت همه خانواده با هم بوديم يعني اينكه من و بابام و مامانمو داداشم خواهرم و شوهر خواهرم دايي هام و زن هاشون وخالم و شوهرش اسم يكي از دايي هام محمد كه دو تا پسر داره يكي 5 ساله و اون يكي 9 ساله اسم اون يكي داييم احمد و يك پسر داره كه 7 سالشه.اسم دايي ديگم محمود و دو تا بچه داره يك پسر كه 8 سالشه و يك دختر كه 13 سالشه و اما دايي اصليم كه اسمش ساعد و 5 تا بچه داره يك پسر كه 12 سالشه و چهار تا دختر كه البته نبايد بگم دختر بايد بگم هلووووو يكي از دختراش 22 سالشه اسمش سارينا دختر دومش 20 سالشه ساناز دختر سومش 18 سالشه سارا كه الهي قربونش برم دختر اخرش هم 13 سالشه و اسمش ساجده است.جاتون خالي ما توي اون مسافرت كل ايران رو گشتيم و خيلي هم حال داد منم چون با سارا هم سن و سال همديگه بوديم و قرار بود با هم توی كنكور شركت كنيم خيلي با هم بوديم و با هم شوخي ميكرديم و ميخنديم شبها كنار هم ميخوابيديم و تا اخر شب با هم حرف ميزديم خانوادهامونم چون به من و سارا اطمينان داشتن چيزي نميگفتن رفت و گذشت تا اين كه رسيديم مشهد اگه يادتون باشه پارسال مكعب روبيك خيلي مد شده بود و همه تو كف درست كردنش بودن منم مثل بقيه يكدونه خريدم و شروع كردم به ور رفتن با اون ديگه تمام فكر و ذكرم اون بود حتي شبها قبل از خواب هم اون دستم بود و ديگه زياد با سارا نبودم يك شب كه موقع خواب داشتم با روبيكم ور ميرفتم سارا اومد و گفت احسان تو نميخواي بيخيال اين بشي؟؟/؟؟ منم بهش گفتم تا وقتي درستش نكردم نه.اونم گفت عمرا اگه بتوني درستش كني منم گفتم اگر درست كردم چي؟/؟ گفت اگر درست كردي هر چي بخواي بهت ميدم منم با خنده گفتم هر چي؟؟/؟؟ قول ميدي؟/؟ اونم كه منظورمو فهميده بود با يك شيطنت خاص گفت اره هر چي حتي اوني كه ميخواي قول ميدم.منم از اون روز تصميم گرفتم هر جور شده راه حل اون مكعب رو بدست بيارم...ادامه دارد...دوستان اگه نظر بدید ادامشو میفرستم برای امیر

12 نظرات:

ناشناس گفت...

salam azizam ta injash ke kheili khob bod.
Amir jon mer30 az in dastanat kheili khobe vali age betoni har roz updatesh koni behtar mishe.dastet dard nakone.

ناشناس گفت...

مرسي خوب بود
ادامشو بزار!

ناشناس گفت...

thanks
very good

love گفت...

edame bede-

ANGEL گفت...

damet garm
edame bede lotfan!

mostafa گفت...

salam amir jun!
aly bud lotfan edamasho bezar!
amir jun yek pishnahad dige dashtam:
meshe kari koni ke amar bazdid az har safhae ro jeloy esesh byare?
agar ham mishe yek ghesmat bezar be unvan pur bazdid konde tarin dastanha maslan 10 ta az unayi ke az hame bishtar azeshon bazdid kardan!
lotfan be nazaram pasokh bede!
merc
duset daram!
divonatam
ghorbunet mostafa

reza koskesh گفت...

amir khan mishe begi in kojash dastan sexy?
lotfan javab bede!

gulbul ghermez گفت...

slm
yek pishnhad agar maghdure yek ghesmat bezarin baray matrah kardan jook hay sexy
khili aly mishe!
mer30

ناشناس گفت...

اگر ميشه ادامه شو ننويس خيلي توش سكس نداره!

Unknown گفت...

سلام دوستان در جواب شما دوست عزيز كه فرموديد كجاش سكسيه عرض كنم اين داستان نوشته من نيست و دقت كنيد انتهاي داستان مشخصه كه ارسال شده توسط يكي از خوانندهاي خوب وبسايته و دوست عزيزيكه فرموديد جك سكس بذارم بنده متاسفانه جك ندارم شما دوستان داريد بفرستيد من بذارم براتون و درمورد داستانهاي بيشترين بازديد شده هم كه آمارش در وبسايت موجوده و شما عزيزي كه ميخواد داستان خودتون رو بفرستيد يا به آدرس جي ميل بنده بفرستيد و يا در قسمت نظرات هم بذاريد من بعد از ويرايش داستان شما رو با كمال افتخار ميذارم در وبسايت شاد باشيد دوستان

احسان گفت...

سلام به همگي!
مرسي از اين كه لطف داشتين و نظر دادين تا ادامه داستانو براي امير ارسال كنم .
دوست عزيزي كه گفتي توي اين داستان سكس نداره بايد بگم كه هنوز قسمت سكسش شروع نشده! من خيلي از نظراتو ديدم كه گفتن داستاني بنويسين كه قسمت هاي غير سكسيش بيشتر از سكسش باشه!
ولي در هر صورت مرسي كه نظر دادي!
امير جان از تو هم به خاطر همه زحماتت تشكر ميكنم!
قربون همه تون احسان!

ایرانی گفت...

احسان جان خیلی زحمت کشیدی دستت درد نکنه.سعی کن تا آخر ادامه بدی .خود من ادعای نویسندگی ندارم ولی می دونم قدرت قلم آدم با تمرین بیشتر میشه .سکس نویسی خیلی سخت تر از نوشتن داستان ومطالب غیر سکسیه .اگر در هر داستان یا هر قسمتی از یک داستان دوتاسکس هم داشته باشیم و یک نویسنده بخواد کاری کنه که جریان یکنواخت نشه ..کلمات تکراری نشن ..فضا فضای دیگه ای باشه خیلی سخته ..عملیات یک نوع عملیاته اما سکس اولش یه جور شروع میشه و اخرش به یه جا ختم میشه .خیلی هنر ومهارت میخواد تا یک نویسنده صدها تنوع به داستانهای گوناگونش ببخشه.سلیقه ها مختلفه و راضی نگه داشتن همه کار حضرت فیله ....داستانت خیلی کوتاه بود.با توجه به مقدمه پردازی زیاد و استفاده از اعداد برای تعیین سن و معرفی افراد باید بیشتر می نوشتی تا داستان یکنواخت نشه و خواننده بیشتر با فضای ماجرا آشنا شه.قدرت قلم,جمله بندی ,طرز بیان و خودمونی نوشتنت قشنگ بودویقین دارم که سوژه داستان در ادامه جذاب و جالب تر هم خواهد شد.خودمن دوست دارم هر وقت انتقادی می کنم نرم بوده,نکات مثبت را هم بیان نمایم تا نویسنده ویا ناشر بداند که بیان انتقاد دلیل بر نادیده گرفتن زحمات زحمتکش نیست .هر چند اگه کسی از من فقط انتقادکنه اصلا ناراحت نمیشم چون خود را جزو یکی از نظر دهتده ها حساب کرده و به نظر من اگر می خواهیم قضاوت بهتری در مورد داستانی داشته باشیم حداقل باید صد نظر را در مورد آن داستان ببینیم بخوانیم ومقایسه شان نماییم .برایت که شجاعانه قلم در دست گرفته ومی نویسی آرزوی موفقیت می کنم و از امیر عزیز هم که این فرصتها و امکانات را در اختیار من و سایرین قرار می دهد که نظرات خود را بیان کنیم بی نهایت سپاسگزارم ..ایرانی

 

ابزار وبمستر