ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

چند جمله عاشقونه

سلام به بازدید کنندگان محترم و دوستان گرامی با آرزوی سالی پر از شادی‎ ‎برای همگی عزیزان.در این سال جدید تصمیم گرفتم جهت ادامه دادن آپدیت‎ ‎داستانهای دنباله دار و چند قسمتی تا نظر دوستان و بازدید کنندگان را در‎ ‎قسمت نظراتش مشاهده نکنم ادامش رو نذارم علت‎ ‎این امر درباره داستانهایارسالی نه داستانهای نوشته خودم و یا موجود در آرشیوم اینه چون تعدادی از‎ ‎عزیزان و اساتید محترم بمن لطف دارن و داستانهاشون رو برای من ارسال‎ ‎میکنن (( چه واقعی مثل داستان خونوادگی آرزو و... چه خیالی مانند گناه‎ ‎درمانی و...)) و از نظر اخلاقی درست نیست فقط کپی‎ ‎بشه و در سایتها یا‎ ‎وبلاگها گذاشته بشه بدون نام منبع یا‎ ‎نویسنده.با توجه به اینکه واقعاداستانهایی زیبا و به نوعی آموزنده هستن و به جرات میشه گفت در هیچ سایتی‎ ‎نمونش رو نخواهید دید پس دادن نظر در موردش نوعی‎ ‎تشکر از ارسال کنندهداستان محسوب میشه و باعث دلگرمی بیشتری جهت ارسال داستانهایی دیگر و‎ ‎نهایتا لذت بردن از خوندن داستان برای خود شما‎ ‎عزیزان خواهد بود.لبتونشاد دلتون خندون1- برای خرید عشق هر کس هر چه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست اماهیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق2- اگر روزی مردم تابوتم را سیاه کنید تا همه بدانند سیاه بخت‎ ‎بودم و روی‎ ‎سینه ام تکه یخی بگذارید تا بجای دوستدارانم برام گریه کند چشمانم را‎ ‎باز‎ ‎بگذارید تا‎ ‎همه بدانند چشم انتظار دوستدارانم‎ ‎بوده ام و دستانم را ببندید‎ ‎تا همه بدانند خواستم ولی نتوانستم3- هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ داری هرگز به‎ ‎کسی محبت نکن وقتیقصد شکستن قلبش رو داری هرگز قلبی رو قفل نکن وقتی کلیدش رو نداری4- کاش میدانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه‎ ‎کسی جاری میشود و‎ ‎آخرین سیاه پوش که مرا به فراموشی میسپارد چه کسی خواهد بود؟/؟5- غمگین ترین لحظاتت را از سوی کسی تجربه میکنی که شیرین‎ ‎ترین خاطراتت‎ ‎را با او داشتی

5 نظرات:

ناشناس گفت...

من مدتيه داستانهاي تؤرا ميخؤانم بايداعتراف كه معتاد شدم كه هرشب ؤرؤز سايت تؤ را بينم اكه بكم كه تمام داستانهاي تو رادو ياسه بار خؤاندم خواهش دارم اين لزت را از مادريغ نكن دؤست دارم

matin گفت...

داداش من که همیشه کوچیک تو و مرامت هستم امیر جان با این جملات زیبات هم که ما رو شرمنده میکنی من هم میدونم که خیلی زحمت میکشی تا داستان اپ کنی ولی نمیدونم چرا یه نظر دادان و یه تشکر کردن چرا برای افراد زور داره البته بلانسبت بعضی از داداشهای گل ولی در کل من خیلی از تو ممنونم که زحمت میکشی فدای تو داداش

ناشناس گفت...

دستت درد نكنه امير خان خيلي حال ميدي
اگه زحمتي نيست يه لطفي بكن و داسيتان و خاطره از زبان دختر و خصوصا دختراي لزبين بيشتر بذار
فكر كنم بيشتر حال بده خصوصا چند قسمتيش!!!
مرسي

ایرانی گفت...

باسلام وتشکرازامیرعزیزوکلیه خوانندگان این سایت پرمحتوی وداستانهای جالبش .من این افتخاررا داشته ام که تابه حال حداقل دویست ساعت برای نوشتن چند داستان وبه خاطرشما عزیزان وقت صرف نمایم وخوشحال خواهم شدکه بیش از اینها درخدمت شما باشم .شایدنوشتن برای شما لذت بیشتری به من بدهد تاخواندن آن به شما.مربی عملی من هوس یا عشق وگناه درمانی فقط قسمتی از این داستانها بوده است .انتقادات وتشویقات شما راهگشا وراهنمای من برای ادامه کارم خواهد بود.امیرعزیزدهها برابراین برای شما زحمت می کشد توقعی هم ندارد.باید به او ونظراتش احترام گذاشت .حداقل او این انتظارراداردکه به او نشان دهید که در چه موقعیتی قرارداردتا دلگرم تر از گذشته به راهش ادامه دهد .راستش من هم دوست ندارم که زحماتم بی نتیجه باشد.بعد از این که سایر سایتها کم لطفی کرده به مطالبم اهمیتی ندادند این امیر بودکه لطف کرده وبادلگرمی به من تشویقم نمودوحالا هم دوست ندارم که به خاطر دلایل منطقی اش ازانتشاربقیه داستانهایم جلوگیری شودچون شما امیر ونوشته هایم را دوست می دارم.من حتی به خواسته های تک تک شما احترام گذاشته وتا آنجا که در توان اندیشه ام باشد در هر زمینه ای که بخواهید با اعتمادبه نفس می نویسم فقط احساس خوبی درموردهمجنس بازی مرد با مرد ندارم.همه شما رادوست داشته سعی کنید با امیرزحمتکش ودوست داشتنی همراهی نمایید.....ایرانی.

ایرانی گفت...

راستی امیرگرامی جملات گرم وعاشقانه ای نوشتی .پراحساس سوزناک ودر بسیاری از قسمتها نوعی تراژدی ومنطبق باواقعیتهای روزاجتماعی وحقایق زندگی بود.امیدوارم که معشوق ومعشوقه هرگز دل یکدیگررانشکنندکه وبه هم خیانت نکنند که اگر چنین شد باید گفت که بین آنان عشقی وجود نداشته است .آری انسان روزی در می یابد که لذت عشق از هر لذتی بالاتر است وخدا کند که آن روزبه خاطر گذشته های از دست رفته حسرت نخورد .بازهم ازنگارش وانتشار این متن زیبامتشکرم....ایرانی.

 

ابزار وبمستر