ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تلافی قسمت سوم

گفتم: زود بااااش توهم بخوررررر ديدم جواب نميده توی همون حالت وارونه که‎ ‎بود پاهاشو محکم تکون دادم گفتم: بهت ميگم‎ ‎بخورررررررش ديدم دهنشو به زور‎ ‎باز کرد و با نوک زبونش داره با سر کيرم بازی ميکنه منم از همون بالا‎ ‎سرمو کردم لای پاهاش کوسش رو که جلوی روم باز شده بود کردم توی دهنم اول‎ ‎زبونمو به زور کردم توی سوراخ کوسش همونجورکه توی کوسشو ليس ميزدم دنبال
چوچولش ميگشتم يکم که گذشت چوچولشو پيدا کردم با نوک دندونهای جلوم‎ ‎چوچولشو گرفتم يک گاز آروم زدم ديدم یکدفعه دخترم از اون پايين داد زد آخ
خ خخخخخخ دو سه بار محکمتر گاز گرفتم ديدم ديگه از درد داره بخودش مي‎ ‎پيچه سرمو آوردم عقب و اين بار با صدای بلند داد زدم بهت گفتم بخورش همشو‎ ‎بخور هنتو باز کن همشو بکن توی دهنت و با زبوبت توی دهنت ليسش بزن گفت:
آخه بابا خيلی بزرگه من دوست ندارم خوشم نمياد بابا ولم کن من گناه دارم‎ ‎ايندفعه ديگه همه کوسشو کردم توی دهنم چند تا گاز محکمم گرفتم انقدر دردش‎ ‎اومد که دهنشو تا آخر باز کرد و کير منو تا جايیکه ميتونست از ترسش تا ته
کرد توی دهنش کيرمو توی دهنش ميچرخوند و ليس ميزد اول با زبونش کيرمو هول‎ ‎ميداد توی يک لپش بعد که خوب همه جاشو ليس ميزد ميداد توی اون يکی لپش‎ ‎خيلی خوشم ميومد داشتم کوسشو حسابی ميخوردم که چشمم افتاد به سوراخ کونش‎ ‎اين بار يک فکر جديدی زد به سرم خواستم سوراخ کونش رو برای اولين بار‎ ‎بازش کنم بهش گفتم: بسه دهنتو باز کن کيرمو از توی دهنت درش بيار اونم‎ ‎گفت: چشم و کير خيس شده منو از توی دهنش دراورد برش گردوندم انداختمش روی‎ ‎تخت ديدم دوباره زد زير گريه اين بار هر چی سرش داد زدم ساکت شو فايده‎ ‎نداشت با صدای بلند جيغ ميکشيد و کمک ميخواست هی اسم مامانش رو صدا میزد
و از اون کمک ميخواست ديدم حالا که اينجوريه دوباره برش گردوندم کونش رو‎ ‎قمبل کنه بسمت من سرشو گذاشتم روی بالشت و به زور با دستم فشارش دادم روی
بالشت تا صداش بيرون نياد سريع کمرشو گرفتم آوردم بالا حالا ديگه کوسش‎ ‎حسابی باد کرده بود و چون قمبل هم کرده بود کووووووسش از لای پاش از عقب‎ ‎قشنگ زده بود بيرون اول انگشت کوچيکم رو مالیدم دور سوراخ کووووونش چون
توش نميرفت از پیش آب کيرم که ماليده شده بود لای پاهاش برداشتم مالیدم‎ ‎دور سوراخ کونش تا بازشه با سوراخ کونش حسابی بازی کردم اول دوباره سرشو‎ ‎به زور فشار دادم روی بالشت چون ميدونستم خيلی درد داره و از درد جيغش‎ ‎درمياد سر کيرمو آروم گرفتم تنظيمش کردم روی سوراخ کونش کمرشم سفت گرفتم‎ ‎خودمو آروم فشار دادم به سمتش دولا شدم دوباره نگاه کردم که قشنگ کيرم‎ ‎روی سوراخ کونش باشه وقتی مطمئن شدم کيرمو درست تنظيم کردم محکمتر فشار
دادم توش کمی فشار دادم ديدم دخترم سرشو آورد بالا از درد داره بالشت رو‎ ‎چنگ ميزنه فهميدم پس کيرم درست داره ميره توی سوراخ کونش ولی هنوز خودم
چيزی حس نمیکردم هنوز فشار زيادی نياورده بودم ديدم داره سرشو از روی‎ ‎بالشت مياره بالا ميکوبه به بالشت تموم انگشتهای پاشو بهم فشار ميداد و‎ ‎جوری نفسشو محکم ميداد بيرون تا حداقل بتونه از اين دردی که داره ميکشه‎ ‎زنده بمونه سرش داد زدم ساکت شووووووو انقدر داد و بيداد نکن الان تموم
ميشه ولی صدای التماسها و جيغ هايی که ميکشيد از صدای من بلندتر بود‎ ‎کيرمو يکم ديگه فشار دادم توی کونش که ديدم ديگه از شدت درد چنان داره‎ ‎تکون تکون ميخوره و می پیچه بخودش که داره از زير دست و پام درميره‎ ‎محکمتر گرفتمش ولی اونم بيشتر تقلا ميکرد تا فرار کنه اون لحظه فقط يک
کار میتونستم بکنم چشمهامو بستم کمرشو تا جايیکه ميتونستم محکم گرفتم‎ ‎خودمو قشنگ بردم پشتش همینجورکه چشمهام بسته بود خودمو یکم بردم عقب تموم
انرژيم رو جمع کردم و توی يک لحظه با تموم قدرت یکدفعه کيرررررررم رو تا
تههههههه فشاررررررر دادم توشششششش اما وااااااای احساس کردم همه جا ساکت
شده دخترم هيچ تکونی نميخورد دستهام ناخودآگاه شروع کرد به لرزيدن تموم‎ ‎بدنم شل شد تو دلم خالی شده بود و قلبم تندتر ميزد نميدونم چرا جرات‎ ‎اينکه چشمهامو باز کنم نداشتم ولی بايد اين کار رو ميکردم...ادامه دارد

2 نظرات:

matin گفت...

امیر جون دیونه اینطور داستان هستم داداش خیلی ردیفه مرسی دست گلت درد نکنه

ایرانی گفت...

جذاب پرهیجان و طبیعی بود.اکثر دخترهای خیلی جوان هر چند از سکس فوق العاده لذت می برند ولی برای دفعه یا دفعات اول هراس ودرد شدیدی دارندکه این اضطراب در این داستان به خوبی مشخص بود .آقا امیر متشکرم ...ایرانی .

 

ابزار وبمستر