ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خط قرمز 2(قسمت آخر)

دستمو گذاشتم لای شورتش . دیگه کاری نداشتیم که اون پایین چه خبره . ! نامردا کار خودشونو کرده بودن . آتیش به جون ما زده بودن .-آههههههههه یه ساعته که کوسسسسسسسم بی تابی می کنه کیییییییییرررررر می خواد -پس چرا زودتر نگفتی که من دوای دردتو کییییییررررمو بدم .-آخه روووووم نمی شد .-حالا یه چیزی من بهت بگم ؟/؟-بگو-منم از همون اول رفتم تو هوای کوسسسسسست . دلم می خواست بیام طرفت گفتم شاید بذاری زیر گوشم .-کارررررررتو بکن شورررتمو بکش پایین . کوسسسسسسمو بخور . زودتر راضیم کن تا وقت کنیم پلیسو خبر کنیم بیان اینارو ببرن .-آره نباید بفهمن . ولی بدک نمیشه اگه به روشون بیاریم . یه وقت خیال نکنن ما احمقیم و کم آوردیم و راحت تونستن مارو فریب بدن . دیگه قسمت بالای تنشو لخت نکردم همین طور مال خودمو . سرمو گذاشتم لای پاش . از لای کوسش می شد یه لیوان آب گرفت البته تصفیه نشده . هرچی تری و خیسی بود خوردم .-بهنام جوووووووون خیللللی بهتر و با حالللللل تر از مبین سکس می کنی .-نمیدونم شایدم حق با اونا باشه که یه تنوعی هم لازمه آخه تو هم خیلی پرحرارت تر از بنفشه نشون میدی . یعنی به نظرت اونا حق دارن ؟/؟ما بیخود پشت سرشون حرف زدیم و گناهشونو پاک کردیم ؟/؟-نمی دونم . فقط میدونم دارم حال می کنم . هرچی غم و غصه دارم داره از یادم میره -پس بیا با هم حال کنیم پلیسو بیخیال شیم یه سرویس همینجا بریم و بعدشم بریم پایین .-هر چی تو بگی بهنام . هرچی کیییییرررررتو بگه . باید منو به ارگاسم برسونی بعد .-نوکرتم . نوکرتم بهاره بهاری من . وای که کوسسسسسشششششو مثل یه میوه خوششششمززززززززه می خوردم و اونم هی به خودش فشار می آورد و مثل ماهی بالا و پایین می پرید . چقدر هوسی بود که با دو دقیقه میک زدن من آبش اومد .-چه زود؟/؟-آره عزیزم نیاز داشتم . نیاز داشتم . هوسسسسسسس داشششششششتم . حالا هم هوسسسسسسس کییییییررررو دارم . کوسسسسسسسم توتب کییییییییرررررت می سوزه .. حس کردیم که لخت لخت بیشتر می چسبه . تازه بعدشم می خواستیم بریم پایین . کیرم خیلی راحت رفت توی کوس تنگش . جلوی دهنشو داشتم تا پایینیهاصدای ناله اشو نشنون . می خواستم ورود ما برای اونا سورپرایز باشه . یه دستمم گرفته بودم به پره ها یا همون رادیات شوفاژوخودمو همراه با کیرم عقب و جلو می کردم .پرس پرسش کرده بودم . هیچکدوممون جیکمون در نمیومد ولی زیر تنه من به شدت دست و پا می زد و من هم زورمو می آوردم روش تا یه موقع کنترل از دستم خارج نشه . ماهی کوچولوی من پری دریایی قشنگ شمالی ام یه بار دیگه به ارگاسم رسید . صدوهشتاد درجه برگردوندمش . کون قمبل شده اش روبروم قرار داشت وخیسی کوسشو با سر سوراخ کونش ترکیب کرده و لزجش کردم . کافی نبود و درد می کشیدولی بالاخره منم باید یه جوری کمرمو سبک می کردم . چاره ای نبود . دو تا قاچای کون بهاره رو گرفته به دو طرف بازش کردم تا سوراخ کونشو بهتر ببینم یه خورده یواش و یه خورده هم با بیرحمی پنج سانت از کیر بیست سانتی امو فرو کردم تو کون تپل مپل بهاره جونم که اونم یه حالت ژله ای داشت . سرمونو بالا گرفتیم تا ببینیم کار اونا به کجا کشیده که دیدم بنفشه در نهایت پررویی داره میگه عشق من حالا که آبم اومده سوراخ کون منم میخخخخخاره . کونشو به طرف مبین گرفت و گفت کیییییییرررررتو میخواد کییییییییییررررررردرشت و باحاللللللتتتتتو . مبین هم یه پمادی آورد و روی سوراخ کووووووون زنم مالید و باسر کیرش اون اطراف بازی می کرد که من حرصم دراومد . عمرا اگه بذارم این کیره بره توی کووووووووون بنفشه . خودم چاککککککککششششششش میدم کاری می کنم که به بخیه کشی بکشه . مقعدشو خونین می کنم .کثافت چقدر زار زدم که به من کون بده ولی همش می گفت که درد داره تا کوس هست کون به چه دردی می خوره . حالا پس چرا داری راحت به غریبه کون میدی !نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار؟/؟یه تنوع طلبی بهت نشون بدم که حظ کنی ..فرمان حمله رو به بهاره صادر کرده و دوتایی زوزه کشان مثل سرخپوستا و قبیله آپاچی ها از پله ها اومدیم پایین . هر دوتاشون اول یکه خوردند و پاپس کشیدند ولی تن لخت ما ومنی هایی رو که از کون و روون بهاره روون شده بود دیدند خاطر شون جمع شد . مبین به حرف اومد و گفت ای بابا شما که دست مارو از پشت بستین -کلک !بهنام کلک !تو که از طرف دبیرستان احضار شده بودی . چی شد ؟/؟بالاخره سرعقل اومدی و دیدی که سکس ضربدری چه حالی میده . آدم همیشه یکی دیگه رو دم دستش داره . به ادم هیجان میده . شور زندگی میده . نمی ذاره هوس آدم بخوابه . من که هنوز یه خورده دلم پر بود و عقده کونشو داشتم مثل یک کشتی گیر دستی به پشتش زده و به حالت نیم سگی نیم خیز انداختمش رو زمین . کون قمبل شده اشو گرفنم تو دستام ووحشیانه لاپاشو باز کردم و سر کیرمو چسبوندم به سوراخ کونش و فشار و فشار و هی فشار . تا می تو نستم فشار می دادم . پماد خمیری رو هم که مبین مالیده بود به سر سوراخ کونش پاک کردم تا بیشتر دردش بگیره .-حالا راحت به غریبه ها کون میدی و از ما دریغش می کنی ؟/؟جررررررررتتتتتت   میدم خیال کردی دررفتی ؟/؟چاککککککککت میدم . پارررررررررت می کنم . رووووووونه بیمارستانت می کنم . پتیاره جنده کونی کوسده عوضی خوارتو میگام . ننه اتو شوهر میدم . مفت به مردم کون میدی و من هیچی ؟/؟خشک خشک می کنمت تا ببینی نانردی یعنی چه .-آیییییییییییی غلط کردم گوه خوردم دیگه نمی کنم . قول میدم اول تا تورو راضی و سیر نکردم دیگه دنبال بقیه نرم .-من تا کونتو پاره نکنم دست بردارنیستم . من امروز خون کوسسسسسسسستو دیدم . کیر مبین خون کوسسسسسسستو آورد بیرون . من از اون چی کم دارم .؟/؟کیر منم باید خون کونتو بکشه بیرون .-وای ماااااماااااان جوووووون پاررررررررره شدم جررررررررخوردم . مردم !مردم .بهاره و مبین گفتند حالا آقا بهنام گناه داره . بهاره هم گفت به جاش یه بار دیگه بیایین کون منو بکنین فدای سر شوهرم .-نه من تا امروز به این جنده عوضی درس ندم ولش نمی کنم . کیرمو فرو می کردم توی کون زنمو در می آوردم یه بار دو سانت یه بار ده سانت یه بار پونزده سانت . با دستام دهنشو محکم داشتم تا نصفه شبی ملتو بیدار نکنه . به مبین اشاره زدم که بره زیر تنه بنفشه و از اون زیر کوس زنمو بکنه تا یه خورده این جوری تسکین پیدا کنه .-من تا این سوراخ کون و مقعدشو زخمی و خونی نکنم دست از سر کونش ور نمی دارم . چند دقیقه ای گذشت واوخ جوووووون جوووووووون بالاخره کون بنفشه رو پاره اشششششش کردم . خون کمی زد بیرون . منم آب خودمو مث یه مرهم ریختم توش و کیرمو بیرون کشیدم .-خیلی سنگدل و بیرحمی -چیه جنده خانوم ؟/؟دیگه تا چند وقت دیگه نمی تونی کون بدی ؟/؟فعلا که داری کوسسسسسس میدی ببینم چقدر جا داری . کیییییررررررمبین توی کوس زنم بنفشه بود و در حال حرکت . بنفشه کوسسسسسس تنگی داشت . منم کیرمو از گوشه کنارا فرستادم تو کوس بنفشه . یه چند سانتی رفت داخل . عزیزم دو کییییییرررره چه طوره حال می کنی ؟/؟-آررررررره حاللللل می کنم ولی کونم می سوزه . به هزار مکافات اونو به ارگاسم رسوندیم و رفتیم سراغ بهاره که داشت پرپر می زد. من و مبین دوتایی اونو گاییدیم و این بود از نخستین سکس ضربدری ما . حدود یک ماه باقیمونده تابستونو اونجا کنگر خوردیم و لنگر انداختیم چون این عیال حشری ما تا کونش خوب نمی شد و یه دست به این اقا مبین صاحب خونه کون نمی داد مجوز برگشت به تهرانو صادر نمی کرد ..پایان .نویسنده ..ایرانی 

3 نظرات:

ایرانی گفت...

سلام به دوستان و خوانندگان عزیز به خصوص طرفداران داستانهای سکس ضریدری که می دونم از نظر اونا این داستان کوتاه بود .درهرحال در در آینده سعی می کنم بازم از این مدل داستانها بنویسم .فقط می خواستم به یه نکته اشاره کنم که در بسیاری از جملات حرف واویعنی همون (و)باید به صورت او یا ضمه خونده بشه تا جمله روانتر ومحاوره یا گفتگویی تر بشه معمولا در این گونه موارد اگه واوبه کلمه قبلی چسبونده بشه راحت تر خونده میشه ولی ازطراوت جملات و پیوستگی اونا کمتر میشه .در وسطای این داستان یه جا نوشتم ...روون بهاره روون ...روون اول به معنای ران و روون دوم هم به معنای روان می باشد .بازم از شماکه بانظرات دلگرم کننده خودتون همراهیم می کنین ازمتین عزیز از دوستان ناشناسم ووو...از همه و همه سپاسگزارم وبازهم ممنونم ازامیر مهربان که باوجود مشغله زیادوکمبود وقت در این روزها بازم تا می تونه ما و شما و این مجموعه گرانبها رو فراموش نمی کنه .چه این قصه ها را دوست داشته باشید چه نداشته باشید همه شما را دوست می دارم ودست همگی را می فشارم .همیشه لب خندان باشید ..ایرانی

matin گفت...

خیلی زیبا بود کلی حال کردیم مرسی

ناشناس گفت...

امیر عزیز.ایرانی جان ممنون دستتون دردنکنه اماخواهشی دارم اینکه ادامه رازودتر بذاریدخودتون بهترمیدانیدکه باچه مصیبتی میایم داستان میخونیم نظرمیدیم واقعا تهیه فیلترشکن یاوی پی ین تومحیط کوچک سخته البته اونم جواب بده چون واقعا سرعت اینترنت خیلی پایینه.چه نظر بدیم چه ندیم همیشه ممنون شما عزیزانیم.

 

ابزار وبمستر