ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فریب فریبا 2

تمام برنامه ریزی هارا در لپ تابم انجام داده وما سه نفرحالا هرکدوممون یه کامپیوتر جداگونه داشتیم . اطلاعات نرم افزاری من خیلی قوی بود و بر عکس آن مادر و خواهرم در این زمینه خیلی ضعیف بودند . درس منم خیلی بهتر از درس خواهر هم رشته ایم بود که معلوم نبود کی بهش گفته که بره رشته ریاضی . مامور شدم که از طرف مامان بهش درس بدم . غصه ام شده بود . دوست داشتم برم سروقت ماهواره و فیلم سکسی . درهرحال قبل از این که به اتاق خواب فریده ودرس دادن به او بپردازم اینو بگم که خونه ما یک خونه دو طبقه بزرگ بود با 200متر زیر بنا در طبقه دوم و120متر در طبقه اول . پدرم می خواست فریده و دامادشوطبقه پایین پیش خودش نگه داره با این که خیلی بهش علاقه داشت معلوم نبود چه خواب خوشی واسش دیده بود . ا ز روزی که این خونه رو ساختیم طبقه پایینش همین جور خالی افتاده بود . خونه ماهم تو خیابون تهرون قائمشهر بود . البته آخراش . بریم سروقت تدریس ریاضی که این فریده ور پریده دیونه مون کرده بود . داشتم بهش درس می دادم که دیدم نشسته خوابش برد وسرش روی بالش و به طرف دیوار خم شد . گفتم حالا که خوابه ببینم با این لپ تابش چیکار کرده . وای ....چی می دیدم !اطلاعات فریده ضعیف بوده از چیزی به نام هیستوری در کامپیوتر خبر نداشت که با کلیک برروی اون صاحب خودشو رسوا می کنه . عجب اشتباهی کرده بودم واسش فیلتر شکن نصب کرده بودم . من چه می دونستم ؟/؟از بس تو نخ فیلم سوپر و تماشای فیلمای سکسی تو خونه دوستان و این اواخر تو خونه خودم بودم دیگه اصلا نمی دونستم سایت داستانهای سکسی هم داریم . یکی از داستانایی رو که فریده خونده بود خوندم . داستان سکس خواهر با برادر از زبون خواهر بود . هنوز به وسطای داستان نرسیده که حسابی حشری شدم . دامن تنگ و چسبون فریده که کون خوشگلشو ورم کرده نشون می داد لبان غنچه ای و بینی قلمی خواهرم ..راستی چرا تابه حال به این مسئله بی تو جه بودم ؟/؟راستی راستی قهرمان داستان سکس خواهر با برادر از کون دادن به داداشش کیف کرده ؟/؟من تا حالا کسی رو نکرده بودم .از دست پدر هم نمی شد دوست دختر گرفت . دید من هم نسبت به خواهرم طور دیگه ای بود . ولی اگه او بخواد منم می تونم بخوام ؟/؟کیرم شق کرده بود یعنی با یه داستان راضی میشه با من سکس داشته باشه ؟/؟باید فکری بکنم که نتونه اعتراض کنه . باید هر طوری شده امشب خودمو فدای کیر خودمو کون خواهرم بکنم . آرام از جام بلند شده خدا خدا می زدم بیدار نشه . یه فلش سکسی با خودم آوردم و تو لپ تابش کپی کردم . خوابش سنگین شده بود . چون گردنش خم شده و به پهلو رو زمین افتاده بود .پیژامه امو در آوردم کیرم داشت شورت چسبونشو پاره می کرد . گریه اش در اومده بود . از من پناهگاه می خواست . دامنشو بالا زدم تا پاهای لختشو بهتر ببینم . شورت سفیدش معلوم شده بود . کون تازه و بکرش داشت به من سلام می داد و عکس می گرفت . اوووفففف بمیرم من برای این کوووووووون گرد و قشنگ . من فدافداااااااااااششششششش بششششششششم . خیلی آروم دستمو رو پاش کشیده به طرف بالا رفتم . شورتش خیلی نازک بود . وفقط قسمتای بالای کون و درز وسطشو پوشش می داد . واسه همین ترجیح دادم فعلا درش نیارم شاید بیدار شه و عیش منو بهم بزنه . به پیشروی خودم ادامه دادم . دستام دیگه رو دو تا قاچای کون دوشیزه 15ساله بود دامنشو بالا دادم . دیگه به این فکر نبودم که ممکنه بیدار شه .  لبامو گذاشتم روی کون سفیدش با ناله می مکیدمش .  دستمو هنوز داخل شورتش نکرده و به کوسش نرسونده دیدم شورته خیس خیسسه ناقلا بیدار بود و صداش در نمیومد یکی از دستامو به کوسش رسونده و مهربانانه یاشایدم برادرانه فشارش گرفتم . خیلی آب دار بود . خیس خیس . در حالی که چشاش بسته بود حرکت مردمکشو از پشت پلکای بسته می دیدم . لبا و دندوناشو به هم می فشرد تا از رو هوس فریاد نکشه .  ناله نکنه . دامن و شورتشو در آوردم . دستمو به سینه های بدون سوتینش رسوندم . فقط یه بلوز تو تنش مونده بود که مجبور بودم از سرش در بیارم که خیرشو خورده و گذاشتم برای بعد که باهم جیک شدیم . جفت سینه هاشو با جفت دستام ماساژداده مالیدمش . طاقتش طاق شده بود .-داداشششششششششش داری چیکااااارررررمی کنی ؟/؟-همون کاری رو که تو این داستان نوشته  تو لپ تابت خوندم . دوست نداری من و تو قهرماناش باشیم ؟/؟-اوووووففففففف روم نمیشه خجالت می کشم .. تورو خدا بس کن دیگه . من و تو خواهر و برادریم . خوبیت نداره . فردا چشامون میفته تو چشای هم -چه اشکالی داره فردا فکر می کنیم یه چیز دیگه هستیم تازه اونجوری صمیمیتمون بیشتر میشه . نوک سینه هاش تیز و تیز تر می شد تا در نقطه ای ثابت موند . امامن دست از مالش نوک سینه هاش بر نمی داشتم .-آههههههههه داداششششییییی بس کن دیگه . من هم که می دونستم چقدر حشری شده دست از او کشیدم و گفتم باشه هر چی تو بگی . فقط به من بگو اینا چیه تو لپ تابت پیدا کردم . فیلمای سوپر کپی شده رو واسش گذاشتم . کف کرده بود -داداش ارواح خاک عزیز جون یعنی همون ننجونش من خبر نداشتم از این چیزا هم داره.  صحنه ای را هم انتخاب کرده بودم که چهار مرد در حال گاییدن و وررفتن با یک زن بودند . یک کیر توی کوس و یکی هم توی کون بود و یک کیر تودهن زن می جنبید و مرد بعدی از زیر سینه هاشو می مکید .-فریده جون ازت معذرت می خوام هر چی بین منو تو اتفاق افتاده رو همه به حساب هوس جوونی بذار من دارم میرم بخوابم . هنوز یک قدم نرفته بودم که خودشو به من رسوندولبان غنچه ایشو به لبام چسبوند وبه همون صورت لب به لب در اتاقو از داخل قفل کرده و  روی زمین ولو شدیم . بیشتر از نیمساعت لباشو می بوسیدم و می مکیدم . گاه زبون خودمونو به زبون اون یکی می رسوندیم و با حرکاتی هوس انگیز سکس خودمونو زیباتر می کردیم -فریده جون آبجی قشنگ تو امشب عروس خوشگل منی . سینه های کوچیک و نوک تیزشو که اندازه یک شلیل معمولی هم نمی شد گذاشتم تو دهنم ومکیدمش .-فرییییییییید تو رو خدا نههههههههههه .. کوسسسسسسسسم خیلی میخخخخخخاره اگه هوسسسسسس کییییییییررررررتو بکنه من چیکار کنم ؟/؟من که تازه لخت لخت شده بودم وتک بلوز اونو هم که قبلا از تنش در آورده به سوش رفتم و پاهامو به طرفین دراز کردم تا لای پا و کوسش بیشتر و بهتر معلوم شه . لبامو به دو تا قاچ کوس و چوچوله ها ش رسوندم .-آآآآآآآآآآآآ بخخخخخخخخخورررررررفرید تنم داره می لرزه احساس خوشششششششی دارم که تا حالا نداشتم . قربون داداششششششششم برم که حال میده .-تو رو خدا یواشتر فریده مامانی بیدار میشه آبرومون میره .-چیکار کنم دست خودم نیست میگم .داداشی! -جون داداشی -چقدر خوب شد که من و تو داریم باهم این کا را رو می کنیم دیگه دنبال گناه نمی ریم به غریبه ها نمی چسبیم .-آره فدای خواهر کوچولو وکون قشنگه خودم برم . اینجوری جامعه هم به فساد کشیده نمیشه . بیا کارمونو بکنیم .-هر جوری می خوای بکن فقط حواست به کوس باشه .-کاش می تونستم باهات عروسی کنم تا باز کننده پلمبت باشم . داداش فرید فدات شه . چه طور می تونم تو رو بدم دست یه غریبه  نه نه ..به کوس لیسی خود ادامه دادم .فریده مثل کسی که عزیزی را از دست داده باشه دستاشو محکم به زمین می زد و به سینه هاش چنگ مینداخت من هم محکم دهنشو داشتم تا فریادش به گوش مامان نرسه . وقتی که محکم کمرمو فشار گرفت و با ناخنهاش گوشت پهلومو زخمی کرد متوجه شدم که به ارگاسم رسیده . کیرمو گرفت و گفت داداشی خیلی باحالی خیلی با صفایی حالا نوبت منه که به تو حال بدم .-فریده جون مگه من تا الان باهات حال نکردم اصلا دیدن تو خودش دنیای حاله . میدونستم کم پیش میاد که زنا و دخترا در اولین سکس آب کیر طرفشونو بخورن ومنم همچین انتظاری از خواهر کوچولوم نداشتم ...ادامه دارد ..نویسنده ..ایرانی

2 نظرات:

ناشناس گفت...

دستتون دردنکنه ایرانی عزیز قشنگ وزیبا مینویسی ادامه بده.میخواستم بدونم سکس خانوادگی آرزو ادامه نداره.

ایرانی گفت...

ای ناشناس آشنا در قلبم از اظهار لطفت که باعث دلگرمی من است ممنونم .داستان زیبای سکس خانوادگی آرزوکه طرفداران بسیارزیادی دارد در اختیار امیر عزیز بوده و همین طور که خود او بارها به این موضوع اشاره کرده به خاطر کپی برداری رونویسی وانتشار آن دربعضی سایتها از جمله لوتی که به منبع و ماخذ آن اشاره نکرده اند از نشر بقیه آن خودداری نموده است .باتشکر مجدداز شما و همه خوانندگان گرامی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر