ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ناز نیاز 2

 سیاست داشته باش . یه مرد هرچه با کلاس و با ادب و خوش تیپ و خوش کیر و خوش اندام باشه تا قدرت و سیاست خودشو به رخ زن نکشه از نظر زن اون یه آدم شل ووارفته هس . با این حرفاش یه خورده خجالت کشیده یه تکونی خوردم . -آخه این اولین بارمه -می دونم یه خورده باهات تند رفتار کردم . عزیزم منو ببخش . باید یاد بگیری . حالا بیا منو ببوس . من دیگه چیزی نمی گم . آدمی که جلق می زنه حتما فیلم سکسی هم زیاد دیده .امیدوارم یه چیزی از اونجا یاد گرفته باشی . هردومون از رو کاناپه افتاده بودیم روقالی وسط هال دستمو دور گردنش گذاشته وسرشو به طرف صورتم کشوندم . ولباشو چسبیدم . این اولین و شیرین ترین بوسه ای بود که از یه زن گرفتم وفکر نکنم تا آخر عمرمم هیچ بوسه دیگه ای به این شیرینی بشه . بوسه ای که به من لذت داد و منو به خود باوری رسوند. بوسه ای که وقتی می دونستم به انتها برسه آغاز یه راه دیگه ای به نام ارضا و هوس رو به دنبال  داره یه راهی که تا به انتهاش شیرینی و لذته . دیگه خودکار شده بودم . در این بوسه طولانی خیلی کارا رو انجام دادم . بند سوتینشو در آورده بازش کردم . شورتشو در آورده و لخت لختش کردم . و اونم همین کارو با من انجام داد دوست نداشتم این بوسه شیرینو تمومش کنم . هنوز برق روژرولبای خوشگلش نشسته بود . رفتم رو سینه هاش . نوکهای سر به هواشو یکی یکی گذاشتم تو دهنم و میکشون می زدم .-آهههههههه عادل بخوررررررررششش فکر نمی کردم به این زودی اوسا بشی و این قدر حال بدی . جوووووووووون چه مززززززززه ای داره . می دونستم که اگه آبو ببینی شناگر ماهری میشی .-دوست دارم همش تو استخر تو شناکنم-منم دوست دارم که فقط تو شناگر این استخر باشی . نیاز هفت هشت سالی بزرگتر از من بود ولی از سنش کوچیکتر نشون می داد . هنوز غرق در نا باوری بودم . دوست داشتم از من لذت ببره . تا رومن حساب باز کنه و می خواستم با نیاز به همه چیز برسم دیگه خجالتی نباشم .ا عتماد بنفس داشته باشم . از بس فیم سکسی دیده بودم یه خورده می دونستم که باید کجای کوسو بخورم . خودمو گذاشتم جای بازیگر فیلمای سکسی . لبه های کوس نیازو از دو طرف جمع کرده گذاشتم تو دهنم . نیاز خودشو به چپ و راست حرکت می داد . معلوم بود که خیلی لذت می بره .-راستشو بگو عادل تا حالا چند تا زنو گاییدی ؟/؟بگو دیگه نمی تونم حرف بزنم . جاااااااااااااان چقدر حال میدی . بخوررررررششششش عزیزم . بخخخخخخورررررررکوسسسسسسسم ورم کرده ببین باد کرده . ورمشو بخوابون . اوییییییییییی ...با این که گردنم درد گرفته بود ولی سرعتمو مخصوصا سرعت و فشار لب و زبونمو زیاد کرده بهش حال می دادم . دستشو گذاشت لای موهای سرم . چنگشون گرفت . داشت از ریشه موهامو می کند .-آخخخخخخخخخ نه نه .. یدفعه دیگه  ادامه بده اوووووففففففف جووووووووووون آوردیش عادل آبمو آوردیش . من که نمی دونستم داره چی میگه به حرکتم ادامه دادم که اون از خوشی زیاد سرمو به طرف عقب فشار می داد و با یه جمله خوبه دیگه ازطرف اون دهنمو از رو کوسش بر داشتم . نیاز چند لحظه ای تو حال خودش بود . من فکر می کردم آب زن به همین خیسی اولیه اش میگن . اون روز فهمیدم که آدم اگه زمینو بکنه راحت تر به آب می رسه تا اگه بخواد یه زنی رو بکنه . پس من باید خیلی قوی بوده باشم که نیاز نیازمو خیلی سریع رفع کردم . اون پس از ارضا و چند لحظه ای تو حالت خلسه موندن یدفعه از جاش پاشد و کیرمو گرفت تو دستاش اونو به طرف کوسش راهنمایی کرد . -بیا عزیزم که کوسسسسسسم تشنه کییییییییررررررررته حالا دیگه باید با این رو فرمم بیاری . ببین من و کوسسسسسسم امروز واسسسسه کییییییییرررررر خوشگل و باحالت مرخصی گرفتیم . چیه عادل می لرزی ؟/؟دیگه مطمئن شدم که تا حالا کوس نکردی . نترس مگه نیازت مرده . عزیزم خجالت نکش واسه همین پاکی و صداقتته که دوست دارم باهات حال کنم . زبونم لال شده بود . کیرم انگار رو آتیش بود وکباب می شد . شایدم مث یه شمعی بود که داشت آب می شد . قشنگ به کوسش نگاه کردم . یکی دومدل سوراخ دیدم . خوب برانداز کردم تا دفعه دیگه چلمن بازی در نیارم و راهو گم نکنم .-عزیزم چقدر ساده ای یه سوراخ اصلیه که می تونه کیررو قورت بده . جووووووووووون ببین کوسسسسسسم چقدر واسه کیییییییییررررررررررکلفتت خیس کرده ؟/؟بهتره منتظرش نذارم -کیر منم آروم و قرار نداره نیاز جون !(خانوم تبدیل به جون شده بود.)ته کیرمو محکم گرفت وسرشو به کوسش چسبوند وگذاشت که خودش راهشو پیداکنه و بره -اووووووووووففففففففففف جوووووووووون یه گولللللللللله آتیشششششششه.  رفت بالاخره معجونت کارشو کرد . از این جا به بعدشم این گوی و این میدون . ببینم می تونم روتو حساب کنم که دوست پسرم شی یا نه ؟/؟-یعنی هر وقت دوست داشته باشیم می تونیم باهم باشیم ؟/؟-چرا که نه .. اینو که گفت موتور کیرم مث جت راه افتاد و مث جت می رفت و بر می گشت . خیلی داغ شده بودم یه لذت عجیبی رو پوستو استخوون و توتمام بدنم احساس  کردم که از همون ضربه اول داشتم جلوگیری می کردم . یه جورایی هم شبیه ساک زدن بهم لذت می داد .-عادل عادل جاااااااااااااااان جااااااااااااان منو کششششتی حالا که داری می کشیم خوب خوب بکش تند تر بزن تا آخر جاااااااااااااان اوخیششششش داغم کردی کوسسسسسسم کباب شد -مگه میشه ؟/؟آخه کیر من داره کباب میشه . نیاز من نیاز جون من . کف دستمو گذاشتم بالای کوس نیاز مو با یه ماساژدورانی همراه با یه گاییدن جانانه حشری حشریش کردم . دستاشو به دو طرف دراز کرده و شروع کردم به بوسیدن سر و صورت و لب و سینه اش . حتی زیر بغل صاف و براقشو هم غرق بوسه کردم . -من می میرم واسه کوسسسسست واسه سینه هات اون کونت که منو کشته . چشای خوشگلتو می خورم -بگو عزیزم عادل من داری میفتی تو خط دیگه . بگو باز کوسم دل کوسم خود دلم همه جام آب شده سوختم سوختم خودمو انداختم روی نیاز جونم و یه فشار مخصوص جلوگیری به خودم آوردم و با اخرین زور و توان ضربه های گاییدنی رو تند تر و زیاد ترش کردم -وای نیاز منم نیاز دارم خالی کنم داره میاد -بزززززززن تو رو جون هر کی دوستش داری باززززززززم بکن منو . بکن نمی خوام الان آبت بیاد -سرعتمو کم کردم تا کمتر داغ شم ولی بازم عزیز دلم داشت حال می کرد -نهههههههههه نههههههههه نهههههههههه اوووووووووووههههههههه.اوییییییییییییی . جوووووووون کیییییییییرررررر میخوامش توی کوسسسسسسسسمه . لبای خوشگلش خندون شده بود . دوست داشتم دندونای سفیدشو هم ببوسم . می خندید و می گفت اومد . دوباره ارضا شدم . آتیش گرفتم . حالا باید با آب کیرت هم منو بسوزونی هم خنک کنی . انگاری آب کیرم باهام قهر کرده بود یه مقدارش رفته بود سر جای اولش . دستامو گذاشتم روجفت سینه اشو فشارش می گرفتم کیرمم اونقدر به کوسش زدم تا دوباره داغ داغ شد و آبا حرکت کردند . با فشار و سرعت زیاد ریختم تو کوس نیازم . بسوزززززز بگیر آب کیییییییررررررمو خودت یه چیز داغ می خواستی وخنک .؟/؟کوسسسستم که خیلی داغ و سرخ شده ... ادامه دارد .. نویسنده ..ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر