ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

گل مساوی 5

یه ساعت دیگه هم با هم حال کردیم و یه بار دیگه اونو به ار گاسم رسوندم .هر چی به من گفت که شبو پیشش بمونم قبول نکردم . دلم پیش مامانم بود . دوست نداشتم این یاسر عوضی به کارش ادامه بده . قبل از این که برم خونه به سفارش یکی از دو ستام رفتم یه مغازه عکاسی و فیلمبر داری و فیلمو تبدیل به نوارسی دی کردم و بعد هم یه زنگ واسه مامان زده و یه بهونه ای تراشیده و گفتم که سفرم لغو شده دارم میام خونه . یه گوشه ای قایم شدم . وقتی که یاسر از خونه زد بیرون منم پشت سرش رفتم داخل . مامان خیلی خوشگل و فانتزی کرده بود . یه خورده هم عصبی بود . چون من مزاحم عملیاتشون شده بودم .-مامان مثل این که از دیدن پسرت خوشحال نشدی ؟/؟-چرا ولی دوست داشتم یه خورده تفریح کنی بهتر بتونی درساتو بخونی . رفت حموم تا پس مونده های آب کیر یاسرو از کوس و کونش پاک کنه . این جوری بهترم بود . چون تا یه ساعت دیگه که می خواستم بیفتم سرمامان دیگه اون احساس چندش از این که یه بار دست دوم نصیبم شده کمتر بهم دست می داد . مامان از حموم برگشت و خیلی ناز و تپل شده بود . دوست داشتم بغلش کنم و همونجا کارشو تموم کنم ولی نمی شد . مخشو کار گرفتم -مامان یه خورده واسه ماهم نباس خوشگل کنی ؟/؟یه ساعت پیش آرایش داشتی . تو که می گفتی بابا میخواد بیاد پس چی شد ؟/؟من دوست دارم مامانمو خوشگل تر ببینم . حس کنم یه دختر بچه ای .-چی میگی میثم ما دیگه ازمون گذشته -مامان تو که هنوز به چهل نرسیدی . تازه ده سال هم از سنت کمتر نشون میدی . همه جات هم که مثل مانکنه -میثم این حرفا چیه که به مادرت می زنی ؟/؟-چه ایرادی داره . به تو نگم به کی بگم برم به خاله جونم بگم ؟/؟مامان که از کارهای من سر در نمی آورد وواسش تازگی داشت رفت و یه خورده به خودش رسید و برگشت . در این فاصله من هم اندام خودمو ریختم بیرون وفقط با یه شلوارک جلوش سبز شدم . اوخ مامان چی شده بود . حالا دیگه بیست سال کمتر از سنش نشون می داد . انگار من و اون هم سن شده بودیم . یاسر کوفتت بشه . مگه این که از روی جنازه من ردشی تا یه دفعه دیگه مامانمو بکنی .ا ین حق منه  .مال خودمه . مامان یه لباس صورتی خوشرنگ پوشیده بود که آستین هم نداشت وبازوهای لختش دیوونم کرده بود . از سینه به بالاش لخت بود . وتقریبا از زانو به پایینشم همین طور . دوست داشتم از زیر دامنه پیرهنش دستمو بذارم داخل و باهاش ور برم . کیرم ورم کرده بود . بوی ادکلن سکسی مردونه و عطر زنونه در هم آمیخته بود . من و اون روی کاناپه کنار هم نشسته بودیم . -راستی تو راه که داشتم میومدم یاسرو دیدم گفت که داره از خونه ما بر می گرده . کاری داشت ؟/؟-اومده بود یه وسیله واسه خالت ببره -ولی من خودم پیش خاله بودم اون می گفت که یاسر با دوستاش رفته لواسون تفریح . مامان به تته پته افتاده بود -حتما نیاز فوری نداشته واسه وسیله اش .-یعنی میگی اون همون وسیله رو با خودش برده بعدا بده مادرش ؟/؟-میثم چه خبرته امشب داری محاکمه ام می کنی ؟/؟اومده خونه خالش . خلاف که نکرده . چرا این قدر گیر میدی . -چه گیری ؟/؟اتفاقا من پسر خاله امو خیلی دو ست دارم دم در یه سی دی بهم داد . گفت یه فیلم کوتاه آموزنده هس بهش گفتم یاسر جون ما وقت نمی کنیم این فیلمای ماهواره خودمو نو ببینیم گفت نه حتما تو ومادرت با هم ببینین خیلی چیزا یاد می گیرین . هم اموزشیه هم تفریحی . سی دی رو گذاشتم تو دستگاه دی وی دی و منتظر شدم ببینم چه عکس العملی نشون میده !بعدش چی میشه ؟/؟-واییییییی میثم خجالت بکش خاموشش کن این چیه گذاشتی ؟/؟بچه بزرگ نکردم که یه مشت فیلمای آشغال و سکسی رو ببینه . حداقل احترام مادرتو رعایت کن . رفت و جلوی تلویزیون قرار گرفت تا گند پوشونی کنه . بلند حرف می زد تا صدای هوس اون و یاسر به گوش نرسه -چیه مامان هول کردی ؟/؟اگه من فیلم سکسی می بینم تو عمل خلافشو می کنی . این تویی که باید خجالت بکشی  . من شرمم میاد که تو رو مادر خودم بدونم . مگه پدرم واسه تو چی کم گذاشت ؟/؟.تو گرما تو سرما چند روز چند روز یکسره میره تو دشت و بیایون جون سی چهل تا مسافرو تو دستاش می گیره واسه این که یه لقمه نون در بیاره تو کوفتش کنی . من یه بار همراش بودم . اون موقع که تو زیر کیر یاسر می خوابی اون به چشاش آب می پاشه با بغل دستیش تخمه می شکنه تا خوابش نبره . به امید این که روز بعد دوروز بعد به تو برسه پولشو دو دستی تقدیم تو کنه . آخه واسه چی مامان ؟/؟راستی بابا اگه این فیلمو ببینه چی میشه ؟/؟-یاسر پست فطرت ..-مامان تو خودت پست فطرت تر از اونی .-میثم غلط کردم تو رو خدا به بابات نگو دیگه این کارو نمی کنم . هر کاری بخوای می کنم -به من بگو چرا -پسرم چه طوری تو ضیح بدم یه سری نیاز هایی وجود داره که خب بعضی از زنا می تونن کنترل کنن بعضی ها هم اراده اشون ضعیفه -اصلا این حرفت قابل قبول نیست . اگه این طوره میشه گفت زن هر راننده ای که بره جنده بشه کار زشتی نکرده .-پسرم پدرت دیوونه میشه .-فکر کردی من دیوونه نشدم .؟/؟-فکر نمی کنی سر مادرت چی میاد ؟/؟-تو اصلا برام مهم نیستی . فکر می کنم از اولش مادر نداشتم . فکر می کنم وقتی منو به دنیا آوردی مردی . مامان خیلی جذاب تر شده بود . ترس اونو خیلی خیلی خوشگل ترش کرده بود . -تو چطور تونستی خودتو در اختیار اون نامرد که لوت داده قرار بدی ؟/؟متاسفم -بگو از من چی میخوای ؟/؟پول ؟/؟جون ؟/؟من چیکار کنم منو ببخشی ؟/؟-مادر منو ببخش که دارم این طور بی پرده باهات حرف می زنم دیگه نمی تونم رعایت کنم . تو کیر حرام خوردی برات عادت شده نمی تونی دست برداری . مدتی در سکوت به هم نگریستیم . خیلی خریدارانه به او نگاه می کردم . مادرم خیلی خوب با اخلاق و روحیات من آشنا بود . عمدا با احساس واقعی و هوس آلوده خود به او نگاه می کردم تا خودش پیش قدم شه و در این باره صحبت کنه -میثم یه جور خاصی بهم نگاه می کنی . مثل یه مردی که دنبال یه زنیه تا ....-تا چی مامان ؟/؟-خودت منظورمو فهمیدی الکی کشش نده فکر نمی کنی آدم نباس راجع به مادرش همچه احساسی داشته باشه ؟/؟اصلا یه پسر و مادر می تونن با هم رابطه جنسی داشته باشن ؟/؟-چرا که نتونن . وقتی یه خاله و خواهر زاده می تونن باهم سکس داشته باشن چرا که یک مادر و پسر نتونن ؟/؟ما که در گوشه ای از هال ایستاده بودیم و دو سه متری با هم فاصله داشتیم در یک آن یک قدم به طرف هم بر داشتیم وای خدای من پوست مامان خیلی روشن شده بود . نمی دونم از خوشی زیاد بود یا به خودش چیزی زده بود و یا این که من از هوس این طوری شده بودم پوست سفید مامان پیرهن صورتیشو خوشگل تر کرده بود و پیرهن صورتیش پوستشو جذاب تر و هوس انگیز تر و خواستنی تر نشون می داد . تو منو میخوای ؟/؟-اگه تو منو بخوای  ؟/؟.مامان من نمیخوام خودمو بهت تحمیل کنم . اگه نقطه ضعفت با کیر حل میشه اگه با یه کیر جوون و تازه نفس احساس تازگی می کنی من هستم . پسرت نمرده . هر کاری واست می کنم تا دیگه خودتو به دام آدمای نامرد و لجنی مثل یاسر نندازی . اگه یه بار دیگه اونو دورو برت ببینم با دستای خودم خفه اش می کنم . مامان !دوست دارم با تمام وجودت بیای طرفم . نه به خاطر ترس از فیلم . با نگاهی از عشق و هوس خودشو انداخت تو بغلم منم لبای داغمو گذاشتم رو لبای تشنه اش . با تمام وجودش فریاد می زد که عاشق سکس با منه . اونو به سینه های لختم چسبونده و در وضعیتی که لبام رو لباش قرار داشت دستمو از زیر پیراهن کوتاهش به شورتش رساندم .. ادامه دارد . .نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

matin گفت...

داستان زیبایی هست ولی این پسره این وسط خوب حال میکنه هم مادرش هم خاله رو مرسی

ناشناس گفت...

چیزی که عوض داره گله نداره ادامه بده.

 

ابزار وبمستر