ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شعله شهوت 6

حالا دیگه همگی در خدمت من بودند می خواستند کاری کنن که به من خوش بگذره که یه وقتی از عضویت در گروه پشیمون نشم . واسه کیر مجید هم که شده من هیچوقت از گروه در برو نبودم . شاید از این پس به شیوا هم حسادت می کردم . مجید اومده بود پشتم و کونمو هدف گرفته بود . از اون طرف که محسن زیرم دراز کشیده بود و گذاشته بود تو کوسم و شیوا همه جای بدنمو با دستاش می مالید و منو واسه این سکس جانانه آماده آماده و حشری حشری می کرد . یک شب فراموش نشدنی که دو ست نداشتم به صبح برسه . بیچاره مجید کیرش داشت آتیش می گرفت با این حال چند دقیقه ای رو با سوراخ کونم ور رفت تا یه خورده باز ترش کرد . از خیسی کوسم هم کمک گرفت تا محل گاییدم کونمو روونترش کنه . فشار سر کیر به سر سوراخ کونمو احساس می کردم دردو خوردم و جیکم در نیومد . یه خورده خودمو جمع کردم و مجید متوجه شد با این حال گفتم ادامه بده که برای رسیدن به خوشی و راحتی باید از سختی گذشت . و نابرده رنج گنج میسر نمی شود . مجید هم در جا جواب داد مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد ...آخیششششش آروم گرفتم . کیره سر انجام به لونه اش رسید . چند لحظه همونجا نگهش داشت تا این سوراخ کون تنگم به کیرش عادت کنه . بازم درد داشت ولی این دفعه کیفش بیشتر بود . -شیوا جووووووون من نمی تونم صحنه رو ببینم میتونی کیر مجیدو ببینی داره چیکار می کنه ؟/؟واسم تعریف کن .-این که روبروته -آره ولی یه قسمت کور وجود داره تو دید نیست -باشه . مجید شوهر گلم الان خمار خماره . کیرشو که خیلی ورم کرده و پوستش از هوس سرخ شده و داره می ترکه تو کونت تکون نمیده خب اینا رو که حس می کنی . کف دست راستشو که حلقه زده به ته کیرش که بیرون از سوراخ کونته . ببینم مجید !اینجارو نگه داشتی که کیرت از خط مستقیم خارج نشه و شیلا جون دردش نگیره ؟/؟مجید جون کیرتو حرکت بده منو به هوس آوردی . خونه که رفتیم باید این جوری منو بکنی . مجید کیر کلفتشو به حرکت در آورده بود . با این که شوهرم داشت از زیر کوس منو می گایید و میگن و واقعیت هم همینه که کانون لذت زن تو کوسسسسسسه و کون دادن برای زن جنبه فرعی داره و مردا بیشتر باهاش حال می کنن ولی من اون لحظه از کون دادن و این که مجید داره از گاییدن کونم لذت می بره احساس لذت بیشتری می کردم . شیوا رفت و با یک موز که اندازه کیر شوهرش بود برگشت .-شیلا من دیگه تحمل ندارم . کنار من قرار گرفت و قمبل کرد و یه زاویه 45 درجه با من که دو زانو و سگی وار خم شده و دو تا کیرو سرویس می دادم درست کرد و موزه رو داد دستم که بکنم تو کوسش . دستشو رد نکردم ولی نمی تو نستم با سرعت این کارو انجام بدم چون پو زیشن من بهم می خورد .-واییییییییی شیلاچه کیفففففی داررررره !اوففففف بکن بکن بکن مث یه کییییییررررررررردارررره به من حالللل میده وای کوسسسسسسسسمممممم وای کوسسسسسسممممممم بکن بکن .. داشت خودشو می کشت . مردا سرعت خودشونو زیاد کرده بودند . ناله ها و فریاد های منم همراه با هوس اوج گرفته بود . موز دیگه از دستم افتاد . دو تا دستامو به دو طرف کونم رسونده دو تا قاچای خودمو حرکت می دادم و به دو طرف بازشون می کردم . گاهی هم سینه هامو می مالوندم .-وایییییییی وایییییی کیییییییررررررکییییییییرررررکییییییییرررر بزنین کوسسسسس و کووووونننن مننننو لت و پار کنین . قربون جفت کیراتون . قربون حال دادناتون . اوف چه کیفی چه حالی ! دارم می میرم ار لذت . کوس دادن چه مززززه ای داره . کون دادن چه باحاله . دو تا کیر وای مردم مردم از خوشی . مجید لبشو به گوشم نزدیک کرد و داخلشو بوسید منم گردنمو کج کرده  طوری که محسن نشنوه و ناراحت نشه گفنم جاتونو عوض کنین . چند بار گفتم و نیشگونش گرفتم تاحالیش شد . خودم این درخواستو به صورت عمومی مطرح نکردم که یه وقتی احساس شوهرم جریحه دار نشه . جاشونو به پیشنهاد مجید عوض کردند . کیر محسن شوهرم رفت تو کونم و کیر مجید هم رفت تو کوسم .-عزیزم شیلا چه کونی داری !سوراخت داره کیرمنو می خوره .-حال کن محسن حال کن که من فدات شم از این که این قدر به فکر زنتی .-شیلا شیلا .. چقدر داغه داخل کوسسسسسست -اگه گفتی واسه کیه ؟/؟واسه چیه ؟/؟-واسه منه ؟/؟-واسه کیر منه ؟/؟-آره آره بکن بزززززن کوسسسسسسم واسسسسسه کیییییییییییررررررررت داغ کرده .  اووووووووف رادیاتم جوش آورده . مجید !اومد اومد اومد آب کوسسسسسسسم ریخت بیشتر جوش آوردم . زود باش آب بریز سوختم . خنکم کن محسن تو هم اگه می خوای آبتو بریز تو کونم . هردوبا هم چند تا ضربه محکم به پیکرم زده و دو تا چشمه پر آب ,آب هوسشونو با فشار ریختن تو سوراخ کون و کوسم . موقع تخلیه محسن بالای رون و دو طرف کونمو داشت و مجید هم دستاشو محکم به کمرم چسبونده بود و کیرشو قفل کرده بود . همچنان و چند دقیقه هم پس از ار گاسم در حال پرواز بودم سه تایی افتادیم رو هم و از حال رفتیم . محسن که داشت چرت می زد . شیوا هم مثل روباهی که از پس مونده غذای شیر تغذیه می کنه اومد روی پای من قرار گرفت و سرشو گذاشت لا پام و هر چی آب منی روی کون و وسط پام ریخته و بر گشت کرده بود لیس زد و خورد . دو ست داشتم سکسمون ادامه پیدا کنه ولی شیوا اصرار داشت برن خونه که فردا رو سر حال تر بتونیم با هم باشیم . حرف بدی نمی زد ولی می دونم دو ست داشت که مجید خارش کوسشو بگیره . شاید این از مزیت های سکس ضربدری باشه که یه نوع حسادت سالمو به وجود میاره اونا رفتند و خواب از سر محسن پریده بود .-شیلا نمی دو نستم تو این قدر وسوسه انگیز و باحالی . یعنی می دو نستم معرکه ای ولی دیگه نمی دو نستم سوپر فوق العاده ای . دیگه از امروز هیجان و شور و نشاط اومده تو رابطه سکسی ما و دیگه از هم خسته نمی شیم . اوخ جوووووووون یعنی این همون کونی بوده که مجید داشته اونو می گاییده . عزیزم بگو بگو که از بودن با من بیشتر کیف می کنی . حالا می تونم یه رقابت سالم و هیجان انگیز با مجید داشته باشم . شاید کیر من کوچیکتر باشه ولی یه حالی بهت میدم که اون نداده باشه . حرفاش دیگه داشت حوصله امو سر می آورد . با این حال نخواستم تو ذو قش بزنم . من فقط کیر مجیدو می خواستم . خودمو در اختیار محسن قرار دادم تا هر کاری دو ست داره باهام بکنه . دیدم فیلم هم نمی تونم بازی کنم که دارم کیف می کنم . عاقبت با خودم فکر کردم که این کیر مجیده که رفته تو کوسم . این تن مجیده که شده سوار کونم . این دستای مجیده که داره با سینه هام ور میره .با این خیالات تا حدودی از سکسم لذت بردم ولی هر کاری کردم نتو نستم ارضا بشم . با این حال به دروغ به محسن گفتم که ارگاسم شدم تا دست از سرم ور داره ..ا دامه دارد .. نویسنده .. ایرانی .

1 نظرات:

matin گفت...

داستان زیبایی هست ولی چرا جواب نمیدین شما

 

ابزار وبمستر