ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

گل مساوی 6

دو باره بوسیدمش . دلم می خواست در همون حالت ساعتها نگهش داشته باشم . شورت مامان خیس خیس شده بود -مامان حتی لا پات هم مثل دختر بچه ها خیس می کنه -ناقلا تو اینا رو از کجا میدونی ؟/؟-وصفشو شنیدم . با یه لخن عشوه گرانه که دلمو برد گفت حالا بیا به این دختر بچه برس -مامان از ته دلت با میل و رغبت خودتو در اختیارم می ذاری ؟/؟-چرا که نه . شاید چشای تو هنوز ندیده باشن ولی چشای دستت که همین الان دید . دوباره بو سیدمش . دلم می خواست در همون حالت ساعتها نگهش داشته باشم . یه لحظه با خودم فکر کردم که اگه دفعه دیگه یاسر قصد جسارت بهشو داشته باشه کدوم کارد و چاقوی اشپز خونه رو تو شکمش فرو کنم که دیگه بی پسر خاله بشم . لبمو از رو لبش بر داشته ولی همچنان سرشو به سینه ام تکیه داده بود . یه دستمو گذاشتم زیر کمرشو یه دستم زیر پاش اونو مث یه پر کاه بلند کرده داشتم با خودم فکر می کردم که کجا ببرمش . حموم ؟/؟روی تخت ؟/؟یا همین فضای آزاد و کاناپه . گیج شده بودم از هیجان نمی دو نستم چیکار کنم . دیگه هیچ مزاحمی نداشتم . بابام که نبود یاسر ننه جنده رو هم که کلکشو کنده بودم . من بودم و مامانم . وایییییی اگه بدونین کردن مامان چه کیفی داره !هیشکی به آدم شک نمی کنه . استرس نداره . حتی اگه تو رختخواب هم لخت آدمو گیر بندازن میگن محرمن دیگه . حالا نمیدونم اگه کیره رو تو کوس گیر بیارن دیگه چیکار می کنن . یه وقتی به خود اومدم که دیدم مامان جونو انداختمش رو تخت . مامان شلوارکمو از پام در آورد ماتش برده بود . میخ کیر من شده بود . چشاش داشت از حدقه در میومد . چیه مادرم . عزیزم جمیله من . آب در کوزه و تو تشنه لبان می گردی ؟/؟یار در حجله و تو گرد جهان می گردی ؟/؟واقعا تو اصلا می تونی کیر سگی یاسرو با این کیر فابریک وچماقی مقایسه کنی ؟/؟-میثم منو ببخش نمی دونستم همچین نعمتی در کنارمه . واقعا که مراد در کنارم بود و چشم حقیقت مرید کور بود که نتونستم ببینمش .-مامانی امروز که از این آب حقیقت نو ش می کنی نور چشمات زیاد تر میشه و بهتر می تونی خوب و بدو تشخیص بدی . بگیر این کیرو تا سالک راه حقیقت بشی . مامان کیر و گرفت تو دهنش یه ساکی برام می زد که مثل قرص خورده های دیوونه و روان پاکها دو ست داشتم خودمو از پنجره پرت کنم پایین .-آهههههههههه جووووووون مااااااماااان این چه دهنیه که تو داری مامان . سوختم دارم می میرم -منم دارم این کارو می کنم که توی کیفت بسوزی . به یدونه پسرم حال میدم . به تو .. از این به بعد هر وقت مامانیت هوس کنه میاد سراغ کیییییییرررررررررتو -فدای کوسسسسسسسس تو . جمیله کیرمو با روغن زیتون چربش کرد خیلی هم چربش کرد  .سر کیر و دو سه سانتی بعد از سرشو گذاشت تو دهنش و دو تا کف دستشو ته آلتم حلقه کرد و از ته تا اون قسمتی رو که لبش قرار داشت برام به حالت جلق حرکت می داد .-مااااااامااااان آتیششششششپارررره فتنه . چیکارررم کردی گرگرفتم .. از همه جای تنم داره آب میاد . همه جام کیر شده .-منم همه جاتو میخوام میثم جووووون . عزیزم زود باش .آب حیاتو بریز تو دهنم . می خوام شفا پیدا کنم . میخوام چشام دیگه واسه همیشه نور حقیقتو ببینه . بفهمم که وقتی آدم یه پسر کیر کلفت داره دیگه دنبال خلاف نمیره . سر مامانو تو دستام گرفته و در حالیکه فریاد بلندی می کشیدم دهن مامانو با فشار فشفشه ای پر ازآب کیر یعنی آب حیات کردم . جمیله جونم ول کن معامله نبود لباشو رو سر کیرم قفل کرده بود و با یه حالت خاصی میک می زد که سوراخ کیرم باز تر شه و اون ته مونده آبی هم که باقیمونده رو نوش جون کنه . جمیله جون هر چی رو که تو دهنش ریختم بدون یه قطره اسراف همه شو خورد . الان دیگه نو بت من بود که با کیری سبک شده یه حالی به مامان جو.نم بدم که تا آخر عمرش هوس هیچ کیر دیگه ای به سرش نیفته -میثم جون از این لباسم خوشت میاد یا برم از اون سکسی تراشو بپوشم ؟/؟یه چرمی دارم که خیلی خوشگله.مشبکه یعنی سوراخداره . دایره ای دایره ای . یکی دیگه دارم .... لبامو چسبوندم به لبای داغش تا دیگه حرف نزنه ولی بازم آروم گفت اهههههههه پسسسسسسرم لختم کن لختم کن لختم کن دارم از پا میفتم . سست شدم . از موقعی که این بی نظیرو دیدمش . دیگه کمر واسسسسسسم نمونده . زود باش کوسسسسسم از من جواب می خواد -جمیله جوووون جواب کوسسسسست با من و کیرررررمن . لباس صورتی نرم و نخی مامانو خیلی راحت بالا داده و از سر درش آوردم سوتین نداشت ولی شورت خیسو از پاش بیرون کشیده گذاشتم وسط بینی ام و با لذت بوییدمش و بعدشم کشیدمش رو کوس مامان جون تا یه خورده خشک شه . چون می دو نستم که وقتی میکش بزنم دو باره چشمه باز می کنه .. کوس کوچولوی مامانو یه لقمه چپش کردم و گذاشتمش توی دهنم کاری جز این که از لذت و هوس دور خودش بپیچه ازش بر نمیومد .-میثم ولم کن . نمی تونم خودمو کنترل کنم -راستی راستی ولت کنم یا از هوسته که نمی تونی خودتو نگه داری ؟/؟دهنمو از رو کوسش ورداشته گفتم بیا اینم ولش کردم . دیدم یه نگاه معنی داری بهم انداخت و اخمی همراه با لبخند از تو چشاش واسم فرستاد و سر و کمرشو یه خورده بالا آورد و سرمو گرفت و چونه و دهنمو به کوسش چسبوند حالا دیگه اون کوسشو به چونه و دهنم می مالید .-آه چه لذتی داره . چرا ولم کردی ؟/؟-خودت خواستی -دیوونه دو باره بخورررششش هوس دارم منو راضیم کن . کیییییییررررررتو فقط کیییییییررررتو میخوام . -مامان من دیگه نبینما .ا ز امروز عهد من و تو بسته شده . اگه به من خیانت کنی من میدونم و تو .-پسرم جونمو بخواه . کوس و کونمو بخواه . همه جام همه چیم مال تو . چند دقیقه ای با نوک زبون و دندونام کوسشو با یه نرمش حسابی به اوج آمادگی و شهوت رسونده و بعد رفتم سر اصل مطلب . روی محوری که کره زمین دورش می گرده . سر کیرمو دو سه دور ,دور سر کوسش گردونده و کیره رو مستقیم فروکردمش تو .-آخخخخخخخخخخخ آخخخخخخخخخخ میثم کیییییییررررر تو بکشششششش بیرون یا زودتر به دادم برس واییییی این چی بود فرو کردی تو کوسسسسسسم نمی تونم توانشو ندارم .-همین ؟/؟تحمل کن مامان . یه کیییییییییرررررری بهت بزنم که کوسسسسسسست یه اعتبار نامه اختصاصی واسه کیر من صادر کنه . دو تا پاهامو گذاشتم دو طرف پهلوهاش سینه و کمرشو محکم به سینه هام چسبوندم . و همچین قفلش کردم که دیگه تکون نخوره . فقط باید ناخن و فشار انگشتای دستاشو تحمل می کردم . چون اصلا رو اونا تسلطی نداشتم . کیرمو به تندی و فشار می کردم تو کوسش و در می آوردم . خوشم میومد مامانو به آتیش بکشم تا طعم واقعی کیرو بچشه . و دیگه دنبال کوس خلایی مثل یاسر نباشه . اولش جیغ و دادای مامان منو سر حال می کرد ولی یواش یواش داشت تمر کز منو بهم می زد . چه خبرته مامان؟/؟-نمی تونم دست خودم نیست کیییییییررررت کوسسسسسمو بیچاره اش کرده هر چی بیشتر می سوزونیم دوست دارم بیشتر بسوزم . من کیییییرررررر می خوام -من که دارم بهت میدم . یه خوده دیگه جیغ بکشی همسایه ها مشکوک میشن . هم خودمو هم اونو 45 درجه غلتوندم اون مثل یه کشتی گیر ضربه فنی شده پشتش به زمین رسید ومنم روش قرار گرفتم . پاهام دیگه دو طرف پهلوهاش نبود . لبای جمیله جونو قفل کردم تا فریاد و ناله هوسشو بخوابونم . فقط بد جوری به کمرم چنگ انداخته بود . پس از چند دقیقه ای دستاش ول شد و به دو طرف افتاد . منم واسه این که محکم کاری کرده باشم بازم با سرعتی زیاد می گاییدمش . جمیله با یه صداهایی که از ته چاه در میومد ازم آب می خواست به من دلگرمی می داد که بچه دار نمیشه -بده آب کیرتو یزید !من از تشنگی مردم . طوری آب منی رو ریختم داخل کوسسسسسس مامانی که یک لحظه فکر کردم دارم می شاشم . میثم !انگاری شیر سماورو باز کردی طرف کوسسسسسم .-بپا نسوزه که تازه این اولشه .. ادامه دارد .. نویسنده ..ا یرانی 

2 نظرات:

matin گفت...

عجب داستان توپی این داستان ولی چرا دیر به دیر اپ میشه ؟؟؟

کیوان گفت...

ایرانی عزیز ممنون از داستانهای عالی و خوبت سعی کن داستانهای کوتاهم بیشتر بذاری و اگه میشه قسمتهای سکسی داستانها رو با آب و تاب بیشتری بنویس. از امیر عزیزم بخاطر سایت باحالش تشکر می کنم.

 

ابزار وبمستر