ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شعله شهوت 8 (قسمت آخر)

دونفری تا دو سه دقیقه ای به ما زل زده هیچ حرفی نمی زدند . نگاههاشون طوری بود که انگار ما بزرگترین جنایتکارای تاریخیم . اول شیوا شروع کرد -این رسمش نیست ماباهم قرار گذاشتیم که هر موقع می خواهیم کاری کنیم یا گروهی باشه یا این که بقیه هم در جریان باشن . عصبانی شده گفتم ختنوم خانوما کی قرار گذاشتین ؟/؟باکی قرار گذاشتین که من همچه چیزی ندیدم ؟/؟اصلا ما قرار داد یا قولنامه ای بابت این فرمایش امضا زدیم ؟/؟اگرم این کارو کرده باشیم که نکردیم به من بگو در کدوم دفترخونه ثبتش کردیم ؟/؟-حالا دیگه دستمون میندازی ؟/؟مجید !تو بگو ببینم صبح بهت گفتم که کوسم میخاره واسه چی بهم گفتی که کیرت می سوزه ؟/؟حالا که داری شیلا رو می کنی کیرت نمی سوزه ؟/؟کونم به اون کیرت که واسه ما از این فیلما بازی نکنی . بعدش نوبت محسن شده بود . -حالا خانوم خانوما تا دیروز ناز داشت بیاد گروه ما کار به جایی رسیده که دزدکی میاد کوس میده .-شاکی هستی ؟/؟رفتی ایران برو شکایت . بگو زنم زنا کاره -تو هم خوب بلدی منو دست بندازی . مجید ساکت بود و حوصله حرف زدنو نداشت . محسن مجیدو کنار زد و منو یه  هلی داد وپرتم کردزمین خیلی عصبانی بود کیرشو گرفت تو دستش و سرشو هدایت کرد طرف سوراخ کونم .-اوووووووخ اوووووووخ محسن چیکار می کنی بیرحم .جلاد سلاخ کشتی منو . جرم دادی . مقعدم پاره شد . واییییییی دستامو به دیوار حموم می کوبیدم . ولم کن من نمیخوام اصلا از خیر کیر گذشتم . -الان یه کیری بهت نشون بدم که حظ کنی . شیواهم رفت طرف مجید . بر خلاف محسن بی سیاست نشون می داد و مجید هلش داد و تحویلش نگرفت -چیه کوس شیلا بهت مزه میده ؟/؟-کجا بودی تا حالا . فکر نکن من از کارات سر در نمیارم . چیه بازار اون عربایی که دوست داشتی تعطیل بو د و بر گشتی ؟/؟-چیه مگه شیلا فضول چیزی بهت گفته ؟/؟-نه اون خانومه . مثل تو فضول نیست . کیر محسن داشت کونمو جر می داد . شایدم داده بود و من خبر نداشتم . خشک خشک داشت می رفت تو سوراخ کونم و میومد بیرون .-بگیر بکش . من که گفته بودم باید با کیر من بیشتر حال کنی . حالا کیر مجید و به کیر من ترجیح میدی ؟/؟من گفتم کنار من کیر مجید رو واسه تنوع داشته باشی که بد نیست . شور و حالی ایجاد میشه و یه انگیزه خوبی هم به وجود میاره . دیگه نگفتم این طوری . اگه عذر خواهی هم بکنی کیرمو در نمیارم .-بمیری امکان نداره ازت معذرت بخوام . به جای اون با پررویی از مجید کمک خواستم . مجید بیا کمکم کن . کوسسسسسسسم منتظر کیرته . بیا با کیییییییییییییررررررررررررت آرومم کن تسکینم بده تا درد کون از یادم بررررره . نترس محسن هیچ کاری نمیکنه بهت میگم بیا من کیییییییررررررمیخوام . صاحب کوسسسسسس منم اختیارشو دارم که بگم کدوم کیییییرررررررر کوسسسسسس منو بگاد . محسن لال شده بود . شیوا التماس می کرد و از مجید می خواست که طرفم نیاد . اما مجید با قاطعیت اومد سمت من .-عزیزم قربون شجاعت و مردونگیت برم .کوسسسسسسسم منتظرته . کییییییییرررررررررتو می خواد بیا عشق من هوس من . همه چیز من . بیا منو بخارون . کوسسسسسسم میخاره بیا که از درد کون مردم . حواسمو پرت کن تا درد کونو فراموش کنم . محسن رفت زرنگی کنه کیرشو از تو کونم بیرون بکشه بذاره تو کوسم و مجید رو خیط کنه که مجید که دستشو خونده بود یک آن با سرعت زیاد خودشو انداخت و سر داد زیر من و منم کمکش کردم و کوسمو گذاشتم سر کیرش -آخ جووووووووووون بالاخره کونم خلاص شد و کوسسسسسسم به کیفشششششش رسید . آههههههههه بکن بکن بکن مجید عشق من حال بده . مجید هم مثل من داشت ناله می کرد و می گفت شیلا شیلا دوستت دارم . ببین کیرم چه راحت واسه تو و کوسسسسست شق میشه ؟/؟عاشقتم . محسن هم که سنبه رو پر زور دیده بود و دریافته بود که اگه بخواد زیاد گیر بده ممکنه منو از دست بده این بار سوراخ کونمو صابون مالی کرد و دو باره کیرشو گذاشت توش . ابتدای گاییدن بد جوری سر سوراخم می سوخت پوستشو حساس کرده بود ولی دیگه درد نداشت و کیرش که رفت تو کونم از سوزش هم خبری نبود . فقط موقع بیرون کشیدن دوباره دچار سوزش می شد . من که بیشتر داشتم با مجید حال می کردم و با کوسم راضی می شدم . محسن کمرمو گرفته و مجید هم به سینه هام چسبیده بود . شیوا هم از بیکاری دو ش حمومو گرفته بود و به کوسش می مالید . من و مجید چشامون تو هم بود ولی مجید پشت به من بود و نمی تونست حالت صورت و چشامو موقع کوس دادن ببینه ولی من که خیالم نبود و مرتب از مجیدم می خواستم که همین جوربهم حال بده . محسن که داشت با کونم حال می کرد دیگه طاقت نیاورد -جاااااااااان من فدای کونتم . شیلا منو ببخش اگه اذیتت کردم . دوستت دارم تو زن منی . خب دوست نداشتم این جوری بری زیر کیر مجید . به من می گفتی می رفتی . مگه الان جلوی من زنمو نمی کنه . مگه من اعتراض دارم ؟/؟غلط بکنم که اعتراض بکنم . اصلا هر وقت دوست داشتی برو بهش کوس بده . کون بده . فقط منو از کوس و کون خودت محروم نکن . باور کن من بیشتر بهت حال میدم . دوستت دارم . داره میاد آبم داره میا د . جووووووووون فدای اون اوووووون کووووووووون . من بمیرم واسه اون سوراخت که می سوزه . بیابیا آخ آخ آخ یه لرزشی تو تموم تنش ایجاد شد مث یه برق گرفتگی که به منم سرابت کرد . کیرشو که کشید بیرون حرکت برگشتی منی رو احساس کردم . راستش یه خورده از حرکات محسن ترس برم داشته بود ولی وقتی این جوری خودشو در مقابلم تسلیم کرد و فهمیدم هنوزمی تونم رو اون تسلط داشته باشم دو سه دقیقه اخر کون دادن رو خیلی لذت بردم . محسن رفت یه گوشه ای و شیوا هم رفت طرفش . شوهرم دیگه وا رفته بود . شیوا این قدر واسش عشوه گری کرد تا تونست اونو دوباره سرحال بیاره .-مجید !سر خر رفت حالا راحت تر می تونی بکنی .-تا حالا هم راحت می کردمت مگه از محسن می ترسیدم ؟/؟-عزیزم دوست داری یه ماساژتایلندی بهت بدم ؟/؟-تو اینارو از کجا میدونی ؟/؟-یکی از دوستام که با شوهرش رفت تایلند واسم تعریف کرد . شوهره این قدر پررو بوده که هر کاری رو که زنه تایلندیه واسش انجام داده براش تعریف کرده و زنه هم میره مقابله به مثل می کنه . حالا بیا . اونو دمر خوابوندم تمام پشتشو چرب کرده و بعدشم یه ماساژنرم و تکه تکه ای دادمش و بعد هم یه سره با سبک کردن خودم از پشتش سر خوردم و اومدم پایین . خیلی حال کرده بود . کیرشو گذاشتم تو دهنم و پس از این که با ساک زدن روبراش کردم بغلم کرد و گفت می دونم کارت تموم نشده اجازه میدی که حالا ایرونی بکنمت ؟/؟-قربون معشوق ایرونیم برم .ا یستادم و به دیوار حموم تکیه دادم . با یه دستم میله دوش حموم گرفتم و یه پام رو زمین و یه لنگمو رو به هواو دیوار مقابل تکیه دادم . مجید کیرشو از طرف کونم گذاشت تو کوسم .-آخخخخخخخخخخ مجید تنت که به کونم می خوره همه کوسسسسسمو داره به     آتیششششش می کشونه . سرعتو زیاد کن تند تر بزن . مجید محکمتر بزن . -دیوونتم شیلا .دیوونتم .بگیر -آههههههههه مجید اومد منو بگیر نذار بیفتم . بگیرم مجید ارضا شدم . آبتو بریز خوشی منو تکمیل کن . همین الان .-فداتم شیلا قربونت که مجوزو صادر کردی . نمیدونی که این جلوگیری چقدر منو کشته . با چند تا ضربه دیگه کارمو ساخت . آب کیرش کوسم که نه انگاری تموم تنمو سوزونده بود جووووون مجید فدای تو و اون آبت . رو کف حموم دراز کشیدیم و یه بوسه لب به لب مارو برد به یه دنیای دیگه ای . از اون طرف هم محسن در حال گاییدن شیوا بود . از مجید خواهش کردم که واسه حفظ سیاست هم که شده بره سراغ شیوا و هر چی باشه زنشه و یه خورده هم که شده باید خرش کنه . با این بیحالی محسن فکر نکنم شیوا راضی بشو باشه .-هر چی تو بگی عزیزم ..ا ون روز هم گذشت . قرار گذاشتیم که زندگی زناشویی خودمونو به شکلی در بیاریم که به همه مدل فعالیتهای سکسی توجه شه . هم سکس عادی زن و شوهری . هم ضربدری انفرادی و هم اجتماعی . راحت تر بگم قرار شد که وقتی به تهرون رسیدیم به غیر از موارد استثنایی یه شب هر کی با همسرش باشه و دو شب دیگه رو یه شبش چهار نفری توی هم وول بخوریم شب سوم هم من و شیوا جامونو عوض کنیم یعنی من و مجید دونفری با هم تا صبح کنار هم باشیم و تو یه خونه دیگه هم محسن و شیوا با هم باشن . بالاخره رسیدیم به تهرون و بر نامه ها رو پیاده کردیم اما یه مسئله و موضوع مهمی که تو زندگیم اتفاق افتاد این بود که یه سه هفته ای پریود من عقب افتاده بود . یعنی چه !آب و هوای دبی به محسن ساخته و بالاخره تونسته کارشو انجام بده . رفتم و آزمایش دادم . وقتی هم واسه جوابش رفتم مسئول آزمایشگاه یعنی همون که جوابا رو تحویل می داد جوابو داد دستم . وای خدای من نتیجه آزمایش مثبت بود . من بار دار بودم . وایییی محسن خیلی خوشحال میشه منشی که یکی از همکلاسای دوران دبیرستانم بود گفت راستی شیلا جون این دو تا آزمایش هم مال تو ست ؟/؟-نه من چیزی یادم نمیاد . ولی دو تا پاکت جواب آزمایش دیگه هم داد دستم . یادم اومد که من و محسن قبل از سفر دبی یه ازمایش داده بودیم که چرا بار دار نمیشیم ... خب حالا که شدیم . دیگه به درد نمی خوره . با این حال رفتم تو یه اتاقی که یکی دو تا متخصص بودن . دو تا پاکتو به یکی نشون دادم . گفتم این چی میگه ؟/؟-خانوم شما واسه باردارشدن مشکلی ندارین . عیب از شوهرتونه . تعداد ,حجم و سرعت اسپرمهاش کمه . نمی خوام نو میدتون کنم . هر چی خدا بخواد همون میشه . ولی واقعیت اینه که خیلی ها رفتن خارج تا نتیجه بگیرن . به نظرم تو کشور ماهم میشه بیمارو تحت درمان قرار داد .-درمان پذیر هست ؟/؟-ماهها و سالها ممکنه طول بکشه . شوهرتون خیلی ضعیفه . جواب دوتا آزمایشو پاره کرده ورفتم طرف خونه تا این خبر خوش بارداریمو به محسن خنگه بدم ولی خداییش شما که می دونین پدر بچه کیه !پایان .. نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

matin گفت...

ولی در کل عجب داستان توپی بود من که خیلی حال کردم دستت درد نکنه

 

ابزار وبمستر