ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

دست بالای دست 11

مادر حق داشت راست می گفت واقعا چه چیزی بود این هیکل مامان !یک لحظه سرمو به طرف جلوی بدن مامان بر گردونده و یک دید درست و جانانه بهش زده و کوسشو از پشت شورت توری و سینه های لختش دیده و باخودم گفتم یعنی این کوسی بوده که من ازش بیرون اومدم و اینم سینه هاییه که من ازش شیر خوردم ؟/؟من به این زن مدیونم . هر چند به من بدی کرده ولی در این زمینه باید سپاسگزارش باشم . دوباره رفتم به پشتش . چه حالی می داد تماشای کون درشتش از پشت شورت لیمویی توری و سوراخدارش . دلم نمیومد پایین بکشمش . ولی فکر کمر مامانو هم باید می کردم . یه وقت ممکن بود ایستاده خسته بشه . ا زش خواستم که همین جور پشت به من ستون کرده باشه . این دومین سکس من و اون بود . بعد از سکس اول گذاشته بودمش تو خماری و به هر بهونه ای در می رفتم تا تشنه ترش کنم . نیوشا جونم بود و کمرمو سبک می کرد . سرانجام رضایت داده و شورت مامانو پایین کشیدم . خیلی آبدار شده و کیر کیر می گفت . نوک زبونمو گذاشتم روی سوراخ کونش . این دفعه خیلی خوشبو بود . بهداشتو رعایت کرده بود . نمیدونم چی روی سوراخش مالیده بود که زبونم طعم صابون یا ادکلنو چشید . زبونمو از اطراف سوراخ کونش بیرون کشیده و یه دفعه دیگه محو تماشای کون قلنبه اش شدم . دو طرف کونشو به طرفین فشار داده تا چاک وسطش قشنگ تر معلوم شه . کوس سفید و خیس وبراقش داشت التماس می کرد که زودتر ترتیبشو بدم . یه خورده کوسشو باز کرده داخلشو دید زدم . دو تا از یرآمدگیها و گوشتهای داخلیش در دو جهت مخالف از بالا و پایین طوری به هم می چسبیدند و باز و بسته می شدند که بی اختیار منو به یاد ماهیهای تازه ازدریا گرفته شده و نفس کشیدن اونا می انداخت . راستش خودمم هوس کو سشو کرده بودم . زبونمو گذاشتم روی کوسش و بعد از چند بار بالا و پایین حرکت دادن چند سانت از زبونمو فرو کردم توی کوس مامان نرگسم خیلی خوشمزه بود بوی خوش عطری هوس انگیز و طعم چرب آن همراه با طعم اصلی ترشح کوس که مزه آب آناناس کم شیرینو می داد مستم کرده بود .-مامان کوسسست چقدر خوشمزززه و باحالللله . سیرم نمی کنه . میگی چیکارشششش کنم .-اینقدر بخوررررشششش تا سیر شی .-فکر منم باش که تو هوسسسس کیییییررررت دارم می سوزم . درقسمت بعدی تمام کون کلفت و سفتشو غرق بوسه کردم و برای این که از بالا تا پایین تنشو تنظیم کرده باشم از کون تا نوک انگشتای پاشو هم لیس زدم -نرگس جون میخوام کار نیمه کاره اون دفعه رو تموم کنم .-نادرررررنادرررررررزودباشششش من داررره دادم درمیاد اون وقت آبروم پیش عروسم میره من الان فقط کیییییررررر می خوام . زودباش منو بکن . تو هر سوراخی که عشقته فرو کن . تو دهن منم میخوای بذاری بذار.  من کلفتی کیر کلفتتو می خوام . باغبون گلشو میخواد . میخوام توتنم احساسش کنم . سوراخ کون مامانو چربش نکرده و به امید گشاد بودنش کیرمو آروم فرستادم داخل . کاش چربش می کردم . با این که کالیبرش گشاد بود ولی سخت می رفت -نرگس جون منو ببخش چرب نکردم دردت اومد ؟/؟-نه زیاد الان که رفت داخل آروم گرفتم . مادرت اونجوری که فکر می کنی هنوز گشاد نشده . با مامان نرگسم از کون خیلی حال می کردم . با این که یه سرویس از بودن با نیوشا خالی کرده بودم ولی دوباره داغ داغ بودم .-نادررررررجووووون فدای کیییییررررت همیششششششه می خواممممشششش بزززززن بزززززن . من خودم درستش کردم ؟/؟این کیر دست پرورده کوسسسسسسسمه ؟/؟اوووووففففف اوووووفففففف اوووووفففففففباورم نمیشششششه جاااااااااان نادررررر بکن  .من دیگه نتونستم و نخواستم تحمل کنم . تا اونجایی که می تونستم آب کیرمو ریختم تو سوراخ کون مامانم . نرگس جون وقتی که دید دیگه کیرم آروم شده کونشو کشید و از کیرم جدا کرد و آلت کلفت و همچنان شق مانده منو با چند قطره آبی که روش باقیمونده بود قبل از این که شل شه گرفت تو دستش و گذاشت تو دهنش . وای چه حالی می داد !خیلی به خودم فشار آوردم تا این لذت و خوشی رو تحمل کنم . به این چند قطره آبی که روی کیرم پس زده بود رحم نکرده همه شو نوش جون کرد . کیر کلفتی مثل کیر من بود که حریف کوس گشادش می شد . مامانو روی تختی که اون و بابا بارها و بارها روش برنامه داشتند انداخته و دراز کشش کردم . پشتش پایین و صورتش رو به من بود . التماس کوسشو می دیدم . لب و دهنمو تا اونجا که جا داشت باز کرده و رو کوسش قرار دادم . دو تا برآمدگی چپ و راست و چوچوله هاش مثل تاج خروس خودنمایی می کرد . گذاشتمش تو دهنم . با حالتی از نرمش و فشار طوری که اونو به اوج برسونم واسش میک می زدم . مامان نرگس دستاشو مشت می کرد و محکم به تخت می کوبید . لباشو به هم فشار می داد تا صدای ناله و فریاد هوسش خفه بشه به گوش نیوشا نرسه . مثل یک مرغ سر بریده آنقدر دست و پا زد تا آروم گرفت و ارضا شد -جاااااااااان آب کوسسسسسم اومد مادر قرررربوووون کیییییررررت . مادر واسسسست بمیره خسسسستت کردم . الهی که تو بهشت ببینمت . حالا نوبت خاموش کردن آتیش کیرم با آب کوس مامان بود .ا گه کوس مامان از نظر طول و عرض و ارتفاع دو برابر هم می شد باز هم حریفش بودم . کیرمو طوری وسط کوسش قرار دادم که دو تا تاج خروساش با دو تا پهلوهای تنه کیرم در تماس بودند و منم آلتمو طوری بالا و پایین می کردم که اصطکاک لذت بخشی از تماس چوچوله های مامان با کیرم به وجود بیاد . ناله کنان و با کرشمه گفت نادر تو اشکمو در آوردی . بفرستشششششش تو کوسسسسسسسم کییییییییرررررت رو می خواد بده کیییییررررررتو . کیره رو از حالت عمود به حالت افق در آورده و انداختمش توی کوس مامان . کوس نرگس جونم از بیرون بیشتر گشاد به نظر می رسید تا از درون . مامان یه خورده بلند شده رومن سوار شد . دوست داشت با کوسش کیر منو بکنه . منو طاقباز کرد و خودش نشست روی تنم . دو تا پاشو از دو طرف پهلوهام انداخت بیرون . کوس چرب و چاقالوشو انداخت روی کیرمو خودشو چرخوند . ننجونم مرده بود ولی مدام فریاد می زد ماااااماااان جااااااان ماااااماااان جووووووووون من مردم اگه بدونی چه کییییییررررریییییی داره این نادر .. خنده ام گرفته بود به مادر بزرگ مرده ام چه مربوط که کیر من چقدر کلفته . کون مامان روی قسمت وسط بدن من قرار داشت و هر جوری که می خواست با کیر من بازی می کرد . کونشو می چرخوند و با چرخش کون کیر منم می چرخید با این حرکات گاهی رو به من و گاهی هم پشت به من قرار می گرفت با این که این یکساعت دو بار تخلیه کرده بودم بازم آبم جمع شده بود و به خودم فشار می آوردم . بنازم به قدرت کمر نرگس جون که از کیر کردن من خسته نمی شد . پس از چند دقیقه حرکت آروم یه مایع گرمی را روی کیرم احساس کردم . نرگس هم به خودش می پیچید و هم منو فشار می گرفت اون به فیض اعلا ءرسیده بود اماهنوز هم هوس کیر داشت .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

matin گفت...

این داستان هم به نوبه خودش خیلی زیبا هست مرسی

 

ابزار وبمستر