ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 19

حمله اول برای فتح کوس صورت گرفت . کیرها از از زیر از بالا و از پشت به سر زمین کوس حمله کردند . کوس با آغوش باز اونا رو پذیرفت و تو خونه خودش جاشون داد . جمال و غلام هردوتا کیرشونو فرو کردند تو کوس محجوبه . من این صحنه های رویایی و باور نکردنی را می دیدم . حسرت می خوردم . آرزو می کردم کاشکی من به جای محجوبه بودم . خوش به حالش چه کیفی می کرد . حسودیم می شد . زن خوش شانس !امر به معروفی و نهی از منکری چه حالی می کرد !مر ضیه برای یکی دو دقیقه از این صحنه به یاد ماندنی با موبایلش فیلم گرفت . محجوبه از بس در عالم کیف و خلسه بود متوجه نشد . دو تا کیر تو یه کوس قرار گرفته بود با این که اصطکاک دو کیر باعث کندی حرکتشون شده بود ولی جیغ و فریاد محجوبه کند نشده بود .-اوخخخخخ جوووووون دو تا کیر رررر کاش چند تا دیگه هم داخلش جا می گرفت . سوراخ بالامم کیرمی خواد داغ کردم دارم می سوزم واییییییی سوخخخخخختتتتتتتمممم به دادم برسید . کوس او خیس خیس خیس شده بود . کیر دو تا داداش رو هم سر می خوردند . تماس دو تا کیر و انطباقشون سبب شده بود که گاییده شدن کوس تو قسمت جلو با یه کلفتی دو برابر به نظر بیاد ولی عوضش کیر تا ته نمی رفت تو کوس . مرضیه خیاری سالادی برداشت و بدون فشار زیاد وارد سوراخ کون محجوبه کرد تا کیفشو ببره بالا . کیرها هم هر وقت سرعتشونو زیاد می کردند کیر بالایی که مال جمال بود سر می خورد میومد بیرون و جمال دوباره می فرستادش داخل . آخ که چقدر هوس داشتم کاش منو هم می گاییدن . عیبی نداره . بیخود این قدر غبطه نخورم کوس گشادداشتن که افتخار نیست . حالا دوتا کیر باهم داخل کوسم نرفته باشه آسمون که زمین نمیاد . مگه چی میشه ؟/؟بااین حرفا خودمو دلداری می دادم . طاقت نیاورده و رفتم رو سر غلام نشستم . دو تا پاهامو به دو طرف باز کرده کوسمو گذاشتم روی دهنش تا واسم لیس بزنه و یه خورده منو بسازه . حالا سرای منو محجوبه روبروی هم قرار داشت . خیلی دلم می خواست بدونم اون به چی فکر می کنه . موهای سر و صورتشو نوازش کرده و چونه شو گرفته و سرشو بالا دادم . ودر حالی که غلام از زیر داشت کوس منو لیس می زد و با یه عشق و هوس خاصی میکش می زد . به چشای محجوبه نگاه کردم چشاش خمار بود و نیمه باز -آههههههه فرشته جون نمیدونی چه حالی می کنم !چه کیفی داره !-محجوبه جون چشاتو یه خورده باز ترش کن تا من بهتر برق هوس و حالتو ببینم -سخته ولی به خاطر تو باشه . خیلی چیزا تو نگاش خوندم . محجوبه داشت به این فکر می کرد که چرا تا به حال چند سال از جوونیشو تلف کرده دنبال کیف و حال نبوده داشت به این فکر می کرد که در دنیای کوس به روی پاشنه کیر می گرده اگه یه موقعی یه پاشنه ای نتونه کارشو خوب انجام بده به راحتی میشه از پاشنه ای دیگه استفاده کرد . داشت توی خیالش به من می گفت فرشته جون حق با تو بود دنیا یعنی عشق و حال . مجبور چرا ؟/؟آدم بدون اجبار هم می تونه کوس بده . با نگاهش داشت ازم معذرت می خواست . آره محجوبه دیگه دوستم داشت . اون آدم وحشتناک و خودخواه چند ساعت قبل نبود . اون خودشو مدیون من می دونست که چشاشو به روی واقعبتهای دنیا باز کرده بودم که با کوس و کون دادن خودم به جمال و غلام تونسته بودم هوسشو بیدار کنم تا دیگه این قدر فیلم بازی نکنه . نگاه معصومانه و اندیشه های پاک محجوبه بغضی تو گلوم شد واشک به چشام آورد . بی اختیار صورتشو به طرف خودم کشونده لباشو به لبام چسبونده و از روی عشق و هوس مث یه معشوقه در آغوشش کشیده و اونو بوسیدم . بوسه ای طولانی که تا به ارگاسم رسیدنش ادامه داشت . کییرها از پایین کارشونو انجام می دادند خیار هم داخل کونش بود . غلام کوس منو می خورد و لبهای محجوبه هم مثل  زالو به لبام  چسبیده شده بود.  موقعی که آب کوس محجوب جون داشت می ریخت صدای ناله هاش طوری شده بود که انگار به دهن من منتقل می شد.  با دستاش سینه اشو فشار می گرفت وقتی که همه این حرکات متوقف شد فهمیدم که آبش اومده -زیر لب داشت با خودش زمزمه می کرد .جاااااااااان اصلا نمی خوام چشامو باز کنم میخوام تو همین حال باشم . اصلا من کجام .جمال :غلام جان بیا با هم یه دفعه آبمونو بریزیم تو کوس خانوم خانوما . غلام که انگاری کلاس درس گیر آورده باشه گفت داداش اگه قرار بود محجوب جون حامله شه چه طوری حامله می شد ؟/؟آب من و تو قاطی می شد ؟/؟دو قلودنیا میومدن ؟/؟-بابا چرا تو این قدر قاطی هستی یه نطفه که بند شه کافیه . بقیه آبا اونوقت میشه استهلاکی .-پس چرا چند سال پیش روزنامه نوشته بود که یه زنی یه دو قلوی سیاه و سفید زایید هر چند که خودش سفید پوست بود و بعدا کاشف به عمل اومد که این زن در عرض نیمساعت به نوبت با یک مرد سیاه و یک مرد سفید سکس داشته . محجوبه :بسه دیگه دقم آوردین چه خبرتونه کارتونو تموم کنین دیگه من که لبام رولبای عزیز دلم بود ولی حس می کردم چه صحنه قشنگی باشه . مرضیه زبل از آب ریزی داداشاش فیلم گرفته که بعدا ازش خواستم واسم بلوتوث کنه که این کارو کرد . وقتی که مطمئن شدیم آخرین قطره رو هم خالی کردن پوزیشن خودمونو عوض کرده و غلام و جمالو یه گوشه ای دست به سر کرده و منو مرضیه افتادیم روی کوس محجوبه و آبای برگشتی رو لیس می زدیم و می خوردیم خیلی حال می داد . معلوم نبود این وسط من و مرضیه بیشتر کیف می کنیم یا محجوبه . کمر من سنگین بود ودرد می کرد . کیرمی خواست ولی محجوبه سیر مونی نداشت . منم کاری به کارش نداشتم می تونستم برم و داداشام یابابام یا این سامان خان و زری منو راضی کنن . انگار نه انگار که جمال و غلام چند ساعته که یکسره مشغول گاییدن و تخلیه هستند . کیرشون دوباره شق شده بود . معلوم نبود کدوم یک از ما سه نفر روشون اثر گذاشته بودیم . فکر کنم هوس منو کرده بودن ولی محجوبه زد همه چی رو خراب کرد -پسرا می خوام یه سورپرایز دیگه واستون داشته باشم .مردا یک صدا گفتند چیه ؟/؟-حالا ازتون میخوام که دوتا کیرو یک زمان بفرستین توی سوراخ کونم ..... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر