ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لقمه حلال 3

دو تا پاهاشو گرفته انداختم رو شونه هام و با شدت بیشتری به گاییدن کوسش ادامه دادم طوری می کردمش که دیگه  از این به بعد هر شب خوابمو ببینه و تحمل نداشته باشه .-جووووون رامی فدای کیر تو نمی دونی چه کیفی می کنم . چه حالی میده . بیضه هات هم که می خوره روی کوسم بیشتر بهم حال میده . دارم دیوونه می شم . می سوزم . جااااااان منو بکن که نزدیکه آبم بیاد . یه خورده مواظب پاهاش بودم که سر نخوره از رو شونه هام نیفته به خاطر همین با دستام کنترلشون می کردم . دیگه نمی تونستم از دستام واسه ور رفتن با سینه هاش استفاده کنم . گیج شده بود داشت از حال می رفت . چشاش دیگه باز نمی شدند . منم که مقاومتم زیاد شده بود امونش نمی دادم .-آآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخ آآآآآآآآآآآآآخخخخخخخ داره میاد حرکت کرد بزززززززن کوسسسسسس بی حییییییامو بکن با کیییییییررررررت کوسسسسسسسمو نذار تکون بخورررررره ولشششششش نکن اوووووووففففففف همین جور داره میاد تموم نمیشه جووووووووون وایییییییییی داررره می ریزه . چه کیرررری داری !همین جور داره میاد . همین جور قلقلکم میاد . خودتو بهم بچسبون . بغلم کن . یه سال بود این جوری نشده بودم . اصلا هیچوقت تو عمرم این جور ارگاسم نشده بودم . رفتم لباشو ببوسم دوباره یه حالت غم بهش دست داد و خودشو کنار کشید .-حالا نه حالا آمادگیشو ندارم . نفهمیدم منظورش چیه . من که اونو گاییده بودم . پس چطور از بوسیدن طفره می رفت . پس اون دفعه که تو توالت بوسیدمش راه فرار نداشت و نمی دونست چیکار کنه .؟/؟-جاهای دیگه اتو که می تونم ببوسم ؟/؟-ببوس ببوس ببوس دوباره هوسمو زیاد کن . آتیشم بزن . با چنگ و دندون به سینه هاش حمله کردم . زیر گلو و شونه هاشو غرق بوسه کرده بودم . انگشتمو فرو کردم توی سوراخ کونش . با دو تا دستام موهاشو افشونش می کردم . از جاش بلند شد و کیرمو گرفت تو دستاش و برد طرف دهنش . زبونشو می مالید به جایی که اوج هوسمو به همراه داشت .-خوشم میاد رامی می بینم چشات خمار میشه . کیرمو تا اونجایی که می تونست راحت تو دهنش جا بده جا داد و منم در اوج لذت با موهای سرش ور می رفتم . خیلی بیحال شده بودم . جلو ریزش آبمو نتونستم بگیرم خیلی راحت و روون از کیرم ریخت بیرون . حتی ناله هم نکردم . فقط می دونستم که همشو ریختم تو دهن صغری و اونم تا آخرشو خورد دوست داشتم بکنم تو کونش . اینو بهش گفتم . اونم دوست داشت که یه سرویس هم از کون بده ولی یه لحظه چش هردومون افتاد به ساعت . باورم نمی شد یه ساعت و نیم بود که باهم سکس داشتیم . زمان چه زود گذشت . پاشدیم یه چیزی خوردیم .-صغری جون کارهای آبکی با تو من تحمل وایتکس و اسیدو ندارم . جارو زدنو بذار به عهده من . هر جا که فکر می کنی کارم اشکال داره به من بگو .-زود تموم کنیم من تحمل ندارم . حداقل ساعت 11 دوباره شروع کنیم . خیلی سریع و فرز بیشتر از نصف کارو انجام دادیم . و ساعت یازده به رختخواب بر گشتیم . قبلش یه دوش مختصری گرفتیم تا بوی عرق و اسید از تنمون بره . من توی حموم کوسشو کف مالی کرده اونم کیر منو می مالید . لخت لخت از تو حموم پریدیم رو تخت . این دفعه فقط کون . فقط کون . فقط کون . نمی خواستم کوسشو بکنم . واسه امروزش دیگه بس بود . زبونمو دوباره کشیدم روی سوراخ کونش وای چه حالی می داد . سوراخ کونشو با لذت میک می زدم . هر چند بیشتر از لای دندون و دهنم در می رفت . ولی گاهی هم یه خورده عقب ترشو با انگشتام جمع می کردم و میذاشتم تو دهنم و به همون صورت میکش می زدم .-رامی تو منو دوباره داغم کردی اگه میخوای گردنت نیفتم هر کاری دوست داری انجام بده -یعنی بازم کوسسسسسست میخخخخخاره ؟/؟-آره چه جورم . اونم چه خارشی !-فدای اون خارشش میشم . بگو هر چی نباز داری در خدمتتم .-می دونم تو الان کون دوست داری بکن کونمو . کوسسسمم یادت نره .. هیچی هوس خانوم دوباره گل کرده بود . یه خورده نگاهمو به چین های فراوون دور سوراخ کون صغری دوخته و دو تا قاچ توپ و تپلشم با دستام این طرف و اون طرف کرده و یه محلول چرب کننده رو ریختم رو سوراخ کون و یه کمی هم داخلش و کیر خودمو چربش کردم و حمله آروم و گاز انبری خودمو شروع کردم .-رامی جون کیف می کنی ؟/؟-آره عزیزم پس کیفتو بکن که منم از کیف کردن تو کیف می کنم . کیرمو فرو کردم توی مقعدش . کون تنگش چفت و بستش کرده بود . واسه این که دستم بیکار نباشه یه خورده با کوسش بازی می کردم ولی بیشتر حواسم به کون ناب و یه دستش بود . یه دستمم از رو کمرش می کشیدم و می آوردم طرف کونش . اوووووووف چه منظره ای .!هیشکدوم از اون سه تا زن شوهر دار هیکل اینو نداشتن . نصف کیرم که رفت تو کونش یه جیغی کشید و خودشو جمع کرد تا عادت کرد -صغری جون اگه دوست داری بیرون بکشم .-نه این کیریه که از این به بعد باید منو بسازه پس منم باید بهش حال بدم و صاحبشو بسازم تا بهتر بتونه بهم برسه . با این که می دونستم دردش می گیره ولی دیدم خودش داره کونشو به طرف کیرم حرکت میده و یه صحنه جالب و دیدنی رو به وجود آورده که با این که دو دفعه کمرمو سبک کرده بودم به زور جلو ریزش آب خودمو می گرفتم . کف دو تا دستمو هم گذاشته بودم روی دو تا قاچاش و به همون اندازه که از وجود کیرم تو سوراخ کونش لذت می بردم تماشای کون گنده اش به من کیف می داد . بی انصاف کونشو میگم . بالاخره کارشو کرد . اوووووووفففففف صغری جون شیره کیرم دوباره داره می ریزه -بریز تو وجود من عزیزم که کونم آب کیرتو می خواد . این بار هم آبم اومد ولی خیلی کمتر از دفعات قبل با این حال احساس سبکی زیادی می کردم . می خواستم دوباره برم رو کوس صغری که نذاشت و گفت بریم به کارامون برسیم که خیلی عقبیم . اون وقت مامان خانومی تو منو می بره زیر سوال . کمکم می کنی یا این که کارت که تموم شد همه چی از یادت میره ؟/؟-قربون کوس و کونت برم تو مرام من نیست که رفیق نیمه راه باشم . بلند شو بریم که خیلی کار داریم . .ادامه دارد .. نویسنده ..ا یرانی 

3 نظرات:

جيبر گفت...

داش ايراني خيلي حال داد اميدوارم درقسمت بعدي خواهره هم به جمعشون اضافه شه

matin گفت...

خیلی عالی بود مرسی حرف نداره

ایرانی گفت...

متین عزیز و جبیر گرامی ازتوجه شما سپاسگزارم .در قسمت بعدی یا آخر خواهره به جمع اضافه نمیشه .روند داستان به گونه ای بود که یکی باید تو خونه می بود تا بودن رامتین و صغری باهم توی خونه تو جیهی پیدا می کرد و من از شخصیت خواهر در اصل به عنوان یک تو جیه استفاده کردم .موفق باشید ..ایرانی

 

ابزار وبمستر