ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبون دراز 4

فردای اون روز رفتنم به یه بیمارستانی که خانوم دکتر آدرسشو داده بود . همشیره اش که دکتر زنان و زایمان  و نازایی بود هنوز تشریف نیاورده بودند . حالم داشت از بوی بیمارستان و الکل بهم می خورد . اومدم بیرون و یه زنگ به موبایلش زدم و خودمو معرفی کردم -امید خان شما هستین ؟/؟من امروز یکی دو ساعتی جراحی هامو به تعویق انداختنم به خاطر شما . یه صحبتایی داشتم در مورد نظم و انضباط و مقررات بیمارستان . صلاح دونستم که تو خونه مطرح کنم . خونه ام یه کوچه دور تر از بیمارستانه آدرسو داد و گفت بیا تا یه چیزایی رو واست روشن کنم . به عجب شخصیتی شده بودم و خودم خبر نداشتم . حتما خواهرش خیلی روش نفوذ داشته . بادی به غبغب انداخته و یه تشکری هم از کیرم کردم و به طرف خانه دکتر شماره 2 به راه افتادم . یه خونه ویلایی شیک و بزرگ البته دو طبقه بود حالا چون آپارتمانی نبود از دید من ویلایی اومد . با کلی گل کاری و سنگ کاری و تودل شهر شبیه یه بهشتی بود وسط جهنم . در زدم یه بفرماییدی شنیدم و سی چهل متری رفتم تا به هال و پذیرایی رسیدم .دکتر مکتر ندیدم . فقط یه زنی رو دیدم که حول و حوش 45 سالی داشت ولی خیلی خوشگل و آرایش کرده با یه بلوز دامن کوتاه صورتی پر رنگ که به پوست سفید صورتش میومد و یه کون توپ و گنده ای که می خواست از زیر دامن بپره تو بغل من . داشتم تحریک می شدم ولی خدایا اینا دیگه کین از دیروز به تور ما می خورن . سن مامان و مامان بزرگ ما رو دارن . ولی خب باهاش دوست شم بد نیست . البته اگه خانوم دکتر اجازه بده که با منشیش دو ست شم . -ببخشید با خانوم دکتر کار داشتم .-خودمم بفرمایید وایییییی یعنی اینم آره ؟/؟نه بابا بیخود به دلم صابون نزنم . این میخواد با همین وضع بیاد بیمارستان ؟/؟حتما اشکالی نداره . یه سری از مقررات بیمارستانو واسم تعریف کرد . و این که یه کار درست و درمون بهم میده و من باید کمک دکتر بیهوشی بشم . مریض که میاد وارد اتاق عمل که می شه از لحظه بیهوشی تا بهوش اومدنشو ور دست دکتر بیهوشی میشم . در آمدشم خوبه فقط همینو از حرفاش فهمیده بودم . بقیه مدتو رفته بودم تو نخش . خیلی خوشگل تر از خواهرش بود . دماغش نه تنها در آفساید نبود بلکه توزمین خودش قرار داشت . چشای خوشگل لبای غنچه ای . چقدم به خودش رسیده بود . یعنی میشه اونو هم ردیفش کرد؟/؟یه خورده پوست صورتش مسن تر از خواهرش نشون می داد . حالا من با پوست صورتش چیکار داشتم . معمولا پوست تن و مخصوصا کون در سنین بالا هم خیلی لطیف و تازه نشون میده ومن حتم داشتم که اینم جزو همیناست -اقا امید خیلی بهم خیره شدی .-آدم محو زیبایی و طراوت شما که میشه هوش از سرش می پره -راستی خواهرم می گفت که یه مشکلی در آلت تناسلی شما وجود داره از نظر اون ظاهرا چیزی نبود و یه تغییر رنگ عادیه ولی چون اینا در تخصص منه بهتره من هم یه نگاهی بکنم . اوخ جووووووون حالا دیگه یواش یواش داشتم اطمینان پیدا می کردم که اینم آره میخاره . اون دیروزی که من خودم شلوارمو پایین کشیدم کوس و کونشو تقدیم کرد وای به این که خودش داره شلوارمو پایین می کشه . شورت و شلوارمو با هم تا نصفه کشید پایین . گوشی ضربان قلبو گذاشت گوشش و کیرمو محکم بایه دست چسبید و سر گوشی رو گذاشت رو کیرم -خانوم دکتر چی شده -هیچی دارم ضربان نبضو اندازه می گیرم فهمیدم داره کوس شر میگه آخه تا حالا نشنیده بودم تعداد وضربان نبض کیر رواندازه بگیرن . آخه با ضربان قلب چه فرقی می کنه . این دکتر هم یا خودش کوس بود یا مارو کوس گیر آورده بود یا هر دوتاش که این هردوتاش فکر کنم درست تر بود .-ببخشید خانوم دکتر چیزی شده ؟/؟-نمیدونم چی بگم ضعف خون رسانی به این ناحیه مشهوده . باید باورزش و نرمش و ماساژبا این مشکل مقابله کنی تا خون بیشتری درش به جریان بیفته -ببخشید همشیره دیروز می فرمو دکه کمتر نرمشش بدم -نه تو متخصصی نه اون همشیره دکتر عمومی من . من دارم اینو بهت میگم . می تونی قرص هماتینیک وخون ساز هم بخوری ولی اون برای کل بدنه . هرچی با خودم فکر کردم حرفای خواهر دیروزی بیشتر با عقل جور در میومد من که بیشتر روزا در حال گاییدنم یعنی همون ورزش و نرمش کیر . پدر این کیرو در آوردم . کیرمو گرفت توی دستش و باهاش بازی کرد و مثل حالت جلق حرکتش می داد . دارم این کارو می کنم که خون داخلش بیشتر به جریان بیفته -آهههههه دارم یه جوری میشم -منم این کارو می کنم که یه جوری بشی دیگه . کیرمو گذاشت تو دهنش -خانوم دکتر -من اسمم مینوست -مینو خانوم شما شوهر دارین -یعنی چه منظورت چیه -آخه تو مرام ما نیست که با یه زن شوهر دار طرف شیم -اولا من دارم طبابت خودمو می کنم ثانیا پیش قاضی معلق بازی ؟/؟دیروز با آبجی کوچیکه ما که طرف می شدی از این حرفا نبود ؟/؟حالا می خوای خودتو جوونمرد نشون بدی ؟/؟من که میدونم تو کشته مرده کوس و کون مفتی . خوردم و دم نکشیدم .-جااااااان چه حالی می کنم امروز . شوهرم الان هشت ساله رفته امریکا ازش خبری ندارم و منم هشت ساله دارم خاک می خورم . امروز دیگه باید خاکمو بگیری .. کیرمو با لذت ساک می زد .. ومنم که دیدم وضع این جوریه در یک حالت پر هوس و پرفشار جلوگیری نکرده و مثل فواره آبمو ریختم تو دهن مینو جون -بریز بریز بریز بیشتر بریز هرچی داری بریز . خیلی وقته به من نرسیده . جووووووون همه شو می خورم . دهنشو بسته بود که قطره ای هم به زمین نریزه دیگه حرف هم نمی زد که آب کیر من روزنه ای برای برگشت نداشته باشه . همه رو که خورد گفت جون اگه بدونی آب کیر شما مردا چقدر ویتامین داره . توصیه من اینه که اگه بخوای پوست کیرت به رنگ سابق بر گرده باید به یه جایی فرو کنیش که تحرک بیشتری داشته باشه تا خون بیشتری بهش برسه . کوس خیلی بهتره و خاصیت درمانیش هم بیشتره .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر