ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک اختلاف 5

کیرم دوباره به حالت شق بودن قبل از تخلیه رسیده بود . کون ماریا افسونش کرده بود .-ماریااااااا من دیگه بی اراده شدم . به من بگو باهات چیکار کنم -هر کاری دوست داری بکن . فقط این کیرتو بفرستش تو کونم . از درد به خودش می پیچید دو تا دستاشو گذاشته بود جلو صورتشو و بهشون فشار می آورد -اوخ اوخ اوخ چه کیری داری دردم میاد اگه هم میخوای سریعتر بفرست یه دفعه دردو تحمل کنم تا عادت کنم .. قربون کیر کلفتت اگه بره توی کوسسسسسم چه شود ؟/؟بکن منو داره خوشششششم میاد بکن بکن تا صبح باید منو بگایی . من کیییییررررررتو می خوام . همه جاتو می خوام دوستت دارم . عاشقتم . باهام حال کن . از کون من که می دونم عاشقشی لذت ببر .  عاشق منم باش . دوستت دارم . ببین تو هوس تو دارم می سوزم . کوسسسسم منتظر کیرته . وایییییی باورم نمیشه . لخت و چسبیده به تن تو .. عشق من دوستت دارم . عزیزم پدرام من . هر چی تو دلته بریز بیرون نترس . احساستو بگو . می دونم خیلی اذیتت کردم . می دونم خیلی سر به سرت گذاشتم . بگو عیبی نداره از کونم بگو . بگو کونمو دوست داری . بگو عاشقشی . بگو از گاییدنش لذت می بری . ببین من با این حرفام دارم احساس خودمم بهت میگم . من که لذت می برم . جااااااان می میرم برات . دارم بهت کوووووون می دم با کیییررت حال می کنم . ببخش منو حالا ساکت میشم به حرفات گوش می کنم .. بگوکونمم جزوی ازمنه منو ببخش بزن کبودم کن تا دیگه توذوقت نزنم .-ماریا ماریا جون من واسه کونت می میرم . وقتی واسه کونت می میرم یعنی واسه تو هم می میرم . دوست دارم با تمام تنم برم تو سوراخ کونت . چقدر کیف می کنم .ل ذت می برم . ببین تن و بدنمو درسته انداختم رو کونت ؟/؟من اگه تا صبح ببینم و بکنمش سیر نمی شم . چه شبهایی که خوابشو می دیدم و وقتی که بیدار می شدم تا صبح از حسرت خوابم نمی برد .ا نگار واسم یه رویای دست نیافتنی شده بود . وقتی بهم پشت می کردی دوست نداشتم برگردی و منو ببینی که در حسرت کونت می سوزم حالا هم دوست دارم ساعتها بکنمش و ببینمش . و تو بغلم داشته باشمش -می تونی عزیزم .می تونی . هر چی تو بخوای . من مال توام . کوسسسسسم واسه کیرت بی تابی می کنه ولی می تونم واسش صبر کنم اگه دوست داری تا صبح کونمو بکن . ببوس . ببوش . ببینش . باهاش حال کن . عقده هاتو بازکن دیگه نمی خوام محرومیت بکشی . کیرمو می دیدم که تا نیمه می رفت تو کونش و بر می گشت -عزیزم بیشترم بفرستیش داخل من تحمل می کنم . لذت ببر . ما هیچ عجله ای واسه رفتن نداریم فردا نمی ریم دانشگاه . تو تا صبح کونمو بکن صبح به بعد هم بیا رو کوسسسسسم . -ماریا ماریا ماریا تو چقدر خوبی درسته که هیچوقت نمی تونیم زن و شوهر شیم ولی پیوند ما همیشه برقراره -منم بهت قول میدم مث یه مرده خودمو در اختیار شوهرم بذارم ولی تو هوای مریمو داشته باش نذار اون احساس کمبود کنه . خواهرمه و دوستش دارم . ولی پدرتو در میارم اگه به دنبال کوس و کون دیگه ای باشی .-چی میگی ماریا من تو یکی رو هم که نمی تونم بخورم -فعلا که درسته قورتم دادی -پدرام سوراخ کونم به کیرت عادت کرده . بزن هر جوری که دوستش داری .-ماریا من دوستت دارم . اخلاقتو . محبتتو . خون گرمیتو . قلبتو روحتو جونتو -کونتو رو نگفتی -کلک !اونم دوست دارم تو که خودت بهتر میدونی . -جدی گفتم تا صبح می تونی باهاش ور بری . بذار این شب رویایی واست رویایی تر شه -نه عزیزم همین که دو سه ساعت روش باشم واسم کافیه .من که نباس این قدر خود خواه باشم . خیلی حال می کردم کیرمو می دیدم که میاد بیرون و دوباره میره توی کون .-عزیزم ساکت شدی به چی فکر می کنی ؟/؟بگو هر چی تو دلته . عاشقا باید باهم صمیمی باشن حر ف دلشونوبزنن . فکر نکنن که پیش هم کوچیک میشن . غرور الکی رو باید بذارن کنار -ماریا اگه بدونی چه کیفی می کنم کون گنده و سفیدتو می بینم با سوراخای کوس و کونو . دو تا لبه دوتا قاچاتو که دارم و کیرمو هم که می فرستم داخل برمی گرده این صحنه ها رو که می بینم به خودم می بالم یعنی این منم که دارم کون ماریا رو می کنم ؟/؟این منم که این افتخار و نعمت نصیبم شده ؟/؟یعنی واقعا بیدارم ؟/؟جااااااان ضربه هامو محکم ترش می کردم کون ماریا می لرزید و کیر من و دل منم باهاش می لرزید -ماریا ماریا ماریا جان ماریای عزیزم -جاااااااان بگوچیه . بگو که از هوس دارم می میرم .-این حرفا رو که بهت زدم احساس خودمو که بهت گفتم باعث این میشه که خودتو بگیری و دیگه به این راحتی بهم نرسی ؟/؟-اهههههه دیوونه تو چقدر احساساتی هستی قربون دل کوچیک و مهربونت برم نه تو هنوز منو نشناختی ومن یه پدرام بی ریا رو بیشتر دوست دارم . این محبته که محبت میاره وقتی که می بینم تو این قدر باهام رو راستی منم با احساسی قوی با تمام وجودم و خالصانه همین حالا خودمو تسلیمت می کنم . عاشقا که واسه هم فیلم بازی نمی کنن . واسه این که خودخواه نباشم و یه حالی هم بهش داده باشم دستمو به کوسش چسبونده و انگشتامو به کوس تنگ و خیسش فرو می بردم و در می آوردم .-نه نه نه ..آتیش دوطرفه ؟/؟پدرام تو منو کشتی . ادامه بده . کاش زودتر این کارو می کردی . ادامه بده . از این طرف کیرم داشت فعالیت می کرد و از طرف دیگه دستم با سوراخ کوسش ور می رفت . صدای چلپ چلیپ برخورد انگشتام با کوس خیسش سکوت بین من و اونو در هم شکسته بود .-آههههههههه آهههههههه ببین چیکارم کردی یه خورده محکمتر وتند تر با انگشتات بازی کن من دارم ار گاسم میشم . میخوام . خواهش می کنم پدرام ولم نکن منو بکن بیشتر . به هیچی فکر نکن . فقط به من فکر کن -ماریا این تویی که نباس به هیچی جز من و سکس فکر کنی . زنا از سکس بیشتر لذت می برن ولی آبشون خیلی سخت تر و دیر تر میاد -من که دارم همش به تو فکر می کنم فقط به تو کیر تو عشق تو . به اون کیری که داره کونمو پاره می کنه و بهم لذت میده به کیری که بعدا میره تو کوسم به تو دارم فکر می کنم ... خیلی آروم و شمرده حرف می زد عزیزم تند تر یه دقیقه مونده می دونم به مویی بنده یه شوک می خواد خودمو به همون وضعیت رو کمرش خم کرده پشت گردنشو غرق بوسه کردم و زیر گوشش خوندم که میدونی خیلی دوستت دارم . می دونی عاشقتم ؟/؟میدونی واست هر کاری می کنم ؟/؟می دونی که حتی بیشتر از کونت دوستت دارم ؟/؟بگو که همیشه دلت بامنه . روحت با منه ماریا . ماریا ساکت شده بود . غرق لذت بود . چشاشو بسته بود و یه لبخندی هم گوشه لباش آشکار بود . مشتاشو گره می کرد و باز می کرد . آروم گرفته بود فهمیدم که بالاخره ارگاسم شده .. .ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی .

1 نظرات:

matin گفت...

عجب داستانی واقعا که زیباست مرسی

 

ابزار وبمستر