ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تمنای تمنا 6

ببینم دوست داری یه کاری کنی که مامانتو خوشحال کنی ؟/؟می دونم شاید خوشت نیاد ولی بالاخره باید یاد بگیری و فردا پس فردا که ازدواج کردی و تشکیل خونواده دادی باید با زنت هم از این کارا بکنی .-مامان هر کاری بگی می کنم .-این شد یه چیزی اول خواستن بعدشم چگونه توانستن . بیا بقیه عملیاتو بریم توی اتاق انجام بدیم که اونجا هم واسه خودش صفایی داره . خودمونو شستیم و رفتیم رو همون تختی که شب قبلش شعیب روی اون ترتیب منو داده بود . قبلشم یه سری به شعبان زدم و دیدم که خوابه و مثل خرس داره خرناس می کشه . دو تا لنگمو رو تخت دراز کرده و چاک کوسمو انداختم تو دید شعیب .-عزیزم دهن گرم و لب غنچه ای و زبون نرمتو بنداز روش . فکر کن داری واسه خودت جلق می زنی . می دونم تا حالا جلق هم زدی . کسی که به این مهارت و سیستم زبل خانی کوس ننه اشو روزی یه دفعه میگاد مگه میشه تا حالا جلق نزده باشه ؟/؟فکر کن داری با لذت و میک زدن شکلاتی می خوری . بستنی می خوری . منم اون جوری آبم میاد و ار ضا میشم . فقط یه وقتی فکر نکنی داری فندق می شکنی . شعیب من شروع کرد به کوس خوردن . -نههههههه پسسسسسرررر راستشو بگو این جوری که کوسسسسسسمو میمکی فکر می کنم مادر زادی این کاره بودی جااااااااان چه مزه ای میده دوست ندارم از جام تکون بخورم . شعیب سرعتشو زیاد کرد . لبشو دور کوسم می گردوند و سرشم با یه حرکت دورانی به کوسسسسم فشار می داد .-وای عزیزم تو با این دوازده سیزده سالت انگاری بیست سی سال تجربه داری وای منو کشتی . موهای سرش که به منطقه کوسم بر خورد می کرد هر تار موش پوست تنمو به هیجان می آورد .-بخور بخور کوسسسسمو بخور دوباره واسه کیرت له ..له می زنه . راضیش کن به ار گاسمم برسون . سر و لبتم که می گردونی زبونتم کار کنه . یه خورده از دندوناتم کمک بگیر ولی گازم نگیر قربون استعدادت برم . خدا کنه تو هر کارت همین طور سریع پیشرفت کنی . خیلی سریع یاد می گیری .-پس مامان تو هم سریع بگیر -فعا که دارم می گیرم . مثل آدمی که فلفل خورده باشه منم از هوس به خودم می پیچیدم چند بار کونمو می زدم به تشک و کوسمو می کوبیدم به دهن شعیب -آروم آروم مامان . کف یه دستشو گذاشت بالای کوسمو منو  به تخت فشار داد دیگه نذاشت کونمو بالا بکشم وای این دیگه آخرش بود -اووووووففففف ولم نکن کوسسسسسم داره می پاشه آبش داررررررره میاد ولم نکن نه نه ولم نکن ادامه بده جووووون سرازیر شد داره می ریزه وای چقدر ادامه داره بازم داره میاد تموم نمیشه . بخورش نازش کن . بوسش کن . مال خودته عزیزم . بیحال شده بودم . با این که ار گاسم شده بودم ولی شعیب خیلی آروم کوس منو می خورد و من تو ی کیف و خلسه بعد از مستی بودم . یه خماری خاصی داشتم که دلم می خواست ساعتها بگیرم و بخوابم . پس از چند دقیقه که به هوش اومدم دیدم که معشوق من یه نگاهی به کیر ورم کرده اش میندازه و یه نگاه به دهن من .-چیه شعیب دوست داری جبران کنم ؟/؟توهم اگه کوسسسسسسسمو نمی خوردی من بازم کییییییرررررررتو می خوردم . کیر تو رو نخورم کیر کی رو بخورم .؟/؟ببینم کیر تو تا حالا توی دهن کسی که فرو نکردی ؟/؟دیدم بازم صورتش قر مز شد و عرق شرم رو پیشونیش نشست . دیگه نخواستم بیشتر از این خجالتش بدم و مثل قهرمان داستان جنایت و مکافات داستا یوسکی اذیتش کنم .-مامان چی شده مگه ؟/؟مگه آبی از اون قطره ها چیزی از شکمت به دهنت بر گشت کرده ؟/؟خودش خنده اش گرفته بود و منم با یه لبخند گفتم شوخی کردم پسرم . حالا این قند و عسل و شیر و شکر منو بده که میخوام میکش بزنم و شیرینیشو بخورم که قند بدنم پایین اومده و خیلی نیاز دارم -جووووون می میرم واسه تمنای مامان تمنا .. کیرشو گرفتم تو دستم خیلی کلفت شده بود . پوستش سفید بود و مویرگهای قرمزش هم اون وسط منو به یاد کیر های سفید روسی مینداخت که تو فیلما زیاد دیده بودم رگهای کلفت و متورم هم می شد زیاد داخلش دید اول نوک انگشتامو خیلی آروم روی کیرش می کشیدم و پشت بندش زبونمو تا سر حلق بیرون آورده و از ته کیر به طرف سرش می رفتم -آههههههه ماااااااماااااان -خودتو خالی کن سبک کن خودتو راحت باش . به اعصابت فشار نیار من و تو تا می تونیم باید حال کنیم و حال بدیم . بیار کیییییییررررررر خوشمززززه تو بیار تا واست ساکش بزنم بذارمش تو دهنم . چقدر داغه من که از خوردنش سیر نمیشم .-آخخخخخخخخخ مامان تمنا دهن تو خیلی داغه کیرمو داره می سوزونه .-می سوزه یا داری حال می کنی ؟/؟-مامان یه جوری می سوزه که دارم کیف می کنم به من مززززززه میده . حال می کنم . عشق می کنم -عشق من عشقتو بکن -بگو کجای کیرتو که میک می زنم و زبونمو روش می کشم بیشتر حال می کنی ؟/؟-با همه جاش فقط زیر کله کیرمو که میکش می زنی هوسمو خیلی خیلی بیشتر می کنه . حس می کردم که نقطه اوجش همین جا باشه . تا نصفه کیر و گذاشتم تو دهنم و در حالیکه واسش ساک می زدم رفتم بالاتر از سوراخ کیر تا دو سه سانت پایین ترشو گذاشتم تو دهنم و با یه سرعت انفجاری اون ناحیه حساسو گرفتم زیر لب و زبونم .-وای مامان -منو محکم بگیر و بچسب هر جامو که دوست داری فشارش بگیر و هوستو خالی کن .-مامان تموم نمیشه هوس تمومی نداره . همش دوست دارم بکنمت . فعلا اینو خالیش کن تا بعد . کیرش مث یه ماهی از بیضه به بعدشو می پرید . فهمیدم که تخلیه نزدیکه . بازم فشارمو زیاد کردم خدا چیکارت نکنه پسر .دستاشو رسوند به سینه هامو همچین بهشون چنگ انداخت که نزدیک بود دادم بره آسمون . تحمل کردم تا راحت ارضا شه . وایییییییی یه چیز نیمه شور و بیمزه با یه طعم خاص که تو عمرم از این چیزا زیاد خورده بودم دهنمو پر کرد . دوباره هم خوردم .-جاااااان شعیب چه مزه ای داد خوردن آب کیر تو . عمرمو زیاد کرد .-خوشحالم مامان منم حال کردم . فقط بازم بخورش . یه کیفی تو کیرم هست که حالا یه جا جمع شده پخشش کن .-چشم پسرم . خوشم میاد از تخصص خودم استفاده کنم . از ته تا سر کیرشو یه میک محکم زدم و تمیز تمیزش کردم و هر چی دیگه اون داخل بود کشیدمش بیرون و قورتش دادم ..  ادامه دارد . .نویسنده .. ایرانی .
 

ابزار وبمستر