ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبون دراز 11

عجب ملوسکی زیر دست و پای من بود . چه هیکلی و چه گوشتی . دیگه باید اونو ضربدر دو حسابش می کردم . فکر کنم من یکی باید می رفتم بدن سازی و ورزش تا حریف این گنده بک می شدم . کوه گوشت بود وهر کاری کردم کیرمو بیشتر فرو کنم نمی رفت . صورت ملوسک از درد قرمز شده بود -مجتبی خوشم میاد ولی یه خورده -درد داری نه ؟/؟-آره عزیزم . عیبی نداره حالتو بکن . منو بکن . باید روون شم تا بیشتر راضی شی . این از قیمت عشقه .-میدونی که منم دوستت دارم . اگه بخوای کیرمو می کشم بیرون .-نه نه اگه می تونی بقیه کیرتم بفرست بره . می دونستم داره تعارف می کنه ولی باکمال پررویی تعارفشو قبول کرده و کیرمو به داخل کونش فشار می دادم . هر چی زور می زدم جلوتر نمی رفت . درد ملوسک هم تقریبا ثابت شده بود . یعنی هیکل به این گندگی از داخل کوچیکه ؟/؟انگار به یه سدی برخورد کرده بودم که نمی ذاشت جلوتر برم . چند دقیقه ای گذشت تا معما رو کشف کردم . این کون توپ و برجسته ملوس خانوم ما عین یه خاکریز جلو پیشروی منو گرفته بود و منم چون روش خوابیده بودم اجازه پیشروی بهم نمی داد .-عزیزم پا شو کونتو به طرف من قمبلش کن زانوتم بذار زمین . یه حالتی مشابه سگی . این اصطلاحه . یه موقع فکر نکنی قصد توهین کردن دارم -دودقیقه ای کشید تا این عشق ریزه میزه ما هیکلشو بلند کنه بندازه رو کیر ما . پسر این جوری هم خودش صفایی داشت . ولی وزنشو خیلی زیاد تر نشون می داد . مخصوصا رونای پاشو . حالا وقتی وسط کونشو به دو طرف باز می کردم راحت تر می تونستم کیرمو بزنم به هدف . این بار می تونستم سینه های تر و تازه اشو هم بگیرم تو دستام -مجتبی مجتبی خیلی خوشم میاد ادامه بده . واسه این که داغ ترش کنم یه دستمو گذاشتم رو کوسش و سرعت جوشو بردم بالا . خیسی وچسبندگی کوسشو با دستام رسوندم به سوراخ کونش . کیرم مث یه پلنگ گرسنه آماده بود .-مجتبی در اختیارتم کیرتو بذارش تو . ببین من واسه تو حاضرم هر کاری بکنم . زخمیم کن . داغونم کن . فقط کیرتو بده فقط حالتو بکن . ملوس فدای تو . کیرمو گذاشتم تو کونش . این بار ذره ذره می کردم تو سوراخش . پنج سانتیمتر بیشتر از دفعه قبل پیشرفت داشتم اگه می خواستم ورود و خروج کیرمو ببینم و بیشتر حال کنم باید دستمو از رو سینه هاش ور می داشتم یا فقط یه تماس مختصری باهاش می گرفتم . سرمو چسبوندم به کمرش با این که خیلی قلقلکش میومد ولی اجازه داد غرق بوسه اش کنم .-اوووووفففففف کوسسسسسم دوباره هوس کیییییییرررررررر کرده -بازم که از این حرفا زدی -خودت مقصری مجتبی جون منو آتیشم می زنی اون وقت بهم میگی نسوزم ؟/؟من چه گناهی دارم . اگه عقد شدیم باید کیرتو بدی . دیگه نگی صبر کنی حتما بریم خونه مون . ولی یه کاری می کنم زود بریم سر خونه و زندگیمون . اگه یه موقع بابا بخواد تو رو همین جا نگه داشته باشه .. توی دلم گفتم به کیرم که نگه داشت اینو میگن مفت خوری به حد کمال . چیکار دارم بقیه میخوان بگن داماد زن ذلیل سر خونه . بذار بگن مگه چیزی ازم کم میشه . ولی می دونم بابا مامان خوششون نمیاد . خودشون دوست دارن دامادشون زن ذلیل باشه ولی از این که من عبد و عبید خونواده زنم باشم ناراحت میشم . تو این فکرا بودم که دیدم سر کوس و کون ملوس جونم هستم . کف دستمو دوباره گذاشتم رو کوسش و انگاری دارم که پشتشو کیسه می کشم . کف دستمو محکم به وسط کوسش مالونده و با یه حالت ماله کشی و کیسه کشی جیغ و دادشو رسوندم به گوش فلک -نه نه مجتبی این کارو باهام نکن کمرم دوباره سنگین میشه . تا صبح خوابم نمی گیره -ببینم اگه خونواده ات با ازدواج من موافقت نکنن اون موقع خوابت می گیره ؟/؟-نه نگو نگو من می میرم . ساکت شدم و در سکوت خود و ناله های ملوسک به کون کردن خودم ادامه دادم .-جوووووووووون مجتبی منو بساز منو بساز . به سوراخ کونم حال بده . بسازم -مگه من موادم که تو رو بسازم ؟/؟-هووووووففففففف تو و کیر تو از مواد هم بالاترین . بزن منو بکن . کونم کونم کوسسسسسم -دوستت دارم ملوس من . عروس من . همسر آینده من . عاشفتم . کیرم با همه کلفتی و شقی خودش توی کون ملوسک گم شده بود وقتی که می خواستم آبمو توش خالی کنم دو تا قاچای اونو با دو تا کف دستم به طرف وسط فشار داده تا کیرمو که بیشترش تو کونش بود پرس کرده داغ ترش کنم -آخخخخخخخخخ ملوس ملوس داره می ریزه جااااااااااان نفهمیدم چند تا جهش داشت این آب کیر من .  کیف دنیا رو می کردم . دیگه نفهمیدم چی شد . فقط یه موقع به خودم اومدم که دیدم دچار نفس تنگی شدم و انگاری اکسیژن بهم نمی رسه . ملوسک افتاده بود روم و لباشو به لبام چسبونده بود . چه جورم داشت منو می بوسید .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

amir_66 گفت...

سلام
خیلی عالی بود مثل همیشه ادامشو بزار منتظرم بی صبرانه

ایرانی گفت...

آقا امیر 66عزیز سلام !از اظهار محبتت ممنون .چشم حتما .سرفراز باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر