ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سدهای شکسته 2

اصلا زشت نیست . نیازیه که هم من دارم هم تو . هر موقع بخواهیم می تونیم رفعش کنیم . خجالت چیه پیشرفته باش . احترام برادری و خواهری به جای خود و سکس و دوست دختری پسری به جای خود . شیر آبو بستم که شعاع کار ما زیاد تر بشه . و کوس پشمالوشو همین طوری که ایستاده بود براش لیسیدم -نهههههههه داداششششششش زششششششته . منم با نوعی طنز بهش گفتم کوسسسسس چربتم داره همینو میگه .-نه نههههه نکن . خب حالا دیگه بسسسسسسسه این قدر ناز نکن .. تسلیمش کرده بودم . حالا دیگه اون دست بردار نبود . کیرمو گرفت و گذاشت تو دهن کوچولوش و با لبای بر جسته و شهوت انگیزش برای داداش جونش ساک می زد . خیلی بی اراده تر از اونی بودم که فکرشو می کردم . دوست داشتم این لذت و خوشی و رفت و بر گشتهای نموداری هوسم از پایین به بالا ادامه داشته باشه که آب کیرم همه ریخت تو دهن آبجی شهناز -داداش حرص نخور کیف کن جاااااااااان چه بامزه هس . منم کییییییفففففف می کنم . نیم وجبی حتی یه قطره از آبمو حروم نکرد و همه رو سر کشید . ای ول من فکر می کردم آماتوره ولی خب می دونستم غوره نشده مویز شده وفکرکنم فیلم سکسی زیاد دیده بود. بعد از نوش جون کردن آب کیرم دوباره ساک زدنو شروع کرد . غیرتم اجازه نداد که آبجی ناز و کوچیکم این قدر خودشو خسته کنه و من تنبل همش فکر خودم باشم . خدا پدر پدرمو بیامرزه که این محوطه رو بزرگتر از استاندارد ساخته بود که میشد راحت داخلش دراز کشید . خوابوندمش و گوشتو به دندون گرفتم . خیلی با ناز آه می کشید . هم هوسمو زیاد می کرد هم غرورمو . حیف که نمی شد کوسشو گایید وگرنه نور علی نور می شد . به جویدن و مکیدن و لیسیدن کوس آبجی سرعت بیشتری دادم .. داداش داداش داداش جونم بیشتر تند تر همین طور با هوس بخوررررررششششش فقط تویی که الان داری به دادم می رسی . وووووویییییییی کوسسسسسسسم از خوشششششی داره می  میره ....فکم درد گرفت ده دقیقه ای در حال کوس لیسی بودم .-ادامه بده قربونت آره آره آره یهو جیغ بلندی کشید و آروم گرفت .. به ارگاسم رسیده بود . رفتم رو سینه هاش . البته با هیکلم نه با لب و دهنم . حسابی سستش کردم . نوکشو با ولع و حرص میک می زدم . گاهی قهوه ای و گاهی هم صورتی به نظر می رسید . از پایین هم ول کن کوسش نبودم . اونم با یه دستش کیرمو چسبیده بود. ولی چون هوس زیاد بیحال و خمارش کرده بود زیاد تمرکز نداشت که با کیر من حسابی ور بره که اگه حسابی تر ور می رفت بازم خالی می کردم -شهرام .. شهرام آههههههه سوختم جفت سوراخخخخخخام کیییییییررررررررمی خوان زود باش داره میاد تند تر بخور سینه هامو بخورررر روی کوسسسسسمو بالای کوسسسسسمو جووووووون قربون لبات چقدر کوسسسسسم میخاره . دستمو به سوراخ کونش زدم و متوجه اش کردم که کون میخوام -شهناز جون میدونی که کونت تکه و .... به حرفام ادامه ندادم چون آبجی شهناز سرشو به طرفی برگردوند و به حالت قهر تحویلم نگرفت .-چی شده ؟/؟انتظار نداشتم که هیچی نشده از کون بقیه بگی و بگی که مال من تک و قلمبه تر از بقیه هست . این تعریفت واسه خودت خوبه مگه تو چش چرونی دنبال بقیه ای ؟/؟بی غیرت . راست می گفت سه کرده بودم . آنقدر برایش روضه خوندم تا دلشو بدست آوردم و با کونش مشغول شدم . ده دقیقه تمام با کون قمبل کرده اش ور می رفتم . مثل صورت قشنگش سفید و تپل بود . با صابون نرم  کفیش کرده .گفتم شهناز جون مراقب باش که این با خیار لقمه ای فرق می کنه -نمیدونم داداششششش من کیر می خوام اگه می خوای جرررررررم بدی باید سوراخ کونمو بگایییییی . میخخخخوام کییییییررررررتو تو تنم حسسسس کنم . با این حال دلم طاقت نیاورد و نرم نرم رفتار کردم ... اون قمبل کرده بود و منم از پشت بهش فشار می آوردم . دو تا قاچ درشتش طوری به هم چسبیده بودن که من نمی تونستم اون سوراخ کون تنگ و ریزشو ببینم . آخر دو سه سانتی رو به زحمت فرستادم تو مقعدش -اویییییییی درد داره اوووووووووفففففف دندوناشو به هم فشار می داد و با دستاش لوله آب دوش حمومو محکم گرفته بود -ببین خواهر جونم بیرون بکشم ؟/؟-نه نه این کارو نکن . به هیچ وجه این کارو نکن . حالا که این مقدارو فرستادی توش بذار بقیه هم بره تا کوننننن من به کییییییرررررررکلفتت عادت کنه . بذار سوراخم آماده شه من تحمل می کنم . بکن بذار کیر گشایی بشه من و تو باید یک جشن کیر گشایی هم بگیریم . من کیر میخوام اویی درد داره . کیرمو فقط تا حدود هفت هشت سانت فرو کردم تو کونش . همینو هم یواش یواش عقب جلوش می کردم تا سوراخ تنگش عادت کنه . خیلی هم به خودم فشار می آوردم که زود ارضا نشم که یهو به خاطرم اومد کیرم بعد از ریختن آبش بازم می تونه جاشو تو کون و سوراخ کون حفظ کنه و بیرون نزنه . شاید با یه ریزش بتونم نرمترش کنم . با هوسی زیاد در حالیکه من از هوس و شهناز از درد و هوس ناله می کرد به کیرم سرعت بیشتری داده و با لذت و آخرین توان منی رو ریختم تو سوراخ کون تنگ و کیپ خواهر جونم . اوخخخخخخخ شهناز چه حالی کردم سنگینی داشت منو می ترکوند . حالا این آب کیرم باعث شده بود که کیرم راحت تر تو کون آبجی حرکت می کرد نصفش می رفت توی سوراخ و راحت بر گشت می کرد -داداش جون زودتر خیس می کردی دیگه جونم راحت شد خیلی کیف داره و حال میده . آههههههه یه چیزی کلفت تو. سوراخ کونمه هم به من حال میده هم خودش حال می کنه . من بازم سنگین شدم شهرام جون سبکم کن . دیدم فقط با کون کردن نمیشه آبشو آورد همرا با گاییدنش با سینه ها و کوسشم بازی می کردم .-واییییییییی داداششششش لبتم بذار رو سینه هام . منو بسوزون . من کییییییرررررر می خوام -نمیشه فعلا به همین قانع باش . شهناز کیر اگه بره تو کوس فاجعه میشه .. -چیکار کنم هوس دارم . منم دل دارم . پس ارضام کن . زودباش دوباره سنگین شدم . یه دست رو کوس یه دست رو سینه و لب منم رو یه سینه دیگه اش -خوبه خوبه  خوبه همین خوبه ولم نکن . فشار و سرعت کف دستمو رو کوسش زیاد تر کردم -آخخخخخخخ شهرام دوستت دارم . داداش عاشقتم داداش واست می میرم من هلاک شدم نمی دونم نمی دونم چیکار کنم ادامه بده بازم چند تا جیغ پشت سرهم کشید و واسه دومین بار به ارگاسم رسید .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

matin گفت...

خیلی زیباست ایرانی من میدونی از چی خوشم میادا

ایرانی گفت...

سلام دوست و داداش عزیزم میدونم منظورت چیه .اینجا فکر کنم ازاین به بعد یه خورده مامان بازیش بیشتر میشه بعد قهرمان داستان میره دنبال انتقام گیری و بعد یکی دو مورد سکس با خواهر هم داره ومطالب متنوع دیگر که با توجه به طولانی بودن داستان شاید به نظرت کم بیادمنظورم سکس با خواهره ولی خب هر وقت حس کردم یه جایی کم و کسری داریم یه جای دیگه ای یعنی در یه داستان دیگه ای جبران می کنم .آخه باید فکر سوژه و متن داستان هم بود .یکسره اگه رو یه مسئله زوم بشه متن داستان یه حالت آبگوشتی پیدا می کنه .خیلی خیلی از همراهیت ممنونم دوست و یاور همیشگی من و امیر عزیز و دوست داشتنی ام !...ایرانی

 

ابزار وبمستر