ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماه عسل در عسل 7

تو آبمو خوردی ؟/؟-چه اشکالی داره ؟/؟برروی کاناپه دراز کشیده پاهامو به دو طرف باز کردم . کیومرث جون لب تشنه اشو رو کوسم قرار داد و عاشقونه و حریصونه می نوشید . منم سرشو به طرف کوسم فشار داده تا لذت بیشتری ببرم . موهاشو نوازش می کردم -آه کیو مرررررررث کییییییییو جون من کیییییییرررررررمی خوام . فوری کونمو پشت به کیرش قرار داده رو کاناپه دراز دراز کشیدم . دیدم دیدن کون درشتم واسش یه فرمان حمله بود . همون حالتی رو داشتم که دو شب اول سلیمون مثلا منو مخفیانه کرده بود . ولی اینجا کیومرث پشتم دراز کشیده و ما مث دو صفحه منطبق بر هم شده بودیم که کیر کلفت اون مث یه لوله ای وارد حفره کوسم شده بود و رفت و بر گشت می کرد -آیییییی آیییییی بکن بکن ادامه بده . داره میاد داره میاد . کون و کپل درشتم مثل ژله می لرزید و این ور و اونور می رفت . صدام گرفته بود از بس جیغ کشیده بودم . -واییییییی اووووووووفففففف کیومرث کییییییییررررررت منو کشت . منو بگیر اگه میخوام در بررررررم نذار . نذار از چنگت در برم . اگه ول شم ارگاسمم میره عقب سریعتر . ولم نکن واییییی نمیدونی چه حالی دارم . جووون جووووون می بینی تمام تنم داره تکون می خوره . اومد اومد آبم اومد واسه چند دقیقه چشامو بستم و آروم گرفتم . این کیومرث هم مثل این که فکر می کرد که اولین و آخرین بارشه همین جور تند تند منو می گایید منم از بس لذت می بردم کاریش نداشتم و میذاشتم به کارش ادامه بده . آخرش یک خورده دلم براش سوخت و از ترس این که کمر درد بگیره ودیگه فعال و کاری نباشه گفتم عزیزم خالی کن -نکنه باردارشی ؟/؟-نه اولا افتخار می کردم که کیرت منو باردار کنه ولی خودم چند ماهه که حامله ام یواش یواش باید شکمم بالا بیاد اینو که گفتم  برای اولین بار تو زندگیش آب کیرشو به یه کوس حریص و تشنه و هوس باز و حشری هدیه کرد .-زیبا زیبا جون نمیدونی چه حالی داره.یه تیکه آتیش . یه گلوله داغ منو سوزوند -کیو این کیر مث یه تیر عمل کرد و منو سوزوند . بعدش هردومون رو زمین نشسته روبروی هم قرار گرفتیم و از ناحیه وسط بدن به هم چسبیدیم . کیرش رفته بود تو کوسم . همدیگه روباهوس بوسیده زبون همو به نوبت میک می زدیم . تو این حالت نمی شد با شدت و سرعت ضربه زد . گاییدن من به آرامی و عاشقونه صورت می گرفت . زور زیادی داشت . منو رو هوا نگه داشته دست چپشو دور کمرم حلقه کرده دست راستشو رو سینه چپم قرار داده آروم بهش چنگ مینداخت . و کوسمو با ضربه های از پایین به بالای کیرش می گایید . دلم واسش می سوخت . خیس عرق شده بود . اون قدر به این کارش ادامه داد تا یه دفعه دیگه راضیم کرد و کمر خودشم سبک کرد پس از این که از سه کاف دست کشیدیم چند دقیقه ای لخت در آغوش هم مث دو تا عاشق و معشوق باهم راز و نیاز کردیم .-بگو ببینم حالا هم زن میخوای ؟/؟-تا موقعی که شما اینجا بمونین و مامان هم نخواد از این جا بلند شه زن می خوام چیکار . فکر نکنم هیچ زنی مث شما لذت بده ولی مامان ممکنه هوس کنه خونه رو بفروشه و بره .. من از فرداش همچین با لیلا خانم که دو برابر من سن داشت دختر خاله شدم که یک لحظه بدون من نمی تونست باشه . بیچاره تنها بود و کمبود محبت داشت . خدا دو تا پسر بهش داده بود که یکیشون توهندوستان داشت درس پزشکی می خوند و یکی هم همین کیومرث خان خودمون بود . چند روز هم مونده بود به پایان خدمت کیومرث که شوهرش در اثر سکته قلبی مرد . برای دوساعت بودن با کیومرث درروز مجبور بودم دو برابرشو با مادرش باشم .. لیلا خانم مخالف زن گرفتن کیومرث بود و من هم حسابی تاییدش کرده گفتم عجله چیه بذار راحت دنیارو بکنه و نزدیکای چهل که شد حدود بیست سال دیگه براش زن بگیر کیه که بهش زن نده . از ازدواج مردای 60 ساله با دخترای 20 ساله گفتم . حسابی مخشو کار گرفتم . خودشم تعجب کرده بود . از این که از روزی که من با او یعنی لیلا خانوم دوست شدم به علت سبک بودن پاقدمم کیومرث از زن گرفتن منصرف شده بیچاره نمی دونست به خاطر سبک بودن کوسم بوده نه پاقدمم . زنیکه دیوونه !لیلا خانوم !حالا فرض می کنیم زیبا وجود نمی داشت یه جوون 20 یا 21 ساله که دستش به دهنش می رسه و از دست مامان نمی تونه دوست دختر بگیره و دنبال جنده بازی بره کوس نمی خواد ؟/؟کون نمی خواد ؟/؟خودش بیست سی سال لنگشو هوا داد تموم شد رفت ؟/؟همین ؟/؟در هر صورت کار ما به جایی رسیده بود که اگه عمر نوح هم پیدا می کردیم توی همین آپارتمان 180 متری خودمون می موندیم .... چهار ماهه حامله بودم که تصمیم گرفتم خودمو به یه دکتر زنان و زایمان نشون بدم یعنی در اصل هدفم این بود که کوس و کون خودمو نشون بدم . بد جوری هوس کیر تازه کرده بودم بازهم جای شکرش باقی بود که این تنوع طلبی و کیر جدید خواهی هر چند ماه در میون یه بار به سراغم میومد و اونم به خاطر پیشگیری از افسردگی بود . یه هفته گذشت تا تونستم یک دکتر مرد جوون خوش تیپ مجرد گیر بیارم . به مجرب بودنش کاری نداشتم . برای یکی از روزا نوبت گرفتم به منشی گفتم که نوبت آخرو به من بده . در حالی که می تونستم چند ساعت زودتر و اولین نوبتو بگیرم ناسلامتی با چند تا زیر آبی رفتن آدم برای یه خورده هم که شده شنا یاد می گیره بهونه آوردم که شوهرم اون موقع یعنی حدود ده شب کارشو تعطیل کرده میاد دنبالم راحت تر به خونه بر می گردم از هیجان دو ساعت زودتر اومدم نشستم . هر چه مطب خلوت تر می شد من بیشتر کیف می کردم . ساعت نه و نیم شب بود که من به عنوان آخرین نفر رفتم داخل . قربون ابلیس عزیزم برم که کمک بزرگی به من کرد منشی که دید همه مریضا رفتن و کار خاصی هم نداشت ویکی مث منو دکتر هم می تونست بگردونه اجازه گرفت و رفت . حالا من و دکتر داخل اتاق معاینه بودیم . دیگه عطر و ادکلنی نمونده بود که به کوس و کون و تن و پیرهنم نزده باشم . روی تخت معاینه دراز کشیدم . دکتر پرسید مشکلت چیه ؟/؟-چهار ماهه باردارم . و به ده سانت بالای کوسم اشاره کرده گفتم داخلش می سوزه . دامنی کوتاه پوشیده بودم که دکتر سختش نباشه دامنو به طرف شکم بالا زده و شورتو به طرف زانو پایین کشیده بودم معلوم نبود این دیگه چه مدل دکتریه که هم مثل معدن چیا رو کله اش چراغ قوه بود وهم تو دستش . بالاخره با یکیشون راحت تر می تونست داخل کوسمو ببینه . دستکش گذاشت تو دستش و انگشت وسطشو فرو کرد توی کوسم . از روی هوس آهی بلند کشیده دکتر فکر کرد محل درد رو پیدا کرده .-باید ببینم تبدیل به جوش یا غده نشده باشه . با عشوه و ناز گفتم دکتر جون برای بچه خطرناکه ؟/؟-فکر نکنم . اول باید ببینم چیه .-میشه دوباره معاینه اش کنین ؟/؟-همون یک بار کافیه ولی به خاطر شما باشه . یه بار دیگه انگشت درازشو تا ته کوسم فرو برد .-فکرنکنم مشکل خاصی باشه . بذارید واسه بارداریتون یه معاینه اساسی بکنم دوباره میرم سر وقتش . ضربان قلب و نبض و فشار خون و از این جور چیزارو چک کرد و پیرهنمو بالا داد و دستشو به سینه هام رسوند چشامو بسته بودم و آروم ناله می کردم -درد دارید ؟/؟-با عشوه گفتم نه دکتر جون دردم از جای دیگه هس -ببینم کسی قراره بیاد دنبالتون ؟/؟-بازم با هوس وکرشمه گفتم نه خودم ماشین دارم . آخه امین جونم یه پژو 206 فیروزه ای واسم خریده بود .-من مشکل شمارو فهمیدم شما حاضرید درمان بشید ؟/؟حالا به هر صورت ممکنه ؟/؟-آره دکتر جون هر کاری می کنی هر طوری می کنی بکن این جمله رو مخصوصا و بایه لحنی اداکردم که یه خورده از تردیدش کم شه .. ادامه دارد .. نویسنده ..ا یرانی 

3 نظرات:

matin گفت...

مرسی خیلی زیبا بود و هست عالی

مرتضی گفت...

درود ایرانی گرامی
داستان جذابیه/لطفا ادامه بده

ایرانی گفت...

متشکرم از لطف و نظرتون .این داستان هم سه قسمت دیگه تموم میشه .نقطه ضعفها رو به بزرگواری خودتون ببخشید ...ایرانی

 

ابزار وبمستر