ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سدهای شکسته 18

منم سرمو گذاشتم پایین و با ناراحتی و اعصابی خرد به خونه سیما جون رفتم . سیما هم خونه نبود چهار تا پسرا بودن . از من در مورد شیفته کمک می خواستن .-پدر جون ما همه می دونیم که شیفته خیلی دوستت داره . بهت چیزی نگفته مامان هم هنوز نمی دونه . شوهرشو امروز گرفتن و بردن باز داشتگاه هم معتاده هم فروشنده مواد . اینا به کنار داره از دست میره -میگین من چیکار کنم .. همه همدیگه رو نگاه می کردن و منتظر بودن که بغل دستیه سر صحبتو باز کنه و بالاخره سه تا از برادرا روکردن به طرف شاهپور و گفتن تا بزرگتر هست ما به خودمون اجازه نمیدیم که سر صحبتو باز کنیم . برادر بزرگتر شروع کرد -از موقعی که شما پاتو زندگی ما گذاشتین همه تغییر کردیم وضع همه عوض شد . فقط این آبجی شیفته مون نگرونمون می کنه .. یه مقدار هنوز مثل لاتا یا داش مشتیها صحبت می کرد . -وضع شوهرشم که معلومه . شیفته شیفته شماست همون جوری که ما هم دوستت داریم . پدر جون فقط شما می تونین نجاتش بدین . ما نمی خواهیم خواهر یکی یدونه ما فکری بشه .-من باید چیکار کنم .-همون جوری که مامانو ردیفش کردی اونم ردیف کن .. جل الخالق !برادره به من میگه خواهرشو بگام وای به حق چیزای نشنیده و ندیده . یا من خیلی خوبم یا خواهرشون ولی خودشون چی ؟/؟به نظرم اونا خیلی کوس خلن .-به خاطر علاقه و احترامی که به شما دارم قبول می کنم به یه شرط فقط مامان سیما نباید چیزی از این ماجرا بفهمه . اگه بویی از جریان ببره قید همه چیزو می زنم شاید کارتونو از دست بدین .. در اینجا یک جمله لاتی هم به کار بردم که خیلی خندیدیم ..-اگه مامان بفهمه خوارتونو میگام -شما که الان میخواین بگاین تا نگایین که شر بپا نمی شه . زدیم زیر خنده و قول دادند که سیما چیزی نفهمه . خیلی ازم تشکر کرده و ازم خواهش کردن که خودم برم دنبال شیفته و بیارمش اینجا چون شوهرش زندانه و خونه تنهاست . با کمال میل پذیرفتم و رفتم . حالا این دختره واسم ناز می کرد بالاخره درو واسم باز کرد و رفتم داخل -عزیزم دختر قشنگم دیگه بابا تو دوس نداری ؟/؟-توجای پدرم هستی . پدرم که نیستی -حالا قهر نکن بیا بریم خونه مامان . اومدم ببرمت .-من با توی خود خواه نمیام . همش فکر خودتی .-برو لباستو بپوش دختر ه مغرور -صبر کن الان میام . چند دقیقه بعد وقتی که بر گشت حسابی ماتم برد . با یک شورت و سوتین روبروم وایستاده بود -دوست داری این جوری باهات بیام . دیگه نتونستم احساساتمو مخفی کنم . بدون این که خودمو لخت کنم بغلش کردم . گیج شده بودم . دستامو دور باسنش حلقه زدم حیفم میومد از ذره ذره وجودش استفاده نکنم . حتی شورت نازکی که نصف کوس و بیشتر باسنش از کناره هاش بیرون زده بود منو به هوس می آورد . شورت خیس شده اشو میک می زدم و می جویدم . تموم تنش خوشبو بود . اصلا نفهمیدم کی لختم کرده ولی من بی عرضه هنوز دست به کار نشده فقط شورت گاز می زدم -شهرامممممم عشق من بغلم کن کییییییررررررررتو بده . دیگه بابایی صدام نمی کرد . هوس تو رو دارم . ازهمون اول که دیدمت عاشقت شدم . زود باش دیگه با دستای خودت لختم کن . دوستت دارم . بددددده کیییریرررررررتو بده . اووووووفففففف بسسسسسسه دیگه من که دارم می بینم چقدر شق شده . چقدر معطل می کنی زود باش من مردم . واسه این که یه موقع نگه من خواجه ام شورت و سوتینشو در آوردم . من و اون لخت لخت تو بغل هم قرار گرفتیم -شیفته یه چیزی بهت بگم ؟/؟-بگو عشق من -از همون اول که دیدمت هوس تو رو کردم منم عاشقت شدم تو باید مال من بشی فقط مال من . اما اگه سیما یفهمه هردوتاتونو مجبورم ول کنم -حالا وقت این حرفا نیست من بهت قول میدم که مامان چیزی نفهمه . حالا خیالت جمع شد ؟/؟نمیدونی چقدر خوابتو می دیدم و وقتی که بیدار می شدم حسرت اون لحظه ها رو می خوردم -خب چی خواب می دیدی ؟/؟-خواب می دیدم که افتادی رو م و داری منو می کنی -راس میگی ؟/؟-آره دروغم کجا بود !-نمی دونستم زنا هم خواب می بینن .-پس حالا بدون و این قدر اذیتم نکن .-شیفته قشنگ دوست داری از کجا شروع کنم ؟/؟-از هر جا که دوس داری . هر جا رو بچسبی ناله هوس منو می شنوی . یه ورم خاصی رو روی کوسش دیدم . یعنی روی کوسش باد کرده بود . گفتم بهتره از همین جا شروع کنم . لبامو گذاشتم روی کوسش و زبونمو فرو کردم توش .کف دست چپمو هم گذاشتم بالای کوسش که ورم کرده بود با هوس و ملایمت چنگش می گرفتم تا بادش بخوابه -آهههههه عزیزم چقدر خبره ای ادامه بده ادامه بده .. خیلی کارا باهات دارم بکککن همین جورررری . برات جبران می کنم خیلی سنگینم آه آه آه یه خورده سمت چپو میک بزن بذار تو دهنت یواش گازش بگیر . خبر چوچوله اش می گفت . منم همین کارو براش کردم دیگه حس نداشت . دست و پا می زد و از هوس زیاد جیغ می کشید مدام باپای راست و چپش و نوبتی لگد نثارم می کرد و عذر خواهی می کرد . وقتی ناله هاش خوابید و دیگه لگد نزد فهمیدم که به اوج لذت رسیده وپس از مدتها آب کوسشو ریخته . دیگه از هوس زیاد حال و طاقتشو نداشتم بلندش کنم بندازمش رو تخت . همونجا کمرشو گرفته خم و به صورت قائمه اش در آورده و خودم به صورت یک خط مایل وسط بدنشو کشیدم طرف خودم . میدونستم کوسش آماده آماده هس . در جا سوراخشو هدف گرفته نیزه رو فرو کردم . شکار و آهوی قشنگ از این که طعمه من شده خوشحال و هیجان زده بود -شهرام قربون کییییییررررررت بکن بککککن من بیدارم . آره بیدارم . باور کن بیدارم فریاد می زد که من بیدارم همه بدونین دیگه خواب نمی بینم -ول کن آبرومون رفت تو طلاق نمی گرفتی که آبروت نره حالا این کارا چیه خواهش می کنم سر و صدا نکن . نفس زنان و هن هن کنان می گفت باشه باشه من طلاقمو می گیرم اگه به داداشام بگم که اونو بکشن تا از دستش خلاص شم حتما این کارو می کنم -صحبت کشت و کشتارو نکن این معتاد رو باید یه جوری سر جاش بشونیم که خودش داوطلب شه طلاقت بده ... .ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی

6 نظرات:

ناشناس گفت...

هر روز بهتر از دیروز
ای کاش کمک داشتی و سرعت آپدیت کردن هم بیشتر بود
من همچنان با وجود بک گروند مشکی خواننده ام
دمت گرم

ایرانی گفت...

با درودی نیمه شبانه خدمت آشنای عزیز وتشکراز حسن نظرشما .درشرایط مطلوب اینترنت ,عواملی که در آپدیت و سرعت و چگونگی انتشار موثر است عبارت است از تعداد داستان ذخیره2-تصمیم بر محدودیت انتشار بتابه مصلحت ودلایل خاص 3-فرصت خود آپدیت کننده .خودمن در مورد عامل اول ترجیح می دهم تا آنجا که امکان دارد زشت یا زیبا تولید خودمان یا انحصاری باشد .از این نظر فعلا شرایط ما معمولیست ویه چیزایی همیشه تو آستین ما هست .از نظر عامل سوم که فرصت باشه اونم شکر خدا فعلا در حد قابل قبوله .اما مهمترین عامل فعلی اینه که خودمن که دارم مقایسه می کنم سه چهار تا سایت رو باهم می بینم که انگار تعداد نظردهندگان اونا خیلی بیشتره وهمین عامل, من و مدیریت عزیز امیر بزرگواررو کمی دلسرد می کنه البته حساب شماافراد دوست داشتنی و نظردهندگان همیشگی و همراهان خونگرم ما از این دسته افراد بیحال که اصلا نشانی از اونا نمی بینیم جداست .درمورد زمینه سایت هم تصمیم گیرنده امیره زمینه قبلی زیادی ساده بود این زمینه هم باید طوری باشه که در مجموع رضایت عامه رودر بر داشته باشه .حالا دوستان باید ایده ها نقطه ضعفها یا نقاط مثبتشو بگن تا رضایت کلی در نظر گرفته شه وگرنه ما دوست نداریم که چشمان زیبای شما خسته بشه .بازم ازاین که به ما افتخار دادی سپاسگزارم .ارادتمند ..ایرانی

wild cat گفت...

دورودی دوباری
میون این چندتا داستان تنوع سکسی راوی داستان های راز نگاه و سدهای شکسته خوب بوده ولی بقیشون کم بوده
می تونی داستان را از زبان یکی دیگه که برای راوی بازگو می کنه بنویسی
مثلا توی سدهای شکسته سیما ویا مادر راوی برای راوی ماجراهاشون را بازگو کنند
kiss

ایرانی گفت...

سلام به گربه وحشی ولی مهربون این سایت !همان طور که قبلا هم گفتم داستانها رابه طور اصولی به دوصورت می توان نوشت یک این که راوی اول شخص مفرد باشه ویک من داستانو بیان کنه مثل هشتاد درصد نوشته های من ویااین که راوی خودنویسنده باشه و از دید گاه سوم شخص مفرد داستانو بیان کنه که این شیوه ارزش ادبی بیشتری داره شخصیت ها بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند وداستان فقط روی یک نفرزوم نمی کنه چون بیشترا در این سایت این شیوه روقبول ندارن ویاکمترراضیشون می کنه و بیان مطالب سکسی به شیوه اول جذاب تر در میاد کمتر از این روش استفاده می کنم حتی در داستان غیرسکسی ندای عشق که از شیوه اول استفاده کرده ام سعی می کنم که با راهکار ها واستفاده ازتکنیکهایی به احساسات وخواسته های ندا که راوی نیست توجه خاصی نشان دهم که حتی این توجه در قسمتهای میانی یا پایانی داستان نمود بیشتری داشته باشد.راههای فرعی دیگری هم هست که استفاده از چند راویه ولی آن چه که درتنوع مهمتر از همه اینهاست گستردگی وتنوع سکس در خود سوژه می باشد که عشقبازی منحصر به قهرمان داستان نگردد.درهرحال همه اینهافرصت و زمان می خواهد ومحدودیت در تعداد انتشار وتمرکززیاد. ولی خوشحالم ازاین که دقیق وموشکافانه این داستانها رابررسی می کنی وبادانش بالای خود راهنمای خوبی برایم می گردی .درپایان برای تو و آنان که دوستشان می داری در تمام زمینه های زندگی آرزوی موفقیت می کنم ..ایرانی

matin گفت...

خیلی عالی مرسی ایرانی عزیز بابت غیبتم شرمنده نبودم

ایرانی گفت...

متین جان تو و بسیاری از دوستان آن قدر حضور پرشوری داشته اید که چند صباحی غیبتتان راهم باید درک نمود .بعضی ها مشکلات کاری دارند بعضی ها درس دارند برخی هم شاید دور و برشون امن نباشه و در بعضی مناطق هم سرعت اینترنت نوسان داشته باشه .اونی که دوست داشتنی و همراهه نیت و خصلت خودشو نشون داده ودوستت داریم متین جان !هم من و هم امیر به داشتن یاران خوبی چون تو افتخار می کنیم .برقرارباشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر