ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن ذلیل مرد ذلیل 6

چند سیلی و کشیده پی در پی و آبدار به صورت کونش زد امونش نداد -جنده تو فقط جنده اختصاصی منی -اوووووووففففف قدرت جون !ارباب قدرت !جنده که دیگه جنده اختصاصی نمیشه .-خفه شو رو حرف من حرف نیار . من دیگه نمی دونستم چی بگم و از این لحظات رویایی و تکرار نشدنی چه استفاده ای بکنم . واقعا لحظاتی رویایی بود . دوست داشتم در اون دقایق اصلا به فکر فردا نباشم . خودمو بد بخت کرده بودم . این کوس شر بازیها چی بود که اسیرش شده بودم . این بازیهایی که سرمایه دارا از بیکاری و خوشی زیاد واسه خودشون درست می کنند و منم باورم شده بود که خیلی بازی باحالیه و داره کیف میده . گاهی وقتا خودم غرق این الکی خوش ها می شدم . هر وقت فیلم سکسی می دیدم و می دیدم که مرد یا زنی یه طناب بسته دور گردن یکی دیگه و اونو مثل سگ رو زمین راه می بره یا شلاقش می زنه فوری کانالو عوض می کردم . این جور سکسا بهم حال نمی داد . می رفتم رو یه کانالی که یه مرد یه زنو بچسبه و کیرشو فرو کنه تو کوسش یا کونش . حداقل یه صحنه هایی وجود داشته باشه که به درد جلق زدن بخوره و طبیعی تر به نظر برسه . بریم رو ساغر خودمون که معلوم نبود تا چند سال باید این عفریته رو تحمل کنم . کون گشادی هم بد دردیه اگه یه کار خوب داشتم و محتاج یه خونواده خر پول نبودم کارم به اینجا ها نمی کشید -یاور خان خوابت برد ؟/؟ما که اینجا کون زنتو جر دادیم تو هنوز تو کوسش فرو نکردی . زودباش . کیر رو از همون پایین فرستادم به طرف سقف کوس ساغر . موقع این پرتاب و شلیک زمین به هوا ساغر با چشاش داشت منو می خورد . مثل یه لولو خورخوره منو می ترسوند . همین وحشت باعث شد که کیرم کج بره و به جای سوراخ با شدت زیاد بخوره به بالای سوراخ کوس و محوطه بیرونی . کیرم دردش گرفت و کوس کناره های ساغر هم بدتر . رفت بذاره زیر گوشم که من دستشو گرفته این بار دقیق هدف گرفته و یه ضرب کیرمو کوبیدم به سقف داخلی کوس .-جنده !ننه جنده !تو می خوای سر به سرم بذاری و باهام حال کنی ؟/؟همچین بگامت که از دماغت در آد . شجاع شده بودم . ساغر که می دید گیر حریف افتاده ساکت شده بود . منم دو تا لبه های کوسشو گرفته به دو طرف می کشیدم . دیگه واسم مهم نبود که کوس زنم جر می خوره یا نه . از درد چشاشو می فشرد و دندوناشو هم فشار می داد . با آخرین زورم به پهلوهاش چنگ می انداختم . درد و سوزش و قلقلک تو وجودش قاطی شده بود . طوری زبونشو بسته بودم که حتی نا نداشت به قدرت بگه که داره از گاییده شدن کونش کیف می کنه . اصلا کیفی در کار نبود که اون بکنه . من که زیر ساغر دراز کشیده بودم و چیزی رو نمی دیدم . ولی قدرت مثل یه مسابقه فوتبال واسم گزارش لحظه به لحظه پخش می کرد و من از این گزارش و تفسیر اون کلی کیف می کردم .-یاور جان الان کیرم تا ته رفته تو کون زنت یه منظره خیلی با حالیه . مثل این که یه نیزه کلفت رفته باشه تو قلب یه کسی .-قدرت خان این که آدمو می کشه -پس چی خیال کردی . کیر ما رو دست کم گرفتی ؟/؟تازه همین الان دارم یکی از انگشت وسطیهامو از بغل کیر فرو می کنم تو سوراخ کونش . من خوش به حالم شده بود و می خندیدم . جووووون چه حالی میده . من این صحنه پخش رو پخش مستقیم می دیدم .-کاری نداره اون موبایل منو از اون طرف هل بده بیاد خودم واست فیلم می گیرم . ببین و حالشو ببر فقط جلق نزنی ها واست ضرر داره . اون می گفت من می خندیدم . من می گفتم اون می خندید و گاهی هم با هم می خندیدیم . زبون ساغر بسته شده بود . صورتش عین لبو سرخ و سیاه شده از درد به خودش می پیچید . دیگه حتی نا نداشت که واسه من خط و نشون بکشه . از اون زیر حرکت پاهای قدرت نشون می داد که با چه سرعت و شدتی داره کون زن منو میگاد و بهش امون و مهلتی نمیده که نفس تازه کنه . اصلا دلم واسه زنم نمی سوخت . ساغر خر شانس ,شانس آورد که قدرت دیگه نتونست بیشتر از این جلوگیری کنه و آب کیرشو نگه داشته باشه .-آخخخخخخ من که واسه چند ماه میخوام برم خارج ولی عجب کون مشتی . من این کونو دست کی بسپارم که صحیح و سالم ازش تحویل بگیرم -قدرت خان واست حفظش می کنم -نه ممنون تو همون قدر بتونی خودتو حفظ کنی خودش کلیه ...-ساغر جنده !درسته که این جوری بهم فشار میاد یه جور دیگه ای حال می کنم . چند قطره از آب کیرشو که ریخت توی کون ساغر کیرشو بیرون کشید و طوری زنمو ناگهانی پرتش کرد و بر گردوند که اصلا نفهمیدم چه جوری کیرم از کوسش اومد بیرون . قدرت دهن ساغرو گرفت یه شستشو به طرف فک پایینش و بایه شست دیگه اش فک بالای عیالمو به طرف بالا فشار می داد . منم مثل تماشگر فیلمی که هنر پیشه منفی فیلم ,گیر قهرمان داستان افتاده و داره کتک می خوره صحنه رو می دیدم و خونه رو با سالن سینما اشتباه گرفته و کف می زدم و سوت می زدم و هورا می کشیدم . آفرین به قدرت ماشاءالله به قدرت . بازوهاشو می مالوندم و پاچه خواری می کردم . تو کله پوکم این طور فرو رفته بود که انگار قدرت خان شبانه روزی می خواد پیش ما بمونه . بقیه آب کیر شو ریخت تو دهن ساغر .-خیلی حال می کنم زن آب کیر مردو می خوره . تمام خستگی از تن آدم در میره . ساغرو پرتش کرد زمین -یاور جان گوش زنتو که کردی ولی آبتو داخلش نریختی . طوری تقسیمش کن که به هر دو طرف برسه . خوب میزان کن که هر طرف چند تا قطره می ریزی . ممکنه یه طرف سنگین  تر شه نتونه خوب بشنوه . آخ که چه باحال گفته بود . شکممونو گرفته بودیم تو دستامون و چشامون از زور فشار و خنده پر اشک شده بود . مجبور شدم به سبک جلق زدن آب کیرمو بریزم دو طرف گوش ساغر . در این وضعیت قدرت سر و گردن ساغرو محکم به زمین فشار داده بود و من کارمو می کردم . یه حالتی داشت که هر کی اونو می دید فکر می کرد که گوسفندیه که میخوان قربونیش کنن . وقتی دو تا گوشاشو خوب شستشو دادم که البته قطرات کلفت بیشتر ش توی همون لاله گوشش حل شد و چسبندگی ایجاد کرد قدرت به من گفت اگه فکر می کنی چیزی آبی توی اون کیر گیر کرده داری بده زن جنده ات واست لایروبی کنه . سرمو تکون دادم -باز کن دهنتو ببینم ساغر -چشم ارباب قدرت !هر چی شما بفرمایید . ولی کاش یه ارباب رو من این حرکاتو پیاده می کرد -فرقی نمی کنه کنیزک . یه ارباب می تونه به طور موقت هم که شده تفویض اختیار کنه . از نظر من یاور الان وکالتا اربابته و اصالتا هم می تونه اربابت باشه . یاور خان کیرتو فروکن تو دهن این کنیز مفلوک .-ساغر جان دهنتو خوب باز کن فرمان قدرتو باید انجام داد که ادب این طور حکم می کنه . کیرمو فرو کردم تو دهن ساغر . یکی از بهترین لحظه های زندگیم بود . چه میکی می زد این ساغر . خوش به حال اربابایی که زنم بهشون حال می داد . حیف که سه چهار قطره از آب کیرم بیشتر اون داخل باقی نمونده بود . دوست داشتم همین جوری بخوره تا آب بیشتری بیاد پشت خطو بریزه تو دهن ساغر کوس .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

6 نظرات:

ناشناس گفت...

اقا چی شد این داستان ما
داستان بیهوش کردن مامان چادری با دستمال خیلی وقت قول دادی

ایرانی گفت...

سلام به آشنای خوبم .شاید آلزایمر گرفته باشم .یادم نمیاد ولی چشم !در اولین فرصت می نویسم .شادباشی ..ایرانی

matin گفت...

مرسی خیلی عالیه

مرتضی گفت...

از این داستان خیلی خوشم اومده/واقعا جذاب و شیرینه

مرتضی گفت...

از این داستان خیلی خوشم اومده/واقعا جذاب و شیرینه

ایرانی گفت...

متین جان و مرتضای گلم سپاس ..ایرانی

 

ابزار وبمستر