ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نسرین درشهوانی

باعرض پوزش از کاربران و خوانندگان و همراهان عزیزم در این سایت , دلیل آن که بار دیگر به این مسئله پرداخته ام  ادامه افشاگری و رسوا سازی  همکاران سایت شهوانی می باشد که نه تنها پاسخی به پیامهای شهوانی هم بله وابن داستان ادامه دارد در این سایت نداده , دلجویی واظهار ندامت نکرده وتوضیحی در مورد انتشار داستانهای اینجانب با نام نویسنده یا فرستنده نسرین و بدون اشاره به منبع نداده اند بلکه به این کار خود ادامه می دهند . هدف اصلی من از انتشار این پیام  این است  که کاربران و باز دیدکنندگان عزیزی که از سایت شهوانی گاهی هم به ما افتخاری داده وبر ما منت می گذارند و از این مجموعه بازدید می نمایند در جریان باشند که اوضاع از چه قرار است و با چه کپی برداران  متقلبی  سرو کار دارند . احتمالا سایت شهوانی به خاطر تبلیغات و منافع مالی که دارد گوشش به این حرفها و منطق بدهکار نیست و ککش هم نمی گزد و شاید اگر کسی هم در سایت خود آنها بخواهد رسوایشان کند از چاپ و انتشار نظرشان خودداری  نماید . ممکن است  بتوان واقعیت را نشان نداد ولی مگر می شود حقیقت را عوض کرد ؟/؟نسرین خانم اصلی یا قلابی و شاید رد گم کنی همچنان به کار خود ادامه می دهد ومن مخصوصا تیتر پیام را به این صورت انتخاب کرده ام که جلب توجه نماید . اصل قضیه برایم اهمیتی ندارد چون افرادی که برای خود ارزش قائل نیستند چگونه می توانم برای آنان ارزش قائل شوم . البته به خاطر خویشتنداری  و متانتی که در خود می بینم این اجازه را به خود نمی دهم که در مورد این همکاران خلافکار کلامی برزبان آورم که بی احترامی وتوهین  تلقی شود ولی یک بار دیگر از شهوانی ها می خواهم که پیامهای شهوانی هم بله واین داستان ادامه دارد را که در این سایت و در این ماه منتشر شده مطالعه نمایند . به غیر از داستان دست بالای دست که نام نویسنده یعنی بنده قید شده ومتاسفانه به وبلاگ امیر عزیز اشاره ای نشده داستانهای ذیل  داستانهایی به نگارش این حقیر ایرانی هستند که نسرین قلابی یا متقلب  در سایت شهوانی منتشر نموده  که  کلی شیطان را لعنت ومتلک باران کردم  که متلک بارانشان نکنم .1-نگاه شیطانی 2-همدم 3-بهشت باکره 4-بی غیرتها 5-راز نگاه 6-از چادر تا چادر 7-لقمه حلال 8-تصویرزیبای سکس 9-جهیزیه 10-خشم و خیانت ..این افشاگریها ادامه خواهد داشت اگر نسرین خانوم یعنی شهوانی های عزیز دست از کارشون بر ندارند .آن چه برایم مهم است حقیقت و معنویت مسئله است . همین که این افراد در عمل و حقیقت شناسایی شوند برایم کافیست . امیدوارم که همکاران عزیز در سایت مذکور این حق طلبی مرا جسارت تلقی نفر مایند . تندرست ,شاد وآزاده باشید ...ایرانی

6 نظرات:

ناشناس گفت...

دوست عزیزسلام.
نمیدونم این پیام رو چی تلقی کرده و از ان چگونه استفاده میکنید اما با توجه به اشتباه پیش امده و خطای انکار ناپذیر بنده و نه همسر نازنینم، بر خود لازم و واجب دیدم که این پیام رو برای شما ارسال کنم.
لازم به ذکره که تاخیر در ارسال این پیام نه به دلیل کم توجهی بلکه به دلیل عدم ورود به سایت شما،عدم اطلاع وعدم امکان پاسخگوئی بوده است.
من مردی 41 ساله و دارای یک همسر بسیار بسیار مهربان، باوفا، فهمیده، زیبا، فداکار،... و در کل یک خانم به تمام معنا هستم و این زن را به حد پرستش دوست دارم.
همسر من دستی به قلم داشته و در سایت قدیم اویزون، انجمن فعلی لوتی و سایت شهوانی عضو بوده و با نامهای کاربری مختلف در انها فعالیت کرده و میکند.(کما اینکه هنوز برخی از داستانهای قدیمی وی که برای سایت اویزون نوشته است در سایتهای مختلف به علاقه مندان داستانهای پورن و اروتیک ارائه میشود.)
شاه بانوی من در ابتدای قبولی و ورود به دانشگاه سراسری به علت چیزی که بعدا سوءتفاهم نام گرفت و به دلایل سیاسی چندین ماه مورد ... و بازجوئی قرار گرفته و در اخر از ادامه تحصیل منع شده و باز می ماند و این مسئله چنان در زندگی وی موثر بوده که تا کنون باعث دوبار سقط جنین و چندین بار بستری شدن طولانی مدت در بیمارستان و آسایشگاههای ویژه شده است.(چند ماه اخر عمر و فعالیت سایت اویزون وی به علت سقط اول و تبعات ان، بستری بود و شاید همین مساله که باعث قطع رابطه وی شده بود باعث نجات وی از ان تسویه وحشتناک که خود بهتر میدانید، شده باشد!)
چند وقت پیش وی در یک حالت شبه مستی و بی خبری اقدام به ارسال جند داستان برای سایت شهوانی کرد و این در حالی است که وی برای بسیاری از اعضای این سایت به دلیل ارتباطات خارج از محدوده سایت(چت، ایمیل، تلفن)، فردی شناخته شده است.
حال من و بودم همسر عزیزتر از جانم و ترس از افشای هویت وی به عنوان یکی از فعالان سایت اویزون!
در اینجا بود که من به نظر خودم زرنگی و به نظر خانمم حماقت به خرج داده و تصمیم گرفتم که با ارسال یک سری داستان کپی شده به نام همسرم شان وی را در حد یک کپی کننده پائین اورده و وی را از شناخته شدن و تبعات احتمالی ان نجات دهم.
بله درست حدس زدید من "مهرداد" همسر "نسرین" خانم شهوانی هستم و این پیام را به دلیل عصبانیت و قهر نازنین خانمم و اصرار وی به عذرخواهی ارسال میکنم.
البته با اینکه میدانم کارم صددرصد اشتباه بوده و هست ولی یکی،دو نکته رو لازم به یاداوری میدونم:
من به نام خانمم این ارسالها رو انجام دادم و روح اون هم ازین موضوع اطلاع نداشت.
من تمامی ارسالها رو بصورت "ارسالی از طرف نسرین" ارسال کردم و متاسفانه در سایت با عنوان "نوشته شده توسط نسرین" قرار گرفت.
من در زمانی که شما برای سایت دوم خودتون با ایمیل ورودیه معلوم کرده بودین عضو بودم و اول از انجا شروع به کپی نمودم که دلیل ان فقط اپ نشدن اون سایت از چند ماه پیش به این طرف بوده و فکر میکردم بنا به دلایلی سایت امیر جون تعطیل شده ولی بعد با مراجعه به ادرس اول متوجه شدم که اپلود سایت از سایت دوم به سایت اول برگشت خورده و همچنان ادامه داره.
به هر حال هزار،هزار،هزار،هزار،...،هزاران بار از شما و سایر دوستان عذر خواهی کرده و خواهش میکنم فقط یک لحظه کوتاه خود را به جای من یعنی به جای یک شوهر عاشق و نگران امنیت جانی و روانی همسرش قرار داده و درک کنید انچه من کردم به قصد انتفاع نبود که خود بهتر میدانید نفع مالی در ان متصور نیست بلکه فقط برای حفاظت ازتنها دلیل زندگیم که خود یکی از نویسندگان و همکاران پیش کسوت شماست انجام دادم.
در پایان ضمن عذر خواهی مجدد که خواسته مکرر همسر نازنینم و تنها شرط وی برای اشتی با من بوده و هست از ان عزیز فهمیده خواهشمندم هر گونه که صلاح میدانید از این پیام عذر خواهی بنده استفاده نمائید ولی شما رو به خدای افریننده احساس و عشق قسم میدم که مواظب باشین که این کار به نحوی انجام بشه که زحمات من برای حفاظت از هویت خانمم باد هوا نشده و ازبین نره!(این عذر خواهی رو حتما منعکس کنید تا با نشان دادن ان به عشق اول و اخرم بتونم باهاش اشتی کنم.)
امیدوارم کار زشت و توقعات بیجا و فراوان من را به بزرگی خود ببخشائید.
قربان شما:
مهرداد، همسری خطاکار، نادم، پشیمان ولی عاشق.
خداحافظ.

ایرانی گفت...

مهرداد عزیزم من پیام پیام عشق ومحبت را در پاسخ به این پیامتان منتشر کرده ام .بانوی گرامی ورنج دیده وعذاب کشیده و استاد گرامی !.بنده سزاوار آن نیستم که کسی از من عذر بخواهد .همسر گرامی شما مهرداد خان گل بی اندازه شرمنده ام کرده .من که کاره ای نیستم که از شما خواهشی بکنم ولی اگه واقعا خواهش من اثرداره این شاگرد آماتور از شما تقاضاداره که مهرداد جانو ببخشید چون هر گله ای و دلخوری که داشتم جاشو به همدلی و محبت و هم دردی داده و اگرم حرفمو باورندارید به عشق پاکم ویه چشمان باز ندای سلطان عشق سوگند که حقیقتو میگم .بقیه مطالب ودرددلها را در پیام پیام عشق ومحبت نوشته ام ومی دونم این تازه اول منبر رفتن منه .عزیزان گل من فعلا خدا نگه دار ...ایرانی

matin گفت...

کاری نمیشه کرد دیگه داداش نامردن اینا

ایرانی گفت...

سلام به داداش متین گل .جمله ای ایهامی به کار بردی حتما منظورت این بوده اونایی که آدمای سالم و بی آزار جامعه مثل مهرداد خان و همسرپاک طینتشو اذیت می کنند ونمیذارن یه آب خوش از گلوی ملت بره پایین نامردن .کامروا باشی متین جان ..ایرانی

مرتضی گفت...

عجب...
یکی از بزرگترین مشکلات ما تو ایران اینه که ،وقتی اشتباه میکنیم به جای عذر خواهی کارمون رو توجیه میکنیم.

بنابر این، جا داره حرکت زیبای آقا مهرداد( عذر خواهی از امیر و ایرانی) رو به فال نیک بگیریم و روز های خوبی رو برای او و همسرش آرزو بکنیم

ایرانی گفت...

ممنونم مرتضی جان !از این که با فرهنگ بالا و والای خود این مسئله را درک کرده ای ..ومن هم خوشحالم که داستان زندگی این دو عزیز به خیر وخوشی ادامه دارد .خوشی از این نظر که این دوعاشق در کنار یکدیگرند تا با هم به جنگ نا خوشیها بروند .برای تو, آنان و همه انسانها آرزوی خوشبختی می کنم ....ایرانی

 

ابزار وبمستر