ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

درود بر مهرداد عزيز و همسر مهربانش

درود فراوان بر دو استاد و ياور و همراه نمونه جناب مهرداد عزيز و همسر
مهربان و فداكارش با خواندن بيام شما بسيار بسيار ناراحت شد و از اينكه
من و ايراني عزيز را لايق دانسته و براي ما و همه ي دوستان و خوانندهاي
وبسايت متن بيامي ارسال نموديد كمال تشكر را دارم لازم دانستم شخصا در
بيامي جدا از شما استاديد محترم و رنج كشيده قدرداني كنم و بدينوسيله از
شما دعوت بعمل بياورم درصورتيكه بمن و ايراني عزيز و همه ي دوستان افتخار
بدهيد بعنوان نويسنده و اساتيدمان با ما همكاري نموده و ما را مورد لطف
خود قرار دهيد تا هم ما و هم بازديدكنندهاي عزيز از قلم شما دو استاد و
همراه و ياور همديكر و زوجي خوشبخت استفاده كنيم و از همسر دلسوزتان شخصا
استدعا دارم مهرداد عزيز را مانند هميشه مورد لطف و عفو خويش قرار داده
تا اين عزيز را از رنج دوريتان برهانيد و مانند قديم شانه بشانه در كنار
هم شاد و سربلند بزندكي ادامه دهيد همسري كه اينطور قاطع و بدون غرور
اقرار به اشتباه خود ميكند لايق بخشش شماست ( در اين زمونه همسراني مانند
شما بسيار بسيار بسيار بسيار كم هستند ) بعنوان يك برادر كوجك تقاضا دارم
قدر همديكر را بدانيد كه مانند شماهائي انكشت شمارند مخلص و دست بوس شما
امير

1 نظرات:

ایرانی گفت...

امیر عزیز وگلم از همدردی و همدلی و توجه و احساس پاک انسانی ات به انسانهای پاک به ویژه استادان و پیشکسوتان پاک و عزیز و رنج کشیده مان سپاسگزارم .باعث افتخار ماست که این گلهای بهشتی گلستان حقیر وفقیرمان را مزین نمایند و با عطر خود روح و طراوتی دیگر به مجموعه ما ببخشند .برخود واجب دانستم که در پیامی دیگر به عنوان پیام عشق ومحبت پاسخی به مهرداد عزیزم داده از همسر بسیار بسیار متواضع وگرامیشان خواهش کنم که این مسائل پیش امده را نوعی سوءتفاهم تلقی کرده گذشت داشته باشند ومی دانم که آن عزیز با سعه صدر وبزرگ منشی وقلب رئوف خود این عمل مهرداد جان راندید خواهندگرفت .من که چیزی ندیدم .پس استاد عزیز !مهرداد خان گل منتظر شماست ومن این سومین جاییست وسومین باریست که از شما تقاضای بازگشت به نزد همسرتان را دارم .شاد باشید با آینده ای بسیار بهتر ازگذشته ...ایرانی

 

ابزار وبمستر