ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هر کی به هر کی 9

هر چی زور داشتم و هر تکنیکی که می دونستم و می تونستم رو پری خوشگله خودم پیاده می کردم . سینه هاشو که دیگه امون نمی دادم . وقتی که می شنیدم چه جور جیغ می کشه و چشاش چه حالت هوس انگیز و سینه هاش چه نوک تیزی پیدا کرده بر شتاب کار خودم می افزودم ول کن معامله نبودم واونم دست از سرم ور نمی داشت . کنکور سختی بود -پری جون یه وقتی بابا بزرگ بیاد بد میشه -واسه چی بد میشه . مگه اون که قبلا امتحان می گرفت من کاری به کارش داشتم کارتو بکن و این قدر هم حرف نزن . دستای پری رو داشتم و روش سوار شدم . اونو تسلیم خودم کرده بودم . نمی ذاشتم تکون بخوره -آریا آریا عزیزم دوستت دارم . نمره ات عالیه . اگه تا آخر این طور ادامه بدی منم تا آخر دنباله کارتو می گیرم . نذاشتم دیگه حرف بزنه . لبای کلفتشو گرفتم میون دو تا لبهای خودم و میکشون زدم زبونمو گذاشتم تو دهنش و با دهن خوشبوش ور رفته و یه خورده پس از این که باهاش عشقبازی زبون به زبون انجام داده زبونشو میون دو تا لبهام قرار داده و با لبام می مکیدمشون . بیشتر از این که هوس مادر بزرگمو داشته باشم هوس مجوز منو مستم کرده بود . پری جون داشت خودشو می کشت که از زیر دست و پام خلاص شه .-آریا یه دقیقه تنفس بده از خوشی و هیجان زیاد داره قلبم وای می ایسته . خیلی خوشم میاد .. ترس برم داشته بود نکنه هوس زیادی باعث شه فشارش بره بالا و سکته کنه و جواز من مالیده شه . عجب گیری کرده بودیم -پری جون امتیاز منو کم نکنی ها -نه آریا خوشگله من . اگر این امتحان تا صبح هم طول بکشد اگر بیست سال هم طول بکشد ما همچنان ایستاده ایم . کیر تو که جام زهر نیست من سر بکشم و بعدش بمیرم کیر تو واسم از هر چی عسله تو دنیا شیرین تره باهاش جون می گیرم . داغ میشم زندگی دوباره می گیرم . جوون میشم . الان دوباره عادت می کنم .بغلم بزن آریا بغلم بزن .آروم آروم کیرتو فرو کن تو کوسم و درش بیار .هر وقت گفتم تند تر تند ترش کن . دستورات پری خوشگله رو مو به مو اطاعتش می کردم . می دونستم اونو انداختم تو دام خودم ومی تونم به خوبی از قدرتش استفاده کنم . کیرمو از کوسش بیرون کشیده دوباره شروع کردم به لیسیدن تمام نقاط بدنش . بازم اونو به اوج شهوت رسونده بودم وفریاد کیر کیر اون فضای اتاق و خونه رو پر کرده بود . طوری که حس کردم پدر بزرگ آرمان هم باید با گوشهای سنگینش صدای زنشو شنیده باشه -آریا بفرست دوباره کیرتو بفرست تو کوسم . می دونی ما که سنمون میره بالا سخت ارضا میشیم .-اوخ عزیز جون من چه گناهی کردم اومدم تا صبح گاییدمت و ارضا نشدی -نه نه من میشم . اگه چند ساعت هم طول بکشه باید ارضام کنی . چند ساله کسی منو به این درجه از هوس نرسونده . اگه نتونی سبکم کنی خبری از جواز نیست . با خودم گفتم پری جون من اگه شده تو رو امشب همین جا سکته ات بدم ول کنت نیستم . بدون جواز از این جا نمیرم ولی بد جوری ترسیده بودم . از این که این بنده خدایی زیر کیر من هیجان زده شه و بمیره . واسه این که توی ذوقش نزنم یا توهین نکرده باشم گفتم پری جون اگه می خوای به من روحیه بدی جواز رو همین الان برام صادر می کنی میذاری کنار خودت تا من ببینم و کیف کنم و سر حال که اومدم با روحیه بهتری می تونم تو رو میزونت کنم -من چه جوری از کنار کیرت پاشم -همونجوری که نشستی . قرار نشد پری خوشگله , منو تا این حد تهدیدم کنه . بهت قول میدم جوازو نگیرم و در نرم تازه اگرم بخوام این کارو انجام بدم به ضرر خودمه به خاطر این که خودت می تونی بعدا لغوش کنی واز ورود من به جلسه جلوگیری کنی . دید که حرف حساب و منطقی می زنم . صفحه اول شناسنامه رو که همرام آورده بودم از اون دستگاه فتوکپی بزرگ که یه گوشه اتاق بود کپی گرفتم وهمون کلکی رو که مادر بزرگ بهم یاد داده بود یعنی بعد از دستکاری کپی شده یه کپی از روش گرفتم و رفتم رو کامپیوتر و از متن قرار داد نامه وچند ورق دیگه یه چاپ گرفتم و امضا و بر نامه های دیگه و مادر بزرگ هم مهر و هم امضا زد و از طرف بابا بزرگ آرمان هم خودش یه امضا کنار تاییدخودش زد ومجوز منو آماده گذاشت یه گوشه ای . پس از یک ربع که این کار ها طول کشید دوباره کارمونو شروع کردیم -حالا خاطرت آسوده شد ؟/؟ به من اعتماد نداشتی ؟/؟ فکر کردی مادر بزرگت میخواد سرتو شیره بماله ؟/؟ فکر کردی دوست داره شیره اتو بالا بکشه وفراموشت کنه بهت حال بده ؟/؟راستش خودمم یه خورده خجالت کشیده بودم ولی نمی تونستم بهش بگم که اگه زیر کیر من می مردی وبمیری من باید چه خاکی به سرم بریزم . این بار اونو دمر و پشت کرده به خودم قرار داده و دو طرف کونشو به پهلوها باز کرده وکیرمو تا ته چپوندم تو کوسش . دوباره ناله هاش شروع شد . از این طرف چه حالی می داد . کون مادر بزرگ جوونتر از قسمتهای دیگه اش بود . وهوس منو زیاد تر می کرد . واسه همین با احساس لذت و هوسی که در من به وجود اومده بود با میل و حرارت بیشتری اونو می گاییدم -پری جون مادر بزر..-آریا جون همون پری خوبه یا اگرم دوست داشتی بگو مادر نمیخوام این قدر احساس پیری کنم .-مادر پری جون این کیر که رفته تو کوست واسه چی این قدر احساس پیری بکنی ؟/؟ من دوستت دارم عاشقتم . کی میگه صاحب کون به این بر جستگی و هوس انگیزی پیر باشه . کون تو تماشای پوست سفید و تازه ات بهم حال میده زودباش مادر جون ارضا شو . کیرم دیگه تاب و توان نداره  . تورو خدا مادر یه خورده هم قلبتو کنترل کن و جلو این ضربه ها دوام بیار ارضاشو تا منم حال کنم . دوست نداری بهم حال بدی ؟/؟ دوست نداری منم از تن خوشگل و تازه و جوونت لذت ببرم و باهاش حال کنم ؟/؟ دوستت دارم پری عاشقتم ... ادامه دارد . . نویسنده .. ایرانی 

11 نظرات:

jemco گفت...

سلام ایرانی عزیز
خسته نباشی آقا
خیلی خیلی عالی بود داداش
همیشه پاینده باشی...

جيبر گفت...

سلام ايراني جان خسته نباشي و تشكرفروان اززحماتت

ایرانی گفت...

سلام به تو جمکو جان !شما هم خسته نباشی .متشکرم که به یاد مایی .روزت خوش ..ایرانی

ar@sh گفت...

vay pesar divonam kardi ba in dastan bekhoda.
Damet 20.khodaie karet doroste.
Dorod bar tooo

ایرانی گفت...

جبیر عزیز و آرش گلم ممنونم از نظرات گرم شما که اونا رو پس از بازی گرم پرسپولیس می خونم .بر شما هم درود که واقعا شرمنده ام کردین .تشکر جبیر جان و آرش عزیز خسته نباشی لطف داری و کارتو هم درسته و خودتم بیستی .درود بر تو و همه پسران و دختران آریایی .درود بر آریو برزن ..درود بر آرش کمانگیر افسانه ای و حماسه او ...ایرانی

دلفین گفت...

سلام ایرانی عزیز خودم بازهم عالی بود بابت اون موضوع باهات شوخی کردم کجا برم بهتر از اینجا میدونم که زحمت زیادی میکشی وقط ازت خواهش میکنم داستان اخوند رو طولانی بنویس مثل ندای عشق مرسی

ایرانی گفت...

چشم دلفین جان در پیام چند دقیقه قبلم یه توضیح مختصری در موردش دادم .هر چند هر کاری کنیم این داستانها همه خیالیه ولی به خاطر این که این خیال پردازیها هم یه خورده حالت طبیعی تری پیدا کنه نیاز بود که داستان طولانی تر شه .وفعلا که چند قسمتی از اونو نوشتم .جمعه خوبی داشته باشی ...ایرانی

matin گفت...

خیلی زیبا و عالیه مرسی اقا ما یه داستان خواهر برادری خواستیم بزار دیگه داداش

ایرانی گفت...

حتما داداش متین ..فعلا فکر نمی کنم تو تک قسمتیهای منتشر نشده داشته باشم ولی دو سه قسمت آینده کرسی داغ هوس خواهر برادری داره و فقط مال تو هم که چند روز پیش تموم شد و خیلی هم یه قسمتی خواهر برادری تا حالا داشتیم که از این نظر پس از سکس با مامان سکس با خواهر مدال نقره رو داره با این حال چشم متین جان .شاد و خرم باشی ...ایرانی

مرتضی گفت...

عالیه ایرانی جان.
ممنون

ایرانی گفت...

خسته نباشی داداش مرتضی .شب و روزت خوش ..ایرانی

 

ابزار وبمستر