ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سایت شهوتناک یا وحشتناک

هردم از این باغ بری می رسد .. تازه تر از تازه تری می رسد ... البته فعلا با لوتی کاری ندارم باشه برای پیام بعدی یه سایتی به تورم خورده به اسم شهوتناک اگه اشتباه نکرده باشم که دست این لوتی ها رو بسته . وحسابی اونا رو روسفید کرده . در یک نگاه اجمالی  37 اثر تک قسمتی سایت خودمونو که در دوماه اخیر در اونجا منتشر شده دیدم که جز در دوسه مورد که به نام نویسنده اشاره شده بقیه هیچ . همین جا بد نیست یه اشاره ای داشته باشم به جناب abar 135 کارمند پوست کلفت و از رو نروی سایت لوتی که داستان تک قسمتی آسیاب به نوبت منو از سر و ته (عنوان ونام نویسنده ) زده وبدون اشاره به نام وبلاگ منتشرکرده است . من نمی دونم این آقا بزرگتر نداره یه خلافکار میره یکی دیگه جاش میاد .اگه بزرگترا ش نمی تونن گوشمالیش بدن از من گله ای نداشته باشند خسته شدم از بس صبر کردم . اما از شما عزیزانی که به این سایتهای متخلف  که سر خلاف همه اینها و رکورد شکن تعداد که تا حالا مدال طلا رو داره همین سایت شهوتناکه سرمی زنین میخوام به خواسته هاشون گوش نکرده و اونجایی که می نویسند برای حمایت از ما دوثانیه هم که شده روی این تبلیغات کلیک کنید کلیک نکنید ... مگه ما تبلیغات داریم . ؟/؟ می خواستم به احترام سه تا داستانی که آخرش اسم منو آوردند فعلا دست نگه دارم که دیدم این سه تا در یک تقدم و تاخر زمانی خاصی نبوده اند که بخوام حساب کنم از این به بعد رعایت می کنند . تازه این یک ظلمی است در حق خودم حتی نیمه شبها که نمی تونم برم یه اتاق دیگه  در اتاقی خاموش سر لب تابمو به طرف صفحه کلید کج می کنم تا از نور روشن مانیتور یا صفحه نمایش بتونم از کی برد یا صفحه کلید هر چند با سرعتی کند استفاده کنم وداستان بنویسم در همون حال به این فکر می کنم که  چطور بنویسم که خوانندگان گرامی ما راضی تر باشند چطوربنویسم که کیوان و احسان و مرتضی و دلفین وبقیه  راضی باشند و نظر خود منم تامین شه ..در تاریکی .... آخر این چه مرضیست  که می خواهید همه اینها را به اسم خود تمام کنید . آیا برای تبلیغ این قرص و دواها باید فعالیت خود را به نام خود افزایش دهید ؟/؟ آیا این داستانها را به انگلیسی یا زبانهای دیگری  ترجمه می کنید و در هر حال وظیفه تبلیغاتی خود را انجام می دهید تا این گونه حمایت شوید ؟/؟  هرچند دهها داستان دیگری هم در سایت شما موجود است که مربوط به من و وبلاگ امیر نمی باشد و شاید هم باشد ولی من در مورد آثار خودم شناخت بیشتری دارم . بیشتر داستانهای شما هم که مشترک بین سایتهای امیرو لوتی و شهوانی وبر گرفته از سایت منحل شده آیزون که برای آزادی مدیرش دعا می کنیم می باشد . پس دیگر چه حرفی برای گفتن دارید که انتظار حمایت و کلیک کردن را هم دارید .؟/؟ من و امیر هزاران ساعت از روی عشق و علاقه در خدمت عزیزان بوده ایم و انتظار آن را نداریم که عده ای با استفاده از امنیت محیطی خود به دنبال سود جویی باشند . مگر حرف ما چیست ؟/؟   به منبع داستان اشاره کنید . از خوانندگان وبازدیدکنندگان گرامی ودوستان عزیز و آزادگان خواهشمندم ضمن شناخت این گونه سایتها و افراد از هرگونه حمایتشان خود داری کرده مگر این که در مورد داستانهای ذیل   قانون اشاره به ماخذ و نام نویسنده را رعایت فر مایند....1-اصل با اصل 2-خجالتی 3-حرف دل 4-جنگل عشق و انتقام 5-عسل تلخ 6-نگاه شیطانی 7-تفاهم 8-نه این خیانت نیست 9-شب جمعه 10-ازمرگ تا زندگی 11-سفر پر برکت 12-سوزن وجوالدوز13-دود غیرت 14-تا آخرخط 15-بام هوس 16-سربزنگاه 17-مامان پریسا تنها درخانه 18-یکی نه دوتا 19-خواب خوش 20 -ارفاق 21-لب به لب 22-لبخند اشک 23-پس از جدایی 24 -بهشت باکره 25 -جمعه داغ مامان داغ 26-تردید 27 -یک تیر وسه نشان 28 -مربی عملی من 29-پارک گلها 30-دوقلوها 31-میثاق گلی 32-جادوی هوس 33-آسیاب به نوبت 34-کمکم کن عزیزم .35-مزاحم یا مراحم 36-نقطه اول 37 -تسلیم .....درردیف 1و31 و33 فقط به نام نویسنده اشاره شده است .دو داستان دوقلوها در سایت مذکور داریم که یکی آن مربوط به من می باشد ..که اوایل آن با جمله من وبهنام شروع میشه .درصورتی که داستانهای دیگری هم به چشمم بخوره در قسمت نظرات قید می کنم .می دانم که شاید ککتان هم با این پیامهای من نگزد ولی حداقل من شرمنده خودم نیستم واگر می خواهید حرفم را در خصوص عدم حمایت از شما پس بگیرم در مورد داستانهای سایت امیر رعایت کنید اگر هم برایتان اهمیتی ندارد که هیچ , باز هم شرمندگی برای شماست .چون که آن که باید من و امیر رابشناسد می شناسد وخوانندگان گرامی بزرگترین قضاوت کنندگان هستند .از همه بازدیدکنندگان عزیز بی نهایت سپاسگزارم که وقتتان را به خواندن این پیام اختصاص داده اید .پیشاپیش از همراهی شما در خصوص رسوانمودن هر چه بیشتر این سود جویان تبلیغاتی تشکرکرده توفیق روز افزون شما را از ایزد منان مسئلت دارم .آزاد , آزاده وسربلند باشید ...ایرانی

23 نظرات:

ناشناس گفت...

درود بر ایرانی عزیز
سلام دوست عزیزم ممنون از داستان های فوق العاده ات
من به عنوان یک دوست چند نظر داشتم که اگر خوشت اومد خواهشا ترتیب اثر بده
اول اینکه میخواستم اجازه بدی تا دوستداران تو و خوانندگان این سایت پرطرفدار داستانهای خودشون رو ارسال و از میان این داستانها به سلیقه خودت داستانهایی که مثل مال خودت روی اصول هستند را همانطور و یا با تغییراتی که خودت صلاح میدونی در جهت بهبود آن انجام بدی و روی سایت بگذاری تا هم تعداد داستانهای بیشتری هرروز چاپ بشه وهم همه فشار ها روی خودت نباشه
دوم اینکه یک سری داستان میخواستم که نمونه اش توی سایت متقلب لوتی هم قبلا بطور نا تمام گذاشته بودن به اسم ساختمان پزشکان داستانی به صورت یکی از فیلم هایی که هر شب از تلویزیون پخش میشه ولی با فیلمنامه سکی
موفق باشی حسام از تهران

ناشناس گفت...

سلام من فایزه ام این دفعه سعی کردم زود تر بیام و موفق شدم
راستش این مطلبتو خوندم واقعا نمیدونم چی باید به این افراد بگم ولی فقط به خودت میخواستم بگم که بااین چیزها دلسرد نشو برای اینکه حتما با این همه بیننده ای که این وبلاگ داره میتونم بگم تا 99درصد افراد اصلا این داستانهارو توی سایتهای دیگه نمی خونند چون همه میدونند که این داستانها فقط متعلق به امیر و ایرانیه و بس
موفق باشی

علی تنها گفت...

سلامبیخیال ایرانی جان خواننده باید عاقل باشه که بفهمه کدوه اصله کدوم اصل نیست.
زنده باد ایران و ایرانی زنده باد امیر سکسی و http://www.amirsexi.blogspot.com

ایرانی گفت...

سلام به حسام خان گل وعزیزم پیشنهاداتی که دادی مخصوصا اولیش بسیار جالب بوده و خیلی هم باعث تنوع میشه ولی فرصت نمیشه .چون فرصت همین چند تا داستان نویسی و آپ کردن رو هم به زور پیدا می کنیم .همین پاسخ رو الان چند بار دارم می فرستم هنگ می کنه .گاهی وقتا همان طور که در پیام بالا قید کردم زیر نور کامپیوتر کار می کنم عین لاک پشت . ولی در مورد داستانهایی مشابه سایت لوتی و ساختمان پزشکان راستش من حتی وقت نمی کنم این داستانها رو طوطی وار بخونم دیروز هم تعطیل بود و نمی تونستم به اون صورت داستان بنویسم رفتم مچ گیری ..البته اگه امیر در آینده مشکلاتش حل بشه و صلاح بدونه شاید در مورد پیشنهاد اولت اقدام بکنه که خیلی جالبه وچند مورد هم در گذشته انجام شده ومجوز این موارد رو خودش داره که براش آرزوی سلامتی و رفع مشکلات می کنم ..ممنونم از این که به فکر مابوده وبه نکات سازنده ای اشاره کرده ای حسام جان .شاد و برقرار باشی ...ایرانی..ایرانی

ایرانی گفت...

فائزه عزیز خوشحالم از این که این بار زودتر از دفعه قبل پیامتو می بینم و می خونم .از دلگرمی و حمایتت هم بی نهایت ممنونم .لطف و محبت داری شمالی دوست داشتنی و گل .به امید روزهایی بهتر از امروز برای تو وعزیزانت .منتظر پیامهای بعدی تو ..ایرانی

ABBAS گفت...

این کار کاملا ناجوان مردانه است یکی این همه زحمت بکشه و اینجور مزد زحماتش زو بدند مگه زحمتی داره به اسم نویسنده اشاره بشه من میدونم که ایرانی عزیز به حمایت کسی نیاز نداره یا دوست نداره بیاد برا خودش تبلیغ کنه اما دزدی از اثر هنری یه آدم واقعا ناجوانمردانست من کاملا با شمام امیدورام این آدمها واقعا آدم بشند

سعید گفت...

سلام
متاسفانه من هم بارها شاهد این ماجرا بودم اما من فکر می کنم هدف اول و اخر اونها دلسرد کردن تو هستش که از حسادتشون به قلم نویسندگان سایت شما ایجاد شده پس دلسرد نشو و با قدرت به کارت ادامه بده

ناشناس گفت...

جناب ایرانی،با درود. من یکی از مدیران سایت شهوتناک هستم و از طرف خودم و سپهر ( که داستان‌های شما رو بدون ذکر نام شما در سایت درج کرده بود) عذر می‌خوام. من شخصاً قول می‌دم که اسم شما در پایان همه داستان هایی که اشاره کردید درج بشه از همین الان کار ویرایش رو شروع می‌کنم. پاینده باشید و پر توان و به امید روزی که با اسم وقعی خودتون آزادانه داستان‌های زیباتون رو منتشر کنید. از طریق همین پست با شما در تماس خواهم بود. شاد باشید و سر فراز .

ناشناس گفت...

جناب ایرانی،نام شما در انتهای تمامی داستان‌های نوشته شده توسط شما قید شد و اگه داستانی‌ از قلم افتاده لطفا همین‌جا به ما تذکر بدید. همونجور که در صفحه اول سایت اشاره کردیم هدف اصلی‌ ما جمع آوری داستان‌های اروتیک فارسی‌ هست که در یک مکان در اختیار خوانندگان عزیز باشه. در مورد حذف نام شما از سپهر که از مدیران ما هستش سال کردم و در جواب به من گفت که فکر نمیکرده حذف اسم مستعار اهمیتی داشته باشه. به هر حال ضمن تذکری که به سپهر دادم باز هم عمیقا از شما عذر می‌خوام. خیلی‌ مایلم که به رسم یادبود یک کی برد ایلومینت ( صفحه کلید ال‌‌ای دی) براتون بفرستم که شب‌ها کارتون رو راحت تر انجام بدین. اگر امکانش هست به من اطلاع بدین. دوستدار شما آیدین ف‌‌‌

دلفین گفت...

ایرانی عزیزم با قدرت ادامه بده

ایرانی گفت...

علی آقای تنهای عزیز امیدوارم که در زندگیت هیچوقت تنها نباشی .هر جوری که هستی و می گذرونی شاد باشی .می دونی اصل کدومه ؟ اصل شماهایی هستین که به خاطر شما می نویسم .برقرار باشید ...ایرانی

ایرانی گفت...

داداش عباس و سعید جان ممنونم از حمایتهای شما که خیلی خوب همه این مسائلو درک می کنید و با من همراه هستید . ویه علت دیگه هم این که نوشتن حالا چه با کیفیت و چه کم کیفیت وقت می بره و فشار ذهنی و...واین افراد زورشون میاد .حالا زورتون میاد من که حرفی ندارم چرا کلک بازی ؟چرا شیادی ؟ تاچه حد ؟ من که حتی ادعایی ندارم .برای ما چه حقه بازی کنند و چه نکنند چیزی عوض نمیشه ولی از پررو بازی خوشم نمیاد .من که بارها و بارها گفتم اعتراضی ندارم که این نوشته ها رو منتشر می کنید تازه باعث افتخار منه ولی به شرط و شروطها ..که متاسفانه این دوستان داستان دزد اهل قانون نیستند ...ایرانی

ABBAS گفت...

من کاری به بعضی افراد ندارم که داستانای سکسی رو اثر هنری نمبینند و میگند اینا گناه داستان های سکسی هم مثل رمان میبینمم که هر چه زیباتر باشه خواننده مشتاقتره برای رسیدن به ؟آخرش که این چیزی هست که من تو داستانای ایرانی عزیز و امیر دیدم و اگه روزی ی بار سر نزنم خوابم نمیبره بعدم دزدین اثر هنری فرق نمیکنه رمان سکسی باشه چون من به چشم رمان میبینم جرمه و ناجوان مردانه و باعث میشه کار این دوستان پایمال بشه و اینا رو در ادامه راه سرد کنه این دوستان هم زورشون میاد با ذکر منبع انتشار بدند چون هیچ سایتی نیست که خودش این چنین آپدیدت بشه و دوستان هم نام ا ی ر ا ن ی 6 حرفه زحمتی هم نداره چون موقع کپی راحت کپی میشه

ایرانی گفت...

دوست خوب آشنای من , آیدین گرامی از این که شجاعانه واقعیات را بیان کرده ای سپاسگزارم .امیدوارم متوجه شده باشید که در متن خود قصد هیچگونه اهانتی نداشته ام وچنین نکرده ام .درهر حال از این که منطقی با مسئله بر خورد کرده اید خوشحالم .سعی می کنم در فرصتی مناسب حداکثر تا فردا پیامی در انعکاس نظر شما منتشر کنم .بیانیه متواضعانه شما بزرگترین هدیه ای بود که می توانستید به من بدهید و همان قدر که از یاد بود و هدیه سخن گفتید انگار که آن را به من داده باشید و این برایم ارزشمند است . در هر حال هر اثر از مرا که در سایت خود منتشر نمایید مخیرید از آنجایی که من و امیر دویار جدا نشدنی هستیم منطقی خواهد بود که به نام وبلاگ اشاره شود که به نظرم من ارزش این مسئله بیشتر است و این موجب تفاهم و همدلی بیشتر مسئولین این دوسایت می گردد .پاینده باشید دوست جدید من ..ایرانی

ناشناس گفت...

جناب ایرانی اصلا به پیام‌های ما توجه می‌کنید؟ امید وارم این اشتباه همکار ما رو بخشیده باشید و با اعلام رضایت خودتون ما رو از شرمندگیتون در بیارید. اگر کار دیگه‌ای هم هست بفرمأیید که در جهت رضایت شما انجام بدیم، امیدوارم جواب ما رو همین‌جا بدین و بزرگواری خودتون رو بیش از پیش اثبات کنین. ما توقع نداریم که این پست رو پاک کنین برعکس می‌خوام که خواننده‌هاتون ببینن که ما از صمیم قلب برای شما احترام قائلیم. ارادتمند آیدین (یکی از مدیران سایت شهوتاک)

Unknown گفت...

درود به دوستان عزيز و فهيم اين وبسايت و درود به شما كه از مديران سايت لوتي هستيد ابتدا ممنون كه براي كار جناب ايراني ارزش قائل شديد بارها بنده و ايراني درخواست نموديم لطفا داستانهاي ما رو با ذكر منبع www.amirsexi.blogspot.com ‎همراه با نام نويسنده داستان در سايت خود قرار دهيد تنها منبع و يا نام نويسنده صحيح نيست و اصول كار بر اين است ذكر منبع و نام نويسنده باهم در انتهاي داستان قرار داشته باشد شاد باشيد با تشكر مخلص همه امير بدرود

ناشناس گفت...

امیر جان من از مدیران سایت لوتی‌ نیستم ،از مدیران سایت شهوتناک هستم! و امرتون هم به روی چشم، اطاعت خواهد شد دوست عزیز. برقرار باشید. آیدین

ایرانی گفت...

باسلام به امیر عزیز وآیدین گرامی ..امیرجان فکرمی کنم سایت لوتی وشهوتناک دو مجموعه مجزا باشند بااین حال نمی دونم چطور شد که از لوتی گفتید. آیا اشتراکی دارند که من از آن بی خبرم ؟.واما در پاسخ آیدین عزیز که خب همه جوابها داده شده من در پاسخ به نظرات خیلی سریع عمل می کنم . نظرها مستقیما به رویت مدیریت می رسه حالا دو سه ساعت گاهی ممکنه با تاخیر منتشر شه ولی من به تمام پیامها حتی دو کلمه ای هم که باشه جواب میدم .درهرحال بازم ازشما ممنونم که پاسخگوی ما بوده اید و امیدوارم خواسته های مدیریت محترم را هم مد نظر داشته باشید .پاینده باشید ..ایرانی

ایرانی گفت...

عباس آقای گل ممنونم از این که با بیان نکاتی منطقی و به جا حمایت خود را از ما اعلام داشته ای و منم افتخار می کنم که این سایت خواننده های خوب و بادرایتی چون تو داره .خوشبختانه مدیران سایت شهوتناک قول رعایت نکات خواسته شده را داده اند .واقعا درست گفتی که در بسیاری از داستانهای سکسی هم نکاتی اخلاقی گنجانده شده ..داداش عباس خرم و خندان باشی ...ایرانی

Unknown گفت...

درود به همه ي عزيزان عذرخواهي ميكنم كه اشتباها سايت شهوتناك را سايت لوتي خطاب كردم ازبس سايت لوتي داستانهاي ما رو بدون ذكر منبع و نام نويسنده كبي نمودند سر دسته ي كبي برداران نت هستند و نامشان هم در ذهن بنده نقش بسته است بازهم معذرت ميخوام از آقا آيدين فهيم و بامعرفت مرسي كه اقدام به اصلاح داستانها در سايت خود نموده و نام منبع همراه با نام نويسنده را ذكر خواهيد نمود سربلند و موفق و شاد باشيد عزيزان بدرود

ناشناس گفت...

امیر عزیز این کار به مرور انجام خواهد شد و از این به بعد اگر داستانی‌ از وبلاگ شما در سایت ما درج بشه حتما با ذکر نام نویسنده و منبع در انتهای داستان خواهد بود. ارادتمند ،آیدین ، شهوتناک.کام

مرتضی گفت...

درود به دو هنرمند عزیز و فهیم ایرانی و امیر عزیز
خوشحالم که پیگیری های ایرانی عزیز تا حدودی نتیجه داد.امیدوارم روزی برسه که فرهنگ استفاده از نوشته های دیگران بیش از این رعایت بشه.

آقا آیدین کارت ستودنی بود( پذیرش و جبران اشتباه) امیدوارم شاد و سربلند باشی

ایرانی گفت...

باز هم سپاسگزاری خودمو ازت اعلام می کنم مرتضی جان که با درایت خودت در این مورد منطقی قضاوت می کنی و منم که دهها بار گفتم این نوشته های من چه ضعیف و چه قوی اگه دیگران اونو قابل انتشار میدونن من که حرفی ندارم و اتفاقا باعث افتخار منه ولی با رعایت اصول اخلاقی و خوشبختانه سایت مذکور مدیران فهمیی داشته که با پیامهای محبت آمیز خود به رفع مشکل نا خواسته پرداختند .پاینده باشی داداش ...ایرانی

 

ابزار وبمستر