ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اسکار وافتخار

هنر نزد ایرانیان است وبس ....اهدای جایزه اسکار بابت بهترین فیلم  غیر انگلیسی زبان سال  , ( جدایی نادر از سیمین ) را به هنر مند وکارگردان شریف وایرانی اصیل و آزاده وبزرگمرد آریایی اصغر فرهادی  کارگردان فیلم مذکور وکلیه هنرمندان وهنردوستان جهان به ویژه ایرانیان عزیز تبریک گفته , باشد که  دشمنان هنر وبی هنران هنر گریز ببینند وبیش از گذشته دریابند که ایرانی همچنان به ایرانی بودن خود افتخار می کند وبرای اعتلای نام و روح زنده میهن آریایی خود می کوشد .امیروایرانی

8 نظرات:

ar@sh گفت...

in ast nejade ma.
In ast qodrate ma.
RESIDAN BE JAEE K FAQAT MALE MAST
In ast andishe ma.
DOROD BAR IN KHAK VA FARZANDANASH
payande bad irani va amire gol va aryaee.

ایرانی گفت...

ندای ما ندای عشق و دوستیهاست .فریادعشقی که خاموش نمی گردد حتی اگر چشمانمان را ببندیم دنیا فریاد نگاهمان راخواهد دید. آریا پربار , ایرانی بر قرار ,ایران پایدار باد!..ایرانی

دلفین گفت...

من به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم

ایرانی گفت...

ومن هم به تو افتخار می کنم دلفین جان ..ایرانی

ناشناس گفت...

دوست عزیز ایرانی جون چرا داستان مادرزن وخواهرزن وزن داداش نمیذاری ممنون میشیم اگه به این نوع داستانها بها بدی درضمن داستان توحرفم گوش کن داستان بینظیری خواهدشد.

ایرانی گفت...

اطاعت میشه دوست خوب آشنام .ولی اینو هم باید در نظر بگیریم که هم از طرف من و هم از طرف سایتهای دیگه در این خصوص داستان زیاد منتشر شده وواسه تنوع هم که شده باید به سکس غریبه ها هم توجه کرد هر چند که من هم با شما هم عقیده ام که سکس فامیلی هم جذابیت خاص خودشو داره ومن در فرصت مناسب این کاررا انجام خواهم داد .داستان تو هم گوش کن سه قسمتیه و قبل از عید تموم میشه .شاد و خندان باشی ..ایرانی

مرتضی گفت...

درود به اصغر فرهادی که نه تنها با گرفتن این جایزه با ارزش ملیون ها ایرانی رو شاد کرد ،بلکه با سخنان زیبا و دلنشینش احساس غرور و شکوه ایرانی بودن رو دوباره برای ما زنده کرد.

ایرانی و امیر عزیز شما دو هنرمند هم همچون دیگر هنرمندان واقعی ایران برای من و دیگر دوستان ارزشمند و دوست داشتنی هستید

ایرانی گفت...

سپاسگزارم از لطف و محبتت داداش مرتضی که با پیامهای گرمت ما رو شرمنده می کنی .روزگاری خواهدرسید که ارزش کار کارگردان دلاور ایرانی بیش از پیش در رسانه های ما منعکس گردد روزگاری که هزاران و بلکه میلیونها استعداد ایرانی دیگر شکوفا می گردند روز گاری که دنیا به ایران و ایرانی افتخار کند و سمبل افتخارات ما فراتر از انگشتان یک دست باشد ....ایرانی

 

ابزار وبمستر