ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پرواز هوس 4

مامان با عصبانیت به زنای خارجی نگاه می کرد . دوست نداشت به کیر پسرش خیره شن . من اینو از نگاه و حرکاتش به خوبی متوجه می شدم . از این که این جور حساسیت نشون میده خیلی خوشحال بودم و احساس آرامش می کردم -کیان جون اصلا بهشون اعتنا نکن اونا خیلی پررو هستند -مامان زنای خارجی خصلتشون اینه خیلی ریلکسند -عزیزم از طبیعت و این منظره های زیبا لذت ببر خودتو زیاد علاف این مسائل نکن . شاید دیگه قسمت نشد بیاییم این طرفا -میریم یه کشور دیگه مامان . چه طوره مجبور نیستیم که همش یه جا بریم . نکنه دوست نداری واسه پسرت پول خرج کنی . صورتمو طوری بوسید که حس کردم با اون بوسه های قدیمش فرق می کنه -عزیزم این چه حرفیه که می زنی . من هرچه دارم مال بچه هامه . ولی نمیدونم چرا نسبت به تو یه حس خاصی دارم .. دیگه روم نشد ازش بپرسم منظورت از این حس خاص چیه . شاید می خواست عنوان کنه علاقه بیشتری به من داره تا به اون یکی بچه اش . با این که حس می کرد من می تونم دوست پسرش باشم . یعنی کیانا به سادگی این مسئله رو پیش من عنوان می کنه . شایدم با زرنگی خاص خودش می خواست یه شور و هیجان و تردیدی در من به وجود بیاره ویه بازی خوشگل با من بکنه و آتیشم بزنه و حال کنه ولی با سوختن خودش چه طوری می خواست کنار بیاد . بعد از ظهر رو تو خیابونای ساحلی پاتایا قدم می زدیم . قیافه ها اکثرا شبیه هم بود بازم صد رحمت به اونا . تشخیص چینی ها و ژاپنی ها از هم مشکل تر بود . یه لحظه دیدم که مامان غیبش زده . خوب که دقت کردم دیدم از پشت ویترین یکی از مغازه ها به چند تا کیر مصنوعی خیره شده همین که دید من متوجهش شدم اومد طرف من .. یه خورده سکسی تر و بی پر وا تر شده بود و منم بی خیال تر . راستش اون حساسیت سابقو نداشتم از این که حتما باید پوشیده باشه و اندامش در دید نباشه .. وچون همه زنا راحت بودند و چشم و دل بیشترا سیر بود شاید بیشتر به این خاطر دوست داشتم مامان اندامشو بریزه بیرون که خودم دیدشون بزنم و هر چند شب در کنار هم و تو هتل با هم خیلی راحت بودیم و می تونستیم یه خورده فانتزی تر باشیم ولی همین که من فر هنگ بالای خودمو به مامان نشون داده بودم اونم از این که با پسر فهمیده اش داره قدم می زنه احساس لذت می کرد و بهش خوش می گذشت . هر چند خودشم برای اولین بار بود که این طور راحت می گشت . قسم می خورد که در سفر های قبلی خودش طوری ظاهر خودشو حفظ می کرد که انگار در ایران خودمونه . شاممونو بیرون خوردیم و رفتیم تو اتاقمون دراز کشیدیم . مامان خیلی خسته بود . خودشو دوباره سبک کرد و بازم با شورت و سوتین گرفت خوابید . از اون خوابایی که حتم داشتم تا صبح بیدار نمیشه و من می تونم از تماشای اندام نیمه لخت و اون کون بر جسته و بیا منو بکنش لذت ببرم . اتاق مجهزی داشتیم . دوست داشتم یه فیلم سکسی ببینم و باهاش حال کنم و یه چشمم به تن مامان باشه و با کیرم ور برم .. ماهواره هم داشتیم وقلق دستگاه و بر نامه ها رو نداشتم و حوصله ور رفتن با رسیور رو هم نداشتم . ازدی وی دی می خواستم استفاده کنم که بازم هراس داشتم . تر جیح دادم از فلش استفاده کنم و اتفاقا یه فیلم سکس ماساژبه سبک تایلندی بود ولی هنر پیشه هاش اروپایی بودند . خوب که مطمئن شدم مامان خوابیده فیلمه رو گذاشتم . یه نگاهم به تن کیانا و یه نگاه به صفحه گنده ال سی دی بود . کیر آواره من هوس آشیونه کوس مامانو کرده بود . یه شورت تنگ و کیپ پام کرده بودم و دستمو گذاشتم تو شورتمو از بیضه به طرف سر کیرمو باهاش بازی می کردم . ظاهرا این فیلمی که داشت پخش می شد خانومه دراز کشیده بود و آقاهه باید ماساژش می داد . مرده یه کمی روغن ریخت رو تن لخت زنه ومنم که دیگه در یه حالت خلسه و خماری و هوس معلوم نبود چه بلایی دارم سر کیرم میارم . یک آن دیدم که مامان یه تکونی خورد و بر گشت و من سریع دستمو از داخل شورتم در آوردم ولی نتونستم بلایی سر ال سی دی یا فلش بیارم دستپاچه شده بودم -کیان تو هنوز نخوابیدی . فردا کلی کار داریم . سرشو که بالا گرفت تازه متوجه شد که جریان چیه -اینا چیه نگاه می کنی پسر . هنوز ذهنت مشغول این چیراست ؟/؟ -مامان این یه فیلمه در مورد ماساژحالا سبک اینا طوریه که خیلی راحت لباساشونو در میارن ولی اصول کار رو رعایت می کنند وهدف اصلی رو فراموش نمی کنند -اتفاقا کار اصولی و استاندارد رو هم اونا انجام میدن . نمی دونی کیان جان ماساژچقدر برای بدن و عضلات مفیده وقتی که رفتیم تهرون باید برم در یکی از کلاسهای ماساژثبت نام کنم و انداممو به فرم دلخواه در بیارم -مامان خوشگلم تو خودت الان تو فرمی و نیاز به این کلاسا نداری -ولی نمی دونی جریان خون که توی رگهای آدم بیشتر میشه چه حالی میده . حس کردم که فیلم تا چند لحظه دیگه به جاهای حساسش می رسه . به هر مصیبتی بود تلویزیون رو خاموش کرده رفتم پشت مامان دراز کشیدم -حالا که خواب ما رو پروندی میخوای بگیری بخوابی ؟/؟ -میگی چیکار کنم مامان .. وقتی که بهم گفت می خوام که منو ماساژبدی انگار که دنیا رو بهم داده باشن ولی وقتی که گفت فیلم ماساژرو بذارم وهمراه با فیلم و حرکات آموزش باهاش کار کنم دنیادورسرم می گشت آخه سبک این جور فیلما به این صورت بود که پس از چند دقیقه ماسازسکس و عشقبازی شروع می شد و من اون وقت برای ورود کیر به داخل کوس دیگه چه تو ضیحی داشتم . نمی تونستم بگم که این هم جزو ماساژه .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر