ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرچی بگم بازم کمه

دلم میخواد از تو بگم از تو و از ناز نگات ..دلم میخواد از تو بگم از تو و از ساز لبات ..دلم میخواد وقتی که شب چشماشو رو هم میذاره من چشامو واسه دیدنت باز کنم اون صورت خوشگلتو ناز کنم , عشقو تو چشمات بخونم , راز نگاتو بدونم ,  از روزای سرد بگم از دل پردرد بگم . دلم میخواد وقتی که با من می شینی سایه اتو رو من بذاری تا تو رو بهتر ببینم بهتر و بیشتر ببینم . دلم میخواد صدای خنده های تو تا اونور دنیا بره تا من و شیرین و ندا ...با عشق تو گرم بشیم واسه دشمنای سرد تو رسوایی و شرم بشیم . دلم میخواد با تو بیام اون ورقاف , اون ور جنگلای صاف , بگذرم از دشت و دمن , برم به زیر بال تو تو آسمون روی چمن .. با تو برم اون ور سر زمین غم , شادیها رو قسمت کنم روبال داغت بشینم گل بوسه ها رو بچینم . دلم میخواد نشون بدی قدرتتو . شب سیاه دیو سیاه رو برونی قصه شادی بخونی تو هر آبادی بمونی . دلم میخواد همش نگی خواب و خیاله پریدن , واسه تو یکی خواست محاله دویدن .. حالا که همه لشگریان مثل خودت قوی شدن زود باش بجنب تا دیر نشه تا سربازت اسیر نشه تا آقا دیوه سیر نشه . دلم میخواد سپیده دم قوقولی قوقو رو بشنوم وقتی خروس جیغ می کشه چشاتو تو باز می کنی .. خورشید خانوم اگه بخوای خروس میشم , حتی واست عروس میشم . دلم میخواد قوقولی قوقومو گوش کنی حرفایی رو که من میگم با جون و دل نوش کنی . دلم میخواد همیشه بیدار باشی از غصه بیزار باشی . دلم میخواد همیشه با تو گل بگم گل بشنوم , آزادی رو از قفس آزاد کنم دل همه رو شاد کنم . دلم میخواد خیلی چیزارو بتونم واست بگم . هرچی بگم بازم کمه . خورشید خانوم دوستت دارم عاشقتم تنهام نذار.  دلم میخواد همین جوری برای تو حرف بزنم بگم چقدر دوستت دارم . عاشقتم خودتو بهتر از همه خوب می دونی هرچی بگم بازم کمه ...دنیای ما پر از غمه ... هرچی بگم بازم کمه ... پایان .. نویسنده .. ایرانی 

3 نظرات:

جاوید گفت...

خیلی عالی بود ایرانی جان واقعا که واسه خودت یه پا شاعر هم هستی .

عیدت مبارک.

ایرانی گفت...

اسم این پیام ریتمیک رو خورشید خانوم هم می تونستم بذارم .در هر حال مثل خورشید گرم و با محبت و بخشنده باشید و در عشق سوزان . اما طوری نشه که طرف عشقتونو با بیوفایی اونقدر بسوزونینش که خاکستر بشه .عیدتان مبارک ..ایرانی

ایرانی گفت...

خب جاوید جان همین جوری یه چیزی نوشتم وامیدوارم زیاد ناشیانه نبوده باشه .ولی به مفهوم چند گانه اش یه توجه خاصی داشتم .پاینده باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر