ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

به دادم برس شیطان 13


من مجبورم این قسمت رو سریع بگم ورد شم می ترسم آبتون خالی شه و یهو شل شین . کیرتون همچین بدک هم نیست . واسه ما زنا کلفتی کیر و عملکرد اون بیشتر مهمه تا درازی اون . هرچند کیر دراز هم ما رو به هیجان میاره . من میخوام دو تا کیر رو با هم بذارم تو دهنم جا نمیشه . کمال  جان تو بزرگتری اول تو بیا . کیر کمال رو گذاشت تو دهنش و مثل بستنی قیفی لیسش می زد -جووووووون اووووووفففففف مااااامااااان -مامان و زهر مار پسر تو داری حال می کنی حرمت منو نگه داشته باش -جمال جمال نمی دونی چقدر مزه داره چه حالی میده داداش .. منیره جون داره میاد داره می ریزه . یه لحظه منیره کیر کمال رو از ازدهنش بیرون کشیدوگفت ببینم این چند باری که جق زدی کیرت شل شد ؟/؟ یا همون حالت شق بودنشو حفظ کرد . می خوام الان یه حالی بهت بدم . -بستگی داره . اگه دوباره تو ذهنم چیزای لختی پختی رو مجسم کنم خیلی زود کیرم بلند میشه .. -خوبه خوبه . تو چطور جمال . منم مثل داداشم هستم .. -کبری جون اگه اجازه میدی یه چشمه از آب گوارا و حیات پسرای گلتو نوش کنم هم یه صفایی بهشون داده باشم و هم خودم یه جونی بگیرم . یه موقع فکر نکنی که اونا ضعیف میشن . این جور تخلیه با جق زدن فرق می کنه . شاید یه خورده لاغر کنه ولی واسه چشم و عضلات اثر بدی نداره -منیره جون یه سرویس دیگه هم باید داخل فرجت آب بریزن -حالا کبری جون غریبه که اینجا نیست راحت باش بگو کوس دیگه -نمی خوام جلو بچه هام بی ادبی کرده باشم . من پسرامو خیلی مومن و مودب بار آوردم -ای بابا اینا که خودشون مدام دارن از کوس و کون و کیر میگن . کوتاه بیا دیگه و اما جواب سوالت این که این کار من این مزیتو داره که اونا وقتی بعد از یه حال کردن حسابی با یه دید وسیعتری برن سراغ سوراخای کوس و کون  من می تونم بفهمم که کجای کارن و از طرفی بهتر و بیشتر می تونن منو بگان باهام حال کنن و بهم حال بدن و دیگه دنبال کارای حرام و دخترای مردم راه نیفتن . گول شیطونو نخورن و منحرف نشن . این مسئله در این که تقوی و زهدشونو حفظ کنن خیلی موثره -خودت می دونی منیره جون . فقط یه جوری ردیفشون کن که بتونن گلیمشونو از آب بکشن بیرون -خاطرت جمع باشه . همون جوری که کیرشونو از کوس و کونم میکشن بیرون گلیمشونو هم از آب می تونن بیرون بکشن -سایه خواهریت از سر ما کم نشه منیره جون . ثواب می کنی . من جبران می کنم . -خواهش می کنم . همسایگی این حرفا رو نداره . ما همه در روز های سختی باید به داد هم برسیم . باید وحدت کلمه داشته باشیم . بریم سر اصل مطلب . دودستی کیر کمالو گرفت . پسر آخوند به خودش فشار می آورد و نمی دونست چیکار کنه -کبری از اون دور فریاد زد عزیزم کمال جون مادر به قربونت به کمرت فشار نیار اگه قرار بود این جور به خودت فشار بیاری چرا زحمت  خاله منیره رو زیاد می کردیم . منیره کیر کمالو از دهنش در آورد و گفت مامانت راست میگه کیرت هنوز طعم سوراخ زنو نچشیده . در هر شرایطی کیر واسه اونجا یه سهمیه آب کنار میذاره نترس کم نمیاری -جان چه کیری داری کمال . این اگه بره تو کوسم چه آتیشی به پا می کنه . منیره طوری فتنه گری می کرد که کبری دلش می خواست ملا شریف اونجا بود واونو می گایید . زن از این که داره کیر یه نوجوون آتیشی رو ساک می زنه وبا حرارت اون می تونه آتیش هوسشو خاموش کنه بی نهایت لذت می برد . براش اهمیتی نداشت که مادر بچه ها اون نزدیکیست و اتفاقا این مسئله رو برا خودش یه پشتوانه ای می دونست که با خیال راحت تری بتونه با این جوونا رابطه سکسی داشته باشه . منیره هم زبونشو رو کیر کمال می کشید وهم با میک زدنهای ملایم و تند هوس کمال رو زیاد می کرد -کمال جان پسرم خودتو شل کن . بذار بریزه سبک شی -آخخخخخخخ آههههههههه . جمال که یه خورده استعدادش بیشتر بود و زودتر درساشو یاد می گرفت رفت روکمر منیره و با سینه هاش بازی می کرد وقبل از این که کمر زن همسایه رو سست کنه کمال آه بلندی کشید و منیره هم وقتی اولین جهش آب کیر رو تو دهنش احساس کرد فشار مکش رو زیاد کرد ودر بیشتر از ده بار میک زدن بی نصیب نموند و هر بار آب کیر کمالو نوش می کرد و با لذت بیضه های بچه آخوندو می مالید . کمال دل نداشت کیرشو از دهن منیره بکشه بیرون . جمال که خسته و منتظر و به شدت حشری شده بود کیر داداشو با دستای خودش از دهن منیره کشید بیرون و کیر خودشو جای اون قرار داد -جااااااان بخورش منیره جون . خیلی کیف داره . چقدر حال می کنم . منیره رو تخت دراز کشید و پاهاشو انداخت به طرف پایین و به دو طرف باز کرد .. کمال بیکار نشین . کوسمو بگیر تو دهنت . دور و برشو بلیس  . این بر آمدگیهای دورشو بذار تو دهنت و میکش بزن . همونجوری که من کیرتو میک زدم . اینم جزو بر نامه آموزشه -کبری جون حاجی که باهات از این کارا می کنه خیلی حال میده نه ؟/؟ -منیره جون از این حرفا نزن که روی بچه ها باز میشه . جمال رو تخت رفت و کیرشو دوباره فروکرد تو دهن زن و کمال هم که پایین تخت قرار داشت لبه های کوس منیره رو به دوطرف باز کرد و میک زدنو شروع کرد .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

9 نظرات:

ناشناس گفت...

ایرانی جون دمت گرم عالی.داستانی باعنوان برادره ازدواج کرده زن داداشه سکسی حشری اول مراعات میکنه یکم از خط کونش یا سینه اش اونم ازروکنجکاوی پسره که17تا20سالشه امااتفاقی ازروتراس یابالکن سکشونه میبینه ازاون موقع روترانس رفتنها زیاد میه عشوه گری زن داداش زیادتر زن داداش 25یا30سالش یه بچه 7یا8ساله هم دارنند داداش برای رسیدن به هدفش بچه رابهانه میکنه زیادی دوربرزن داداشه میپلکه زنه دیگه فتنه گریهاش ولختی وپختی گشتنش دل براد ره آب میکنه یه جواریی تالب آب تشنه میبره برمیگردونه.فانتزی وحرفهای سکسی اززبان واحساس زن داداش وخلاصه آخرش یه کوس وکون حساب اززن داد اشه میکنه . داداسش میخوام باتمرکز واحساسی قوی درخلق فانتزی وحرکات ودلبریها سنگ تموم بزاری چون اتفافی افتاده برادره درعالم مستی برام تعریف کرده .اما من فقط اینا گفتم شاید داستان جالب باشه.قربان شما فردین

ناشناس گفت...

واقعا گل کاشتی .داستانی باعنوان دداشه اذدواج کرده یچه 8ساله هم دارند توطبقه دوم پدرش زندگی میکنه زنداداش خوشگله برادره20سالشه زن داداش حین پاک کردن سبزی چاک سینه بیرون خط درز کونش پیداست دید زدن برادره شروع میشه اتفاقی ازروتراس سکشون میبنه زن داداشه میبینه چیزی نمیگه فتنه گری وطنازی لختی گشتنها وحین سکس دلبری برای شوهر لختی تواتاق راه میزه خرامان خرامان دست روکوس کونش میکشه اونم دید میزنه هم خودش لذت میبره هم برادرشوهره شوهرشم توسکس سنگ تموم میزاره برادره برای رسیدن به زن داداشه زیادی دوربر بچه میپلکه زن داداشه درنبود شوهرش بدون شرت وسوتین تاب ودامن کوتاه لباسهای فانتزی سکسی دلبری میکنه تشنه میبره لب اب برمیگردونه اخرش کوس کون توشی به برادرشوهره میده .داستان جالب میشه دوست دارم باتمرکز کامل واحساس لذت کامل تقدیم دوستدارانت بدی اتفاقی که افتاده طرف حین مستی برایم تحریف کرده من اینجا عنوان کردم تابنویسی .دوستدار همیشگی شما فردین.

جيبر گفت...

اينم يكي ازشاهكاراي ديگه دمت جيز

دلفین گفت...

داداش جونم دمت گرم همونجوری که فکر میکردم دار پیش میره اون صمیمیتی که بین کبری و منیره دار شکل میگره و اون تیکه کلامهای که باهم صحبت میکنن ومخصوصا بین اموزش باه صحبت میکنن مرسی

ایرانی گفت...

بازم از شما دوستان نازنین و خوبم جیبر و دلفین با محبتم ممنونم شاد شاد شاد باشید ..ایرانی

ایرانی گفت...

فردین جان خیلی خیلی زحمت کشیدی و این سوژه قشنگ رو برام فرستادی . من قصد دارم تا آخر هفته حداقل یه داستان تک قسمتی به این چهار پنج تا ذخیره شده منتشر نشده ای که دارم اضافه کنم می خواستم یک در خواست دیگه اتو شروع کنم ولی ظاهرا این یکی رو فکر کنم بیشتر دلت خورده و مطلبشم قشنگه سعی می کنم به صورت یک قسمتی زود تر شروعش کنم . منتها باید فرصت کنم ولی اینو دیگه حتما می نویسم اگه زندگی متاهلی بذاره که بهتر تمرکز کنم .چون از الان تو ذهنمه که اون جوری که میخوام درش بیارم حداقل به اندازه چهار تا نیمه کاره معمولی حجمش میشه وباید هیجان انگیزترش نوشت قصد دارم داستان را از زبان برادره بنویسم یعنی همون جوونه.اینجوری در این مورد خاص مطلب جالب تر و متنوع تر در میاد ..ممنونم فردین جان ..ایرانی

ایرانی گفت...

راستی فردین جان در ادامه پیام خودم یه نکته ای هست که اگه داستانو شروع کردم باید حلش کنم . برادر جوونه از رو تراس خودش سکس زن داداشو می بینه .فرموده بودی که که برادر متاهل در طبقه دوم زندگی می کنه .برادر مجرد در طبقه چندم زندگی می کنه ؟ زاویه دیدبرادرکوچیکه و محل سکس مناسب برادر متاهله به چه صورت وکجاست ؟ طبقات ساختمون که همه رو هم قرار دارن .مگر آن که یه شیبی بین طبقه اول و دوم وجود داشته باشه که نسبت به هم یه زاویه تند داشته باشن . اگه یه جوری حل نشد مجبورم خودم یه جوری جورش کنم که مو لا درزش نره .شب خوش ..ایرانی

hero گفت...

اگه مادره بیاد تو خط بدک نیست .

ایرانی گفت...

اگه میومد تو خط بد نبود ولی سیستم داستان و نوع و سبک آموزش طنز آلود و یا حماقت آلود به نوعیست که اگه مادره نیاد تو سکس بهتره ونمیاد. از این داستانها که مادره میاد تو سکس زیاد داریم . سپاس هرو جان ..ایرانی

 

ابزار وبمستر