ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

داداش ! مرگ من یواش 2

به یک شرطی به مامان نمیگم که تو هم به شهرام جون نگی حله داداش ؟/؟ -حله -حالا یه خورده بده من حلش کنم -مهرانه خوب نیست آخه .. پس بذار من برم کیرمو بشورم بر گردم . یه خواهش هم من ازت دارم وقتی تو کیرمو واسم ساک زدی .. ساک زدی .. -بگو نترس حرفتو بزن . -می ترسم ناراحت شی -من داداش شجاع و نترسمو بیشتر دوست دارم . با دوست دخترتم میخوای همین بر خوردو داشته باشی ؟/؟ فردا پس فردا باید تو اجتماع سر بلند کنی . -مهرانه نمی دونم چرا منم دلم میخواد مال تو رو بخورم .. یه نگاهی بهش انداخته و به زحمت بر خودم مسلط شدم که خوشحالی و هیجان خودمو پنهون کنم . بااین حال سیاست خودمو حفظ کرده و گفتم داداش حواست باشه که من بزرگترم و اول نوبت گرفتم برو زود بر گرد . کیرشو شست و بر گشت . هر کاری کردم خود نگه دار باشم نتونستم . یه دستم رفته بود زیر دامن فانتزی و داخل لاپای بدون شورتم و با کوسم حال می کردم و یه دست دیگه امو هم گذاشته بودم دور کیر مهران و اونو یواش یواش فرو بردم تو دهن خودم و ساک می زدم . -جووووون مهرانه مهرانه من خیلی خوشم میاد . اوخ اگه بریزه تو دهنت چیکار کنم . -داداش حالا یه خورده صبر و تحمل داشته باش . ولی به خوبی می دونستم که کمتر زنی هست که در این مورد مردا رو در ک کنه . چون ساختمون و سیستم بدنی مرد با زن فرق می کنه . زن این جوری نیست تا روش دست بکشی آبش بخواد بریزه . شاید اگه خیلی خوشش بیاد چند دقیقه ای طول بکشه ولی مرد اگه در نهایت لذت و آرامش عصبی باشه در ظرف کمتر از پونزده ثانیه  از شروع سکس و حتی دست مالی شدن کیرش می تونه آبشو خالی کنه و مقاومت اولیه اش خیلی ضعیفه ... کیر ناز داداش نازمو گذاشتمش تو دهنم و طوری از خود بیخودش کردم که نتونست وایسه و دراز کشید . هر بار که حس می کردم ممکنه آبش بریزه سرعت و فشار مکیدنو کم می کردم یا با زبون خیلی آروم رو کیرش می کشیدم . چقدر دلم می خواست کوسمو بخوره و کیرشم فرو کنه تو کوسم . وقتی به این چیزا فکر می کردم نمی دونم چی شد که یهو سرعت ساک زدنم رفت بالا . من در فکر کوس دادن و رویای گاییده شدن توسط کیر کلفت مهران بودم و حالیم نبود که هر لحظه اون ممکنه ول کنه و همین طورم شد . وقتی دهنم پر از آب کیر داداش مهران شد تازه فهمیدم که باید از خواب بیدار شم . یعنی راستش بیدار شده بودم . یه بوی عجیبی می داد .. یه مقدارشو بی اراده خوردم و بقیه شوهم  از دهن خالی کردم تو دستم و رو سینه هام مالیدم . -داداش میگن آب کیر برای پوست خیلی مفیده . دامنو و بلوزمو در آورد تا راحت تر کوسمو بلیسه -مهران مهران یه زن از لیس زده شدن کوس خیلی لذت می بره . هیچوقت اونو از این نعمت دریغش نکن .. حالا بیا کوس آبجی خودتو میک بزن و هر جا اشکال داشتی بهت میگم .. -مهرانه جون واسه همین دلسوزیهاست که دوستت دارم و دلم میخواد همیشه پیشت بمونم -اگه دوست داری همیشه بهت از این درسا  بدم پسر خوبی باش . به مامان نشون بده که مرد شدی و کسی نمی تونه سرت کلاه بذاره این چیزارو که براش ثابت کنی اونم تو رو بیشتر می فرسته پیش من .. -عزیزم یه زن بیشترین حالتی که از لیسیده شدن کوسش لذت می بره اینه که طاقباز قرار داشته باشه و از روبرو کوسشو در اختیار طرفش قرار بده الان من و تو در همچین وضعیتی قرار نداریم . -بگو من چیکار کنم مهرانه .. پوزیشن یا حالت خودمو اون جوری که دوست داشتم در آوردم . مهران طوری کوسمو گذاشت تو دهنش و می خوردش که انگار داره پلو می خوره .. البته احساس و هوس که داشت -مهران جان یه خورده اکشن باش . ببین من یه مرد نیستم ولی می دونم کیر یه مرد زیر کله شو که میک بزنم حساس تر از جاهای دیگه هست و لیس زدن روی اونم مرد رو می بره تو یه عالم دیگه ای تو هم این دور و بر کوس و بر جستگی های اونو با اشتها و هوس بذار تو دهنت و با یه حالت مکش و سرعتی که خودت باید دستت بیاد میکش بزن و خودت می دونی به هر حال باید قلق کارو بگیری .. مهران گیرایی خوبی داشت .. یه دستشو گرفتم و گذاشتم رو سینه ام -داداش با اینجام بازی کن بازی کن . حال بده به یه زن این جوری حال میدن .. -آبجی از من راضی هستی ؟/؟ تو فقط به من نمره خوب بده دیگه هیچی نمی خوام ... تو دلم گفتم آره جون خودت این کوس ناب رو که دیدی همه هوش و حواست دیگه رفته . تو از اون مار مولکایی هستی که فقط می تونه سر مامانش کلاه بذاره . من کوس خلو باش که نزدیک بود منو هم رنگ کنی .. حالا چیکار دارم به این کارا . من فقط کیر میخوام کیر تو رو داداش . میخوام حال کنم . لذت ببرم دستامو گذاشته بودم دو طرف صورتش و نوازشش می کردم . صورتش خیلی داغ شده بود . لباش حالا طوری کوسمو می خورد که انگاری داره گیلاس سرخ و ناب و یاقوتی مشهد رو می خوره . آخه داداش گیلاس گوشتی مشهد رو خیلی دوست داشت . دلم نمی خواست لباشو از رو کوسم ور داره . ولی هوس کیر کرده بودم و باید کوسمو از کیر مهران هم بی نصیب نمیذاشتم . -مهران جان حالا کوس خوری خوبه میخوام بهت آموزش گاییدن بدم که حواست باشه اگه یه موقع با دوست دخترت عشقبازی می کنی خوب حواستو جفت کنی که تا کجا بذاری تو کوسش .. کیرشو گرفتم تو دستم و رفتم یه خودکار آوردم و چهار پنج سانتیمتر از سر کیرش به اونور رو علامت گذاشتم و گفتم خب این یه آزمایشیه که تو باید انجام بدی . یه موقع اگه کیرتو فرو کردی تو کوس دوست دخترت از این مقدار نباید بیشتر بره تو .. یه نیمسانتی دوباره کمش کردم تا خطر کمتر باشه .. اینا همه کوس شر بازی بود و مثلا می  خواستم بهش بگم که من زیاد در پی این مسائل نیستم و فقط می خوام بهت یاد بدم که چطور بر خودت مسلط باشی . داداش اراده داشته باش از این خط مرزی جلوتر نرو وگرنه پرده دختره رومی زنی پاره می کنی ها ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

12 نظرات:

jemco گفت...

ایرانی عزیز
بازم مثل همیشه عالیه عالی بود
میبوسمت داداش گلم

سعید گفت...

سلام
داستان جالبی رو شروع کردی
ممنون از زحماتت

ایرانی گفت...

با تشکر از دوستان عزیزم جمکوی گل و سعید نازنین ! قسمت آخر این داستان روز چهار شنبه منتشر میشه . تندرت باشید ..ایرانی

ناشناس گفت...

سلام ایرانی جون روز خوبی داشته باشی فکرکنم الان شده 3طبقه هر3طبقه هم مال دداش بزرگه .اولش توروزروشن میبنه اتفاقی رفته بوده بعدهاازروی کلید یکی ردیف میکنه .داداش بزرکه هم اینجوری حرف داشت باخواهرزنش حال میکرد اونهم دیده بود.ساختمان جوری قشنگ باپله میشه روبالکن یا تراس اومددرضمن نزدیک خون پدری میباشد یک قسمت ومیتونی اززبان زنداداش که کوس میدادبه شوهرش برادره دید میزده چه حس حالی داشت اخه خیلی زمان برده تا به این بده هربلایی توفانتزی بگی سرش جلوش بالباس کوتاه سکسی مثلا به خواهرکوچیکش رقص یادمیده میرقصیده میچرخیده کوس وکونش نشان میداده حمام کردنش.خیلی چیزهای دیگه.درضمن خیلی وقتها شایعه میشد دیشب خونه فلانی دوزد بوده .وغیره... درآخرازاینکه بنده حقیر لایق دانسته پیشنهادم راردنکردی سپاسگذارم.

دلفین گفت...

مرسی مرسی دادشم

ایرانی گفت...

داداش فردین خسته نباشی ..درهر حال یه چیزی می نویسم و می دونم هر کاری کنم بیشتر از شصت در صد با نوشته ها جور در نمیاد . البته سعی می کنم زیاد رو طبقات خونه حساس نشم . چون یه جا نوشته بودی داداشه در طبقه دوم خونه پدری زندگی می کنه ..اینا حالا مهم نیست من اونا رو در ساختمون جوار هم در نظر گرفتم که دید و باز دید ها راحت تر باشه مهم همون رابطه سکسی و هیجانات اونه . یک نکته دیگه این که من حدود یک پنجم داستان را تا به حال و از زبون برادر کوچیکه توشته ام وخودم به این نکته که بیان موضوع از زبان زنه هم می تونه جالب باشه توجه داشته ام وباید یه قسمتشو دو راوی بنویسم ویا از اول تغییرش بدم و از سوم شخص مفرد با یه تبدیل فنی به اول شخص استفاده کنم که خواننده هر دو جنبه و هر دو زاویه رو احساس کنه . فعلا با اجازه برم یک ساعتی بخوابم و بعدا ادامه بدم ..موفق باشی ..ایرانی

ناشناس گفت...

بازم سلام ایرانی عزیز-خسته نباشی.داستان پر حرارتیه و حدس منم درست از آب در اومد!آدمو تشنه ادامه داستان میکنه و این به نظر من بزرگترین نقطه قوت داستانهای تو هست.ممنونم(نادر)

ناشناس گفت...

راستی ایرانی جان از محبتی که به من داری و همیشه برای جواب دادن به نظراتم وقت میذاری به خودم میبالم وازت سپاسگزارم.ممنون که مشکلات رو درک میکنی.بدون من همیشه داستانهاتو دنبال میکنم.سلامت باشی(نادر)

ایرانی گفت...

منم از تو ممنونم دلفین جان .خسته نباشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

نادر جان همون که می دونم این افتخار نصیبم میشه که دوستان خوبی مثل تو وقتشونو واسه خوندن این داستانها صرف می کنن جای بسی خوشحالی و خوشوقتیه . که پیامهای گرم تو و همه دوستان نازنین این خوشحالی رو تکمیل می کنه ..به راستی که احترام متقابل دوستیها رو زیبا تر می کنه . شاد و خرم باشی ..ایرانی

جيبر گفت...

داش حال كردم باحال بود _فقط دعا كن فردا بتونيم اين مارمولك خورارو قهوه ايشون كنيم

ایرانی گفت...

داداش جیبر ! منم امیدوارم که امروز بتونیم حریفو شکست بدیم . از اون هفته تا به حال هر بازی که نگاه می کنم تیم محبوب من می بازه ..پرسپولیس , بارسلون , رئال مادرید , منچستر یونایتد .البته بایر مونیخ هم تیم محبوب آلمانی منه ولی از چلسی خوشم نمیاد .خداکنه امروز از اون روزایی باشه که ممد سوتی زیاد سوتی نده . یعنی نصرتی خودمون ..بیشتر بازیکنای فعلی پرسپولیس به درد واتر پولو می خورند . اینا ماشاءالله دفاعشون خیلی قوی هم هست دسته جمعی واسه گل زدن جلو هم میرن . به امید پیروزی پرسپولیس . شاد باشی چه قبل از بازی چه بعد از بازی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر