ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تولدی دوباره 7

دوست داشتم کیرم از اینی که هست دراز تر و کلفت تر باشه تا بتونم بیشتر به مرسده حال بدم . من از این اسم بیشتر خوشم میومد وکمتر نازی صداش می کردم . کیرمو تا ته روونه کوس زن چنگیز کردم -نازی جون تو همیشه از کیر کلفت خوشت میومد . ببینم این بهت حال میده ؟/؟ یه لحظه سرشو بالا آورد و گفت نفهمیدم تو از کجا می دونستی و می دونی که من از کیرای جون دار تر بیشتر خوشم میومد؟/؟  -منظوری نداشتم همین جوری گفتم اصولا زنا تو ذاتشونه که هر چی کیر مرد قطور تر باشه بیشتر باهاش حال می کنند -ولی تو فعل گذشته رو به کار بردی . صبر کن هدیه بر گرده خدمتش می رسم . دختره دهن لق -عزیزم خلقتو این قدر تنگ نکن . پاهاشو یه خورده بالاتر آورده انداختم رو شونه هام و سعی کردم سرعت گاییدنو زیاد ترش کنم تا مرسده بیشتر حال کنه و من هم لذت ببرم از این که واقعا مرد و مردونه دارم سکس می کنم . سطح زیادی از کیر من در حال لذت بردن بوده و من اینو مدیون پزشکای انگلیسی بودم . اینو هم به  من گفته بودند که اگر تغذیه امو مناسب تر کنم بیشتر غذاهای گرم بخورم و از گوشت گوسفند و موز و عسل طبیعی استفاده کنم میزان آب منی من زیاد میشه . فکر می کردم تمامی کیرم داره داخل کوس معشوقه ام آب میشه ولی دوست داشتم این استرسو نداشته باشم که ممکنه یه نقطه ضعف دیگه داشته باشم . می خواستم از سکسم لذت ببرم نمی دونم چرا این جوری شده بودم . هنوز اون حال و هوای هدیه در من وجود داشت نباید تا این حد سوتی می دادم . حالا بازم بهم می گفت هانی . این دومین باری بود که ازش می خواستم که به این اسم صدام کنه -هانی تو خیلی در سکس اکشنی . حذبه داری . حال میدی . آدمو به اوج می رسونی . زود آبت نمیاد وا نمیری . دوستت دارم . از شنیدن این حرفاش لذت می بردم . واسه یه لحظه به این فکر کردم که اگه من جای اون بودم باید این حرکاتو انجام می دادم . این جوری زیر دست و پای یه مرد دست وپا می زدم و ناله می کردم . نه همین مرد بودن بهتره . این جوری صفاش بیشتره . هر چند خودمم از اولش یه حال و هوای مردونه داشتم وقیافه ام فقط شبیه دخترا بود . به وجد اومده بودم . تشویق های مرسده کارشو کرده بود . خودمو رو سینه هاش خم کرده و نوک سینه شو گذاشتم توی دهنم و با یه دست دیگه ام یه سینه دیگه شو تو چنگ داشتم ویه دستمو گذاشته بودم پایین بیضه هام و انگشت وسطی مو کرده بودم تو سوراخ کونش .. هیجان من از حد گذشته بود و دوباره پرت و پلا گویی من شروع شده بود . در میان حرفام پشت و روی مرسده و همه جا رو کار داشتم یعنی از همه جاش  حرف می زدم .-اوخ اون لب لبتو بخورم اون کوس تنگتو بخورم سینه هاتو,  فدای اون خال سیاه نزدیک سوراخ کونت بشم من .. با این که زیر کیر من و از هوس زیاد در حال نالیدن بود یه لحظه مث آدمایی که بهشون شوک وارد شه گفت هانی واسه این دیگه چه بهونه ای داری . حالا دیگه چی میخوای بگی . راست می گفت من تا کی باید سوتی می دادم تا کی باید جلوی این زبون صاحاب مرده رو می گرفتم . چرا این شهامتو نداشتم که بگم هدیه قدیمم . همون که آرزوهای پدرشو لگد مال کرده و از خودش یه مرد ساخته . ولی اگه مرسده اینو می فهمید شاید این قدر راحت بهم کون نمی داد -عزیزم وقتی که می خواستم تو رو رو دستای خودم بلندت کنم و بذارم رو تخت یه لحظه دیدم -هانی جون چاک کونم باید خیلی باز شه تا اون خال مشخص شه -حالا چقدر به این چیزا گیر میدی -نه می خواستم این بیخ گوشم باشه که این هدیه دهن لق هر وقت از انگلیس بر گشت به روش بیارم اون جورایی که می گفت راز نگه دار نیست وحتی خال وسط کون آدمو به رخ داداشش می کشه . عجب غلطی کردم که یه بار بهش گفتم واسم کیسه بکشه راست می گفت یه بار من و اون با هم رفته بودیم حموم و من با دستای قدرتمندم واسش کیسه می کشیدم . شورتشو داده بودم پایین و با حسرت به کونش نگاه می کردم . دوست داشتم اونو در اختیار داشته باشم با اون دو تا سوراخی که وسط درزشه حال کنم . چاک کونشو به پهلو ها باز کردم و بهش گفتم که اونجا یه خال هست . حتی خودشم نمی دونست . واسه این که موضوع رو عوض کنم و یه  نازی کرده باشم به حالت قهر از جام پا شدم وگفتم من دیگه میخوام برم . اصلا معلوم هست تو چته . منو اینجا کشوندی که همش از خواهرم حرف بزنی یا این که باهام حال کنی . من چه گناهی کردم که تو و اون با هم دوست قدیم بودین و چه بر نامه هایی داشتین ودستمو کشید و گفت عزیزم بیا قهر نکن ببخش منو منو ببخش .. خواهش می کنم . بهم پشت و قمبل کرد و زانو هاشو گذاشت زمین -بده به من کیرتو . بفرستش تو کوسم تو کونم .. هر جا که عشقته بفرست .چاک کونمو باز کن .خالشو ببین .تنهام نذار هوس دارم .میخوام باهات حال کنم .تو خوب واردی چه جوری حال بدی . طوری زار می زد که متوجه شدم دیگه جرات نداره پیش من عرض اندام کنه . می دونستم این حرکت بعدی من بیشتر از حرکات دیگه من شگفت زده اش کرده . ولی دیگه جرات نداشت حرفی بزنه . کونشو از وسط باز کرده و انگشتمو گذاشتم رو همون خال ریزه . کونش خیلی بر جسته تر از اون روزا شده بود ونمی دونستم تو کونش فرو کنم یا تو کوسش . سوراخ کونش نشون می داد که چنگیز خیلی باهاش کار کرده . یه خورده کیرمو به سوراخ کونش مالیدم ولی با یه جهش اونو رسوندم به سوراخ کوسش .. با چند حرکت تشنه ترش کرده و کیر 16 سانتی خودمو تا ته کردم تو کوسش .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

8 نظرات:

ABBAS گفت...

عالی عاشق این داستانم امیدورام زود به زود برامون آپدیتش کنی

ایرانی گفت...

دوباره سلام داداش عباس ! منم از این داستان خوشم میاد .چون سکس واحساس با هم قاطی شده وسعی می کنم قسمتهای بعدیش هم بهتر و غیر قابل پیش بینی تر باشه .سپاسگزارم از توجهت ....ایرانی

ناشناس گفت...

ایرانی جون عالیه ادامه بده.فردین

ایرانی گفت...

حتما داداش فردین .باوجود خوانندگانی مثل شما انگیزه ام دو چندان میشه ...ایرانی

دلفین گفت...

حال کردم

ایرانی گفت...

بازهم درود بر تو دلفین عزیز ..ایرانی

جيبر گفت...

عالي بود.(برد شيرين تيممون رو تبريك ميگم اميد وارم كه تو هم مثل من شاد شده باشي)

ایرانی گفت...

جیبر جان من هم برد پرسپولیس رو به تو و خودم و سایر قرمز ها و هموطنان عزیزم تبریک میگم .این گزارشگر همش از باخت دفعه قبل ما از همین تیم در قطر با گلهای زیاد می گفت دیگه اینو نمی گفت که قبلش در تهران همین تیمو با سه تا گل برده بودیم و دربازی برگشت باختیم .همیشه شاد همیشه پیروز باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر