ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 82

این فیلم مال سالها پیش اون موقع که من و زری هر دو بچه محصل بودیم و فیلم و سی دی سکس خیلی خیلی گرون تر از قیمت گوشت بود و امتیاز این فیلما رو به قیمتی گزاف می فروختند بود . زن از فیلمبرداری با خبر نبود ولی مرد جوان با نقشه ترتیب همه این کار ها رو داده بود . بیشتر از اون که خود سکس برام جالب باشه حرفای رد و بدل شده بین اونا می تونست واسم جالب باشه . ظاهرا زنه میاد خونه مرده . دوربین به طور ثابت در نقطه ای نصب شده فقط فضای خاصی رو نشون می داد فیلمبرداری زیاد جالب نبود و اون شفافیت یا کیفیت فیلمای اچ دی رو نداشت ولی بد نبود و اما فیلم و صحبتای رد و بدل شده -کتی جون خیلی منتظرت بودم چقدر دیر کردی ؟/؟ -قربون کامی خوشگله ام بشم تو که می دونی یه زن شوهر دار اونم زنی مث من که یه عمره بدون اجازه شوهرش آب نمی خوره چقدر سخته که از دست شوهر و پسر بزرگ و دختر کوچولوش در بره . به دروغ گفتم میخوام برم دکتر زنان . موبایلمم خاموش کردم -نوکرتم کتی -منم کنیزتم کامی -دوستت دارم عاشقتم -عزیزم زود تر شروع کن نه تحملشو دارم نه وقتشو -آخه میخوام باهات حال کنم -حال کن عشق من هر جوری می خوای حال کن . دوستت دارم . منم عاشقتم . دیگه از شوهرم بدم میاد . نمی تونم باهاش باشم . اون برام دیگه حکم یه مجسمه رو داره . هیچ احساسی نسبت بهش ندارم . دارم یواش یواش یه نقشه ای می چینم که ازش جدا شم -یعنی تو حاضری از شوهر و بچه هات جدا شی و با من ازدواج کنی ؟/؟ به خاطر بچه هات پشیمون نمی شی ؟/؟ -نه عشق تو به من نیرویی داده که دوست دارم همش در کنار تو باشم .. در اینجا کامی شلوارشو پایین کشید و کیر کلفت و گوشتی خودشو که هنوز به شقیت کامل نرسیده بود در آورد و نشون کتی داد -راستشو بگو به خاطر احساسته یا به خاطر این کیر کلفت -دیوونه بی تر بیت به خاطر هر دو تاش دوستت دارم . خم شد و کیر کامی رو گذاشت تو دهنش . در حال ساک زدن همین جور از داخل دهن داشت آهنگ می زد . گویی که داره یک چیز خیلی خوشمزه رو نوش جون می کنه -کتی خوشگله من بذار حالا من کوستو بخورم . کی میشه من و تو مال هم بشیم و زیر یه سقف با هم زندگی کنیم . وقتی که صبحا از خواب پا میشم تو رو کنار خودم ببینم . مث یه سگی که استخونی به دهن گرفته باشه کامی هم به همون صورت کوس کتی رو گرفت دهنش و حالا کتی بود که داشت بلبل زبونی می کرد -عزیزم من دارم همه این کا را رو جور می کنم که با هم فرار کنیم . بلیطو که جور کردی جلدی می زنیم به چاک . دیگه خارج از کشور کسی با کسی کار نداره . دیگه مثل اینجا نیست که گیر بدن . دوستت دارم کامی بخورششششش همین جوری که داری کوسسسسمو می خوری پس بذار چند تا خبر خوب هم به تو بدم . امروز شماره 16رقمی و رمز اول و دوم دواز ده سیزده تا کارت بانک اکبر آقا رو با خودم آوردم (شوهرشو می گفت ) یکی دوروز مونده در بریم از هر کدوم یه مقدار معینی می تونی انتقال بدی که دسته چک های امضا شده اش پیش منه . آخر ماه هم حداقل صد میلیون تومن توی دو سه تا از حسابای جاریش می ریزه و اون ور ماه پولشو می کشه تا مستقیما از چین یه چیزایی که میگن آلومینیوم فشرده وورق کامپوزیته وبرای نمای ساختمون به کار میره وارد کنه . از تخم چشاش بیشتر بهم اعتماد داره . تمام زندگیش دست منه . باورش نمیشه که بهش نارو بزنم . عشق تو خیلی بالاتر از این حرفاست . بخورششششش ادامه بده خیلی خوششششم میاد دوستت دارم اووووففففف ... سی چهل میلیون طلا هم دارم که می فروشمش دلارش می کنم . تو رو خدا عجله کن در بریم . این آخر ماه باید بریم . آخر این ماه اکبر آقا واسه دو سه روز با دوستاش میره کوه . بهترین موقعیه تا اونجایی که می تونیم حسابا رو خالی کنیم .. برای چند لحظه ای کامی دهنشو از رو کوس کتی بر داشت و گفت عزیزم تمام این پولا باید یکی دو روز قبل از رفتن به من برسه تا دلارش کنم . تازه پاسپورتتم فردا به من برسون . فکر نکنم لازم باشه خودت بیای در هر حال باید ویزا رو جور کنیم که بریم . اول میریم ترکیه از اونجا بلند میشیم برای امریکا .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر