ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

برو جلو ایرانی

دوست صمیمیم که خودش تو خونه خودشون نمیتونه بیاد تو سایت من ذخیره میکنم به اون میدم آفلان بخونه رپ گوش میکنه وقتی بهش گفتم این abr135 نا لوتی داستان یک عروس و هزار دامادو کپی کرده تو لوتی این شعر رپ (برو جلو ایرانی) روآماده کرد ....موبایلی 

ایرانی وقتی قلم دسشه کلماتو میشکنه اونقدر تیزه کلماتش که به زبان دیگه میکنن ترجمه
مثل مار تک تک کپی گرا و نیش زده از اونایی که پیچیدن به بازیش میگذره
ما طرفدارا پشت سرش از گذشته بیشتریم مگه میشه ایرانی باشه و پیش نره
abr135 حالا اگه فکر میکنی خیلی به ایرانی نزدیکی مثله بچه آدم میای جلو به ایرانی دست میدی
بعدش داستانو کپی میکنی به لوتی پس میدی
ایده جدید پیش دلفینه قدرت قلم تو دست ایرانیه حمایتشم پیش امیره حالا بگو پاداش کپی کردنت چیه
ایرانی این روزا رو میسازه با تمام هم وغمش داستان مینویسه حتی اگه زدنش
حکومت داستان خیالی راه میندازه توی کشورش ما طرفدارا از هر جای دنیا وایمیسیم پشت سرش

برو جلو ایرانی ما پشتتیم امیر و ایرانی شما که جفت بشین
داستان خیالی میرسه به اوج پسر شما تکمیلین نیست مهره کم

ایرانی واسه ایرانیا مایه ی افتخاره
داستان خیالی تو ایران یه بازی مثل قاچاقه حمایتی که ازش میشه باحاله
قلم دست ایرانیه به کسی نمیدش ایرانی جلو راه میره یه لشکرم پشت سرش
یه مشعلم روشنه دست هر سربازش بالاخره حقّشه که این طوری سر باشه
ایرانی یه عقاب نماس که در حال پروازه به پول و مقام نیازی نداره
با قلم دست داده با خودش خاک میشه قدرت داره پس همه میان پیشش
اگه چپ بشه هرکی نابود میشه abr135 باش چپ نشو چون که آبروت میره

برو جلو ایرانی ما پشتتیم امیر و ایرانی شما که جفت بشین
داستان خیالی میرسه به اوج پسر شما تکمیلین نیست مهره کم
برو جلو ایرانی ما پشتتیم........آشنای عاشق 

12 نظرات:

ایرانی گفت...

بالاخره پس ار کشمکش های درونی بسیار تونستم خودمو قانع کنم که ارزش کار دوست آشنای عاشق خیلی بیشتر از اونیه که من این هراسو داشته باشم که دیگران حس کنن که دارم از خودم تعریف می کنم .آشنای عاشق ! بسیار زیبا و روان و پر احساس نوشتی .در ذیل نظرات داستان یک عروس و هزار داماد سه که این شعر زیبای تو در آنجا هم منتشر گردیده و من آن را با کپی در اینجا قرار داده ام هم یه مطالبی نوشتم و زیاد نمی خوام تکراری کار کنم ولی هرچه بگم دستت درد نکنه بازم کم گفتم . احساس پاک و خالصانه تو و خوانندگان خوب مهمترین انگیزه برای نوشتن داستانهای عاشقانه و غیر عاشقانه از سوی منه و می دونم هیچ کاری بدون عیب و نقص نیست و امیدوارم در کنار دوستان خوب و با محبتی چون تو و موبایلی عزیز و سایرین بیش از گذشته و با کیفیت کاری بهتری در خدمت شما باشم . ضمنا علاقمندان به دانلود داستانهای این سایت هر چند روز درمیان توجه به قسمت دانلود داستان با فرمت pc وجاوا قسمت نظرات آن را فراموش نفر مایند که بار دیگر از موبایلی خوبم به خاطر زحماتش سپاسگزارم . شاد و خندان و تندرست باشید ..ایرانی

ایرانی گفت...

جاوید جان ! کجایی ! حالا میگیم شاید وقت نداشتی داستانهاتو ادامه ندادی ولی از ت خبری نیست . امیدوارم هر جا باشی سالم و تندرست باشی با روحیه ای شاد و جنگنده با مشکلات روز, کار هاتو پیش ببری البته با موفقیت . با اراده ای قوی که در تو می بینم حتما به خواسته هات می رسی . شاد و پیروز باشی ..ایرانی

ABBAS گفت...

جالب بود اینای که کپی میکنند فرهنگ دارند چون تا حالا قلم دست نگرفتند نمیدونند چقد نوشتن یه داستانی که خواننده رو جذب کنه چقد سخته چقد باید تایپ بشه چقد باید زحمت کشید تا یه داستان خوب شکل بگیره امیدوارم خودشون هم بتونند یه داستان بنویسند و وقتی یکی داستانشون رو کپی کرد و به اسم خودشون انتشار دادند بفهمند واقعا زحمتشون اینجور هدر رفته چه حالی میشند

Mariz گفت...

سلام
می تونین لینکای که داخل سایت گذاشتید باز سازی کنید چون بعضی از آنها خراب شده و دانلود نمی کنه

جيبر گفت...

دم رفيقت گرم حال كردم باحال بود.منم مثل رفيقت ميگم بروجلوايراني

ایرانی گفت...

با تشکر از عباس آقای خوب و عزیز !جیبر همراه نازنین ودوست سالم خودمان مریض خان ! درمورد لینک ها زیاد در جریان نیستم و فکر کنم قدیمیهاش به مشکل خورده چند ماه قبل هم امیر در این خصوص یه توضیحاتی داده بود . باز هم از حمایتهای همه جانبه شما دوستان عزیز نهایت تشکر را داشته امیدوارم مدیران سایت لوتی این کلمات قصار و مثلا پند آمیزی رو که زیر بعضی از صفحاتشون میذارن و اعتقادی بهش ندارن حذف کنند و دست از خود فریبی و عوام فریبی بر دارند البته ما عوام دیگه گول این ظواهر رو نمی خوریم چون تنها خصلتی که در اینا وجود نداره همین لوتی گریه که عرضه پیچوندن گوش یه کار بر روانی عقده ای لالمونی گرفته به نام abr135 را( که در منش خود نمی بینم به این سیم قاطی کرده توهین کنم )نداشته و بیش از پیش نشان داده اند که سایت آنها با صدها کار بر و کارگر و کارفرما ارزش پلمب شدن و لغو جواز کار را هم ندارد . دوستان گرامی روز همگی خوش !..ایرانی

دلفین گفت...

اشنای عاشق دمت گرم ولی من هیچکاره هستم من فقط نظرمو میدم ایرانی عزیز لطف میکنه وداستانها رو به این زیبای مینویسه باز هم دمت گرم

ایرانی گفت...

دلفین جان کی گفته تو هیچکاره هستی همه کاره هم هستی ..تازه خیلی از گفته های تو رو هم هر چقدر یاد داشت هم کنم بازم از دستم در میره ..در بسیاری موارد ایده های جالبی داشتی و و این اواخر هم داستانهای بذار همه ببینن و تو هم دست بزن که تک قسمتی بوده و داستان دنباله دار تولد عشق و هوس همه در خواست تو بوده و اگه می بینی همه در خواستها انجام نمیشه هم به خاطر کمبود فرصته هم این که دوستان با محبت دیگه ای هم هستند که باید تا اونجایی که از دستم بر میاد به تقاضای اونا هم توجهی بکنم که یه وقتی از من دلخور نشن هر چند که داستانهای پیشنهادی تو همه سوژه های جالبی در آمده اند ...ایرانی

دلفین گفت...

ایرانی عزیز این بخاطر اینکه قلم زیبای تو ایرانی عزیزم داستانهارو به این زیبای درمیاره در صورتی که سوژه های من وفقط یه نظره که ایرانی عزیزم به این قشنگی و شیوای در میاره بازهم خیلی ممنون که به من لطف داری

ایرانی گفت...

دلفین جان از تو ممنونم به خاطر همه نظرات و اندیشه ها و طرحها و خونگرمیها و همراهیها و خیلی خیلی مهمتر از همه اینها خوبیهایت ..سالم و سر حال باشی ..ایرانی

مرتضی گفت...

خیلی جالب بود . دست گله این دوسته هنرمندمون درد نکنه.
امیر و ایرانی یادتون باشه که شما ها تنها نیستید .شاید تعداده ما از سایت لوتی و ... کمتر باشه اما فراموش نکنید که ما عاشقانه همو دوست داریم و با احترام رفتار میکنیم.
کلی ناراحتم که این همه داستان نخونده رو دستم مونده

ایرانی گفت...

وقت وسیعه مرتضی جان بالاخره از من جلو می زنی . اداره کردن یک سایت با دو نفر در مقابل اداره کردن یک سایت با دوهزار نفر یک معجزه هست که این معجزه با مدیریت امیر داره صورت می گیره با توجه به این که تمام داستانهای ما تازه هستند . درود برتو مرتضی جان و باز هم درودی دیگر به امیر گل و نازنینم که هیچوقت فراموش نمیشه و همیشه درکنار ماست ..ایرانی

 

ابزار وبمستر