ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 10

اون شبو هر جوری بود گذروندم . و فردابعد از ظهر رفتم اتاق نویان تا ببینم مزه حرفش چیه و حال وروزش به چه صورته تا بتونم از یه جایی هم که شده تو احساساتش رخنه کنم و کاری کنم که راضی شه باهام حال کنه . در واقع این اون بود که باید یه کاری می کرد تا منو راضی کنه که باهام حال کنه -داداش چرا ناراحتی -از بی پولیه -تو که خیلی بیشتر از من و خواهرم همیشه بایا روتیغ می زدی حالا چی شد که داری از بی پولی می نالی -آخه یه جوون خیلی خرجا داره -چیه نکنه می خوای با دوست دخترات حال کنی شیطون ؟/؟ حتما عکسشونم تو کامپیوترت داری . میشه بریم تو بر نامه هات بهم نشونش بدی رنگش پرید و گفت نادیا دیگه وارد این مقوله ها نشو که میشه گفت وارد شدن تو حریم خصوصی دیگرانه . می خواستم حالشو بگیرم و رسواش کنم که با خودم گفتم باشه بعدا خدمتش برسم . فعلا شرایط مطلوب نبود و نمی شد کاریش کرد . دیدم داره در مورد مسابقه ایران و قطر واسه انتخابی جام جهانی یه چیزایی می خونه -ببینم داداش جریان چیه -هیچی ازبس فدراسیون فوتبال و یه سری دستهای پشت پرده ای که تو کاره با این قطریا ساخت و پاخت کردن که آدم نمی دونه رو این مسابقه چه جوری شرط بندی وپیش بینی کنه . همه رو مساوی و باخت ایران شرط بندی کردن . کسی اصلا پولشو رو برد ایران نمیذاره . طوری هم شده که برد ایرانو یک در هزار جایزه گذاشتن . -چی میگی داداش بازی که تو کشور خودمونه -باشه ولی وطن فروشا کاری کردن که ما همش به این عربا باج بدیم . دین و ایمون خودشونو فروختند . -نویان هیچی پول و پله داری .  مایه داری ؟/؟ -خب یه مقدار پول دارم چی بود ؟/؟ -بیا روبرد ایران شرط بندی کنیم . -نادیا دیوونه شدی ها . همه ملت می دونن که اگه بازیکنای قطر زمینو خالی کنند بازم ایران بازی رو ببر نیست . -پس این همه ضرر در شرط بندی ها چی . -خب مساوی یک به یکه . باخت ایران یک به دو و برد یک به هزار . -اگه همه شرط بندی روببرن چی ؟/؟ -حتما دولت از یه جایی سود می کنه  ضرر اینا رو میده . ازاین عربای نامرد می گیره - نویان بیا روبردشون شرط بندی کنیم . یه میلیون من میدم یه میلیون تو . -نادیا من همچین کاری نمی کنم .-داداش حتما می بریم . یکی از دوستام که فال قهوه می گیره گفت حتما می بریم -نادیا کلک نزن تو که اصلا تو خط فوتبال نیستی -اگه باختیم من یه جوری خسارتتو میدم . اصلا هرچی تو بگی و بخوای من انجام میدم . حتی اگه یه چیزای سخت ازم بخوای که  در شرایط عادی نشه بهت داد و با عرف سازگاری نداشته باشه بهت میدم . یه نگاهی بهم انداخت و تعجب کرده بود از این که من دارم این جوری باهاش حرف می زنم -خودت گفتی ها اگه باختیم من نمی خوام پولمو بهم بدی فقط میخوام که یه کاری برام بکنی . یه خورده سخته ولی خودت قول دادی ... خندیدم و گفتم حتی حاضرم دوست دخترت باشم . از این بالاتر ؟/؟ -جدی میگی ؟/؟ -شوخیم کجا بود -پس دعا می کنم که ببازیم -داداش یعنی من بیشتر از یه میلیارد واست می ارزم ؟/؟ -بیشتر از یه دنیا .. البته اون حس می کرد که من جریان دوست دختر شدنو تا حدودی شوخی فرض کردم ولی این اطمینانو داشت که اگه یه همچین چیزی رو بخواد من بهش نه نمیگم . با این حساب اون در یه حالت برد برد قرار داشت . یا یه میلیارد به دست می آورد یا تن لخت منو که هر کاری که می خواست باهاش انجام بده البته خودش که چیزی به من نگفته بود ولی می دونستم که جز این نمی تونه در خواست دیگه ای داشته باشه . روز بازی فرارسید . نویان رفت استادیوم . من و اون هرکدوم یک میلیون تومن روبرد ایران شرط بندی کردیم . من از راه قاچاق یعنی همون نامرئی شدن رفتم داخل استادیوم و بعدش هم وسط میدون . همه ملت می دونستن که این تیم نمیخواد قطرو ببره . تودلم مثل مردای لات منش صحبت می کردم . نگاهمو دوختم طرف وی آی پی و به از ما بهتران و چند تا آخوند و سران مملکتی و رئیس فدراسیون و هر کی که اونجا بود نظرانداخته وگفتم خوار شما رو میگام اگه بذارم امروز بازی یا مساوی شه یا ما ببازیم . کوس کش ها واسه پول و واسه مراوده های دیگه و یه سری مماشات حاضرین افتخارات ملی رو زیر پا له کنین . ای کثافتایی که از ته دلتون میخواین که خلیج همیشه فارس ما رو هم بهش بگن خلیج عربی . توپ به گردش در اومد بازیکنان یه پاس های شلی به هم می دادند .. توپ ها رو خیلی هوایی یا خیلی پایین و نامیزان سانتر می کردند . اول تا آخر بر نامه ها به همین صورت بود . اگه کور می دید می فهمید که اینا نمی خوان برنده شن . دفعه قبل بازی دو بر یک برده رو مساوی کردیم تا اونا بیان بالا و بحرین اوت بشه . خب میگیم اون ناجوانمردی به ضرر ما نبود ولی حالا چی ؟/؟ ای خدا ما که خودمون پول نفت داریم پول عربا رو چرا می گیرین ؟/؟ یه خورده همراه داور و بازیکنا می دویدم نفسم بند اومده بود . نیمه اول  داشت تموم می شد و من نمی دونستم باید چیکار کنم . اصلا تیز بازی نداشتند این بازیکنای ما . قطری ها هم الکی واسه این که نشون بدن این بازی جوانمردونه هست و نتیجه از پیش تعیین شده ای نداره گاهی با بازیکنای ما شاخ تو شاخ می شدند و دست به یقه .. -مادر قحبه ها شما که با هم ساخت و پاخت کردین . ...... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

8 نظرات:

Ermiya گفت...

سلام ایرانی عزیز
واقعا باحال بود با اون تیکه ها کلی خندیدم :x

ایرانی گفت...

ارمیا جان یه چیزی به من میگه که همه اینا واقعیته و بعد هااین جریانات از پس ابر ها می زنه بیرون .نیمه شبت خوش ..ایرانی

ناشناس گفت...

دست مریزادداداشی.فردین

دلفین گفت...

دادشی عالیه ولی کاری میکردی نادیا تو استادیوم لخت میشد چون نامرئی اینو کفتم

ایرانی گفت...

ممنون فردین گلم . موفق باشی ..ایرانی

ایرانی گفت...

سلام دلفین جون . هدف چیز دیگه ای بود که لخت شدن نادیا ضرورتی نداشت و اگه این کارو می کرد تازه شاید یه خورده پیچیده هم می شد . البته جاهایی هست که قصد دارم از این تکنیک استفاده کنم . پاینده باشی ..ایرانی

جيبر گفت...

زيبابود.باهات درمورد حرفايي كه تو داستان زدي شديد موافقم جيبر

ایرانی گفت...

ممنونم داداش جیبر . امشب قسمت یازدهمشو منتشر می کنم که حال فدراسیون فوتبال گرفته میشه . شاد باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر