ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سیزده عشق 12


باورم نمیشه که پیشم بر گشته باشی -منم باورم نمیشه که یه دختری که یه عمر خجالتی بوده و اصلا تو باغ نبوده یهو عاشق یکی شده که از آسمون رسیده و هنوز نمی دونه کس و کارش کیه -چیه به همین زودی پشیمون شدی و دلتو زدم ؟/؟ نکنه بازم هوس قال گذاشتن منو کردی -قربونت برم من اون چشای خوشگلتو بخورم من کی قالت گذاشتم که این دفعه دومش باشه ؟/؟ یدفعه از پیشت رفتم که اونم یه روزه بر گشتم . -من که کار خلافی نمی کنم . خونواده ام خوب درکم می کنن . -بابات چی حسین آقا اگه بفهمه که دخترش عاشق شده چه بلایی سر من میاره -نترس عزیزم . درسته که اون خودش بهتر از هر کسی می دونه که طوری منو بار نیاورده که با هرکی  که از راه برسه بپلکم . تا ابد که نمی تونم تو خونه بابام باشم . مادرمو که دیدی به نظرت چطور اومد -یه زن خوب و منطقی و با درک و شعور و دلسوز که به خوبی متوجه  جریاناتی میشه که دور و برش میشه -اگه بهت بگم بابام خیلی قوی تر و مهربون تر از اونه باورت میشه ؟/؟ خاطرت جمع میشه ؟/؟ علی جون می تونم یه چیزی ازت بخوام ؟/؟-بگو فرشته قشنگم . مجبوبه گلم . فقط زیر جون نخواه . -می تونم خواهش کنم که دیگه با هم نپیچیم و همش چیزای قشنگ بگیم وکارای قشنگی بکنیم ؟/؟ -بااینش خیلی موافقم یعنی با کارای قشنگ . یعنی میگی باهات شوخی نکنم لاله ؟/؟ آخه من دوستت دارم . چقدر تو نازک نارنجی هستی ؟/؟ هرچی تو بگی . می دونی که من دلشو ندارم ناراحتی تو رو ببینم -حالا عزیزم میشه من یه چیزی ازت بخوام ؟/؟ -بگو ببینم تو دیگه چی میخوای ؟/؟ -میشه وقتی رفتیم یه جای خلوت بغلت بزنم وببوسمت ؟/؟خجالت که نمی کشی . سختت که نیست . آخه این اولین تجربه اته و.. -قرارم نیست تجربه دیگه ای داشته باشم -ببینم تو واسه بوسیدن و بغل کردن منم اجازه میخوای ؟/؟-ببینم اگه ناراحتی دیگه از این کارا نکنم ؟/؟-بازم که داری باهام بحث می کنی ؟/؟توکه میدونی من چقدر تشنه محبت توام . -ببین الان دریا روبروی ماست ولی بهتره بریم به جنگل که بتونیم آب بازی کنیم گرفتی ؟/؟ -باشه بریم . سوار شدیم و ازساری به قائمشهر رفته و از اونجا هم رفتیم تو جاده فیروزکوه -ببینم حتما میخوای دوباره بریم همون جای سیزده .. اگه سگ باشه چی ؟/؟ -اون دفعه چوب دستی دستم بود و تازه ترسیدیم وفرار کردیم . -خیلی شجاع شدی دختر -وقتی توکنارمی ازهیچی نمی ترسم . -لاله قشنگ من دلم واسه بغل زدنت تنگ شده نمی دونم چرا هرچی میریم نمی رسیم . .تو این یه تیکه جا رو ول نمی کنی -علی جون این منطقه برام مقدسه وقتی که فکرشو می کنم چطور با ترس و لرز و خطر پاره پاره شدن به خودم می لرزیدم و تو هم با اون وضعیت اومدی نجاتم و بعدشم ترسیدم که باعث مرگ تو شده باشم و همه اون عذابها یهو تبدیل به یه عشق داغ شده باشه معلومه که من وابسته به اون خاک مقدس میشم . -خیلی دیوونه ای نازنین تو به جای پزشکی باید می رفتی ادبیات می خوندی . رسیدیم به همون جای عشقولانه خودمون . -ببینم خانوم احساساتی . من یه پیشنهادی دارم که خیلی شاعرانه بوده و آدمو یاد یه خاطره شیرین میندازه . البته اولش خیلی سوزناک و خراشنده هست ولی بعدا زندگی شیرین می شود . خلاصه بگم بریم تو اون چاله پر از تیغ و خار -مگه مخم تاب گرفته ؟/؟ -این قدر بی احساس نباش لاله . نمی دونی اون ثانیه های درد آوری که آخرش به شیرینی ختم میشه چقدر باحاله  . البته یاد آوری اون -حالا منو داری اذیت می کنی ؟/؟ هنوز غروب نشده بود . رسیدیم به محل نخستین دیدارمون . اونم چه دیداری . همه جا امن و امان بود . ازسگ وبه غیر از ما ازآدم هم خبری نبود . -ببینم دختر حالا من و تو دوباره تنها شدیم . نمی ترسی ازم ؟/؟ -بازم زده به سرت . ازچی بترسم . -یعنی تو نمی خوای این روسری رو از سرت برداری ؟/؟  اینجا که کسی نیست . بذار موهای قشنگتو ببینم و تو رو خوشگل تر ببینم . دوست نداری بهت بگم چقدر نازودوست داشتنی هستی ؟/؟ بذار من خودم اونو ازسرت درش بیارم . یه خورده موهاتو پشت سرت جمع کردی . بذار افشونش کنم . مومشکی من با چشایی شهلا و درشت وابروهایی کمونی .. دختر اگه نمی تونی بهم وفادار بمونی از همین حالا بگو -علی توروخدا این قدر اذیتم نکن تو خودت بهم قول دادی وگفتی که آزارم نمیدی . سرمو گذاشتم روسینه اش و این بار اون شروع کرد به نوازش من و موهای سرم . توبغلش داشت خوابم می برد . با سرم به سینه اش فشار آورده و اونو به عقب هل دادم و پشتش روی چمن قرار گرفت و سرم طرف صورتش . لحظه به لحظه لبای داغ و تشنه امو به لباش نزدیک می کردم . تشنگی وعطشو در چشا و لباش می دیدم . لبامو در حال تماس با لبهاش کنار کشیدم ولی اون در یه لحظه دستاشو گذاشت پشت سرم و نذاشت که بیشتر از این اذیتش کنم . تشنه لبهای شیرین و داغ لاله بودم وبا این بوسه داغ تمام بدنم داغ شده بود . منم یه دستمو گذاشتم پشت سر لاله گلم و با نوازش موهای سرش به آتش عطش اون دامن می زدم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

 

ابزار وبمستر