ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مادر فداکار 24

هی ببینم داشتین چیکار می کردین که به محض دیدن من خودتونو جمع و جور کردین -هیچی مامان . من و امیر داشتیم در مورد مسائل جوانان صحبت می کردیم و این که چه جوری خودمو نو با این دوران حساس وفق بدیم . -ببینم بازم با هم بحث کردین ؟/؟ ببین دخترم من خودم این روزا خوب می دونم تو حالت خوب نیست روحیه ات کسله . منم در سن تو بودم یه نیاز هایی داشتم . همه دخترا همین طورن . چه بهتر که این دوران بحرانی به طور منطقی پشت سر گذاشته شه و آدم آینده رو هم نباید از یاد ببره . تو و امیر خواهر و برادر هستین . از قدیم ما رو طوری بار آوردن که یه سدی بین دختروپسر کشیدن . یعنی بین دو جنس مخالف . کاری کردند که پدر با دختر و مادر با پسر و خواهر با برادر نتونه اون نیاز های جوونی و رک و پوست کنده بگم جنسی خودشو مطرح کنه و بی پرده حرف بزنه . البته به موارد استثنایی کاری نداریم . روی صحبتم در حال حاضر با هر دو تاتونه . الناز بهم گزارش رسیده یه پسر لات این روزا دنباله تو رو داره و تو هم به جای این که بهش پرخاش کنی همش با لبخند و جواب گرم ازش پذیرایی می کنی -مامان این طور نیست هر کی که جاسوسی منو کرده غلط به عرضت رسونده . -عزیزم حواست باشه این دوره زمونه اگه آدم خودشو مفت ببازه یه عمر باید حسرت و پشیمونی بکشه . من واسه شما دو تا خیلی زحمت کشیدم . تمام دوست داشتن ها و عشق این روزا قلابی شده و همه جز هوس زود گذر چیزی نیست . البته دخترا وفادار تراز پسران ولی این روزا از بس فیلمهای سکسی زیاد شده که خیلی از اونا هم جز هوس به چیزی فکر نمی کنن . الناز صورتش از خجالت سرخ شده بود . المیرا یه چشمکی به امیر زد و امیر هم ادامه داد -الناز جون من داداشتم . می دونم خیلی چیزاست که بین یه خواهر و برادر مانع میشه تا اونا تمام حرف دل و خواسته شونو بزنن ولی اگه این سد ها بر داشته شه بسیاری از مشکلات حل میشه و اونا راحت تر می تونن با مسائل اجتماعی کنار بیان . رک وپوست کنده بگم مثلا تو پریود شدی و می خوای بری از سوپری سر کوچه واسه خودت نوار بهداشتی بخری و سختته که بری مغازه چون فروشنده پسره . اینو باید به من که داداشتم بگی و ..خیلی چیزای دیگه رو . امیر دیگه نمی دونست چه جوری ادامه بده حس می کرد که یه خورده زیاده روی کرده . خیلی حرفا باهات دارم الناز . دراینجا امیر یه چشمکی به مادرش زد ومتوجه اش کرد که از اونا فاصله بگیره . بعد رفت پیش خواهرش و گفت میرم الان بر می گردم با خواهر خوشگلم درددل می کنم . برق هوس رو در چشمان خواهرش دیده بود . البته نه هوس و تمایلی که نسبت به برادرش باشه . اون حشری رو که یه دختر در این سنین داره متوجهش شده بود . اون چند تا زنو گاییده بود و تا حدودی با خصلت جنس مونث آشنا شده بود .. امیر و المیرا رفتن بیرون -خب پسرم چطور بود . -مامان آمادگیشو داره اگه هم نداشته باشه این آمادگی رو در اون ایجاد می کنم -اگه می خوای باهاش کاری بکنی باید از کون بکنیش و منم حضور داشته باشم . -مامان نه به داره نه به باره . بذار اول برادری ثابت شه بعد . اون که هنوز رضایت نداده . -امیر من احساس یه دخترو در این سنین درک می کنم . با توجه به این که این روزا فیلم و نوار سکسی زیاد شده و دخترا به طور پنهونی میرن تو کامپیوتر و اینترنت و انواع و اقسام فیلمها رو می بینن و هیجان زده می شن هیچ بعیدم نیست که راضی باشن با داداششون سکس کنن و از این داستانها هم این روزا زیاد نوشته میشه . فقط امیر هر وقت که تو میری تو اتاق النازمن مراقب شما هستم . درو باز بذار یا اگه نتونستی من پشت در می مونم یه جوری حرف بزن و با حرفات علامت بده که من متوجه شم . فقط درو قفل نکن -باشه مامان همه اینا در صورتیه که بشه کاری کرد . فقط یه سوال ازت دارم اگه اومدی داخل و من و اونو به وقت سکس گیر آوردی اون وقت چیکار می کنی -نگران اون نباش تو که راضی هستی اونو با کلام خودم طوری رامش می کنم که هیچ جادوگری تو دنیا نتونه همچین کاری بکنه . وقتی یه مادر راضی باشه که دخترش تو سط پسرش گاییده شه و اون دو نفرو تشویق کنه این دختر یا پسر دیگه چی می تونن بخوان و با این حالتی که من در الناز دیدم تمایلش خیلی بیشتر از توست . با توجه به این که می دونم اون هنوز سکس نداشته منم این نگرانی برام وجود داره که یه موقع ممکنه هوستون گل کنه و کیرتو فرو کنی توکوسش و بد بختش کنی -مامان من به خودم مسلطم -نه عزیزم جلوی هوسو نمیشه گرفت .. -ببین پس تو کشیک منو بکش و منم می دونم کارمو چه جوری پیش ببرم . امیر از همون اول خودشو راحت کرد . با یه شلوارک که زیرشم شورتی نبود رفت طرف خواهرش و رو تختش و کنارش نشست . المیرا هم یه تاپ سفید حلقه ای تنش کرده بود با یه دامن خیلی کوتاه به رنگ مشکی که تا  انتهای کونشو پوشش می داد و یه جوراب شلواری هم پاش بود که اون تا خط دامن و مرز بین کون و رون می رسید و اونم یه جوراب سفید توری نازک بدن نمای خوش رنگ بود که خیلی بهش میومد . امیر دوست داشت جورابشو لیس بزنه و همونجا در جا بخوردش . ولی نمی تونست یک دفعه این کارو انجام بده . -امیر این چه وضعشه یه زیر پیر هنی تی شرتی چیزی تنت می کردی . -تو این روزا کی دیدی که من از این چیزا تو خونه اونم کنار تو و مامان تنم کنم ؟/؟ مگر این که یادم بره . خب کجا بودیم .دستشو گذاشت رو ی پا و جوراب النازواز زانو تا بالا ی رونشو لمس کرد . چه جوراب خوشگلی خیلی بهت میاد . چقدر پاهاتو خوشگل تر کرده .. الناز لرزش خاصی رو در تمام بدنش احساس کرد ولی به روی خودش نیاورد -الناز این جوراب از کجا بهت رسیده -این همونیه که روز زن بهم دادی -حالا داری بهم متلک میگی ؟/؟ خب معمولا این روز مردا به زناشون و پسرا به ماماناشون کادو میدن . اگه فکر می کنی برادرا هم باید به خواهراشون کادو بدن من دفعه دیگه وظیفه امو انجام میدم . حالا چرا این قدر خیطم می کنی . تو که می دونی من چقدر دوستت دارم . مگه همین یه خواهرو بیشتر دارم . سرشو انداخت پایین و مثلا با یه حالت بغض کرده ساکت شد -داداش قربونت . بمیرم برات ناراحت شدی .؟/؟ دستشو گذاشت زیر چونه امیر و اونو آورد بالا و تو چشاش نگاه کرد .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

9 نظرات:

Ermiya گفت...

فک کنم بعد از خواهره نوبته مادرشه یا دوست خواهرش?

ایرانی گفت...

بعد از خواهره نوبت مادرشه و تا این جریانات شکل بگیره فکر می کنم تا آخر مرداد ماه طول بکشه که تموم شه دیگه این که مراحل خودشو طی کرده و هم داستانهای تازه ای میشه تزریق کرد که زیادن .. البته قسمت مادرشو هنوز شروع نکردم . فکر کنم داستان سکسی دنباله دار جایگزینش هم یکی از در خواستهای فردین خان باشه که خودم بیشتر دوست دارم اتوبوس سکسی رو شروع کنم که تا دو ماه دیگه خیلی راهه اول اینو تموم کنم . ممنونم از پیامهای نیمه شبانه ات . کامروا باشی ارمیای عزیز !..ایرانی

ناشناس گفت...

تکی قلم طلای ایران ایرانی جونم.فردین

دلفین گفت...

دمت گرم دادش گلم

ایرانی گفت...

محبت داری فردین جون . ممنونم از لطفت ..ایرانی

ایرانی گفت...

همیشه شاد همیشه خندان همیشه تندرست باشی دلفین جان ! ..ایرانی

جيبر گفت...

اين داستان ديونه كنندست ايول داري
جيبر

ایرانی گفت...

متشکرم داداش جیبر . برقرار باشی ..ایرانی

ناشناس گفت...

Unless you choose the best keywords no one is going to find the video anywhere in google.
Many potential sellers feel a sense of security upon seeing a postcard directly mailed to them.
This, as well as additional costs that may be needed to repair the property, should be taken into
consideration when agreeing to the price of the property.


my blog post; columbus real estate

 

ابزار وبمستر