ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 48

گلاره خیلی خوشگل بود . یه زیبایی کارت پستالی داشت . کوسشم نشون می داد که باید آک آک باشه . حس می کردم که یه خورده سنگین شدم . شاید این نون کره ای منو اذیت کرده با شه . به من وعده شتر مرغو داده بود . یعنی من باید شتر مرغ می خوردم . خیلی حال می داد لیس زدن کوس این دختر خوشگل و مامانی کرد . یه خورده که از خیسی های نمکی کوسشو که واسم خیلی شیرین بود خوردمش حس کردم از اون سنگینی دارم نجات پیدا می کنم و غذام داره هضم میشه .. دوتا دستامو گذاشتم پشت کونش و اونو تو همون اتاق درازش کردم چشای درشت و سیاهش مژگان بلندش و اون نگاه هوسبارش .. اوخ که چقدر دلم می خواست زودتر کیرمو فرو کنم تو کوسش . واسه لحظاتی یادم رفته بود که واسه چی دست به دامن گلاره شدم . فعلا که گلاره دست به دامن من شده بود . زیبا با چشایی سیاه موهایی مشکی و بلند . بدنی مثل برف سفید و گونه هایی سرخ و کوهستانی .. هوس خودشو گاه به زبون کردی و گاه به زبون فارسی بیان می کرد . از حال رفته بود . اسم چند تا از مرشدای کرد رو می برد و به جون اونا قسم می خورد که من اولین مرد زندگیش هستم و اینم اولین سکسیه که داره . حس کردم که درست میگه چون یه جوری ناله می کرد که فکر می کردم عزیزشو از دست داده . ظاهرا باید یه کوس پاره کنی دیگه یا همون پرده پاره کنی راه مینداختم . سریع خودمو لخت کردم . این گلاره خانوم ما ظاهرا تجربه ای نداشت و من باید سریع اونو حین عمل تجربه دارش هم می کردم . فعلا جاش نبود یا زمانش نبود که کیرمو فرو کنم تو دهنش . روی دختر کرد دراز کشیده و این بار از پایین پاش شروع کردم گوشت سفت و پوست نرمی داشت . زبونمو از همون مچ پاش کشیدم و رفتن طرف بالا . به رون پاش که رسیدم میک  زدن دوطرفشو شروع کردم و اون قسمتی رو که با لبه کوسش در تماس بود بیشتر لبو زبونمو میذاشتم روش و میکش می زدم . اون دختری که با اسب بر فراز کوها پرواز می کرد زیر کیر کوروش پرواز دیگه ای رو شروع کرده بود . پروازی در دل و اوج آسمان . بازم به زبان کردی یه چیزایی می گفت که حالیم نمی شد . انگار یه جوری می خواست خودشو خالی کنه و احساساتشو نشون بده ولی شرم و حیای کردیش و اون خجالت دخترونه اش مانع می شد که با زبون همزبونی بهم بگه که چه احساسی داره و چی می خواد . فعلا کاری به این کار ها نداشتم و اینو می شد تا دقایقی دیگه درستش کرد . نوبت جویدن کوسش بود . این چند هفته ای دیگه متخصص شده بودم . می دونستم موقع لیس زدن باید به کجا بیشتر فشار بیارم و به وقت مکیدن کجا از حساسیت بیشتری بر خورداره . واقعا این کوروش چطور می تونه به یه دنیا سرویس بده . قسمت بالای چوچوله و شمال کوس رو گرفتم بین دو تا لبهام و اون یه تیکه از چوچولشو گرفتم بین زبون و دندون بالام و طوری که حالت گاز زدن نداشته باشه با یه میک زدن قوی اونو به آخر هوس رسوندم .. جیغ می کشید و هی می گفت اوخخخخخخ کاکوووووو اویییییی ببوووووووو من نمی دونم دیگه این چه سیستمی بود .. به نظرم اومد که داره پدر و برادرشو در این حالت هوس فریاد می زنه .. بااین که دو تا دستامو روی رون پاهاش نگه داشته بودم که حرکتشون نده ولی از بس زورش زیاد بود بازم با حرکتاش اذیتم می کرد . حتی شکمش و اون ناف خوشگل اون وسطش هوسمو زیاد می کرد . کیر شق شده امو گذاشتم رو نافش . یه خورده بهش فشار آوردم که دردش گرفت . دوست داشتم همونجا رو سوراخ کنم و بکنم تو شکمش . آخ که چقدر زنای خوشگل تو دنیا زیادن . چقدر دلم میخواد بیشتراشون خوشگل تراشون مال من باشن . بازم به یاد این افتادم که خدا چقدر خوب نقطه ضعف مارو میدونه و همش به ما وعده حوریای بهشتی رو میده اونم هزار تا هزار تا . خدا خودت می دونی خودت اگه اونارو به ما بخشیدی قدرت نگهداری و رسیدگیشونو هم باید به ما بدی .. ما که فعلا تو این حوریای زمینیش موندیم . . موهای بلند گلاره از زیر نافش هم رد می شد . مثل یه گل خوشبو اونو به بینی ام مماس کرده و و خودمو به سینه های سفت و سفید و درشت گلاره خوشگل رسوندم . -گلاره ! عزیزم ! خوشگلم ازم خجالت می کشی ؟/؟ بگو نازنینم .حرف دلتو بزن . بگو . اگه خوشت میاد .بگو دوستم داری . اگه بلدی .اگه حرفای سکسی فارسی می دونی بگو تا کوروشت بیشتر و بهتر باهات حال کنه و بهت حال بده . باهمون لهجه و کشش شیرین کردی شروع کرد به فارسی گفتن -کوروش خجالت می کشم . -تو الان زیر کیر من خجالت نمی کشی از این که بخوای بگی داری حال می کنی خجالتت میاد ؟/؟ اوخ که من قربون اون شرم و حیای دخترونه ات برم .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

ایرانی گفت...

بازم رسیدیم به یک مرد .فقط یک مرد که می تونه دنیا رو در مشت خودش داشته باشه . این داستان همان گونه که گفتم لطافتهای خاص خودشو داره از دیدگاههای بسیاری می تونه مورد ارزیابی قرار بگیره . سکس داره ..مسائل اجتماعی داره .طنز داره ..حقایق تاریخی داره ..حقایقی که شاید در هیچ جای دنیا چه سایت فیلتر شده و چه نشده بهش اشاره نشده . یه قلقلکهایی داره که خیلی ها اونو شوخی فرض می کنن . ولی خب چه کنیم که داستان که زیاد بشه و یا سرعت خوندن داستانها بره بالا ممکنه خیلی ها خیلی از مطالبشو نگیرن و یا شوخی تصورکنن . از طرفی ممکنه خیلی از خانوما هم حساسیت داشته باشن و از این که تمام زنای دنیا محتاج یه مرد باشن به مذاقشون خوش نیاد . درهرحال یه چند قسمتی در ایران اونو خانوادگی و فامیلی می کنم که یه حال وهوایی عوض شه . سربلند باشید ...ایرانی

 

ابزار وبمستر