ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 54

عصمت فکر کنم از اون کله گنده های راه آهن بود . حسابی پرده ها رو کشید و معلوم نبود از کدوم سوراخ سنبه یه تشک وسط کوپه پهن کرد و انواع و اقسام خوردنیها رو آورد بیرون . بعدش یکی یکی لباساشو در آورد . چقدر از این پوزه بندش بدم میومد . همه جور شلاق زن دیده بودم این جورشو نه . یه شلاق زن تو محله مون می شناختم که آخرش شکمش اومد بالا . یعنی بچه مال شوهرش نبود . مال یکی از همون برادرای حزب الشیطان بود . واسه این که گند کار در نیاد مجبور شد از شوهرش طلاق بگیره و بعدش موضوع رو طوری سنبلش کنه که بگه زمانی که بار دار شده شوهر نداشته . متارکه کرده بوده . یه جنده مطلقه بوده . کثافت چند ماه بعدش زایمان کرد . ای خدا چرا اینا نباید سنگسار بشن . گاهی وقتا فکر می کنم این همشهری و هموطن ما , این بنیامین نتان یاهوی ایرانی , نخست وزیر اسرائیل هرچی میگه راست میگه . اینا دارن عین سوسمار همدیگه رو می خورن . نتان یاهو یه حرفی به من زده بود که خوردم و دم نکشیدم بهم گفت که قبول ما اومدیم و اینجا رو اشغال کردیم . اومدیم سرزمینی رو که حق خودمون می دونستیم اشغال کردیم . یهود اومد حق مسلمونو گرفت . واسه چی تو کشور شما مسلمون سر زمین مسلمونو اشغال کرده و مسلمون حق مسلمونو داره میخوره ... لال شده بودم . همچین لال شده بودم که فوری موضوع رو عوض کردم و گفتم خب ما صبر انقلابی داریم و داریم مبارزه می کنیم جهاد اکبر می کنیم و دفاع مقدس داشتیم و الان تو سازندگی هستیم . -کوروش خواهش می کنم تو دیگه واسه ما از دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نگو . هر کور و کری بخوبی می دونه که جنگو خود دولت تو طولانی کرد تا بتونه به تنفس کثیفش ادامه بده . تا سایه شوم مافیای اقتصادی رو بر سر ملت بیچاره ایران نگه داشته باشه . تا یه سری جوونا رو به عشق شهادت به کشتن بدن و خودشون سرمایه ملی رو بچاپن -حالا بنیامین تو یکی واسه ما دلسوز نشو -ببین کوروش درسته من نخست وزیر اسرائیل هستم و یک یهودی ولی یک ایرانی هم هستم . ایران وطن منه . -بنیامین جان ! بس کن دیگه من از سیاست چیزی سر در نمیارم .. فقط داشت بهم می خندید . ای که هی یهودی اشغال گر قدس داشت بهم می خندید . بریم سر کوس و کون خودمون .. خودمون یعنی همون عصمت خانوم پاک شلاق زن که می دونم انواع و اقسام پاسدارا و آخوندا تا دسته کوس و کونشو گاییده ان و حالا چون دیگه آدم خایه داری تو این دنیا نیست اومده سراغ من .  خیلی آتیشش تند بود . همچین منو لخت کرد که نفهمیدم . یعنی وقتی که کار تموم شد تازه فهمیدم . ای لعنتی . خیلی تشنه و حریص بود . افتاد رو کیرم و طوری گذاشت تو دهنش که فکر کردم داره بستنی قیفی می خوره . معلوم بود که یک ساک زن حرفه ایه . -عصمت جان تا حالا آدمم کشتی . -آدم نکشتم ولی چند تا دختررو زن کردم . که اونا باکره نباشن و بهشت نرن . ولی اگه امشب بهم حال ندی تورو می کشم حواست باشه . از طرز حرف زدنش نفهمیدم که داره شوخی می کنه یا جدی میگه . ترس برم داشت . با همین ترسیدنا بود که سالها کارشونو پیش برده بودند . زبونم بسته شده بود . -عصمت عجب کون و کپلی داری . آدم باهاش حال می کنه . حقش بود که تو الان زیر کیر یک مجتهد اعلم بودی . از اون کتابدارهایی که واسه عدالت جون میدن و طرفدار آدمای بر حقی مثل توان . -گل گفتی کوروش ولی حال نمیده . اکثر آیت الله ها همه پیر و پاتال هستند . -چی میگی عصمت کوسو . من یه آخوند کله گنده می شناسم که یه دختر 14 ساله گرفته . حتما کیرش کار می کرد . -نه من خودم ده دوازده تا از این کیر ها رو آزمایش کردم به دردی نیستند . حالا اون هوسش گل کرده بره سراغ دختر بچه مسئله دیگه ایه . کیرم خودش سفت و چماقی بود ولی به خاطر این که از فولاد محکم ترش کنم یکی از اون قرصای وایاگرای 100 میلی انداختم بالا که فکر می کنم دیگه حتی پنجره شیشه ای بالا سرمو می تونست سوراخ کنه چه برسه به کون گوشتی این جنده بسیجی رو . عصمت کونی سرشو چسبوند به پنجره قطار و می خواست تاریکی شب و ستاره های خوشگل آسمونو ببینه و حال کنه . نمی دونم آیا این جلاد ها احساسی هم دارن یا نه . مثل آخوندا همش به فکر شکم و زیر شکم و تقیه هستند . اونو به دیواره کوپه و زیر پنجره چسبوندم و کیر شق شده امو فرو کردم تو سوراخ کون جنده مذهبی شلاق زن .  این سوراخ کونش همچینا هم تنگ نبود ولی عظمت کیر من طوری بود که تو کوپه جیغ وحشتناکی کشید ولی من دستمو محکم جلو دهنش نگه داشته و کیرمو همین جور به طرف ته کونش فشار می دادم . -جنده کونی کونتو جر میدم . روده هاتو پاره می کنم . تو دختر مردمو اذیت کرده گیر می دادی ؟/؟ بگیر این کیرو . دست و پا می زد و ناله می کرد ولی من رحم تو وجودم نبود . بد جوری ناکار شده بود . به کیرم بیشتر فشار می آوردم که تو کونش جلو تر بره ولی نمی رفت . فشاری رو که به خودش می آورد به منم منتقل می شد ولی از این که این شکنجه گر رو شکنجه اش می دادم لذت می بردم . یواش یواش خودمم از این جور گاییدن لذت می بردم . بهم مزه می داد و کون بدی هم نداشت . ولی می دونستم که دیگه مقعد سالمی واسش نذاشتم . اون حداقل تا 6 ماه  نمی تونست خوب بشینه و باید تحت درمان می بود . کمترین داروش آنتی همو رو ئید بود که باید به کونش می مالید . وای که چقدر حال می کردم . یه لحظه که دستمو از رو دهنش ور داشتم گفت کوروش من که با تو بدی نکردم . طوری جرم دادی که اون داخل داره می سوزه و آتیش گرفته . اینجوری کیر تا حالا نخورده بودم . -جنده خانوم وقتی که ماموریت می رفتی لبنان حتما برادران عرب لبنانی خیلی هاشون بهت کیر زدن . دیگه اینقدر چاخان نکن . -داشتم از کیر تو تعریف می کردم -جنده خانوم من اول عادت دارم که میذارم تو کون بعدش میرم سراغ کوس . -کونم پاره شده بذار تو کوسم . ازبس با کف دستت روش مالیدی آتیشش زیاد شده ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

5 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم خیلی حال دادی مخصوصا شخصیت عصمت حواهر بسیجیو خیلی قشنگ بود دمت گرم

Www.youloveme30.blogfa.com گفت...

ُلام امیر جون میشه منو لینک کنی آ[ه من به افزایش آمار احتیاج دارم ممنون

ایرانی گفت...

ممنونم دلفین نازنینم ! این یه واقعیتیه . البته ممکنه تک و توکی آدمای معتقد هم داخلشون باشن ولی یه مشتی هستند در مقابل خروار ها انسان یا انسانهایی که نون رو به نرخ روز می خورن .خدا لعنتشون کنه که به اسم دین دارن دینو از ریشه در میارن .موفق باشی ..ایرانی

ایرانی گفت...

با سلام به یو لاو می عزیز . گفتم یه عرض ادبی کرده باشم ولی در این خصوص امیر عزیز باید بر رسی کنه . برات آرزوی موفقیت می کنم در هر زمینه ای از زندگی . شاد و پیروز باشی ...ایرانی

امیرسکسی گفت...

بادرود به همه خوانندگان و بازدید کنندگان عزیز و آرزوی توفیق و سلامتی برای شما نازنینان . درپاسخ به درخواست شما دوست گرامی youloveme به عرض می رسانم که لینک سایتهایی در این سایت قرار داده می شود که با ما هر گونه همکاری لازم را داشته و داستانهای ما را با اشاره به منبع و نام نویسنده منتشر نمایند . امیدوارم همکاریهای متقابل باعث پیشبرد امور و افزایش آمار بازدید کنندگان گردد . مخلص شما و همه خوانندگان دوست داشتنی ....امیر

 

ابزار وبمستر