ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لوتی سایت وabr135-بیست ودو

پرنسس ناز من ! حیفه با این تن و بدنی که داری در خدمت پرنس باشی . -اون بدبخت مثل موم تو دستای منه .. -یه دقیقه صبر کن پرنسس ببینم این موبایل منه که اون طرف تو جیب شلوارم زنگ میخوره .. الو سلام ایرانی جون . چطوری داداش . چی ؟/؟ این ابر 135 بازم گوه خوری کرده . کوس ننه و زنش و آبجیش خندیده . گوشی رو قطع کن ایرانی پول تلفنت زیاد میشه من خودم باهاش حرف می زنم ویه شرایطی میذارم که حالشونو می گیرم .. بعدا باهات تماس می گیرم . بعد یه چند تا جمله به ایرونی گفت و اونم گفت باشه در حالی که از خنده زیاد دو دستی شکمشو داشت . -چی شده دلفین عزیزم . می بینم کیرت خوابیده -از دست کارمند تو . از دست این ابر 135 حرامزاده که معلوم نیست بچه پدرش باشه یا نه . دوباره تو چت روم امیر سکسی به ایرانی گل و زحمتکش ما توهین کرده . معلوم نیست چه پدر کشتگی با این نویسنده ما داره . بشر از این پوست کلفت تر ندیدم . پرنسس رفت جلووگوش ابر خان رو پیچوند -میذاری یه آب خوش ازگلومون پایین بره یانه . میذاری بالاخره این دلفین کیرشو بکنه تو کوس ما یا نه . تو هم مرض داری ها . بازم سوژه میدی دست این ایرونی . می خواست داستانو تموم کنه الان میگه به خاطر این واق واق کردنای ابر 135 بازم چند قسمت دیگه ادامه اش میدم . تازه خوبه که میگه من وقت ندارم . اگه وقت داشت چیکار می کرد ؟/؟! تو هم خوشت میاد ها . ننه ات که داره به گاییدن میره . آبجی و زنت و مادرزنت و عمه و خاله و زن دایی و زن عموت که این همشون چند تا چند تا کیر می خورن . ما دو تا مدیر لوتی هم که هرجایی درجه یک , اومدیم تو این برنامه . تو دیگه چه مرگته . خودتم که رئیس کونی هایی . حالا خر بیار باقلی بار کن .-پرنسس به جون تو به جون محمد خردادیان هم سنگر وپیشکسوت عزیزم که چند سال پیش با افتخار به امیر قاسمی می گفت که من کونی هستم و شجاعانه حرف می زد ودوساعت داشت دراین مورد مصاحبه می کرد قسم که من این پیامو ندادم . -من تو حرامزاده رو می شناسم کار خودته .. دلفین داره میاد این طرف . اگه نمی خوای اخراجت کنم هرچی که اون گفته بگو چشم .. -چشم پرنسس . دلفین اومد جلو .. دوباره همون آش و همون کاسه . از دلفین اصرار و از ابر خان انکار .. -من این مجلسو به هم می زنم ولی به یه شرط میذارم ادامه بدیم که پیش همه باید یه قولی به من بدی .. -بگو دلفین فقط بازار امروز ما رو خراب نکن -ببین من شنیدم این حوالی چمن ومراتع خوبی داره و اونجا فیلمبرداری از سکس با حیوانات هم انجام میدن . یعنی زنا کوس و کونشونو تقدیم حیوانات می کنن . منم میخوام خوارمادرتو بدم به دست اسب و الاغ .. باید مقدمات این کارو ردیف کنی -هزینه اش زیاده -بدبخت فیلمبرداری می کنی چند برابر پولشو در میاری . من میخوام یه کیر بره توکوس و یکی هم بره توکون -نه نه دلفین کون نه واگه توکون بره روده از هم می پاشه .نمیشه مادرزنم کون بده ؟/؟ -اگه اونم راضی باشه می تونه این کارو بکنه ولی من ترجیح میدم که مامانت این کارو بکنه . خیلی کون گشاده . مادر و خواهر ابر خان که جریانو شنیده بودند خیلی هیجان زده شده و گفتند ابر فکر بدی نیست . خواهره گفت داداش من کوس میدم ولی سوراخ کونم واسه کیر اسب و خر جا نداره . ملوک کونشو گرفت طرف صورت دلفین و با دو تا انگشتاش لای سوراخ کونشو باز کرد و گفت نگا.. کیر اسب راحت توش جا می گیره نگران نباش .. دلفین داشت با خودش فکر می کرد که اینا که خودشون آرزوشونه .. ولی خب زیاد پیش ایرونی نمیگم که اونا خوشحال شدند . ازاون طرف ابر 135 که سوراخ گشاد کون مادرشو دید یه لحظه فکری به سرش افتاد .  دست گذاشت تو سوراخ کونش و دید پنج تا انگشت گلوله شده اش تو کونش جا شدند . پس کیر خر یا اسب می تونه تو کون من جا بگیره جوووووووون منم کون میدم . چه صفایی چه حالی .. جووووووون .. اومد جلو صورت دلفینو ماچ کرد و ازش خواست که وقتی که کیر اسب یا خر تو کونش میره دلفین ازش فیلم بگیره .. -میشه بیست چوب .-ابر 135 هیجان زده به جای بیست تا سی هزار دلار واسه دلفین چک کشید .. جان کیر اسب تو کون من تو کون یه مرد بی سابقه هست . من تا حالا هرچی دیدم این زن بوده که زیر کیر حیوون قرار داشته . چه حالی میده . خیلی خیلی . ولی نباید بیشتر از پنج شش سانت فرو بره . اون وقت روده رو می ترکونه . .غائله ختم به خیر شد و این بار پرنسس که دیگه خسته شده بود درجا رفت رو کیر دلفین نشست -ابرخان خودت بیا جلو درست فیلمبرداری کن . اون یه دوربین دیگه رو هم بگو بیاد از یه زاویه دیگه به خوبی و شفافیت هر چه تمام تر از گاییده شدن خانم مدیر سایت لوتی فیلمبرداری کنه . می خوام سنگ تموم بذاری . همونجوری که من تو کوس و کون دادن سنگ تموم میذارم . با تمام وجودم حال می کنم و همینه که یه فیلم طبیعی درست می کنه . -قربون هیکلت برم پرنسس . یادت باشه کوستو نخوردما . -همه این کارارو انجام میدیم به موقعش به همه چی می رسیم .. دلفین داشت فکر می کرد که اگه وقت گاییدن بقیه رو پیدا نکرد تو خونه اونا رو بگاد . حساب پولایی رو هم که از ابر 135 تلکه کرده بود داشت از دستش در می رفت . وقتی به همه این ها فکر می کرد و این که وقتی برگرده ایران صاحب خونه و زندگی میشه هوسش زیاد تر می شد و آب کیرش جمع تر . -اوخ پرنسس که من عاشق سر تاپاتم .پرنسس از بس هوسش زیاد بود و تا حالا پرنس بی خایه اونو گاییده بود با همین چند دقیقه رو کیر دلفین نشستن حس کرد که داره ارضا میشه ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

6 نظرات:

دلفین گفت...

داداش گلم صحنه جالبی میشه ولی من اون وقت مامانه و خواهر رو چه جوری بکنم بهتر نیست مامان الت اسب یا خر رو بزار تو ابر بازم دادشی خودت میدونی دوست دارم

ایرانی گفت...

دلفین عزیزم خسته نباشی ! امیدوارم که تا اینجای تعطیلات بهت خوش گذشته باشه . اگه یادت باشه اول سکس پارتی با مادر و خواهر ابر خان بر نامه داشتی و درمورد این که مادر ابله 135 اون چیزرو بفرسته تو اون چیز پسرش کاملا پیشنهاد خوبیه به خصوص در لحظه ای که خودش هم داره از اون چیز و از مال یه حیوون دیگه استفاده می کنه . شاد باشی پیشاپیش روز مرد رو بهت تبریک میگم . امیدوارم در سکس پارتی هتل و بعدا وقتی که میری در مرتع برای ادامه بر نامه از مادر و خواهر و زن و عمه و خاله و...ابر خان کادو زیاد بگیری . شادباشی ...ایرانی

دلفین گفت...

دمت گرم منم روز مرد رو به تو دادش گلم تبریک میگم

ایرانی گفت...

دادا جان ممنونم از پیامت در قسمت چت روم ! سالم و سرحال باشی ..ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش نازنین از تو هم سپاسگزارم به خاطر پیام و نوشته پرمحبتت در قسمت چت روم . در ضمن در مورد ارسال داستان به ایمیل , داستانها خیلی زیاده و تعداد عزیزان گل هم خیلی زیاد . منم که ایمیل من بنا به دلایلی سکرته فعلا به بزرگواریتون ببخشین امیدوارم اگه یه زمانی اوضاع و احوال بهتر شد و دست امیر گل ما هم باز تر شد وفرصتشو به دست آورد یه فکری برای این زمینه بکنه . خیلی خیلی دوستتون دارم . آره داداش خوب من همیشه شاد و تندرست باشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

متشکرم از پیامت دلفین خوبم . روز مرد بر همه مردان و زنان مبارک باد ..ایرانی

 

ابزار وبمستر