ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لوتی سایت وabr135-بیست وچهار

هرزنی رو که دلفین می گایید بیشتر توجه مشتریا به همون طرف جلب می شد . چون انگاری دلفین با تمام وجودش سکس می کرد . خستگی ناپذیر بود . از ایران اومده بود و در جامعه ای بود که محرومیت کشیده و قدر این لحظه ها رو می دونست . پرنسس خودشو بیشتر بهش چسبونده بود . گارسون کیر کلفتی که مسئول پذیرایی از اونا بود در حالی که کیرش تو کون زندایی مژگان دلفین فرو رفته بود در همون حالت سکس , سینی به دست به نزد دلفین و پرنسس اومد تا با یه آب میوه از اونا پذیرایی کنه پرنسس آب میوه شو بر داشت ولی دلفین نخواست -عزیزم بخور واسه کمرت خوبه -حوصله دستشویی رفتنو ندارم اگه بخوام تو کوست خالی کنم و باز آبمو بریزم نباید زیاد آبکی بخورم . -جووووووون دلفین چه حالی میده سکس باتو خیلی مزه میده . قربون کمر و اون آب کمرت برم من که هر چی خالی می کنی بازم اون داخل یه چیزی داری . یادم باشه وقتی بر گشتیم پرنس به نیت تو اسپند دود کنه . هر چند اگه تو هم اونجا باشی خیلی بهتره . -ممنونم من خونه ابر خیلی کارا دارم . سرویس دهی به این همه فک و فامیلای ابر خان خیلی سخته . ظاهرا چند روز بعد که رفتیم مرتع تا اسب و خر,  خوار مادر ابله 135 رو بگان من اونجا باید عقب موندگیهامو جبران کنم . باز خدا پدر و مادر این چند تا کیر کلفتو بیامرزه که اگه اونا نبودند معلوم نبود این قوم یاجوج ماجوج کیر ندیده چیکار می خواستن بکنن . نگاه کن پرنسس . چه جوری این زن عموی دلفین داره کیر اون سیاهپوست امریکایی رو ساک می زنه . انگار داره جام می سر می کشه . -دلفین بازم منو ببوس . حس می کنم آبم داره میاد .هرگز از سکس با پرنس تا این حد لذت نبرده بودم . دلفین لبای غنچه ای و خیلی خوشگل پرنسسو بوسید و سینه هاشو تو چنگش گرفت و لبه های کوسشو به پهلوها باز کرد تا کیرش خیلی راحت تر اون داخل مانور بده . -پرنسس خیلی تنگه خیلی . -اینا از برکت بی خایه بودن و کیر گردویی داشتن پرنسه . فکر کردی واسه چی خودشو قاطی بقیه نمی کنه و تر جیح میده که یک تماشاچی باشه ؟/؟ واسه اینه که می ترسه کم بیاره . درست مثل ابر 135 . اون که اصلا مرد نیست . ولی پرنس با این که مرده ولی اگه یه بار آبشو خالی کنه دیگه از هوس میفته و یه ساعت می کشه تا با هزار اما و اگر کیرش یه  خورده اونم نه مثل اول شق شه . -پس بیا حال کن با کیر دلفین حال کن -جوووووون واسش می میرم . بزززن دلفین . این الان سومین دفعه هست که آبم میخواد بیاد و نمی دونم چرا نمیاد . چپ و راست پرنسسو آماج گلوله های موشکی کیرش قرار داده بود .  دلفین با ضربات پی در پی خود ناله می کرد وپرنسس فریاد می کشید . سالن دوباره اونا رو مورد تشویق خودش قرار داده بود . یک آن پرنسس جیغی کشید که همه دستپاچه شدند ولی پرنس خیالش نبود . می دونست که زنش ارگاسم شده . یه بار که یه کیر ویبره رو فرو کرده بود تو کوس پرنسس و اونو این جوری به ار گاسم رسونده بود پرنسس درست همچین جیغی زده بود . ظاهرا این بار کیر طبیعی دلفین کارشو کرده بود . پرنس با خوشحالی و هم این که اظهار وجودی بکنه رفت وسط جمعیت -نگران نباشید حضار محترم شریک من پرنسس به ارگاسم رسیده و این حالتو من وقتی که یه بار باهاش بودم داشته .. پرنسس می خواست خیطش کنه ولی به خاطر موقعیت کاریش این کارو نکرد اما زیر گوش دلفین گفت جون تو دروغ میگه با کیر مصنوعی ارضام کرده .. -باور می کنم عزیز دلم خودتو ناراحت نکن . لبه های کوس پرنسس رو به دو طرف باز کرده و آبشو خالی کرد تو کوسش . تا اونجایی که آبش جمع شده بود ریخت تو کوس پرنسس و پرنسسو  به اوج شب رویایی خودش رسوند . چه صحنه باشکوهی . دهها موبایل و دوربین از نزدیک از این صحنه باشکوه و سکسی رمانتیک عکس و فیلم بر داشتند . بقیه زنا کیر ها رو ول کردند و مردا رو گذاشتن به حال خودشون . اونا فقط دلفینو می خواستند . دلفین بیچاره دیگه تلنگش در اومده روزمین ولو شده بود . اگه فیل بود از پادر میومد . چه برسه به دلفین . مژگان و اعظم و منور که از کیر دلفین بهره مند نشده بودند اومدن جلو وبه نوبت رو کیر دلفین بیچاره می نشستند و باهاش حال می کردند . مردا هم که زن کم آورده بودند دو تا یکی می کردند . خواهر  ابر خان که با دو تا مرد داشت حال می کرد . یکی گذاشته بود تو کونش و یکی تو کوسش . ملوک مادر ابله 135 هم با سه تا مرد طرف شده بود . وضعیت اونا طوری بود که دو تا کیر رفته بود تو کوس مادر ابر خان و یکی هم رفته بود تو کونش . از اون صحنه هایی که در فیلمهای سکسی کمتر دیده میشه . ابرخان از دیدن این صحنه واقعا کیف می کرد . پی در پی با غرور و افتخار فریاد می زد شی ایز مای مادر .شی ایز مای مادر و از اونجایی که فکر می کرد ممکنه یه هم زبونایی در میون جمعیت باشن که هنوز یه جمله ساده انگلیسی رو نتونن تر جمه کنن فریاد می زد اون مادر منه .مادر منه . کیر خر و کیر اسبو راحت تو کوس و کونش جا میده .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

دلفین گفت...

داداشی عالیه کاری کن عمه هوامو داشته باشه راستی زن و مادرزن ابر کجا هستن

ایرانی گفت...

سلام دلفین جان باز این اینترنت لعنتی اذیت می کنه و واسه سومین باره دارم نظر میدم . من در قسمت 25 بر نامه هتلو تموم کردم و در قسمت 26 رفتم به مرتع ..بقیه در قسمت بعد ...ایرانی

ایرانی گفت...

من به خاطر این که داستان فرسایشی نشه میخوام زودتر تمومش کنم . در قسمت 26 دلفین اول خواهر و مادر ابر 135 رو آب بندی می کنه و باهاشون بر نامه ای انجام میده تا اونا رو برای اسب و خر آماده کنه ...ایرانی

ایرانی گفت...

خب دلفین عزیز واسه این که نظراتم محو نشه و از نو مجبور نباشم فکر کنم همه رو بنویسم تیکه نویسی می کنم . اگه بخوام دوباره دستی به سر و گوش همه فک وفامیلای ابر 135 بکشم سی چهل قسمت دیگه هم داستان تموم نمیشه . ولی واسه تبرک میشه یه دستی به سر و گوششون کشید و یا این حیوانات مرتع هم یه ناخنک مختصری بهشون بزنن البته سکاندار اصلی مرتع خواهر و مادر ابر 135 هستندوخود ابر . ولی قدرتمند اصلی این داستان تو هستی که حریف این همه فک و فامیلای ابر شدی . همیشه قوی باشی دلفین مهربانم ..ایرانی

 

ابزار وبمستر